Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.
Verbeter het percentage eerste reacties met geautomatiseerde ticketroutering.
Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.
Gedreven door de vraag van de consument, technologische innovatie en nieuwe distributiestrategieën, groeien gaming- en eSports-markten snel. Ze transformeren van een niche-industrie naar een reguliere vorm van entertainment over heel de wereld.
Met LiveAgent helpdesk software kunnen belangrijke spelers uit de eGaming- en eSports-industrie – waaronder game-ontwikkelaars en uitgevers, streamingbedrijven, teameigenaren en influencers – hun klantenondersteuning naar een hoger niveau brengen, de ervaring voor hun spelersgemeenschappen versterken, gebruikerscommunicatie verbeteren en een concurrentievoordeel behalen.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
eGaming en eSports worden meestal op een vergelijkbare manier gedefinieerd en de twee termen overlappen elkaar vaak. eSports (ook bekend als elektronische sport, e-sports of competitief gamen) zijn georganiseerde videogamecompetities voor meerdere spelers tussen professionele spelers, terwijl eGaming (elektronisch gamen of e-gamen) plaatsvindt buiten de officieel goedgekeurde competities en puur voor amusementsdoeleinden dient.
Aangedreven door de millenniumgeneratie heeft de eSports- en eGaming-sector de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt. Volgens het Global Esports Market Report zullen de wereldwijde eSports-inkomsten groeien tot $ 1,1 miljard in 2020, terwijl het totale eSports-publiek zal toenemen tot 495,0 miljoen mensen. Het Esports Ecosystem Report onthulde ook dat de wereldwijde eSports-markt naar verwachting in 2023 meer dan $ 1,5 miljard zal bedragen.
Bewaak het gedrag van uw websitebezoeker en neem proactief contact met hen op. Beantwoord al hun vragen en sluit nieuwe deals.
Verminder het aantal inkomende supporttickets door een uitgebreide selfserviceportaal te bieden die 24/7/365 toegankelijk is.
Laat uw online community groeien door communityforums te creëren die uw klanten in staat stellen discussies te leiden en vragen te stellen.
Beheer moeiteloos uw spelersgemeenschappen en bied uitstekende gebruikersondersteuning met een sterke helpdesk softwareoplossing voor eGaming- en eSports-sectoren.
Ongeacht de kanalen die spelers gebruiken om contact op te nemen met de klantenondersteuning – email, spraak, webformulieren, live chat of sociale media – alle ondersteuningsverzoeken worden automatisch overgezet naar tickets en veilig opgeslagen in een algemene inbox. Alle tickets zijn gemakkelijk toegankelijk vanaf één enkel dashboard, zodat ze gemakkelijker te beheren zijn door uw helpdeskteam.
Om een snelle en efficiënte oplossing van tickets te garanderen, biedt LiveAgent een volledige reeks robuuste ticketbeheerfuncties, waaronder slimme opties voor ticketdistributie, workflowautomatisering, standaardreacties en sjablonen, SLA-beheer, tools voor teamsamenwerking, eenvoudig verantwoordelijkheidsbeheer, detectie van conflicten, splitsen en samenvoegen van tickets, geïntegreerde CRM met klanteninzichten, rapportage, analyse en nog veel meer.
Verwerk eenvoudig realtime ondersteuningsverzoeken door live chat in te schakelen. Bied spelers directe ondersteuning onderweg zonder hun spelervaring te onderbreken. De eigen live chat van LiveAgent – met de snelste chatwidget op de markt – bevat zowel algemene als unieke functies, zoals meerdere chatrouteringsopties, proactieve chatuitnodigingen, online bezoekerstoezicht en meer.
Integreer uw sociale media pagina’s eenvoudig met uw helpdesk en blijf in contact met gebruikers die via sociale kanalen contact opnemen. LiveAgent maakt vlot verbinding met Facebook, Twitter en Instagram. Met de integraties kunt u al uw berichten, opmerkingen en vermeldingen op sociale media volgen en beantwoorden vanuit uw beheerderspaneel van de helpdesk zonder te moeten schakelen tussen accounts.
Stel een kennisbank op met veelgestelde vragen om gebruikers een krachtige selfservice-bron te bieden waar ze snel en gemakkelijk de antwoorden kunnen vinden die ze zoeken voor. LiveAgent wordt geleverd met geavanceerde hulpprogramma’s voor het publiceren van inhoud waarmee u moeiteloos nuttige inhoud kunt maken en spelers in staat stelt zichzelf te helpen, zelfs als uw ondersteuningsteam niet online is.
Verbeter de selfservice ervaring van uw gebruikers met een uitgebreid klantenportaal met een gebruikersforum waar spelers kunnen samenwerken en elkaar helpen, gaming tips en trucs kunnen delen, evenals hun eigen ervaringen. U kunt ook een verzameling feedback en suggesties inschakelen om inzicht te krijgen in de meningen, voorkeuren en verwachtingen van spelers.
Optimaliseer elk ondersteuningsverzoek in een moeiteloze workflow voor uw team en creëer tegelijkertijd een gepersonaliseerde ondersteuningservaring voor uw gebruikers.
Automatisch tickets distribueren op basis van uw vooraf gedefinieerde regels om ervoor te zorgen dat gebruikers altijd verbonden zijn met de juiste vertegenwoordigers. Lees meer…
Reageer sneller op verzoeken en ondersteun meerdere gebruikers tegelijk met vooraf gedefinieerde antwoorden en sjablonen. Lees meer…
Creëer en pas ondersteuningsportalen met meerdere merken aan, elk met zijn eigen unieke ontwerp, instellingen en inhoud. Lees meer…
Schakel een zoekwidget in die automatisch realtime suggesties voor gerelateerde inhoud in uw kennisbank genereert. Lees meer…
Installeer native Android- of iOS-applicaties om vragen van gebruikers te beantwoorden terwijl u niet achter uw bureau zit. Lees meer…
Laat uw gebruikers en ondersteuningsmedewerkers hun moedertaal gebruiken. LiveAgent ondersteunt momenteel meer dan 40 talen. Lees meer…
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2019-2020.
Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.
Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.
Sommige van de belangrijkste spelers in de eSports- en eGaming-industrie profiteren al van het gebruik van LiveAgent helpdesk-ticketingsoftware. Waarom sluit je je niet bij hen aan? Kies uit 4 verschillende abonnementen – inclusief een gratis abonnement – met eenvoudige en transparante prijzen. Betaal naar gebruik, geen vaste contracten of verborgen kosten, downgrade of upgrade uw abonnement wanneer u maar wilt.
Most Popular
Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende oplossingen voor klantenondersteuning en kies er een met de meest relevante functies voor uw sector en de beste prijs .
Het hebben van helpdesksoftware kan resulteren in meer tevreden klanten, wat cruciaal is voor succes binnen de e-gaming- en e-sportindustrie.
Voor een eGaming- en eSports-organisatie is een adequaat bemande helpdesk van cruciaal belang om de gebruikers te ondersteunen bij eventuele problemen. Met de helpdesksoftware van LiveAgent kunt u ondersteuning bieden bij recordtijd.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar