Wilt u uw klantenondersteuning naar een hoger niveau tillen? Zeg vaarwel tegen een gedeelde inbox en migreer uw gegevens vanuit Outlook. Voeg uw e-mailaccounts samen met LiveAgent om klantverzoeken beter bij te houden, deze sneller op te lossen en de klanttevredenheid te verhogen.
LiveAgent is de ultieme helpdeskoplossing met meer tools, functies, integraties en ondersteuning om u te helpen de beste klantenondersteuning te bieden vanuit één enkel dashboard. Lees verder en ontdek meer of start uw gratis 30 vandaag op proef.
Het ticketingsysteem organiseert al uw communicatie volgens verschillende belangrijke normen
Email, live chat, callcenter, kennisbank of zelfs ondersteuning via sociale media
Wij staan voor u klaar als u informatie of een oplossing voor uw probleem nodig heeft
Overstappen naar LiveAgent betekent niet dat u uw Microsoft Outlook-account moet verwijderen. Uw gegevens migreren betekent dat u uw emailaccount integreert in LiveAgent en uw gegevens overzet, zodat u beter overzicht kunt houden het.
Sstart uw gratis proefperiode en schakel over naar een betere manier om e-mails van klanten af te handelen.
Migreer uw lijst met contacten naar LiveAgent
Emails en andere soorten communicatie vanuit uw Outlook
Labels kunnen ook overgedragen worden
Uw email kan veranderen in een georganiseerd ticketingsysteem waarmee u klantverzoeken beter kunt volgen, problemen als opgelost kunt markeren en uw helpdesk eenvoudigweg beter kunt beheren. E-mail is nog maar het begin.
Ons ticketingsysteem bevat ook andere tools. We hebben het over de snelste livechatwidget voor uw website, callcenter, kennisbank of zelfs ondersteuning voor sociale media. Verbind je Facebook Messenger, Twitter, Instagram, WhatsApp of Viber. Bestrijk de belangrijke kanalen die het meest door klanten over de hele wereld worden gebruikt en houd ze bij vanaf één dashboard. U kunt uw workflow zelfs uitbreiden met meer integraties en profiteren van verschillende functies.
We begrijpen het belang van uitstekende klantenondersteuning. Daarom doen we ons best om onze klanten te helpen wanneer ze dat nodig hebben. LiveAgent biedt 24/7 klantenondersteuning bij alle abonnementen.
Bied geweldige ondersteuning met geweldige ruggensteun. Neem contact met ons op als u informatie nodig heeft, als u een probleem moet oplossen of als u meer wilt weten over het gebruik van LiveAgent. U kunt ons altijd en overal bereiken: email, kennisbank, callcenter, sociale media of live chat. Wilt u goede ondersteuning krijgen bij uw nieuwe helpdesk? Klik op onderstaande knop.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Migreer gratis uw gegevens van één van de onderstaande leveranciers van softwareoplossingen. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team