Gedreven door de vraag van de consument, technologische innovatie en nieuwe distributiestrategieën, groeien gaming- en eSports-markten snel. Ze transformeren van een niche-industrie naar een reguliere vorm van entertainment over heel de wereld.
Met LiveAgent helpdesk software kunnen belangrijke spelers uit de eGaming- en eSports-industrie – waaronder game-ontwikkelaars en uitgevers, streamingbedrijven, teameigenaren en influencers – hun klantenondersteuning naar een hoger niveau brengen, de ervaring voor hun spelersgemeenschappen versterken, gebruikerscommunicatie verbeteren en een concurrentievoordeel behalen.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
eGaming en eSports worden meestal op een vergelijkbare manier gedefinieerd en de twee termen overlappen elkaar vaak. eSports (ook bekend als elektronische sport, e-sports of competitief gamen) zijn georganiseerde videogamecompetities voor meerdere spelers tussen professionele spelers, terwijl eGaming (elektronisch gamen of e-gamen) plaatsvindt buiten de officieel goedgekeurde competities en puur voor amusementsdoeleinden dient.
Aangedreven door de millenniumgeneratie heeft de eSports- en eGaming-sector de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt. Volgens het Global Esports Market Report zullen de wereldwijde eSports-inkomsten groeien tot $ 1,1 miljard in 2020, terwijl het totale eSports-publiek zal toenemen tot 495,0 miljoen mensen. Het Esports Ecosystem Report onthulde ook dat de wereldwijde eSports-markt naar verwachting in 2023 meer dan $ 1,5 miljard zal bedragen.
Verzamel al uw ondersteuningsverzoeken op één enkele plaats, ongeacht het kanaal waar ze vandaan kwamen. Beheer ze snel, gemakkelijk en efficiënt.
Met meerdere automatiserings- en teamsamenwerkingsfuncties wordt geen enkel ondersteuningsprobleem over het hoofd gezien of niet opgelost.
Stel gebruikers in staat om antwoorden op hun vragen te vinden en ondersteuningsproblemen zelf 24/7 op te lossen met uitgebreide selfservicemogelijkheden.
Verhoog de betrokkenheid door gebruikers te betrekken bij klantenforums waar ze kunnen communiceren met andere gamers en ervaringen kunnen uitwisselen.
Beheer moeiteloos uw spelersgemeenschappen en bied uitstekende gebruikersondersteuning met een sterke helpdesk softwareoplossing voor eGaming- en eSports-sectoren.
Ongeacht de kanalen die spelers gebruiken om contact op te nemen met de klantenondersteuning – email, spraak, webformulieren, live chat of sociale media – alle ondersteuningsverzoeken worden automatisch overgezet naar tickets en veilig opgeslagen in een algemene inbox. Alle tickets zijn gemakkelijk toegankelijk vanaf één enkel dashboard, zodat ze gemakkelijker te beheren zijn door uw helpdeskteam.
Om een snelle en efficiënte oplossing van tickets te garanderen, biedt LiveAgent een volledige reeks sterke ticketbeheerfuncties, waaronder slimme ticketverdelingsopties, workflowautomatisering, standaardantwoorden en sjablonen, beheer van overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, tools voor teamsamenwerking, eenvoudig verantwoordelijkheidsbeheer, conflictdetectie, splitsen en samenvoegen van tickets, geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties met klanteninzichten, rapportage, analyse en nog veel meer.
Verwerk eenvoudig realtime ondersteuningsverzoeken door live chat in te schakelen. Bied spelers directe ondersteuning onderweg zonder hun spelervaring te onderbreken. De eigen live chat van LiveAgent – met de snelste chatwidget op de markt – bevat zowel algemene als unieke functies, zoals meerdere chatrouteringsopties, proactieve chatuitnodigingen, online bezoekerstoezicht en meer.
Integreer uw sociale media pagina’s eenvoudig met uw helpdesk en blijf in contact met gebruikers die via sociale kanalen contact opnemen. LiveAgent maakt vlot verbinding met Facebook, Twitter en Instagram. Met de integraties kunt u al uw berichten, opmerkingen en vermeldingen op sociale media volgen en beantwoorden vanuit uw beheerderspaneel van de helpdesk zonder te moeten schakelen tussen accounts.
Leg een kennisbank aan met FAQ’s om gebruikers een sterke selfservice bron te bieden waar ze snel en gemakkelijk de antwoorden kunnen vinden waar ze naar op zoek zijn. LiveAgent bevat geavanceerde tools voor het publiceren van inhoud waarmee u moeiteloos nuttige inhoud kunt creëeren en spelers in staat stelt zichzelf te helpen, zelfs als uw ondersteuningsteam niet online is.
Verbeter de selfservice ervaring van uw gebruikers met een uitgebreid klantenportaal met een gebruikersforum waar spelers kunnen samenwerken en elkaar helpen, gaming tips en trucs kunnen delen, evenals hun eigen ervaringen. U kunt ook een verzameling feedback en suggesties inschakelen om inzicht te krijgen in de meningen, voorkeuren en verwachtingen van spelers.
Optimaliseer elk ondersteuningsverzoek in een moeiteloze workflow voor uw team en creëer tegelijkertijd een gepersonaliseerde ondersteuningservaring voor uw gebruikers.
Verdeel automatisch tickets op basis van uw vooraf gedefinieerde regels om ervoor te zorgen dat gebruikers altijd met de juiste vertegenwoordigers zijn verbonden. Lees verder…
Beantwoord vragen sneller en ondersteun meerdere gebruikers tegelijk met vooraf gedefinieerde antwoorden en sjablonen. Lees verder…
Creëer en pas ondersteuningsportaals met meerdere merken aan, elk met zijn eigen unieke ontwerp, instellingen en inhoud. Lees verder…
Schakel een zoekwidget in die automatisch realtime suggesties voor gerelateerde inhoud in uw kennisbank genereert. Lees verder…
Installeer onze eigen Android- of iOS-applicatie om gebruikersvragen te beantwoorden zelfs wanneer u niet meer achter uw bureau zit. Lees verder…
Laat uw gebruikers en ondersteuningsmedewerkers hun moedertaal gebruiken. LiveAgent ondersteunt momenteel meer dan 40 talen. Lees verder…
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2019-2020.
Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.
Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.
Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.
Enkele van de belangrijkste spelers in de eSports- en eGaming-sector halen al voordeel uit het gebruik van LiveAgent-software voor helpdesktickets. Waarom sluit u zich niet bij hen aan? Kies uit 4 verschillende abonnementen – inclusief een gratis abonnement – met eenvoudige en transparante prijzen. Betaal naar gebruik, geen vaste contracten of verborgen kosten, downgrade of upgrade uw abonnement wanneer u het nodig heeft.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar