Voeg hier uw koptekst toe

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Hoofdblok met proefformulier (met achtergrond)

Hier kunt u een standaardtekst (alinea) met links gebruiken. Als u vette, cursieve of genummerde lijsten wilt gebruiken, kunt u dat doen.

Onder dit blok kunt u knoppen toevoegen met behulp van het HTML-blok, client logo’s via een korte code, of Veelgestelde vragen met schema.org.

Ga voor meer belangrijke informatie naar onze github.com.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Blok met horizontale tabbladen

Hier kunt u een standaardtekst (alinea) met links gebruiken. Als u vet of cursief moet gebruiken, kunt u dat doen.

Prijzen - twee pakketten (zonder achtergrond)

Hier kunt u een standaardtekst (alinea) met links gebruiken. Als u vetgedrukte, cursieve of genummerde lijsten met opsommingstekens wilt gebruiken, kunt u dat doen.

Onder dit blok kunt u knoppen toevoegen met behulp van het HTML-blok.

Package Name

Naam pakket

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

10 /maand
Package Name

Naam pakket

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

10 /maand

Alles-in-één callcenteroplossing voor kleine bedrijven en grote organisaties

LiveAgent helpdesk tour

Verbind al uw sociale media-accounts met onze contactcentersoftware om de productiviteit van uw medewerkers te verbeteren en de gegevens van uw klanten te beveiligen. De helpdesksoftware van LiveAgent kan worden geïntegreerd met Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger en Viber.

Proactive chat invitation in LiveAgent

De helpdesksoftware van LiveAgent beschikt over de snelste live chatwidget op de markt. Zet websitebezoekers binnen enkele seconden om in klanten. Neem proactief contact op, bied persoonlijke en deskundige hulp en geniet van verbeterde klantentevredenheid terwijl u meer omzet genereert.

LiveAgent helpdesk tour

Stroomlijn alle vragen van klanten naar een gecentraliseerde vertegenwoordigersdesktop met meerdere kanalen met onze ticketingsoftware. Wijs tickets toe aan verschillende afdelingen en vertegenwoordigers en organiseer elke zoekopdracht op basis van tags, prioriteit of ontvangen datum. Bekijk het probleemoplossingstraject van elke klant van begin tot einde, via verschillende ondersteuningskanalen en in een contextrijk formaat met onze hybride ticketstroom.

LiveAgent - What is knowledge base software?

Creëer en styliseer uw eigen kennisbank met behulp van onze WYSIWYG-editor (What You See Is What You Get). Verbeter de klantentevredenheid door uw klanten zelfhulpmiddelen te bieden zoals artikels met instructies, veelgestelde vragen of gemeenschapsforums.

Related Articles to Overzicht bestemmingspagina voor PPC
Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x