Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.
Verbeter de eerste respons met geautomatiseerde ticketroutering.
Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.
Snel en efficiënt kunnen communiceren met andere marktdeelnemers is een essentieel aspect van het leven van een handelaar. De kwaliteit van de klantenservice van het bedrijf is een van de belangrijkste prioriteiten voor handelaren en is een van de belangrijkste factoren voor retentie.
Bouw een gemeenschap van handelaren en makelaars op met behulp van LiveAgent, de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020.
LiveAgent zorgt ervoor dat er geen moment verloren gaat. Een volledig geïntegreerde helpdesksoftware maakt gestroomlijnde communicatie mogelijk om alle zaken met betrekking tot handel en markt te leren en te bespreken. De wereld van handel en uitwisseling rust nooit. Terwijl het ene deel van de wereld gaat slapen, wordt het andere juist wakker met de nieuwe mogelijkheden. Daarom is tijd van essentieel belang in de handelswereld. Inactief zijn kan leiden tot aanzienlijke inkomstenverliezen.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten
Peter Komornik, CEO
Nodig iedereen uit voor een betere communicatie met een persoonlijk tintje en laat een beeld zien van een bedrijf dat echt om zijn klanten geeft in een sector die nooit slaapt.
Blijf op de hoogte van al uw handels- en beursmarktvragen op één en dezelfde plaats. Omgaan met ervaren handelaren is een uitdaging. Informeer uw handelspartners in een oogwenk of reageer razendsnel op diverse sociale evenementen, ongeacht het communicatiekanaal. Met meer dan 180 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties, begrijpt u de eisen van uw handelaars en krijgt u de beste 24/7 klantenservice. Om nog maar te zwijgen over de integratie van meer dan 40 talen en het aanpassen van speciale letters en letteraccenten om de taalbarrière te overwinnen en comfortabel wereldwijd handel te drijven ongeacht de markttaal.
Consolideer al uw communicatiekanalen in één algemene inbox die voor iedereen toegankelijk is met behulp van het ondersteuningsticketsysteem van LiveAgent. Elke email, chat, telefoontje of post op sociale media die u ontvangt, verandert in tickets voor beter beheer en toezicht. Zeg maar dag tegen overwerkte klantenondersteuning. Wijs de optimale hoeveelheid tickets toe aan individuele vertegenwoordigers of afdelingen door duidelijke regels en SLA vast te stellen voor ticketverdeling en optimale tijdgebonden voorwaarden. Sorteer de problemen van uw klant in een kort tijdsbestek. Van kleine problemen tot complex, niets blijft onopgemerkt dankzij het betrouwbare ticketingsysteem.
Het implementeren van live chat kan de dynamiek van uw werkrelatie met uw klanten aanzienlijk veranderen. Laat uw vaardigheden en kennis in realtime zien met behoud van een professionele aanpak. Met een geïntegreerde functie van meerdere chats die tegelijkertijd plaatsvinden, laat u uw klanten niet in de steek. Het hoogtepunt is dat ongeacht hoeveel chats er tegelijkertijd live zijn, het nog steeds kosteneffectiever is dan het gebruik van een telefoondienst. De bonus is een verbeterde gemiddelde reactietijd.
Zorg voor een sterke aanwezigheid op sociale media met LiveAgent. Maak contact met uw forex-volgers via meerdere sociale mediaplatforms. LiveAgents maakt een eenvoudige en effectieve integratie mogelijk van grote sociale mediaplatforms zoals Facebook, Twitter en Instagram. Zonder dat u tussen de accounts hoeft te schakelen, kunt u alle opmerkingen en berichten van uw volgers volgen en beantwoorden en contact opnemen met nieuwe potentiële handelaren om toe te voegen aan uw online community.
Handelaren die weinig tijd hebben, kunnen direct antwoord op al hun vragen krijgen met behulp van onze aanpasbare kennisbank en FAQ-platforms. Met de geïntegreerde WYSIWYG-editor kunt u de inhoud en structuur van uw artikels aanpassen aan uw marktvoorkeuren.
Krijgt u veel vragen via uw communicatiekanalen? Is het moeilijk om alle berichten te sorteren? Tags helpen u om beter georganiseerd en efficiënter te worden. U kunt handmatig of automatisch een onbeperkt aantal verschillende tags aan specifieke tickets toewijzen en vervolgens filters toepassen voor een snellere zoekopdracht. U kunt vervolgens een verslag in LiveAgent uitvoeren voor bepaalde tags en uw geplande bedrijfsstrategie aanpassen op basis van de uitkomst van het verslag. Tags bieden u een andere mogelijkheid om uw werkplek aan te passen aan uw voorkeuren.
Met LiveAgent hoeft u geen kostbare tijd te verspillen. In plaats daarvan kunt u al uw inspanningen richten op het bieden van volledige en attente klantenondersteuning aan elke klant. Vergelijk onze oplossing met meerdere kanalen met de alternatieve marktaanbieders.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Bekijk onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek de positieve impact van de implementatie van helpdesk software op de boekhouding en de juridische sector
Ik gebruik de software nu al een tijdje met veel plezier. LiveAgent heeft ons ook geholpen om de tevredenheid en omzet van onze gebruikers te vergroten. Eenvoudig in gebruik: de gebruikersinterface is intuïtief en supergemakkelijk te leren, zelfs voor niet-techneuten. We kunnen het op veel van onze websites gebruiken, elk met hun eigen kennisbank, forums en het delen van ideeën en suggesties. Een systeem nodig dat gemakkelijk te gebruiken was en met de mogelijkheid om verbinding te maken met meerdere kanalen.
De financiële sector evolueert in een snel tempo. Om aan al uw klanteneisen te voldoen, investeert u in een software abonnement dat het budget van uw bedrijf niet schaadt.
Most Popular
Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende oplossingen voor klantenondersteuning en kies er een met de meest relevante functies voor uw sector en de beste prijs .
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Helpdesksoftware kan door forexbedrijven worden gebruikt om hun klantenservice te beheren. Helpdesksoftware kan bijvoorbeeld helpen forex-bedrijven organiseren inkomende en uitgaande oproepen, emails, chats, verzoeken op sociale media en meer.
LiveAgent biedt de volgende voordelen voor forex-bedrijven: verbeterde workflow, verbeterde klantenervaring, teamcommunicatie, klantentevredenheid en verminderd verlooppercentage.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar