We onderzoeken, beoordelen, testen en plaatsen de belangrijkste aspecten van de functie van elke software. Elke softwarebeoordeling bestaat uit drie hoofdonderdelen. Eerst beoordelen we hoe moeilijk het is om een softwareoplossing te installeren en te implementeren in een reguliere workflow. We beoordelen de gebruikerservaring, testen de individuele functies en bepalen de algehele softwareprestaties in een standaard use case-scenario. Het derde deel betreft prijzen in vergelijking met de functieset van de software en vergelijking met andere alternatieven. De uiteindelijke beoordeling is een gemiddelde van deze drie afzonderlijke onderdelen.
Elke beoordeling begint met een inleiding tot de software, het gebruik en het doel ervan. Het volgende deel omvat installatie- en implementatieonderzoek en -praktijken met commentaar op de moeilijkheid van dit proces. Elke beoordeling beschrijft de software of een specifieke feature en hoe u deze kunt gebruiken in uw dagelijkse werk. Als de recensent problemen, bugs of andere problemen ondervindt, worden deze in dit deel van de recensie vermeld. We evalueren ook hoe sommige software integreert met LiveAgent-helpdesksoftware. Ten slotte is er een prijsevaluatie en een beschrijving van beschikbare abonnementen, gevolgd door een conclusie en voor- en nadelen.
Softwarebeoordelingen zijn de eerste stap naar het kiezen van het juiste type software voor een bepaald doel. Recensies helpen u te begrijpen wat een bepaalde software kan doen, hoe deze presteert, hoe nuttig de functies zijn en hoe duur deze is. Een beoordeling kan u helpen uw horizon te verbreden, nieuwe oplossingen te ontdekken of zelfs van gedachten te veranderen over de specifieke software.
Een goede recensie moet onbevooroordeeld zijn en de lezers informeren over elk belangrijk aspect van de software. Dit omvat het beschrijven van installatie en implementatie, dagelijks gebruik, huidige problemen of bugs, evenals actuele prijzen. Een goede recensie biedt een uitgebreid beoordelingssysteem waarmee lezers kunnen bepalen hoe waarschijnlijk het is dat ze tevreden zijn met een bepaalde oplossing.
We beoordelen software op basis van drie aspecten: installatie en implementatie, dagelijkse gebruikerservaring en prijsstelling. De uiteindelijke beoordeling is een gemiddelde van drie afzonderlijke beoordelingen voor elk van deze aspecten. We gebruiken een sterrenbeoordelingssysteem, waarbij nul sterren de laagste is en vijf sterren de hoogst mogelijke beoordeling.
We beoordelen softwareprijzen, maar we maken geen directe vergelijking tussen verschillende oplossingen. We behandelen elke beoordeling van de softwareprijs afzonderlijk en we doen ons best om te bepalen of een oplossing betaalbaar of te duur is met betrekking tot de eigen functieset.
Elk van onze softwarebeoordelingen omvat een test van bepaalde software in integratie met LiveAgent. Op die manier kunnen onze klanten zien hoe de integratie werkt met onze helpdesksoftware en bepalen of het nuttig voor hen zal zijn.
Ja, we doen ons best om onze beoordelingen en prijzen regelmatig bij te werken. We proberen zo vaak mogelijk terug te komen, maar laat het ons gerust weten als u wilt dat wij een bepaalde softwarebeoordeling bijwerken.
Negatieve softwarerecensies helpen gebruikers oplossingen te vermijden die slecht presteerden in onze recensies. Moderne software krijgt echter meestal regelmatig updates die de prestaties aanzienlijk kunnen verbeteren. Zelfs als een oplossing waar u misschien de voorkeur aan gaf in het begin slecht presteerde, kan deze in de toekomst verbeteren. Daarom is het belangrijk voor ons om onze recensies bij te werken wanneer dat nodig is en voor lezers om op de hoogte te blijven van updates of nieuwe softwarerecensies.
Onze softwarebeoordelingen omvatten tests van de functieset van de software die tot onze beschikking staat. We testen elke functie zoals deze zou worden gebruikt in een dagelijks werkscenario. Voor een goede beoordeling stellen we elke software in zoals u dat op uw werkplek zou doen. Op die manier kunnen we ervoor zorgen dat onze beoordelingen relevant zijn voor onze lezers.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar