Boost Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.
Verbeter het percentage eerste reacties met geautomatiseerde ticketroutering.
Verminder de toestroom van ondersteuningstickets met een kennisbank.
Reken op LiveAgent en verbeter uw vermogen. LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2019. Houd nauwer contact uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Bespaar tijd en geld door het aantal tools dat u gebruikt te minimaliseren om een uitstekende klantenservice te bieden.
Zet kwalitatieve leads om in betalende klanten en genereer meer dan 500% van de inkomsten die u investeert.
Bescherm de gegevens van uw klant met de modernste beveiligingsmaatregelen, waaronder HTTPS-codering, DDoS-beperking en meer.
Klanten willen onmiddellijk toegang hebben tot de informatie en willen hun vragen zo snel mogelijk beantwoord krijgen. Door realtime live chat op uw website te implementeren, kunt u ze supersnelle antwoorden geven, hun loyaliteit aan uw bedrijf verbeteren en de klantentevredenheid verhogen. Aangezien tijd geld is en het allemaal om geld gaat, waarom nog wachten?
Met optimale communicatie op één en dezelfde plaats, is het heel gemakkelijk om de eerdere gespreksgeschiedenis te bekijken. Weet u niet meer wat het adres of de overeengekomen voorwaarden waren? Niet erg! Met LiveAgent vindt u duidelijk alle informatie uit het verleden terug.
Zoek nooit meer naar oude emails. U kunt de complexiteit van het dashboards van LiveAgent gebruiken voor afzonderlijke projecten/klanten, een klantenportaal voor informatie over hun diensten en live chatsoftware voor directe vragen. U zou geen talloze uren aan communicatie moeten besteden, maar aan de uren die u factureert.
Laten we eerlijk zijn. Elk bedrijf wil de kosten zo laag mogelijk houden en de omzet zo hoog mogelijk. Met realtime live chat kunnen uw medewerkers van de klantenservice 3 chats tegelijk verwerken, wat kostenefficiënter is. LiveAgent voor de boekhoudsector helpt u uw uitgaven te optimaliseren.
Geld investeren in iets nieuws kan voor sommige bedrijven beangstigend zijn. Het berekenen van het bedrag aan euro’s/dollars en beslissen waar ze te investeren, is een echte strijd. Het complete abonnement van LiveAgent is één van de veiligste investeringen voor u. Het levert u niet alleen tevreden klanten op, het verhoogt ook uw omzet, cashflow en uw marktaandeel. Reken op LiveAgent.
Klanten gelukkig en tevreden houden zou de kern van het zakendoen moeten zijn. Tevreden klanten verspreiden nieuws om hen heen ofwel in een digitale wereld ofwel offline naar hun collega’s en vrienden. Eén van de tools om dit te bereiken, is het leveren van een uitstekende klantenservice. Klanten staan centraal bij LiveAgent. Combineer deze twee en u zult een positieve impact op uw bedrijf zien.
Bekijk onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek de positieve impact van de implementatie van helpdesk software op de boekhouding en de juridische sector.
Aangezien het aantal klanten en ondersteuningsemails toeneemt, zijn we overgestapt van Gmail naar Zendesk Support. Maar al snel realiseerden we ons dat ze veel tijd nodig hebben om het probleem op te lossen en soms escaleren naar Tier 2-managers. Zelfs nadat we veel tijd, geld en moeite hadden geïnvesteerd, is het beter om over te schakelen als de tools niet nuttig zijn en dat is precies wat wij gedaan hebben. We zijn dol op de prijzen en ondersteuning die door LiveAgent worden geboden.
Sumeet Mahendra, RTIwala Services
Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende oplossingen voor klantenondersteuning en kies er een met de meest relevante functies voor uw sector en de beste prijs .
Vooraf gedefinieerde berichten
Bespaar tijd en verbeter efficiëntie met vooraf gedefinieerde berichten in LiveAgent. Verhoog klanttevredenheid en verlaag responstijden!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.