Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.
Verbeter het percentage eerste reacties met geautomatiseerde ticketroutering.
Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.
Gedreven door de vraag van de consument, technologische innovatie en nieuwe distributiestrategieën, groeien gaming- en eSports-markten snel. Ze transformeren van een niche-industrie naar een reguliere vorm van entertainment over heel de wereld.
Met LiveAgent helpdesk software kunnen belangrijke spelers uit de eGaming- en eSports-industrie – waaronder game-ontwikkelaars en uitgevers, streamingbedrijven, teameigenaren en influencers – hun klantenondersteuning naar een hoger niveau brengen, de ervaring voor hun spelersgemeenschappen versterken, gebruikerscommunicatie verbeteren en een concurrentievoordeel behalen.
eGaming en eSports worden meestal op een vergelijkbare manier gedefinieerd en de twee termen overlappen elkaar vaak. eSports (ook bekend als elektronische sport, e-sports of competitief gamen) zijn georganiseerde videogamecompetities voor meerdere spelers tussen professionele spelers, terwijl eGaming (elektronisch gamen of e-gamen) plaatsvindt buiten de officieel goedgekeurde competities en puur voor amusementsdoeleinden dient.
Aangedreven door de millenniumgeneratie heeft de eSports- en eGaming-sector de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt. Volgens het Global Esports Market Report zullen de wereldwijde eSports-inkomsten groeien tot $ 1,1 miljard in 2020, terwijl het totale eSports-publiek zal toenemen tot 495,0 miljoen mensen. Het Esports Ecosystem Report onthulde ook dat de wereldwijde eSports-markt naar verwachting in 2023 meer dan $ 1,5 miljard zal bedragen.
Bewaak het gedrag van uw websitebezoeker en neem proactief contact met hen op. Beantwoord al hun vragen en sluit nieuwe deals.
Verminder het aantal inkomende supporttickets door een uitgebreide selfserviceportaal te bieden die 24/7/365 toegankelijk is.
Laat uw online community groeien door communityforums te creëren die uw klanten in staat stellen discussies te leiden en vragen te stellen.
Beheer moeiteloos uw spelersgemeenschappen en bied uitstekende gebruikersondersteuning met een sterke helpdesk softwareoplossing voor eGaming- en eSports-sectoren.
Ongeacht de kanalen die spelers gebruiken om contact op te nemen met de klantenondersteuning – email, spraak, webformulieren, live chat of sociale media – alle ondersteuningsverzoeken worden automatisch overgezet naar tickets en veilig opgeslagen in een algemene inbox. Alle tickets zijn gemakkelijk toegankelijk vanaf één enkel dashboard, zodat ze gemakkelijker te beheren zijn door uw helpdeskteam.
Om een snelle en efficiënte ticketoplossing te garanderen, biedt LiveAgent een volledige reeks krachtige ticketbeheerfuncties, waaronder opties voor slimme ticketdistributie, workflowautomatisering, standaardantwoorden en sjablonen, SLA-beheer, tools voor teamsamenwerking, eenvoudig beheer van verantwoordelijkheden, detecteren van conflicten, splitsen en samenvoegen van tickets, ingebouwde CRM met klanteninzichten, rapportage, analyse en nog veel meer.
Verwerk eenvoudig realtime ondersteuningsverzoeken door live chat in te schakelen. Bied spelers directe ondersteuning onderweg zonder hun spelervaring te onderbreken. De eigen live chat van LiveAgent – met de snelste chatwidget op de markt – bevat zowel algemene als unieke functies, zoals meerdere chatrouteringsopties, proactieve chatuitnodigingen, online bezoekerstoezicht en meer.
Integreer uw sociale media pagina’s eenvoudig met uw helpdesk en blijf in contact met gebruikers die via sociale kanalen contact opnemen. LiveAgent maakt vlot verbinding met Facebook, Twitter en Instagram. Met de integraties kunt u al uw berichten, opmerkingen en vermeldingen op sociale media volgen en beantwoorden vanuit uw beheerderspaneel van de helpdesk zonder te moeten schakelen tussen accounts.
Stel een kennisbank op met veelgestelde vragen om gebruikers een krachtige selfservice-bron te bieden waar ze snel en gemakkelijk de antwoorden kunnen vinden die ze zoeken voor. LiveAgent wordt geleverd met geavanceerde hulpprogramma’s voor het publiceren van inhoud waarmee u moeiteloos nuttige inhoud kunt maken en spelers in staat stelt zichzelf te helpen, zelfs als uw ondersteuningsteam niet online is.
Verbeter de selfservice ervaring van uw gebruikers met een uitgebreid klantenportaal met een gebruikersforum waar spelers kunnen samenwerken en elkaar helpen, gaming tips en trucs kunnen delen, evenals hun eigen ervaringen. U kunt ook een verzameling feedback en suggesties inschakelen om inzicht te krijgen in de meningen, voorkeuren en verwachtingen van spelers.
Optimaliseer elk ondersteuningsverzoek in een moeiteloze workflow voor uw team en creëer tegelijkertijd een gepersonaliseerde ondersteuningservaring voor uw gebruikers.
Distribueer automatisch tickets op basis van uw vooraf gedefinieerde regels om ervoor te zorgen dat gebruikers altijd verbonden zijn met de juiste vertegenwoordigers. Lees meer over ticketroutering.
Reageer sneller op verzoeken en ondersteun meerdere gebruikers tegelijkertijd met vooraf gedefinieerde antwoorden en sjablonen. Lees meer over standaardberichten.
Creëer en pas ondersteuningsportaals voor meerdere merken aan, elk met hun eigen unieke ontwerp, instellingen en inhoud. Lees meer over meerdere kennisbanken.
Schakel een zoekwidget in die automatisch realtime suggesties genereert voor gerelateerde inhoud in uw kennisbank. Lees meer over zoekwidgets.
Installeer native Android- of iOS-applicaties om vragen van gebruikers te beantwoorden terwijl u niet achter uw bureau zit. Lees meer over mobiele apps.
Laat uw gebruikers en ondersteuningsvertegenwoordigers hun moedertaal gebruiken. LiveAgent ondersteunt momenteel meer dan 40 talen. Lees meer over meertalige ondersteuning.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2019-2020.
Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.
Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.
Sommige van de belangrijkste spelers in de eSports- en eGaming-industrie profiteren al van het gebruik van LiveAgent helpdesk-ticketingsoftware. Waarom sluit je je niet bij hen aan? Kies uit 4 verschillende abonnementen – inclusief een gratis abonnement – met eenvoudige en transparante prijzen. Betaal naar gebruik, geen vaste contracten of verborgen kosten, downgrade of upgrade uw abonnement wanneer u maar wilt.
Most Popular
Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende oplossingen voor klantenondersteuning en kies er een met de meest relevante functies voor uw sector en de beste prijs .
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.