Reviews categories

Find out which software in any category is the best option for your business. You are just getting started with help desk software or customer service in general, you might have a problem with all those new words. We have put together complete list of customer service terminology.
Reviews categories

Hoe we beoordelen

Ons beoordelingsproces

We onderzoeken, beoordelen, testen en plaatsen de belangrijkste aspecten van de functie van elke software. Elke softwarebeoordeling bestaat uit drie hoofdonderdelen. Eerst beoordelen we hoe moeilijk het is om een softwareoplossing te installeren en te implementeren in een reguliere workflow. We beoordelen de gebruikerservaring, testen de individuele functies en bepalen de algehele softwareprestaties in een standaard use case-scenario. Het derde deel betreft prijzen in vergelijking met de functieset van de software en vergelijking met andere alternatieven. De uiteindelijke beoordeling is een gemiddelde van deze drie afzonderlijke onderdelen.

  • Uitgebreide beoordelingen van de meest populaire software
  • Functietests en prijsevaluatie
  • Integratietesten met LiveAgent helpdesksoftware

Elke beoordeling begint met een inleiding tot de software, het gebruik en het doel ervan. Het volgende deel omvat installatie- en implementatieonderzoek en -praktijken met commentaar op de moeilijkheid van dit proces. Elke beoordeling beschrijft de software of een specifieke feature en hoe u deze kunt gebruiken in uw dagelijkse werk. Als de recensent problemen, bugs of andere problemen ondervindt, worden deze in dit deel van de recensie vermeld. We evalueren ook hoe sommige software integreert met LiveAgent-helpdesksoftware. Ten slotte is er een prijsevaluatie en een beschrijving van beschikbare abonnementen, gevolgd door een conclusie en voor- en nadelen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x