Waardevol in elke sector

Ontdek hoe LiveAgent uw eSports-bedrijf verbetert.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice   
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Belangenbehartiging stimuleren

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.

24%

Responstijden verkorten

Verbeter het percentage eerste reacties met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verminder het aantal tickets

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Helpdesk software voor eGaming en eSports

Gedreven door de vraag van de consument, technologische innovatie en nieuwe distributiestrategieën, groeien gaming- en eSports-markten snel. Ze transformeren van een niche-industrie naar een reguliere vorm van entertainment over heel de wereld.

Met LiveAgent helpdesk software kunnen belangrijke spelers uit de eGaming- en eSports-industrie – waaronder game-ontwikkelaars en uitgevers, streamingbedrijven, teameigenaren en influencers – hun klantenondersteuning naar een hoger niveau brengen, de ervaring voor hun spelersgemeenschappen versterken, gebruikerscommunicatie verbeteren en een concurrentievoordeel behalen.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
video game controller headphones boy and girl

Wat is eGaming en eSports?

eGaming en eSports worden meestal op een vergelijkbare manier gedefinieerd en de twee termen overlappen elkaar vaak. eSports (ook bekend als elektronische sport, e-sports of competitief gamen) zijn georganiseerde videogamecompetities voor meerdere spelers tussen professionele spelers, terwijl eGaming (elektronisch gamen of e-gamen) plaatsvindt buiten de officieel goedgekeurde competities en puur voor amusementsdoeleinden dient.

Aangedreven door de millenniumgeneratie heeft de eSports- en eGaming-sector de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt. Volgens het Global Esports Market Report zullen de wereldwijde eSports-inkomsten groeien tot $ 1,1 miljard in 2020, terwijl het totale eSports-publiek zal toenemen tot 495,0 miljoen mensen. Het Esports Ecosystem Report onthulde ook dat de wereldwijde eSports-markt naar verwachting in 2023 meer dan $ 1,5 miljard zal bedragen.


Hoe kunnen eGaming- en eSports-bedrijven voordeel halen uit helpdesk software?

Hoe kunnen eGaming- en eSports-bedrijven voordeel halen uit helpdesk software?

Verbeter uw ondersteuning

Bewaak het gedrag van uw websitebezoeker en neem proactief contact met hen op. Beantwoord al hun vragen en sluit nieuwe deals.

Verbeter uw ondersteuning

Verminder het aantal tickets

Verminder het aantal inkomende supporttickets door een uitgebreide selfserviceportaal te bieden die 24/7/365 toegankelijk is.

Verminder het aantal tickets

Betrokkenheid vergroten

Laat uw online community groeien door communityforums te creëren die uw klanten in staat stellen discussies te leiden en vragen te stellen.

Bied uitstekende service als onderdeel van de gaming ervaring

Beheer moeiteloos uw spelersgemeenschappen en bied uitstekende gebruikersondersteuning met een sterke helpdesk softwareoplossing voor eGaming- en eSports-sectoren.

social notifications - illustration

Gebruikersondersteuning via meerdere kanalen

Ongeacht de kanalen die spelers gebruiken om contact op te nemen met de klantenondersteuning – email, spraak, webformulieren, live chat of sociale media – alle ondersteuningsverzoeken worden automatisch overgezet naar tickets en veilig opgeslagen in een algemene inbox. Alle tickets zijn gemakkelijk toegankelijk vanaf één enkel dashboard, zodat ze gemakkelijker te beheren zijn door uw helpdeskteam.

Sterke ticketingfuncties

Om een snelle en efficiënte oplossing van tickets te garanderen, biedt LiveAgent een volledige reeks robuuste ticketbeheerfuncties, waaronder slimme opties voor ticketdistributie, workflowautomatisering, standaardreacties en sjablonen, SLA-beheer, tools voor teamsamenwerking, eenvoudig verantwoordelijkheidsbeheer, detectie van conflicten, splitsen en samenvoegen van tickets, geïntegreerde CRM met klanteninzichten, rapportage, analyse en nog veel meer.

Create Ticket in LiveAgent
quick quality customer service through live chat

Realtime live chat

Verwerk eenvoudig realtime ondersteuningsverzoeken door live chat in te schakelen. Bied spelers directe ondersteuning onderweg zonder hun spelervaring te onderbreken. De eigen live chat van LiveAgent – met de snelste chatwidget op de markt – bevat zowel algemene als unieke functies, zoals meerdere chatrouteringsopties, proactieve chatuitnodigingen, online bezoekerstoezicht en meer.

Integraties voor sociale media

Integreer uw sociale media pagina’s eenvoudig met uw helpdesk en blijf in contact met gebruikers die via sociale kanalen contact opnemen. LiveAgent maakt vlot verbinding met Facebook, Twitter en Instagram. Met de integraties kunt u al uw berichten, opmerkingen en vermeldingen op sociale media volgen en beantwoorden vanuit uw beheerderspaneel van de helpdesk zonder te moeten schakelen tussen accounts.

Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
LiveAgent knowledge base

Kennisbank en FAQ's

Stel een kennisbank op met veelgestelde vragen om gebruikers een krachtige selfservice-bron te bieden waar ze snel en gemakkelijk de antwoorden kunnen vinden die ze zoeken voor. LiveAgent wordt geleverd met geavanceerde hulpprogramma’s voor het publiceren van inhoud waarmee u moeiteloos nuttige inhoud kunt maken en spelers in staat stelt zichzelf te helpen, zelfs als uw ondersteuningsteam niet online is.

Selfserviceportaal voor klanten

Verbeter de selfservice ervaring van uw gebruikers met een uitgebreid klantenportaal met een gebruikersforum waar spelers kunnen samenwerken en elkaar helpen, gaming tips en trucs kunnen delen, evenals hun eigen ervaringen. U kunt ook een verzameling feedback en suggesties inschakelen om inzicht te krijgen in de meningen, voorkeuren en verwachtingen van spelers.

woman behind computer organizing support documentation

Meer helpdeskfuncties om de gebruikersondersteuning te verbeteren en uw team productief te houden

Optimaliseer elk ondersteuningsverzoek in een moeiteloze workflow voor uw team en creëer tegelijkertijd een gepersonaliseerde ondersteuningservaring voor uw gebruikers.

Automatisch tickets distribueren op basis van uw vooraf gedefinieerde regels om ervoor te zorgen dat gebruikers altijd verbonden zijn met de juiste vertegenwoordigers. Lees meer…

Reageer sneller op verzoeken en ondersteun meerdere gebruikers tegelijk met vooraf gedefinieerde antwoorden en sjablonen. Lees meer…

Creëer en pas ondersteuningsportalen met meerdere merken aan, elk met zijn eigen unieke ontwerp, instellingen en inhoud. Lees meer…

Schakel een zoekwidget in die automatisch realtime suggesties voor gerelateerde inhoud in uw kennisbank genereert. Lees meer…

Installeer native Android- of iOS-applicaties om vragen van gebruikers te beantwoorden terwijl u niet achter uw bureau zit. Lees meer…

Laat uw gebruikers en ondersteuningsmedewerkers hun moedertaal gebruiken. LiveAgent ondersteunt momenteel meer dan 40 talen. Lees meer…

Waarom is onze helpdesk software de juiste keuze?

Waarom is onze helpdesk software de juiste keuze?

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2019-2020.

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Gekozen door 21.000 bedrijven

Bevat meer dan 180 functies

Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.

Kies een abonnement dat het beste bij uw bedrijf past

Sommige van de belangrijkste spelers in de eSports- en eGaming-industrie profiteren al van het gebruik van LiveAgent helpdesk-ticketingsoftware. Waarom sluit je je niet bij hen aan? Kies uit 4 verschillende abonnementen – inclusief een gratis abonnement – met eenvoudige en transparante prijzen. Betaal naar gebruik, geen vaste contracten of verborgen kosten, downgrade of upgrade uw abonnement wanneer u maar wilt.

14 Dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$15 maand

Ticket

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • Onbeperkte emailadressen
  • Geavanceerde rapportage
  • Klantenportaal + forum
$29 maand

Ticket+chat

  • Idem zoals in Ticket + plus:
  • Onbeperkte chatknoppen
  • Feedbackbeheer
  • Realtime bezoekerstoezicht
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • & chatknop
  • 1 telefoonnummer
  • 1 emailadres

Bespaar meer met LiveAgent

Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende oplossingen voor klantenondersteuning en kies er een met de meest relevante functies voor uw sector en de beste prijs .

FAQ

Waarom zou de eGaming- en eSport-industrie moeten overwegen om klantenservicesoftware te gebruiken?

Het hebben van helpdesksoftware kan resulteren in meer tevreden klanten, wat cruciaal is voor succes binnen de e-gaming- en e-sportindustrie.

Waarom zou u voor LiveAgent kiezen?

Voor een eGaming- en eSports-organisatie is een adequaat bemande helpdesk van cruciaal belang om de gebruikers te ondersteunen bij eventuele problemen. Met de helpdesksoftware van LiveAgent kunt u ondersteuning bieden bij recordtijd.

Gerelateerde bronnen aanKlantenservice software voor eGaming- & eSports-sector

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo