Aanmelden bij het partnerprogramma van LiveAgent

Right tools to increase sales
Persoonlijke informatie
Bijkomende informatie
Related Articles to Aanmelden als partner
De mogelijkheid om oproepen door te verbinden maakt het afhandelen van oproepen eenvoudiger. Bij persoonlijk doorverbinden wordt er gewacht met het beëindigen van een gesprek totdat het wordt aangenomen, geweigerd of gewoon niet wordt beantwoord door een andere vertegenwoordiger.

Oproep doorverbinden

Verbeter klantensupport en bouw betekenisvolle relaties op met LiveAgent. Vooraf gedefinieerde antwoorden en snelle reactietijd versnellen klantantwoorden. Start de gratis proefperiode.

Alle interacties die klanten hebben met een bedrijf en zijn diensten en producten worden klantenervaring genoemd. Meer informatie over klantenervaring.

Klantenervaring

LiveAgent is een klantenondersteuningsoplossing die de reactietijd versnelt en zorgt voor consistente klantantwoorden. Start een gratis proefperiode.

Waarde is het geld dat iemand bereid is te betalen voor een product of dienst die een bedrijf levert. Waarde is datgeen u van klanten krijgt.

Waarde

LiveAgent is een klantenservicesoftware die alternatieven biedt voor VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Ze bieden ook ondersteuning, gegevensmigratie en systeemstatusservice. Het proces van het opstarten van een LiveAgent-dashboard vereist dat een account wordt geïnstalleerd via een e-mail met inloggegevens. LiveAgent biedt ook weblog, woordenlijst, academie, sjablonen en webinartests. Hun verkoopcontacten zijn beschikbaar via e-mail en sociale media.

Klantenservice filosofie is een strategie die is ontworpen om te worden gevolgd door de vertegenwoordigers die klantenservice bieden.

Klantenservice filosofie

Een sterke klantenservicefilosofie is essentieel voor bedrijven om klanten goed te bedienen, betrokkenheid te bevorderen en winst te verhogen. Het omvat een duidelijke missie, visie en waarden, zelfhulpopties en eerlijkheid. Klantenservicesoftware zoals LiveAgent kan helpen bij het verbeteren van de klantenervaring.

Klantenservicebedrijven zijn outsourcingbedrijven die volledige klantenondersteuning bieden. Klantenservicebedrijven kunnen 24/7 service leveren.

Klantenservicebedrijven

Klantenservicebedrijven bieden complete klantenondersteuning en kunnen 24/7 service leveren. Ze helpen bij het beantwoorden van problemen en vragen van klanten en kunnen verbinding maken met uw bestaande processen. Definieer uw budget en verwachtingen voordat u een keuze maakt.

Bent u klaar om uw management- en leiderschapsvaardigheden te verbeteren? Ontdek de verantwoordelijkheden en vaardigheden van callcentersupervisors en centermanagers.

Callcentersupervisors

Leer met Vineet Nayar hoe menselijk contact de klantensupport kan verbeteren en betekenisvolle relaties kan opbouwen. Ontdek meer over callcenterautomatisering en krijg professionele uitleg. Verbeter klantensupport door empathie te tonen en kalmeer gefrustreerde klanten. Ontdek LiveAgent's functies en integreer met verschillende systemen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.