Hier kunt u een standaardtekst (alinea) met links gebruiken. Als u vette, cursieve of genummerde lijsten wilt gebruiken, kunt u dat doen.
Onder dit blok kunt u knoppen toevoegen met behulp van het HTML-blok, client logo’s via een korte code, of Veelgestelde vragen met schema.org.
Ga voor meer belangrijke informatie naar onze github.com.
Hier kunt u een standaardtekst (alinea) met links gebruiken. Als u vet of cursief moet gebruiken, kunt u dat doen.
Hier kunt u een standaardtekst (alinea) met links gebruiken. Als u vet of cursief wilt gebruiken, kunt u dat doen.
Hier kunt u een standaardtekst (alinea) met links gebruiken. Als u vet of cursief wilt gebruiken, kunt u dat doen.
Hier kunt u een standaardtekst (alinea) met links gebruiken. Als u vet of cursief moet gebruiken, kunt u dat doen.
Hier kunt u een standaardtekst (alinea) met links gebruiken. Als u vet of cursief moet gebruiken, kunt u dat doen.
Hier kunt u een standaardtekst (alinea) met links gebruiken. Als u vet of cursief moet gebruiken, kunt u dat doen.
Hier kunt u een standaardtekst (alinea) met links gebruiken. Als u vetgedrukte, cursieve of genummerde lijsten met opsommingstekens wilt gebruiken, kunt u dat doen.
Onder dit blok kunt u knoppen toevoegen met behulp van het HTML-blok.
Verbind al uw sociale media-accounts met onze contactcentersoftware om de productiviteit van uw medewerkers te verbeteren en de gegevens van uw klanten te beveiligen. De helpdesksoftware van LiveAgent kan worden geïntegreerd met Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger en Viber.
De helpdesksoftware van LiveAgent beschikt over de snelste live chatwidget op de markt. Zet websitebezoekers binnen enkele seconden om in klanten. Neem proactief contact op, bied persoonlijke en deskundige hulp en geniet van verbeterde klantentevredenheid terwijl u meer omzet genereert.
Stroomlijn alle vragen van klanten naar een gecentraliseerde vertegenwoordigersdesktop met meerdere kanalen met onze ticketingsoftware. Wijs tickets toe aan verschillende afdelingen en vertegenwoordigers en organiseer elke zoekopdracht op basis van tags, prioriteit of ontvangen datum. Bekijk het probleemoplossingstraject van elke klant van begin tot einde, via verschillende ondersteuningskanalen en in een contextrijk formaat met onze hybride ticketstroom.
Creëer en styliseer uw eigen kennisbank met behulp van onze WYSIWYG-editor (What You See Is What You Get). Verbeter de klantentevredenheid door uw klanten zelfhulpmiddelen te bieden zoals artikels met instructies, veelgestelde vragen of gemeenschapsforums.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.