Waardevol in elke sector

Ontdek hoe LiveAgent uw forex-bedrijf verbetert.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice  
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Belangenbehartiging stimuleren

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.

24%

Verkort de reactietijden

Verbeter de eerste respons met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verlaag het ticketvolume

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Helpdesk software voor forex-bedrijven

Snel en efficiënt kunnen communiceren met andere marktdeelnemers is een essentieel aspect van het leven van een handelaar. De kwaliteit van de klantenservice van het bedrijf is een van de belangrijkste prioriteiten voor handelaren en is een van de belangrijkste factoren voor retentie.

Bouw een gemeenschap van handelaren en makelaars op met behulp van LiveAgent, de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020.

LiveAgent zorgt ervoor dat er geen moment verloren gaat. Een volledig geïntegreerde helpdesksoftware maakt gestroomlijnde communicatie mogelijk om alle zaken met betrekking tot handel en markt te leren en te bespreken. De wereld van handel en uitwisseling rust nooit. Terwijl het ene deel van de wereld gaat slapen, wordt het andere juist wakker met de nieuwe mogelijkheden. Daarom is tijd van essentieel belang in de handelswereld. Inactief zijn kan leiden tot aanzienlijke inkomstenverliezen.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Ontdek LiveAgent - de meest geavanceerde communicatiesoftware voor forexbedrijven

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

black Slido logo

Hoe kan de forex-industrie voordeel halen uit helpdesk software?

Nodig iedereen uit voor een betere communicatie met een persoonlijk tintje en laat een beeld zien van een bedrijf dat echt om zijn klanten geeft in een sector die nooit slaapt.

 

Ondersteuning via meerdere kanalen

Blijf op de hoogte van al uw handels- en beursmarktvragen op één en dezelfde plaats. Omgaan met ervaren handelaren is een uitdaging. Informeer uw handelspartners in een oogwenk of reageer razendsnel op diverse sociale evenementen, ongeacht het communicatiekanaal. Met meer dan 180 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties, begrijpt u de eisen van uw handelaars en krijgt u de beste 24/7 klantenservice. Om nog maar te zwijgen over de integratie van meer dan 40 talen en het aanpassen van speciale letters en letteraccenten om de taalbarrière te overwinnen en comfortabel wereldwijd handel te drijven ongeacht de markttaal.

Ultimate omni-channel help desk software experience
LiveAgent answering ticket-gif

Ticketing software

Consolideer al uw communicatiekanalen in één algemene inbox die voor iedereen toegankelijk is met behulp van het ondersteuningsticketsysteem van LiveAgent. Elke email, chat, telefoontje of post op sociale media die u ontvangt, verandert in tickets voor beter beheer en toezicht. Zeg maar dag tegen overwerkte klantenondersteuning. Wijs de optimale hoeveelheid tickets toe aan individuele vertegenwoordigers of afdelingen door duidelijke regels en SLA vast te stellen voor ticketverdeling en optimale tijdgebonden voorwaarden. Sorteer de problemen van uw klant in een kort tijdsbestek. Van kleine problemen tot complex, niets blijft onopgemerkt dankzij het betrouwbare ticketingsysteem.

Live chat

Het implementeren van live chat kan de dynamiek van uw werkrelatie met uw klanten aanzienlijk veranderen. Laat uw vaardigheden en kennis in realtime zien met behoud van een professionele aanpak. Met een geïntegreerde functie van meerdere chats die tegelijkertijd plaatsvinden, laat u uw klanten niet in de steek. Het hoogtepunt is dat ongeacht hoeveel chats er tegelijkertijd live zijn, het nog steeds kosteneffectiever is dan het gebruik van een telefoondienst. De bonus is een verbeterde gemiddelde reactietijd.

What is live chat software by LiveAgent
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Integratie voor sociale media

Zorg voor een sterke aanwezigheid op sociale media met LiveAgent. Maak contact met uw forex-volgers via meerdere sociale mediaplatforms. LiveAgents maakt een eenvoudige en effectieve integratie mogelijk van grote sociale mediaplatforms zoals Facebook, Twitter en Instagram. Zonder dat u tussen de accounts hoeft te schakelen, kunt u alle opmerkingen en berichten van uw volgers volgen en beantwoorden en contact opnemen met nieuwe potentiële handelaren om toe te voegen aan uw online community.

 

Kennisbank en FAQ

Handelaren die weinig tijd hebben, kunnen direct antwoord op al hun vragen krijgen met behulp van onze aanpasbare kennisbank en FAQ-platforms. Met de geïntegreerde WYSIWYG-editor kunt u de inhoud en structuur van uw artikels aanpassen aan uw marktvoorkeuren.

 
Free knowledge base software by LiveAgent
Tags-Feature-LiveAgent

Tags and verslagen

Krijgt u veel vragen via uw communicatiekanalen? Is het moeilijk om alle berichten te sorteren? Tags helpen u om beter georganiseerd en efficiënter te worden. U kunt handmatig of automatisch een onbeperkt aantal verschillende tags aan specifieke tickets toewijzen en vervolgens filters toepassen voor een snellere zoekopdracht. U kunt vervolgens een verslag in LiveAgent uitvoeren voor bepaalde tags en uw geplande bedrijfsstrategie aanpassen op basis van de uitkomst van het verslag. Tags bieden u een andere mogelijkheid om uw werkplek aan te passen aan uw voorkeuren.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Bent u het moe om te wisselen tussen telefoons, chats, emails en andere communicatiemiddelen?

Met LiveAgent hoeft u geen kostbare tijd te verspillen. In plaats daarvan kunt u al uw inspanningen richten op het bieden van volledige en attente klantenondersteuning aan elke klant. Vergelijk onze oplossing met meerdere kanalen met de alternatieve marktaanbieders.

 

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Al meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Bekijk onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek de positieve impact van de implementatie van helpdesk software op de boekhouding en de juridische sector

"Fantastische software die kan worden gebruikt als een contactcentrum met meerdere kanalen"

Ik gebruik de software nu al een tijdje met veel plezier. LiveAgent heeft ons ook geholpen om de tevredenheid en omzet van onze gebruikers te vergroten. Eenvoudig in gebruik: de gebruikersinterface is intuïtief en supergemakkelijk te leren, zelfs voor niet-techneuten. We kunnen het op veel van onze websites gebruiken, elk met hun eigen kennisbank, forums en het delen van ideeën en suggesties. Een systeem nodig dat gemakkelijk te gebruiken was en met de mogelijkheid om verbinding te maken met meerdere kanalen.

LiveAgent Review
Vasileios A. P Oprichter- CEO
Financiële diensten

Helpdesksoftware oplossing voor betaalbare prijzen

De financiële sector evolueert in een snel tempo. Om aan al uw klanteneisen te voldoen, investeert u in een software abonnement dat het budget van uw bedrijf niet schaadt.

$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

Bespaar meer met LiveAgent

Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende oplossingen voor klantenondersteuning en kies er een met de meest relevante functies voor uw sector en de beste prijs .

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Forex
Verhoog de klantenbetrokkenheid met gepersonaliseerde ondersteuning via meerdere kanalen. Laat uw klanten met een goed gevoel achter, elke keer dat ze contact hebben met uw bedrijf.

Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020. Meer dan 21.000 bedrijven hebben het gekozen vanwege de meer dan 180 functies, 40 integraties en eenvoudige setup. Het is volledig cloudgebaseerd en veilig. Probeer het gratis voor 14 dagen.

LiveAgent is een geweldig alternatief voor Kustomer met betaalbare prijzen, een geweldig ticketsysteem en met ondersteuning van vele communicatiekanalen.

Op zoek naar een alternatief voor Kustomer?

Onze WYSIWYG-editor maakt het gemakkelijk om nuttige artikelen te maken voor een klantenportaal. Kennisbank is een handige selfservice-optie voor elke helpdesk. LiveAgent biedt verbeterde functionaliteit om de klantenservice-ervaring te verbeteren.

Als u op zoek bent naar een krachtig Collab-alternatief, overweeg dan LiveAgent. Ontdek hoe Collab en LiveAgent zich verhouden en welke het beste bij uw bedrijf past.

Heeft u een Samenwerkingsalternatief nodig?

Automatisering met LiveAgent verlicht de taken van vertegenwoordigers in contactcentra en verbetert reactietijden, minimaliseert fouten en verlaagt kosten.

Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2023 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantenrecensies van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

Ontdek de voordelen van een aanpasbare kennisbank met branding voor bedrijven. LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom.

Een goede klantenservice begint met het vergelijken van specifieke helpdesksoftware. Probeer LiveAgent met een gratis proefperiode van 14 dagen. Bouw relaties op, verhoog de verkoop.

Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?

Vergelijk de beste live chatalternatieven, selfservice en callcenteroplossingen op Capterra op basis van beoordelingen, prijs en functionaliteit. Ontdek uw perfecte oplossing.

LiveAgent biedt geavanceerde geïntegreerde functies die u helpen klantenverzoeken vanuit één gedeelde mailbox op een snelle en efficiënte manier te beheren.

De beste gedeelde mailbox op de markt

De gedeelde inbox verbetert de productiviteit van vertegenwoordigers door tijdverspilling te verminderen. Het houdt gegevens veilig en lost het probleem van informatie delen op.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo