Aircall IVR beoordeling

De Aircall IVR presteert goed en biedt aangepaste tekst-naar-spraak opties om een professionele uitstraling te creëren. Aircall biedt betaalbare prijzen voor IVR inclusief diverse telefonie functies. Het opzetten van Aircall is eenvoudig, maar het kan lastig zijn om meer geavanceerde IVR op meerdere niveaus te bouwen. Over het algemeen is Aircall een sterke concurrent in de IVR software wereld.
Aircall IVR beoordeling
Compare Aircall IVR beoordeling with other in: How Aircall IVR beoordeling is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
1309 reviews

Interactive Voice Response (IVR) is een populaire functie in callcentersoftware waarmee klantenondersteuningsmedewerkers oproepen kunnen organiseren op basis van verschillende voorwaarden. IVR kan worden gebruikt om "structuren" te maken die bellers naar de juiste afdeling leiden op basis van het nummer dat ze…

Pricing
Starting from:
$ 30   per maand
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.8
Gebruikservaring
4.5
Prijs
5
Implementatie
5

Key takeaways

Pros

  • Een van de eenvoudigste IVR-functies om in te stellen
  • Geweldige interface die gemakkelijk te navigeren is
  • Het is goedkoop en de IVR is inbegrepen in het basisplan

Cons

  • Het kan moeilijk zijn om uitgebreide IVR-structuren te maken

De IVR van Aircall is een onmiskenbaar sterke concurrent met zeer weinig zwakke punten. Het is ongelooflijk eenvoudig om uw IVR’s te plannen, maken en implementeren, en het is relatief goedkoper dan de meeste IVR-software die er is. Aircall verrast zijn gebruikers ook met zijn tekst-naar-spraak-aanpassingsopties. Een klein probleem doet zich voor bij het bouwen van meer uitgebreide IVR’s en wijst daarom op een zwakte in de flexibiliteit van Aircall. Dit zou de meeste gebruikers er echter niet van moeten weerhouden Aircall effectief te gebruiken, aangezien het een klein probleem is in een verder verbazingwekkende IVR-software.

Aan de slag met de Aircall IVR-functie

Starten met Aircall is snel en eenvoudig. Wanneer u zich aanmeldt voor een proefperiode, kunt u het abonnement kiezen dat u wilt uitproberen. Het hele registratieproces is vrij snel, zoals verwacht. Zodra u bij uw dashboard bent, wordt u verwelkomd door een prettig ogende interface die heel gemakkelijk te navigeren is. Het beste is dat de IVR-configuratie direct in het welkomstscherm beschikbaar is, zodat u niet hoeft te zoeken in de Aircall-configuratie.

Aircall IVR-beoordeling

Het aanmaken van een IVR is gekoppeld aan het aanmaken van een nieuw nummer. Zodra u op Nieuw nummer maken klikt, kunt u kiezen of u een klassiek nummer of een IVR-nummer wilt. Aircall heeft een ongelooflijk eenvoudige en intuïtieve installatie die vanaf het begin gemakkelijk te begrijpen is. De planning wordt visueel weergegeven door een UI-achtige interface, waar u duidelijk elk niveau en de bijbehorende actie kunt zien.

Het wordt echter een beetje ingewikkeld als u een meer uitgebreide IVR op meerdere niveaus wilt maken, omdat er geen manier is om oproepen verder te routeren nadat u de eerste routering hebt geselecteerd. Hoewel de meeste bedrijven hun IVR’s waarschijnlijk eenvoudig willen houden om een snelle verbinding tussen klanten en vertegenwoordigers te garanderen, is er in sommige gevallen geen andere optie dan een uitgebreide IVR te creëren.

Aircall IVR-beoordeling

De IVR-aanpassingsopties zijn gewoon geweldig. Je hebt de mogelijkheid om een aangepast bestand toe te voegen, evenals de keuze tussen een groot aantal tekst-naar-spraak stemmen. Er zijn zelfs meerdere taalopties met de juiste accenten, waaronder meerdere Engelse accenten om uit te kiezen. U kunt uw eigen berichten schrijven en ernaar luisteren voordat u kiest welke het beste past.

Aircall IVR-beoordeling

Hoe presteert de IVR?

De Aircall IVR presteert zoals bedoeld en zonder haperingen. De toevoeging van een aangepaste tekst-naar-spraak-spraakopname maakt de IVR professioneler, terwijl de tekst-naar-spraak-opties helpen om het gevoel van een internationaal callcenter te creëren. De hele setup werkte zonder foutmeldingen of problemen, net als bij de meeste moderne IVR’s. De prestaties van Aircall zijn gewoon geweldig, en als uw ervaring zoiets als de mijne is, zou u geen grote problemen moeten tegenkomen.

Prijzen

Aircall wordt geleverd met zeer betaalbare prijzen, en gelukkig is de IVR zelfs in het meest eenvoudige abonnement beschikbaar. Er is ook een gratis proefversie beschikbaar voor elk van deze abonnementen, zodat u ze kunt uitproberen voordat u ze koopt. Laten we eens kijken wat u krijgt met Aircall.

Basisbenodigdheden

Het Essentials-abonnement begint bij $30 per maand per gebruiker, met minimaal drie gebruikers. Naast IVR krijgt u toegang tot meer dan 50 integraties en API’s, sms-functionaliteit, essentiële telefoniefuncties zoals oproepopname en click-to-dial, onbeperkt gelijktijdig uitgaand bellen en meer.

Professioneel

Het Professional Plan begint bij $50 per maand per gebruiker, met minimaal drie gebruikers. U krijgt alles van het vorige abonnement, plus verplichte oproeptagging, geavanceerde analyse en monitoring, geavanceerde ondersteuningsfuncties, geavanceerde verkoopfuncties en meer.

Aangepast

U kunt uw abonnement en prijs voor Aircall aanpassen met hun Custom Plan. Het heeft een minimum van 10 gebruikers. U krijgt alles van de vorige twee abonnementen, evenals nieuwe functies zoals aangepaste analyses, aangepaste onboarding, toegang tot ondersteuning voor API-ontwikkelaars, SLA’s en meer.

Besluit

Aircall biedt waarschijnlijk een van de beste IVR’s die er zijn voor een eerlijke prijs. De installatie is ongelooflijk eenvoudig; het biedt een aantal geweldige aanpassingsmogelijkheden en kan letterlijk in een paar minuten worden voltooid. Er zijn maar heel weinig dingen die Aircall verkeerd doet, en de IVR-functie is bijna perfect. Hoewel gebruikers die uitgebreide IVR-bomen proberen te bouwen een beetje teleurgesteld kunnen zijn, zal iedereen die deze functionaliteit niet nodig heeft meer dan tevreden zijn met wat Aircall te bieden heeft.

Gemeenschappelijke kwesties en problemen

Mijn IVR werkt niet

Zorg ervoor dat u uw IVR-stroom controleert. Het is altijd handig om uw IVR-stroom van tevoren te plannen om verwarring te voorkomen tijdens het bouwen in Aircall. Als u verschillende problemen ondervindt met uw IVR, raadpleegt u de Aircall-gids voor het oplossen van problemen of neemt u contact op met hun ondersteuningsteam.

Ik kan geen IVR met meerdere niveaus maken

Aircall ondersteunt niet rechtstreeks IVR op meerdere niveaus, maar u kunt proberen een vergelijkbaar systeem te creëren door meerdere kleinere IVR’s in te stellen voor elk van uw beschikbare nummers. Door deze IVR’s te koppelen aan de doorstuuractie, kunt u de ervaring van een multi-level IVR simuleren.

Product reviews

Interactive Voice Response allows callers to navigate through a phone system before talking to a customer support representative. Via IVR you can play custom recordings to your customers, gather information during the interaction, and execute appropriate actions, such as routing the caller to the correct agent/department or issuing a callback.

IVR (Interactive Voice Response)

The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.

Lees onze recensie van de Infobip IVR en ontdek de voor- en nadelen van het gebruik van deze oplossing in een zakelijk scenario.

Infobip IVR-recensie

De tekst gaat over het bedrijf LiveAgent, dat klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en andere software aanbiedt. Het bedrijf heeft verschillende onderscheidingen en certificaten en een partnerprogramma. Er is ook een blog, woordenlijst, academie en sjablonen beschikbaar voor klanten. De tekst bevat informatie over hoe een LiveAgent-account kan worden opgezet en dat er cookies worden gebruikt op de website.

We've prepared for you several IVR examples covering standard IVR trees.

IVR examples

The given text demonstrates examples of IVR (Interactive Voice Response) scripts, including basic, advanced, and dynamic IVR, as well as DTMF input. It covers different scenarios such as voicemail, offline, and queue, and provides tips and tricks for setting up an IVR system.

Zendesk IVR is een populaire keuze onder klanten. Resultaten van zijn prestaties in dagelijkse scenario's zijn te vinden in deze review.

Zendesk IVR beoordeling

IVR is een geautomatiseerd telefoonsysteem dat kan helpen bij het verbeteren van telefonische ondersteuning en klanttevredenheid. Twilio, MessageBird en Aircall bieden allemaal betaalbare opties voor het opzetten van IVR-menu's. Twilio's IVR-functie werkt goed, hoewel de prijzen afhankelijk zijn van het land en het aantal belminuten dat wordt gebruikt. MessageBird biedt een eenvoudig te gebruiken Flow Builder voor IVR-configuratie en Aircall biedt tekst-naar-spraak-opties en meer dan 50 integraties. Efficiënte scripts kunnen de merkperceptie verbeteren en wachttijden verminderen. LiveAgent en Twilio bieden beide flexibele IVR-creatie en gratis aanpasbare IVR-scripts zijn beschikbaar. Controleer op ontwerpfouten en houd uw IVR-stroom actief op uw nummer.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo