Helpdesk software voor eGaming en eSports

Gedreven door de vraag van de consument, technologische innovatie en nieuwe distributiestrategieën, groeien gaming- en eSports-markten snel. Ze transformeren van een niche-industrie naar een reguliere vorm van entertainment over heel de wereld.

Met LiveAgent helpdesk software kunnen belangrijke spelers uit de eGaming- en eSports-industrie – waaronder game-ontwikkelaars en uitgevers, streamingbedrijven, teameigenaren en influencers – hun klantenondersteuning naar een hoger niveau brengen, de ervaring voor hun spelersgemeenschappen versterken, gebruikerscommunicatie verbeteren en een concurrentievoordeel behalen.

videospel controller hoofdtelefoon jongen en meisje

Wat is eGaming en eSports?

eGaming en eSports worden meestal op een vergelijkbare manier gedefinieerd en de twee termen overlappen elkaar vaak. eSports (ook bekend als elektronische sport, e-sports of competitief gamen) zijn georganiseerde videogamecompetities voor meerdere spelers tussen professionele spelers, terwijl eGaming (elektronisch gamen of e-gamen) plaatsvindt buiten de officieel goedgekeurde competities en puur voor amusementsdoeleinden dient.

Aangedreven door de millenniumgeneratie heeft de eSports- en eGaming-sector de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt. Volgens het Global Esports Market Report zullen de wereldwijde eSports-inkomsten groeien tot $ 1,1 miljard in 2020, terwijl het totale eSports-publiek zal toenemen tot 495,0 miljoen mensen. Het Esports Ecosystem Report onthulde ook dat de wereldwijde eSports-markt naar verwachting in 2023 meer dan $ 1,5 miljard zal bedragen.


Hoe kunnen eGaming- en eSports-bedrijven voordeel halen uit helpdesk software?

ticketing email ticketing

Alle gebruikersvragen op één plaats

Verzamel al uw ondersteuningsverzoeken op één enkele plaats, ongeacht het kanaal waar ze vandaan kwamen. Beheer ze snel, gemakkelijk en efficiënt.

beoordeling

Verbeterde klantenondersteuning

Met meerdere automatiserings- en teamsamenwerkingsfuncties wordt geen enkel ondersteuningsprobleem over het hoofd gezien of niet opgelost.

Kennisbank

Verminderd aantal tickets

Stel gebruikers in staat om antwoorden op hun vragen te vinden en ondersteuningsproblemen zelf op te lossen 27/4 met uitgebreide selfservicemogelijkheden.

Gratis onbeperkt aantal vertegenwoordigers

Verbeterde gebruikersbetrokkenheid

Verhoog de betrokkenheid door gebruikers te betrekken bij klantenforums waar ze kunnen communiceren met andere gamers en ervaringen kunnen uitwisselen.

Bied uitstekende service als onderdeel van de gaming ervaring

Beheer moeiteloos uw spelersgemeenschappen en bied uitstekende gebruikersondersteuning met een sterke helpdesk softwareoplossing voor eGaming- en eSports-sectoren.

open sociaal meldingen ro8o

Gebruikersondersteuning via meerdere kanalen

Ongeacht de kanalen die spelers gebruiken om contact op te nemen met de klantenondersteuning – email, spraak, webformulieren, live chat of sociale media – alle ondersteuningsverzoeken worden automatisch overgezet naar tickets en veilig opgeslagen in een algemene inbox. Alle tickets zijn gemakkelijk toegankelijk vanaf één enkel dashboard, zodat ze gemakkelijker te beheren zijn door uw helpdeskteam.

Sterke ticketingfuncties

Om een ​​snelle en efficiënte oplossing van tickets te garanderen, biedt LiveAgent een volledige reeks sterke ticketbeheerfuncties, waaronder slimme ticketverdelingsopties, workflowautomatisering, standaardantwoorden en sjablonen, beheer van overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, tools voor teamsamenwerking, eenvoudig verantwoordelijkheidsbeheer, conflictdetectie, splitsen en samenvoegen van tickets, geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties met klanteninzichten, rapportage, analyse en nog veel meer.

ticket creëeren
snelle kwaliteitsvolle klantenservice via live chat

Realtime live chat

Verwerk eenvoudig realtime ondersteuningsverzoeken door live chat in te schakelen. Bied spelers directe ondersteuning onderweg zonder hun spelervaring te onderbreken. De eigen live chat van LiveAgent – met de snelste chatwidget op de markt – bevat zowel algemene als unieke functies, zoals meerdere chatrouteringsopties, proactieve chatuitnodigingen, online bezoekerstoezicht en meer.

Integraties voor sociale media

Integreer uw sociale media pagina’s eenvoudig met uw helpdesk en blijf in contact met gebruikers die via sociale kanalen contact opnemen. LiveAgent maakt vlot verbinding met Facebook, Twitter en Instagram. Met de integraties kunt u al uw berichten, opmerkingen en vermeldingen op sociale media volgen en beantwoorden vanuit uw beheerderspaneel van de helpdesk zonder te moeten schakelen tussen accounts.

Kennisbank van  LiveAgent

Kennisbank en FAQ's

Leg een kennisbank aan met FAQ’s om gebruikers een sterke selfservice bron te bieden waar ze snel en gemakkelijk de antwoorden kunnen vinden waar ze naar op zoek zijn. LiveAgent bevat geavanceerde tools voor het publiceren van inhoud waarmee u moeiteloos nuttige inhoud kunt creëeren en spelers in staat stelt zichzelf te helpen, zelfs als uw ondersteuningsteam niet online is.

Selfserviceportaal voor klanten

Verbeter de selfservice ervaring van uw gebruikers met een uitgebreid klantenportaal met een gebruikersforum waar spelers kunnen samenwerken en elkaar helpen, gaming tips en trucs kunnen delen, evenals hun eigen ervaringen. U kunt ook een verzameling feedback en suggesties inschakelen om inzicht te krijgen in de meningen, voorkeuren en verwachtingen van spelers.

vrouw die achter haar computer zit en ondersteuningsdocumentatie aan het organiseren is

Meer helpdeskfuncties om de gebruikersondersteuning te verbeteren en uw team productief te houden

Optimaliseer elk ondersteuningsverzoek in een moeiteloze workflow voor uw team en creëer tegelijkertijd een gepersonaliseerde ondersteuningservaring voor uw gebruikers.

Verdeel automatisch tickets op basis van uw vooraf gedefinieerde regels om ervoor te zorgen dat gebruikers altijd met de juiste vertegenwoordigers zijn verbonden. Lees verder…

Beantwoord vragen sneller en ondersteun meerdere gebruikers tegelijk met vooraf gedefinieerde antwoorden en sjablonen. Lees verder…

Creëer en pas ondersteuningsportaals met meerdere merken aan, elk met zijn eigen unieke ontwerp, instellingen en inhoud. Lees verder…

Schakel een zoekwidget in die automatisch realtime suggesties voor gerelateerde inhoud in uw kennisbank genereert. Lees verder…

Installeer onze eigen Android- of iOS-applicatie om gebruikersvragen te beantwoorden zelfs wanneer u niet meer achter uw bureau zit. Lees verder…

Laat uw gebruikers en ondersteuningsmedewerkers hun moedertaal gebruiken. LiveAgent ondersteunt momenteel meer dan 40 talen. Lees verder…

Waarom is onze helpdesk software de juiste keuze?

beoordeling

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2019-2020.

waarom liveagent 2

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Integraties prijzen

Bevat meer dan 180 functies

Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.

Gedeelde inbox houdt gegevens veilig opgeslagen

Cloudgebaseerd en veilig

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Kies het abonnement dat het beste bij uw bedrijf past

Enkele van de belangrijkste spelers in de eSports- en eGaming-sector halen al voordeel uit het gebruik van LiveAgent-software voor helpdesktickets. Waarom sluit u zich niet bij hen aan? Kies uit 4 verschillende abonnementen – inclusief een gratis abonnement – met eenvoudige en transparante prijzen. Betaal naar gebruik, geen vaste contracten of verborgen kosten, downgrade of upgrade uw abonnement wanneer u het nodig heeft.

Package Name

Alles inbegrepen

Geschikt voor kleine bedrijven en professionele marketeers

39 /maand
Package Name

Ticket+Chat

Geschikt voor kleine bedrijven en professionele marketeers

29 /maand

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .