Gratis proefperiode

Voeg hier uw koptekst toe

LiveAgent optimaliseert meerdere klantenservicekanalen in één en dezelfde software

Hoofdblok met proefformulier (met achtergrond)

Hier kunt u een standaardtekst (alinea) met links gebruiken. Als u vetgedrukte, cursieve of genummerde lijsten met opsommingstekens wilt gebruiken, kunt u dat doen.

Onder dit blok kunt u knoppen toevoegen met behulp van het HTML-blok, klantenlogo’s via een korte code of eenpunts FAQ’s met schema.org.

Ga voor meer belangrijke informatie naar onze github.com.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Blok met horizontale tabbladen

Hier kunt u een standaardtekst (alinea) met links gebruiken. Als u vet of cursief moet gebruiken, kunt u dat doen.

Prijzen - twee pakketten (zonder achtergrond)

Hier kunt u een standaardtekst (alinea) met links gebruiken. Als u vetgedrukte, cursieve of genummerde lijsten met opsommingstekens wilt gebruiken, kunt u dat doen.

Onder dit blok kunt u knoppen toevoegen met behulp van het HTML-blok.

Package Name

Naam pakket

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

10 /maand
Package Name

Naam pakket

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

10 /maand

Alles-in-één callcenteroplossing voor kleine bedrijven en grote organisaties

Verbind al uw sociale media-accounts met onze contactcentersoftware om de productiviteit van uw medewerkers te verbeteren en de gegevens van uw klanten te beveiligen. De helpdesksoftware van LiveAgent kan worden geïntegreerd met Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger en Viber.

De helpdesksoftware van LiveAgent beschikt over de snelste live chatwidget op de markt. Zet websitebezoekers binnen enkele seconden om in klanten. Neem proactief contact op, bied persoonlijke en deskundige hulp en geniet van verbeterde klantentevredenheid terwijl u meer omzet genereert.

Stroomlijn alle vragen van klanten naar een gecentraliseerde vertegenwoordigersdesktop met meerdere kanalen met onze ticketingsoftware. Wijs tickets toe aan verschillende afdelingen en vertegenwoordigers en organiseer elke zoekopdracht op basis van tags, prioriteit of ontvangen datum. Bekijk het probleemoplossingstraject van elke klant van begin tot einde, via verschillende ondersteuningskanalen en in een contextrijk formaat met onze hybride ticketstroom.

Creëer en styliseer uw eigen kennisbank met behulp van onze WYSIWYG-editor (What You See Is What You Get). Verbeter de klantentevredenheid door uw klanten zelfhulpmiddelen te bieden zoals artikels met instructies, veelgestelde vragen of gemeenschapsforums.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .