Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Waardevol in elke sector

Ontdek hoe LiveAgent uw forex-bedrijf verbetert.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice  
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

Belangenbehartiging stimuleren

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.

24%

Verkort de reactietijden

Verbeter de eerste respons met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verlaag het ticketvolume

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Helpdesk software voor forex-bedrijven

Snel en efficiënt kunnen communiceren met andere marktdeelnemers is een essentieel aspect van het leven van een handelaar. De kwaliteit van de klantenservice van het bedrijf is één van de belangrijkste prioriteiten voor handelaren en is één van de belangrijkste factoren voor retentie.
Bouw een gemeenschap van handelaren en makelaars op met behulp van LiveAgent, de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020.

LiveAgent zorgt ervoor dat er geen moment verloren gaat. Een volledig geïntegreerde helpdesk software maakt optimale communicatie mogelijk om alles te leren en te bespreken met betrekking tot handel en markt. De wereld van handel en uitwisseling staat nooit stil. Terwijl het ene deel van de wereld in slaap valt, wordt het andere net wakker met de nieuwe mogelijkheden. Daarom is tijd van essentieel belang in de handelswereld. Inactief zijn kan leiden tot aanzienlijke inkomstenverliezen.

Ontdek LiveAgent - de meest geavanceerde communicatiesoftware voor forexbedrijven

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Hoe kan de forex-industrie voordeel halen uit helpdesk software?

Nodig iedereen uit voor een betere communicatie met een persoonlijk tintje en laat een beeld zien van een bedrijf dat echt om zijn klanten geeft in een sector die nooit slaapt.

 

Ondersteuning via meerdere kanalen

Blijf op de hoogte van al uw handels- en beursmarktvragen op één en dezelfde plaats. Omgaan met ervaren handelaren is een uitdaging. Informeer uw handelspartners in een oogwenk of reageer razendsnel op diverse sociale evenementen, ongeacht het communicatiekanaal. Met meer dan 180 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties, begrijpt u de eisen van uw handelaars en krijgt u de beste 24/7 klantenservice. Om nog maar te zwijgen over de integratie van meer dan 40 talen en het aanpassen van speciale letters en letteraccenten om de taalbarrière te overwinnen en comfortabel wereldwijd handel te drijven ongeacht de markttaal.

Ultimate omni-channel help desk software experience
accounting legal2

Ticketing software

Consolideer al uw communicatiekanalen in één algemene inbox die voor iedereen toegankelijk is met behulp van het ondersteuningsticketsysteem van LiveAgent. Elke email, chat, telefoontje of post op sociale media die u ontvangt, verandert in tickets voor beter beheer en toezicht. Zeg maar dag tegen overwerkte klantenondersteuning. Wijs de optimale hoeveelheid tickets toe aan individuele vertegenwoordigers of afdelingen door duidelijke regels en SLA vast te stellen voor ticketverdeling en optimale tijdgebonden voorwaarden. Sorteer de problemen van uw klant in een kort tijdsbestek. Van kleine problemen tot complex, niets blijft onopgemerkt dankzij het betrouwbare ticketingsysteem.

Live chat

Het implementeren van live chat kan de dynamiek van uw werkrelatie met uw klanten aanzienlijk veranderen. Laat uw vaardigheden en kennis in realtime zien met behoud van een professionele aanpak. Met een geïntegreerde functie van meerdere chats die tegelijkertijd plaatsvinden, laat u uw klanten niet in de steek. Het hoogtepunt is dat ongeacht hoeveel chats er tegelijkertijd live zijn, het nog steeds kosteneffectiever is dan het gebruik van een telefoondienst. De bonus is een verbeterde gemiddelde reactietijd.

what is live chat software
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Integratie voor sociale media

Zorg voor een sterke aanwezigheid op sociale media met LiveAgent. Maak contact met uw forex-volgers via meerdere sociale mediaplatforms. LiveAgents maakt een eenvoudige en effectieve integratie mogelijk van grote sociale mediaplatforms zoals Facebook, Twitter en Instagram. Zonder dat u tussen de accounts hoeft te schakelen, kunt u alle opmerkingen en berichten van uw volgers volgen en beantwoorden en contact opnemen met nieuwe potentiële handelaren om toe te voegen aan uw online community.

 

Kennisbank en FAQ

Handelaren die weinig tijd hebben, kunnen direct antwoord op al hun vragen krijgen met behulp van onze aanpasbare kennisbank en FAQ-platforms. Met de geïntegreerde WYSIWYG-editor kunt u de inhoud en structuur van uw artikels aanpassen aan uw marktvoorkeuren.

 

free-knowledgebase-software-LiveAgent
Tags-Feature-LiveAgent

Tags and verslagen

Krijgt u veel vragen via uw communicatiekanalen? Is het moeilijk om alle berichten te sorteren? Tags helpen u om beter georganiseerd en efficiënter te worden. U kunt handmatig of automatisch een onbeperkt aantal verschillende tags aan specifieke tickets toewijzen en vervolgens filters toepassen voor een snellere zoekopdracht. U kunt vervolgens een verslag in LiveAgent uitvoeren voor bepaalde tags en uw geplande bedrijfsstrategie aanpassen op basis van de uitkomst van het verslag. Tags bieden u een andere mogelijkheid om uw werkplek aan te passen aan uw voorkeuren.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Bent u het moe om te wisselen tussen telefoons, chats, emails en andere communicatiemiddelen?

Met LiveAgent hoeft u geen kostbare tijd te verspillen. In plaats daarvan kunt u al uw inspanningen richten op het bieden van volledige en attente klantenondersteuning aan elke klant. Vergelijk onze oplossing met meerdere kanalen met de alternatieve marktaanbieders.

 

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

image person 3

Al meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Bekijk onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek de positieve impact van de implementatie van helpdesk software op de boekhouding en de juridische sector

"Fantastische software die kan worden gebruikt als een contactcentrum met meerdere kanalen"

Ik gebruik de software nu al een tijdje met veel plezier. LiveAgent heeft ons ook geholpen om de tevredenheid en omzet van onze gebruikers te vergroten. Eenvoudig in gebruik: de gebruikersinterface is intuïtief en supergemakkelijk te leren, zelfs voor niet-techneuten. We kunnen het op veel van onze websites gebruiken, elk met hun eigen kennisbank, forums en het delen van ideeën en suggesties. Een systeem nodig dat gemakkelijk te gebruiken was en met de mogelijkheid om verbinding te maken met meerdere kanalen.

LiveAgent Review

Vasileios A. P Oprichter- CEO

Financiële diensten

Helpdesk softwareoplossing voor betaalbare prijzen

De financiële sector evolueert in hoog tempo. Om aan al uw klantenvereisten te voldoen, investeert u in een software abonnement dat het budget van uw bedrijf niet schaadt.

Package Name

Ticket

Voor kleine bedrijven en ondernemers.

15 /maand
Package Name

Ticket+Chat

Voor middelgrote bedrijven en professionele instellingen.

29 /maand

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Waarom zouden forex-bedrijven helpdesksoftware moeten hebben?

Helpdesksoftware kan door forexbedrijven worden gebruikt om hun klantenservice te beheren. Helpdesksoftware kan bijvoorbeeld helpen forex-bedrijven organiseren inkomende en uitgaande oproepen, emails, chats, verzoeken op sociale media en meer.

Waarom zouden forex-bedrijven voor LiveAgent moeten kiezen?

LiveAgent biedt de volgende voordelen voor forex-bedrijven: verbeterde workflow, verbeterde klantenervaring, teamcommunicatie, klantentevredenheid en verminderd verlooppercentage.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo