Laten we samen de klantenservice verbeteren

Verkort de responstijd en verhoog de klantentevredenheid.

  • ✓ No setup fee    
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Oplossing die uw klanten zal overtuigen

Profiteer van hogere vertegenwoordigersproductiviteit niveaus en klantbehoud of (conversie) met onze helpdesksoftware met meerdere kanalen. De prijs-kwaliteitverhouding is ongeëvenaard. Met meer dan 180 helpdeskfuncties en meer dan 195 integraties is onze software de perfecte oplossing voor bedrijven van elke omvang en branche.

Stroomlijn alle communicatiekanalen en beheer ze vanuit één gedeelde bedrijfsinbox. Geniet van sociale media-integraties, onbeperkte browsegeschiedenis van tickets, gespreksopnames, hybride ticketstreams en andere productiviteitstools.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Alle steunkanalen onder één enkele plaats

Ontdek meer dan 130 ticketfuncties en meer dan 200 integraties met de tools waar u van houdt.

LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

Het is tijd om uw gereedschapskist op te ruimen

Waarom meerdere dure tools gebruiken voor chatten, emailen, kennisbeheer en bellen als u er maar één kunt gebruiken?

01 Ticketing

Moeite om de verzoeken van klanten bij te houden? Verwissel uw webmail voor helpdesksoftware met meerdere kanalen om meer te bereiken.

Vervangt
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent
LiveAgent live chat window

02 Live Chat

Hoge verwachtingen? Onze veelzijdige live chatsoftware kan ze ontmoeten. Leg leads vast, volg bezoekersgedrag en bied proactieve service met één enkele tool.

Vervangt

03 Callcenter

Ontdek hoe LiveAgent’s gemengde VoIP-callcenter en geïntegreerde CRM u kunnen helpen gepersonaliseerde en contextrijke ondersteuning te bieden.

Vervangt
LivAgent's call center features
LiveAgent social media customer service

04 Sociale media

Bent u het beu om meerdere accounts en apparaten te controleren? Beheer alle Instagram-, Twitter- en Facebook-tickets vanuit één inbox.

Integreert

05 Kennisbank

Wilt u meer uit uw kennisbank halen? Naast een volledig aanpasbare en SEO-geoptimaliseerde kennisbank, biedt LiveAgent 140+ helpdeskfuncties.

Vervangt

06 Klantenportaal

Geef uw klanten meer mogelijkheden met onze geavanceerde zelfhulp- en communitykanalen. Ontdek vanaf vandaag eindeloze mogelijkheden.

Vervangt

Begin nu met het gebruik van LiveAgent!

Probeer alles wat we te bieden hebben met een gratis proefperiode van 14 dagen.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice  
  • ✓ Geen kredietkaart nodig   
  • ✓ Op elk moment opzegbaar

Getuigenissen

Ontdek waarom onze klanten graag met LiveAgent werken

  • Roman Bosch
    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
    David Chandler Volterman

Transparante en eerlijke prijzen

Geen contracten, geen verborgen kosten, alleen maandelijkse facturering. Volledig transparante prijzen, alleen gefactureerd voor echt gebruik elke maand. Selecteer het juiste abonnement en begin met het bieden van de beste klantenondersteuning.

$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

Boek een demo

requestDemo
Wat u leert tijdens de demo
  • Hoe u uw zakelijke doelen kunt bereiken met LiveAgent – of het nu gaat om het verbeteren van de klantentevredenheid of meer omzet genereren.
  • Hoe LiveAgent werkt. We geven u een rondleiding door het product, zodat u een idee krijgt van hoe het is om met onze software te werken.
  • Antwoorden op al uw vragen over prijzen, service, integraties en functies.

“Benader elke klant met het idee om hem of haar te helpen een probleem op te lossen of een doel te bereiken, niet om een ​​product of dienst te verkopen.” – Brian Tracy

Andrej Saxon voor Verkoopmanager

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Probeer LiveAgent vandaag nog

We bieden migratieservices van de meeste populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Related Articles to Rondleiding
Creëer verbluffende klantenportaals, kennisbanken en complexe IVR-structuren. Filter tickets op tags, afdelingen, problemen of communicatiekanalen. Wijs ticketverantwoordelijkheden toe aan vertegenwoordigers of afdelingen en draag deze automatisch over. Vragen van klanten kunnen georganiseerd, afgehandeld en doorverwezen worden vanuit een gecentraliseerd dashboard. Allemaal met LiveAgent.

Laten we samen de klantenservice verbeteren

Bedrijven van allerlei soorten en maten zijn dol op LiveAgent, en ze geven veel goede redenen waarom. Het platform maakt de klantenservice duidelijk, overzichtelijk en eenvoudig te beheren, waardoor bedrijven dagelijks tijd en moeite besparen. Naast het bieden van betrouwbare en kosteneffectieve ondersteuning, helpt LiveAgent klantenondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen te categoriseren en statistisch bij te houden wat klanten het meest nodig hebben. Met onbeperkte vertegenwoordigers, email integratie en sociale media, is LiveAgent een geweldige tool voor elk snel online bedrijf.

LiveAgent biedt u een gedeelde bedrijfsinbox waarmee uw personeel de werklast van niet-beschikbare vertegenwoordigers kan delen. Lees meer over de voordelen van software voor klantensucces.

Zorg voor welvaart met software voor klantsucces

LiveAgent biedt een softwareoplossing voor klantensucces die geschikt is voor bedrijven van elke omvang en sector. Het stelt bedrijven in staat om alle klantcommunicatie op één plaats te beheren en de prestaties van de klantenservice op te volgen. Door gevoelige klantengegevens veilig te houden, helpt LiveAgent bedrijven bij het opbouwen van een succesvolle e-commerce gemeenschap.

LiveAgent's software voor klantencommunicatiebeheer biedt persoonlijke, snelle en deskundige service aan uw klanten. Probeer het gratis.

Uw software voor klantencommunicatiebeheer op eerste blik.

Bedrijven kiezen steeds vaker voor speciale oplossingen voor klantencommunicatiebeheer met geïntegreerde functionaliteit om belangrijke inhoudselementen te creëren en te beheren. Gegevensanalyse is een essentiële functie voor deze software, omdat het bedrijven gegevensgestuurde inzichten biedt om omzetgroei en winstgevendheid te ondersteunen. Software voor klantencommunicatiebeheer verenigt alle communicatie in één interface, inclusief e-mail, live chat, oproepen en forum.

Klantenservicemedewerkers moeten over een volledig scala aan klantenservicevaardigheden beschikken om het serviceniveau te kunnen bieden dat consumenten verwachten.

Klantenservicevaardigheden

Om klanten de service te bieden die zij verwachten, moeten medewerkers van de klantenservice beschikken over een breed scala aan vaardigheden op het gebied van klantenserviceondersteuning. Deze vaardigheden omvatten effectief luisteren, aandacht, geduld, duidelijke communicatie, het vermogen om positieve taal te gebruiken, probleemoplossend vermogen, een positieve houding, aanpassingsvermogen en flexibiliteit, en tijdbeheer. Zachte vaardigheden zijn hierbij van groot belang. Het gebruik van klantenservicesoftware, zoals LiveAgent, kan de workflow van vertegenwoordigers verbeteren en de klanttevredenheid verhogen.

Klantenservice zijn geweldig voor veel bedrijven. Hierbij dient echter wel rekening gehouden te worden met de persoonlijke benadering van de klant.

Klantenservicesjablonen

Dit artikel gaat over het gebruik van sjablonen in zakelijke communicatie. Er zijn diverse soorten sjablonen beschikbaar, zoals voor klantenverzoeken, verkoop- en marketingberichten, sms-berichten en klantenservice. Bij het gebruiken van sjablonen is het belangrijk om deze te personaliseren en humor toe te voegen waar van toepassing. Bedrijven moeten echter voorzichtig zijn bij het ontwikkelen van deze sjablonen, omdat slechte uitvoering afbreuk kan doen aan het doel om de klanttevredenheid te verhogen. Het is belangrijk om de juiste aanpak en strategie te vinden die past bij de behoeften van het bedrijf.

Kom meer te weten over klantenervaring met meerdere kanalen. Begrijp de concepten voor klantenondersteuning diepgaand met eenvoudige uitleg van professionals.

Klantenervaring met meerdere kanalen

Callcentersoftware, klantenservicevaardigheden en live chat bieden voordelen voor bedrijven en dragen bij aan klantenbehoud en winst. Zachte vaardigheden zijn belangrijk in de klantenservice en menselijke interactie blijft de sleutel tot uitstekende serviceervaringen. Investeringen in callcentersoftware en het implementeren van live chat kunnen leiden tot hogere klantenloyaliteit en gunstigere perceptie van het merk. De Nederlandse software voor klantencommunicatiebeheer biedt een dashboard voor klanteninteracties zonder installatiekosten en gratis proefperiode. Er is ook behoefte aan selfservice, klantportaal benchmarks en sociale media overzicht.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo