Bedankt voor uw interesse om bij te dragen aan onze blog. We houden van gastberichten, maar we zijn kieskeurig over hun kwaliteit. We streven ernaar informatieve en unieke inhoud te bieden aan ons publiek: eigenaren van SaaS-bedrijven, professionele marketeers en experts op het gebied van klantenservice. Omdat we de voorkeur geven aan kwaliteit boven kwantiteit, plaatsen we geen generieke inhoud die overal op internet te vinden is.
Bekijk de volgende stapsgewijze handleiding voordat u ons uw onderwerpideeën stuurt. Als we niet binnen 4-5 dagen op u reageren, hebben we uw gastbericht niet geaccepteerd.
Logistiek gastpost:
stel onderwerpideeën voor en stuur ze naar ons
wanneer we een onderwerp goedkeuren, laten we u dit weten in een email en sturen we u een Gastberichtoverzicht om in te vullen
de deadline en de exacte boekingsdatum worden gepland zodra het bericht van de gast is beoordeeld
doorloop de checklists hier: onderwerpidee, briefing, inhoud, visuele inhoud, linkplaatsing, algemeen voor definitief ontwerp hier
Onderwerp idee checkljist:
lees onze blog om erachter te komen welke onderwerpen we in het verleden hebben behandeld en welke soorten inhoud relevant zijn voor onze lezers – stuur alstublieft geen reeds gepubliceerde of irrelevante inhoud
stel 3-5 pakkende onderwerpideeën voor waarvan u denkt dat ze goed op de hoogte zijn en die relevant zijn voor onze branche, waaronder klantenservice/ondersteuning/succes, helpdeskoplossingen (live chat, klantenportaal, callcenter), digitale marketing, SaaS, enz.
deel enkele van uw eerdere publicaties met ons in uw email
stuur uw pitch per email naar hello@liveagent.com met “ijs” toegevoegd aan de onderwerpregel
Korte checklijst gastpost:
zodra het onderwerp is goedgekeurd, ontvangt u een emailreactie van ons
vul ons gastbericht in dat we u zullen sturen
houd er rekening mee dat het doel van de gastpost niet alleen is om bekendheid en links te bieden, maar ook om organisch verkeer te vergroten. Onderzoek daarom ook potentiële zoekwoorden met weinig concurrentie en een hoog zoekvolume voordat u de voltooide opdracht indient
5+ afbeeldingen in het artikel – foto’s zonder copyright, screenshots met links, eigen afbeeldingen (elke afbeelding moet maximaal 100 kb zijn met een juiste bestandsnaam. Naamsvermelding en alt-tag), screenshots met pijlen zijn prima
vermijd stockfoto’s en afbeeldingen van lage kwaliteit
stuur alle beelden als bijlagen naar de e-mail wanneer u het voltooide concept verzendt
Controlelijst voor plaatsingsregels voor links:
relevantie en informatieve waarde van de backlink (bij voorkeur niet-promotionele links)
de plaatsing van de link moet er natuurlijk uitzien
geen betaalde of gesponsorde links
om een hoog kwaliteitsniveau te behouden, accepteren we geen linkverzoeken van websites buiten onze niche. Dat omvat zoekwoorden die we al organisch targeten.
promotionele links hebben nofollow-attributen voor zoekmachines
controleer de ankertekst en trefwoorden (gerelateerde uitdrukkingen, trefwoorden, synoniemen), bijvoorbeeld ticketingsoftware (tool voor ticketingsysteem, tool voor ticketing…). Vermijd woorden als “klik hier”, “hier zijn”, “kijk hier”, enz.
externe links mogen niet worden opgenomen in de openingsparagraaf, koptekst, voettekst, zijbalk van de pagina of conclusie
bij voorkeur is organisch verkeer meer dan 1K, maar de acceptatie van de link hangt af van de algemene kwaliteit van de site
2-5 dofollow externe links (naar gezaghebbende/onderwerpgerelateerde websites) en bij voorkeur verse inhoud (niet ouder dan 3 jaar, en gebruik meerdere bronnen, niet slechts één)
2-5 interne links naar LiveAgent, PostAffiliatePro, QualityUnit of waar dan ook waar ons merk in de tekst wordt genoemd
vermijd links naar onze concurrenten als broninhoud (we zouden de link verwijderen en een nieuwe bron vinden om naar te linken)
backlink-invoegingen worden alleen geaccepteerd op blogberichten die zijn getagd met “groei”, “ondersteuning”, “live chat” en “helpdesk”.
Leer hoe u tags maakt en toevoegt in LiveAgent voor beter ticketbeheer. Verbeter de workflow voor klantenondersteuning en bied snellere oplossingen voor klantenvragen. Tags helpen bij het categoriseren en organiseren van tickets, wat resulteert in hogere productiviteit.
Een 'Aan de slag'-artikel moet consistent zijn met uw merkcommunicatie. Het moet eenvoudig en gemakkelijk te begrijpen zijn, met elementen zoals productbeschrijvingen, veelgestelde vragen en klantenservicecontacten. Een kennisbank is essentieel voor zelfbediening en klanttevredenheid. LiveAgent biedt sjablonen voor 'Aan de slag'-kennisbankartikelen.
Callcentersoftware en live chat kunnen bijdragen aan klantenbehoud en gunstige perceptie van het merk. Zachte vaardigheden zijn belangrijk voor een uitstekende klantenservice-ervaring. Een klantenservicemedewerker moet technische hulp kunnen bieden, antwoorden in meerdere talen kunnen geven en eigenschappen hebben zoals kwaliteit, communicatie en empathie. LiveAgent biedt een gratis proefperiode en inloggegevens worden gestuurd nadat de installatie is voltooid. De website maakt gebruik van cookies.
You will be in Good Hands!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.