Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Het verlangen om een huis of een ander type onroerend goed te bezitten, is inherent menselijk. Het merendeel van de bevolking heeft een nieuw pand gekocht of zal dit kopen bij een erkend makelaarskantoor of een makelaar.
Dat komt neer op een enorm aantal waardevolle potentiële klanten. Maar de tijd dat het voldoende was om een aantrekkelijk etalage van eigendommen op de etalage van uw bureau te hebben, is schijnbaar allang voorbij. Het is natuurlijk nog steeds nodig om dat te hebben, maar een aanzienlijk deel van het koperspubliek verlegt hun aandacht online.
Online producten kopen kan moeilijk zijn. De belangrijkste reden is dat u de producten niet in het echt kunt bekijken voordat u een beslissing neemt.
Het is zelfs nog meer stressvol om op deze manier een woning te kopen. U wilt in staat zijn om te communiceren, elke kamer te controleren, het contract te lezen en in het algemeen uw vragen en opmerkingen onmiddellijk door de makelaar te laten beantwoorden.
De telefoon is een goede manier om dat te doen, maar live chat is een handigere en productievere optie voor online communicatie.
Bent u klaar om de fundering van succes van uw klantenservice neer te leggen?
Laten we aan de slag gaan.
Start de online ondersteuning goed en bied een positieve ervaring aan online klanten die op zoek zijn naar hun nieuwe huis.
Het zogenaamde window shopping was een gelegenheid voor een potentiële koper om de eigendommen te bekijken op de displays van een makelaarskantoor.
De kans om de aandacht van de potentiële klanten te trekken werd ook online opnieuw ontworpen. Er is opgemerkt dat om de aandacht van een potentiële klant te trekken, de tijd om dat te doen tussen de 5-10 minuten is.
Wat zijn de voordelen van live chat voor de vijf hoofdcategorieën van onroerend goed?
Getimed en strategisch gepositioneerd proactieve chatuitnodigingen op pagina’s die regelmatig veel verkeer genereren, bijvoorbeeld een prijs- of productpagina.
Hoewel live chat in de eerste plaats een actieve tool is om in realtime te chatten, biedt het een functie voor communicatie buiten kantooruren, en dat is contactformulieren. Net als bij andere functies, zijn contactformulieren volledig aanpasbaar.
Door diverse redenen is het soms niet mogelijk om een bezichtiging van de woning in te plannen. Maar met de toegevoegde functie van videochat kunnen uw makelaars virtuele rondleidingen geven aan hun potentiële kopers. De videochat van LiveAgent is browsergebaseerd en aangezien het deel uitmaakt van uw accountplan, hebt u geen extra applicatie van derden nodig om het uit te voeren. Maak of kies een videochatknop uit onze galerij en plaats deze op de website, en u kunt in realtime genieten van een persoonlijk gesprek.
De live chat kan in de winst van de makelaar worden verdeeld, omdat het gemakkelijk is om de conversieratio te controleren en daarom de makelaar nauwkeurig te belonen in termen van commissie .
Het is een meer kosteneffectieve methode om online hulp te bieden aan potentiële huiseigenaren, potentiële klanten en vaste klanten dan telefonische of emailondersteuning. Het grote verschil is dat het beheren van live chatgesprekken niet nodig is om in grote aantallen te kunnen optreden.
Een enkele vertegenwoordiger kan tegelijkertijd meerdere chats afhandelen. De snelle en actuele reacties zijn van onschatbare waarde tijdsbesparingen. Door de vitale documenten bij te voegen, krijgen klanten een idee van de wettelijke en financiële vereisten die nodig zijn om een woning te kopen.
De succesvolle livechat-interactie zou niet bestaan zonder bekwaam en ervaren personeel. Ze zijn het essentiële onderdeel van positieve klantenervaring en uiteindelijk conversie.
Online communicatie is anders dan de gebruikelijke face-to-face interactie die makelaars in het verleden gewend waren. Als u een zeer persoonlijke en menselijke live chatservice wilt bieden, zijn er specifieke richtlijnen die uw makelaars moeten volgen.
De makelaars in onroerend goed treden op als adviseurs die investeerders begeleiden tijdens hun zoektocht naar onroerend goed, dus het hebben van praktische training en etiquette op cruciaal.
Bijgevolg kunt u een uitvoerende beslissing nemen over welke van uw vertegenwoordigers uw chatservice moet afhandelen. Het punt is dat niet iedereen daarvoor geschikt is, en sommigen misschien meer foutgevoelig dan anderen.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Lauren Freedman – Real estate agent
Live chat en de bijbehorende functies maken allemaal deel uit van onze omnichannel helpdesksoftware.
Native integratie goed gedaan. Kopieer en plak eenvoudig een korte HTML-code in uw LiveAgent-account en de chatknop verschijnt op uw of de website van uw klant, voorbereid op elk inkomend chatverzoek. Een bijkomend voordeel is integratie met software van derden of een app.
Gegevensbescherming, accountbeveiliging en privacykwesties zijn essentiële onderwerpen voor iedereen die online zaken doet en doet. LiveAgent is niet anders. Hier zijn enkele van de belangrijkste beveiligingsfuncties.
Als u meer wilt weten, lees dan LiveAgent’s beveiligingsprivacybeleid.
Als u meer wilt weten, ga dan naar onze kennisbank voor aanvullende informatie.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
LiveAgent biedt diverse klantenondersteuningsopties, waaronder chatondersteuning met pre-chatformulieren en sjablonen om de klantenservice efficiëntie te verbeteren en klanttevredenheid te verhogen. Het vermijden van grammaticale fouten en persoonlijk contact zijn belangrijk voor klanttevredenheid. LiveAgent biedt ook aanpasbare chatconfiguraties en leerbronnen over verschillende klantenservice software, VoIP-telefoonsystemen, inkomende callcentersoftware, en meer. Eenmaal aangemeld bij LiveAgent, wordt er een bericht met inloggegevens naar uw mailbox gestuurd. De installatie van uw LiveAgent dashboard kan enige tijd duren en cookies moeten worden geaccepteerd om door te gaan.
LiveAgent offers various features to engage website visitors, such as automatic chat invitations and customizable chat buttons. The integration process is simple with a small HTML code. Users can choose from four customizable chat window designs and define their CSS code. The platform also provides chat routing options, including random assignment, average usage, maximum usage, and call everyone. Comparing with other competitors, LiveAgent stands out with its low price of $9 for one agent.
LiveAgent is Nederlandse helpdesksoftware voor KMO's die een gratis live chatoplossing biedt, maar ook een betaalde versie met meer functies. Het is geschikt voor bedrijven zoals Huawei, BMW, Yamaha en O2. LiveAgent biedt chatondersteuning en agenten moeten snel reageren en volledige zinnen gebruiken om klanten op een professionele manier te helpen. Om live chat aan uw website toe te voegen, moet u eerst een live chatsoftware provider kiezen en aanmelden voor hun service. Schakel proactieve chatuitnodigingen in en maak standaardberichten om de efficiëntie van de klantenservice te vergroten. Proactieve chat kan helpen bij het verhogen van de betrokkenheid van gebruikers en de klanttevredenheid en het verlagen van het verlatingspercentage en de conversieratio.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar