JustCall IVR beoordeling

Het artikel beschrijft verschillende soorten callcenters en geeft instructies voor het kiezen van de juiste oplossing op basis van zakelijke behoeften. Het introduceert ook Twilio IVR en Bitrix24 IVR, de beoordelingen van deze oplossingen en hoe je een callcenter provider kunt veranderen. LiveAgent wordt ook als voorbeeld genoemd van een potentiële provider met veel tools en functies.
JustCall IVR beoordeling
Compare JustCall IVR beoordeling with other in: How JustCall IVR beoordeling is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
297 reviews

JustCall IVR werkt perfect in elke situatie, waardoor het een nogal veelzijdige mededinger is. Het is vrij eenvoudig in te stellen en te implementeren en biedt een handige IVR-simulatiefunctie waarmee u uw IVR kunt testen voordat u deze implementeert.

Pricing
Starting from:
$ 24   per maand
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.8
Gebruikservaring
4.5
Prijs
5
Implementatie
5

Key takeaways

Pros

  • Eenvoudige installatie en implementatie
  • Geweldige gebruikersinterface
  • IVR-simulatiefunctie

Cons

  • Geen visuele weergave van IVR
  • Multi-level IVR wordt geleverd met duurdere abonnementen

Hoewel de IVR-builder kan worden verbeterd door een visuele weergave van niveaus toe te voegen, is deze nog steeds voor vrijwel iedereen gemakkelijk te gebruiken, ongeacht hun achtergrondkennis. JustCall is ook extreem betaalbaar, wat betekent dat u uw budget onder geen enkele omstandigheid verpest met deze goed afgeronde IVR-oplossing.

Aan de slag met de JustCall IVR-functie

Starten met JustCall is zo simpel als het kan: met een snelle en eenvoudige proefregistratie. U moet uw creditcardgegevens opgeven om daadwerkelijk toegang te krijgen tot alle beschikbare functies. De gebruikersinterface is zeer goed ontworpen. Het is bescheiden, schoon en heel gemakkelijk te navigeren. Dit betekent ook dat u de IVR-functie gemakkelijk kunt vinden zonder ingewikkelde menu’s en selecties te doorlopen. Het is te vinden Telefoonnummers > Inkomende oproepen > IVR (Oproepmenu).

JustCall IVR-instellingen

IVR is standaard uitgeschakeld, dus het moet eerst worden ingeschakeld. Wanneer je dat doet, krijg je toegang tot de IVR-bouwer. De IVR-bouwer is op zichzelf niet ingewikkeld, maar biedt geen visuele weergave van IVR-niveaus, dus het is een goed idee om van tevoren iets te plannen. U kunt een nummer op een toetsenbord selecteren en voor elk een actie kiezen. Het is vrij eenvoudig en u krijgt de standaard IVR-aanpassingsopties bij elk niveau. Dit omvat het doorschakelen naar interne en externe nummers. U hebt ook de mogelijkheid om te kiezen wat er gebeurt als het nummer onbereikbaar is.

JustCall IVS-instellingen - Oproepmenu

JustCall IVR heeft zowel een tekst-naar-spraak audio-optie als een optie voor aangepaste opnames die gemakkelijk naar het systeem kunnen worden geüpload. Over het algemeen is het IVR-bouwproces eenvoudig ondanks dat er geen visuele weergave van elk niveau is. Een zeer interessante toevoeging is de mogelijkheid om de instellingen te simuleren. Dit is in wezen een testknop waarmee u de IVR in actie kunt proberen en kunt bepalen of alles werkt.

Hoe presteert de IVR?

JustCall IVR presteert goed, zoals verwacht van de meeste IVR-oplossingen. De toegevoegde optie om uw IVR-instellingen te simuleren is een groot voordeel en kan u helpen om niet-functionele IVR’s te vermijden die mogelijk slecht zijn gepland of geïmplementeerd. Voor het geval uw IVR niet heeft gepresteerd zoals u had verwacht, is de mogelijkheid om hem opnieuw in te delen en uit te testen zo vaak als nodig is om hem op peil te brengen, een uiterst handige functie. Je kunt geweldige prestaties en een goed werkende IVR verwachten met JustCall. Ik ben geen problemen tegengekomen tijdens mijn tests van de IVR.

Prijzen

JustCall heeft drie abonnementen waarbij IVR in elk van hen is inbegrepen. Houd er rekening mee dat het goedkoopste Standard-abonnement alleen essentiële IVR-functionaliteit biedt, terwijl het Premium-abonnement IVR op meerdere niveaus biedt. Voordat u een abonnement kiest, moet u overwegen of uw IVR meerdere niveaus nodig heeft en of u een bredere functieset nodig heeft of niet. Houd er echter rekening mee dat zelfs het goedkoopste JustCall-abonnement veel flexibiliteit biedt. Laten we de abonnementen eens bekijken en zien wat elk van hen te bieden heeft.

Standaard

Het goedkoopste JustCall-abonnement begint bij $24 per maand per gebruiker, met een minimum van twee gebruikers. Het biedt IVR en andere essentiële functies, waaronder een lokaal nummer, onbeperkte ongebonden minuten, doorschakelen, sms en mms, terugbelautomatisering, kantooruren, notities en beoordelingen en meer.

Premium

Het Premium-abonnement biedt een geavanceerde functieset die begint bij $48 per maand per gebruiker, met een minimum van twee gebruikers. Naast functies van het Standard-abonnement, voegt het Premium-abonnement live oproepbewaking, sms-automatisering en bulk-sms, IVR op meerdere niveaus, aangepaste workflows, prioriteitsondersteuning en meer toe.

Aangepast

Het Custom-plan wordt geleverd met een offerte op maat die is afgestemd op uw bedrijf. U krijgt alles van de twee vorige abonnementen, evenals een toevoeging van onder andere SLA, aangepaste analyses en rapporten, toegewijde accountmanager en technische ondersteuning, en gesprekssentimentanalyse.

Besluit

De JustCall IVR-functie is een zeer goede kanshebber die over het algemeen geweldige functionaliteit biedt met minimale compromissen. Het is absoluut een van de beste en gemakkelijkste IVR-functies die er zijn. Wat het nog beter maakt, is het redelijke prijskaartje en een goede selectie van andere beschikbare callcenterfuncties. De JustCall IVR-functie is geschikt voor elk soort bedrijf en zal zeker goed presteren voor u, net als tijdens mijn tests.

Gemeenschappelijke kwesties en problemen

Mijn Justcall IVR werkt niet

Controleer uw IVR-stroom op eventuele fouten en gebruik de simulatiefunctie om deze uit te testen. De meeste problemen met IVR’s zijn meestal te wijten aan ontwerpfouten.

Ik kan de IVR-functie niet vinden in Justcall

Justcall IVR-builder moet worden ingeschakeld via de telefoonnummerinstellingen. Zodra u op de inschakelknop drukt, zou u toegang moeten hebben tot de IVR-functie.

Product reviews

Vraag klantenfeedback als een professional met de emailsjablonen voor feedback van LiveAgent. Onze 9 unieke sjablonen zijn klaar voor gebruik.

Emailsjablonen voor feedback

De tekst bespreekt het belang van effectieve productupdate-e-mails en het gebruik van sjablonen om professionele communicatie te bevorderen. Het biedt voorbeelden van feedback- en suggestieborden als interactieve methoden voor klantenfeedback en benadrukt het belang van een goede klantenervaring en snelle ondersteuning. LiveAgent wordt aanbevolen als klantenservicesoftware met meer dan 180 functies voor verbeterde klantenervaring en loyaliteit.

Lees onze recensie van de Infobip IVR en ontdek de voor- en nadelen van het gebruik van deze oplossing in een zakelijk scenario.

Infobip IVR-recensie

De tekst gaat over het bedrijf LiveAgent, dat klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en andere software aanbiedt. Het bedrijf heeft verschillende onderscheidingen en certificaten en een partnerprogramma. Er is ook een blog, woordenlijst, academie en sjablonen beschikbaar voor klanten. De tekst bevat informatie over hoe een LiveAgent-account kan worden opgezet en dat er cookies worden gebruikt op de website.

Zendesk IVR is een populaire keuze onder klanten. Resultaten van zijn prestaties in dagelijkse scenario's zijn te vinden in deze review.

Zendesk IVR beoordeling

IVR is een geautomatiseerd telefoonsysteem dat kan helpen bij het verbeteren van telefonische ondersteuning en klanttevredenheid. Twilio, MessageBird en Aircall bieden allemaal betaalbare opties voor het opzetten van IVR-menu's. Twilio's IVR-functie werkt goed, hoewel de prijzen afhankelijk zijn van het land en het aantal belminuten dat wordt gebruikt. MessageBird biedt een eenvoudig te gebruiken Flow Builder voor IVR-configuratie en Aircall biedt tekst-naar-spraak-opties en meer dan 50 integraties. Efficiënte scripts kunnen de merkperceptie verbeteren en wachttijden verminderen. LiveAgent en Twilio bieden beide flexibele IVR-creatie en gratis aanpasbare IVR-scripts zijn beschikbaar. Controleer op ontwerpfouten en houd uw IVR-stroom actief op uw nummer.

Meer weten over de kennisbank van Connecteam? Bekijk ons artikel om erachter te komen hoe het werkt en hoe het presteerde in onze tests.

Connecteam kennisbank beoordeling

Een interne kennisbank kan de efficiëntie, prestaties en kennis van medewerkers verbeteren en zorgen voor een verbeterde klantenervaring, efficiëntie, verkoop, merkimago en productiviteit. LiveAgent biedt kennisbank software met een gratis proefperiode van 14 dagen en de mogelijkheid om meerdere kennisbanken te maken. Bedrijven moeten zich bewust zijn van het belang van ondersteuning via meerdere kanalen omdat klanten verwachten dat ze in realtime met hen communiceren. Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent. Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd. Onze website maakt gebruik van cookies.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo