Kavkom IVR beoordeling

Kavkom is een gebruiksvriendelijke IVR-software die gemakkelijk te navigeren is. Het heeft een aantrekkelijke interface die direct toegankelijk is via een web-app. Kavkom biedt ook betaalbare abonnementen en heeft flexibele prijsopties, waaronder basis, comfort en op aanvraag. De IVR-functie is eenvoudig in te stellen door middel van een paar klikken, hoewel het ontbreken van handige visuele gidsen en IVR-niveaus misschien verwarrend kan zijn. Het is ook vermeldenswaard dat er geen IVR-presets beschikbaar zijn, dus de gebruiker zal het helemaal opnieuw moeten opzetten. Over het algemeen is Kavkom een ​​geweldige optie voor bedrijven die op zoek zijn naar een eenvoudige, gebruiksvriendelijke IVR-oplossing.
Kavkom IVR beoordeling
Compare Kavkom IVR beoordeling with other in: How Kavkom IVR beoordeling is doing on review portals
4.7
Average rating based on data from trusted review portals
112 reviews

Kavkom is betaalbare IVR-software op de markt die moet worden overwogen. Hoewel het misschien niet de meest geavanceerde of best uitgeruste oplossing is die er is, valt niet te ontkennen dat het de klus zal klaren zoals u dat nodig heeft. De…

Pricing
Starting from:
10   per maand
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Gebruikservaring
5
Prijs
5
Implementatie
4

Key takeaways

Pros

  • Geweldige gebruikersinterface
  • Makkelijk te navigeren
  • Een zeer betaalbare oplossing

Cons

  • Enigszins verwarrende IVR-opties
  • Geen IVR-opties op meerdere niveaus

Aan de slag met de Kavkom IVR-functie

Kavkom is vrij eenvoudig om mee te beginnen en het is bijna moeiteloos voor iedereen om een abonnement te kiezen of aan de slag te gaan met de gratis proefperiode. In tegenstelling tot sommige andere software met IVR-functies, vereist Kavkom geen onnodige procedures om aan de slag te gaan met een proefversie. Geen kredietkaartgegevens, geen verificaties door gebruikersteams en geen enkele manier om door hoepels te springen. Over het algemeen was het proces heel eenvoudig en aangenaam, wat ik erg op prijs stelde.

Kavkom IVR-software-interface

Zodra u toegang krijgt tot uw account, wordt u verwelkomd door een ruime, aantrekkelijke en zeer gemakkelijk te navigeren interface. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe aangenaam verrast ik was met hoe eenvoudig het te gebruiken was. Het hoofdgedeelte van de interface toont gegevens en algemene informatie in de meeste schermen, terwijl het eenvoudige balkmenu aan de linkerkant zorgt voor gemakkelijke navigatie. Kavkom werkt als een web-app, dus u hoeft geen software op uw computer te installeren, wat veel tijd bespaart.

Er zijn geen moeilijke instellingen bij betrokken en de meeste configuraties werken direct uit de doos. De IVR-functie is duidelijk zichtbaar, dus u hoeft er geen tijd aan te besteden om ernaar te zoeken. Selecteer gewoon Apps in het PBX-menu aan de linkerkant en zoek de menu-optie IVR in de uitgebreide lijst met apps. Klik vervolgens op de menuknop IVR toevoegen en u kunt aan de slag. Er zijn geen IVR-presets beschikbaar, dus u moet helemaal opnieuw beginnen.

Kavkom IVR-functies

Hoewel de gebruikersinterface uitzonderlijk is, lijdt de IVR-functie aan een soortgelijk probleem als de meeste IVR van de concurrentie: er is geen handige visuele gids en geen visuele weergave van IVR-niveaus. Desondanks is de installatie van de Kavkom IVR op geen enkele manier moeilijk; het kost in feite slechts een paar klikken om niveaus in te stellen en acties aan elk van hen toe te wijzen. De IVR-niveaus worden weergegeven met een selectie van knop- en actievelden, elk met een aantal instellingsopties.

De bouwer werkt zoals de meeste gerelateerde IVR-software. In het eerste deel kunt u uw IVR een naam geven, de begroeting en een actie Afsluiten selecteren. Daarna kun je voor elke knop van uw IVR een actie selecteren. De actie-opties zijn enigszins ongebruikelijk, b.v. u kunt Voicemail, Ophangen of Opnemen selecteren als wat er zal gebeuren nadat u op een gekozen knop hebt gedrukt. U heeft echter ook standaard de mogelijkheid om het gesprek naar een doorkiesnummer te routeren, wat u waarschijnlijk het meest zult gebruiken.

Kavkom IVR-instellingenopties

Er lijkt geen optie te zijn om een multi-level IVR te creëren. Afgezien daarvan kunt u met Kavkom IVR in de volgende stap meer geavanceerde opties selecteren. U kunt macro’s instellen en toewijzen aan toetsen, geluiden, time-outs en andere geavanceerde instellingen selecteren. Dit is een goede optie voor gebruikers die hun IVR echt willen specificeren en precies willen selecteren wat er zal gebeuren. Andere gebruikers die de voorkeur geven aan een minder gedetailleerde en praktische installatie, kunnen eenvoudig de vooraf ingestelde opties gebruiken die worden aangeboden.

Hoe presteert de IVR?

Kavkom IVR werkt extreem soepel en presteert goed, zoals verwacht. U hoeft er alleen voor te zorgen dat u uw IVR-niveaus dienovereenkomstig plant voordat u aan de slag gaat met de bouwer. Hoewel de installatie eenvoudig is, wilt u misschien een aantal opties proberen voordat u beslist met welke u wilt gaan. Over het algemeen was de ervaring met het gebruik van de voltooide IVR goed, zonder systeemfouten of problemen veroorzaakt door Kavkom zelf. Uiteindelijk moet de Kavkom IVR worden overwogen, vooral vanwege de prijsstelling.

Prijzen

Hoewel Kavkom zeker niet de absoluut beste oplossing is die u voor uw geld kunt krijgen, is het ook niet iets om aan de kant te gooien. In termen van kostprijs is het ongetwijfeld zijn prijs waard. Kavkom-services zijn zeer betaalbaar en de IVR-functie is inbegrepen in elk van zijn abonnementen, dus u hoeft niet op te schalen om er toegang toe te krijgen. Laten we eens kijken wat er in elk abonnement beschikbaar is. Houd er rekening mee dat abonnementsprijzen alleen beschikbaar zijn in euro’s.

Basis

Dit plan begint bij slechts €10 per maand per gebruiker en u krijgt IVR-functionaliteit vanaf het begin. U krijgt ook 100% onbeperkte inkomende oproepen, mobiele omleiding en een virtueel nummer.

Comfort

Het Comfortplan begint bij €20 per maand per gebruiker. U krijgt 100% onbeperkte inkomende en uitgaande gesprekken, een virtueel nummer en alle functies van het vorige abonnement.

Op aanvraag

Als u op zoek bent naar een Kavkom-abonnement op maat, kunt u een offerte op maat vragen. Er is geen informatie over minimumprijzen beschikbaar op de website.

Besluit

Hoewel Kavkom niet de chicste of meest innovatieve IVR-software is, zal het de taak uitzonderlijk uitvoeren, wat betekent dat u het op u radar moet houden. Het is vooral plezierig om de goed uitziende gebruikersinterface van de applicatie en een gemakkelijk toegankelijke IVR te zien zonder onnodige procedures. Kavkom is misschien niet de go-to-app voor grote bedrijven die meerdere gecompliceerde IVR’s nodig hebben, maar het zal onmiskenbaar goed van pas komen voor elk kleiner bedrijf zonder de nadelen van geavanceerde, gecompliceerde software.

Gemeenschappelijke kwesties en problemen

Mijn Kavkom IVR werkt niet

Zorg ervoor dat u uw IVR-ontwerp controleert en kijk of er geen fouten zijn waardoor uw IVR niet correct zou werken. De meest voorkomende IVR-problemen worden meestal veroorzaakt door planningsfouten.

Ik kan geen IVR met meerdere niveaus maken met Kavkom

Kavkom ondersteunt geen multi-level IVR, maar u kunt deze optie wel simuleren. Gebruik gewoon de doorschakelactie in één IVR om de beller door te schakelen naar een ander IVR-nummer en u krijgt bijna dezelfde resultaten.

Product reviews

Lees onze recensie van de Infobip IVR en ontdek de voor- en nadelen van het gebruik van deze oplossing in een zakelijk scenario.

Infobip IVR-recensie

De tekst gaat over het bedrijf LiveAgent, dat klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en andere software aanbiedt. Het bedrijf heeft verschillende onderscheidingen en certificaten en een partnerprogramma. Er is ook een blog, woordenlijst, academie en sjablonen beschikbaar voor klanten. De tekst bevat informatie over hoe een LiveAgent-account kan worden opgezet en dat er cookies worden gebruikt op de website.

Zendesk IVR is een populaire keuze onder klanten. Resultaten van zijn prestaties in dagelijkse scenario's zijn te vinden in deze review.

Zendesk IVR beoordeling

IVR is een geautomatiseerd telefoonsysteem dat kan helpen bij het verbeteren van telefonische ondersteuning en klanttevredenheid. Twilio, MessageBird en Aircall bieden allemaal betaalbare opties voor het opzetten van IVR-menu's. Twilio's IVR-functie werkt goed, hoewel de prijzen afhankelijk zijn van het land en het aantal belminuten dat wordt gebruikt. MessageBird biedt een eenvoudig te gebruiken Flow Builder voor IVR-configuratie en Aircall biedt tekst-naar-spraak-opties en meer dan 50 integraties. Efficiënte scripts kunnen de merkperceptie verbeteren en wachttijden verminderen. LiveAgent en Twilio bieden beide flexibele IVR-creatie en gratis aanpasbare IVR-scripts zijn beschikbaar. Controleer op ontwerpfouten en houd uw IVR-stroom actief op uw nummer.

Meer weten over BeenVerified? Bekijk ons overzichtsartikel om erachter te komen hoe het werkt en hoe het presteerde in onze tests.

BeenVerified beoordeling

LiveAgent biedt diverse klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en inkomend callcentersoftware en heeft een partnerprogramma. Er zijn prijzen, functies en integraties beschikbaar met ondersteuning via het ondersteuningsportaal. Na aanmelding ontvangt u inloggegevens via e-mail. Cookies worden gebruikt op de website. Truecaller biedt betaalde opties om bellers te identificeren en nummers te blokkeren, met beperkte informatie voor internationale nummers en geen gratis proefversie. Spy Dialer geeft informatie over het opstarten van LiveAgent en de website maakt gebruik van cookies. Intelius bespreekt vooral LiveAgent's klantenservicesoftware en andere aangeboden oplossingen.

Overweegt u JustCall vanwege zijn IVR-mogelijkheden? Bekijk onze functiebeoordeling van JustCall IVR en ontdek of dit de juiste keuze is.

JustCall IVR beoordeling

Het artikel beschrijft verschillende soorten callcenters en geeft instructies voor het kiezen van de juiste oplossing op basis van zakelijke behoeften. Het introduceert ook Twilio IVR en Bitrix24 IVR, de beoordelingen van deze oplossingen en hoe je een callcenter provider kunt veranderen. LiveAgent wordt ook als voorbeeld genoemd van een potentiële provider met veel tools en functies.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo