Waardevol in elke sector

Ontdek hoe LiveAgent uw HR-activiteiten verbetert.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Belangenbehartiging stimuleren

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.

24%

Responstijden verkorten

Verbeter de eerste respons met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verlaag het ticketvolume

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Helpdesk software voor de HR sector

Houd nauwer contact met uw sollicitanten met LiveAgent. Sorteer uw communicatie op prioriteit en verlies nooit informatie over sollicitanten. Beheer uw contacten en vereenvoudig uw workflow.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Houd het gedrag van uw websitebezoeker bij, identificeer relevante leads en zet ze binnen enkele seconden om in potentiële kandidaten.

Blijf in contact met uw kandidaten via meerdere kanalen, waaronder email, telefoon, live chat en sociale media.

Breng elke kandidaat over naar de juiste afdeling of vertegenwoordiger, ongeacht het kanaal dat ze gebruiken om contact met u op te nemen.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Gebruik automatiseringsroutering
Slido green logo

Houd contact met uw sollicitanten

Wat hebben alle sollicitanten gemeen? Ze stellen graag vragen. Elke keer andere vragen. Realtime live chat of zelfs een callcenter geven u de vrijheid om onmiddellijk in hun wensen te voorzien. Wees klantgericht en creëer een loyaal bestand met LiveAgent voor HR-leiders.

recruitment-illustration
resumes-illustration

Leg meer leads vast

Bied een helpende hand en begeleiding, zelfs na kantooruren. Implementeer LiveAgent op uw website en geef klanten de mogelijkheid om in realtime contact met u op te nemen dankzij live chat. Creëer interacties en leg elk uur van de dag meer leads vast.

Wijs uw toekomstige collega's in de juiste richting

Dankzij de mogelijkheden van LiveAgent voor HR-leiders kunnen uw toekomstige klanten (of zelfs collega’s) zich wenden tot een specifieke persoon op basis van hun wensen. Hebben ze een specifieke vraag over de functieomschrijving, verantwoordelijkheden of salaris? Verbind ze door met de HR-vertegenwoordiger.

interview illustration

Transparante en betaalbare prijzen

Krijg onze professionele helpdeskoplossing tegen een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.

Waar wacht u nog op? Begin vandaag met het verhogen van de reactiesnelheid!

$15 maand

Ticket

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • Onbeperkte emailadressen
  • Geavanceerde rapportage
  • Klantenportaal + forum
$29 maand

Ticket+chat

  • Idem zoals in Ticket + plus:
  • Onbeperkte chatknoppen
  • Feedbackbeheer
  • Realtime bezoekerstoezicht
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • & chatknop
  • 1 telefoonnummer
  • 1 emailadres

Bespaar meer met LiveAgent

Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende oplossingen voor klantenondersteuning en kies er een met de meest relevante functies voor uw sector en de beste prijs .

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Waarom zou een HR-bedrijf helpdesksoftware moeten hebben?

Met helpdesksoftware kan uw bedrijf onmiddellijk de zorgen van klanten aanpakken, nieuwe klantenrelaties ontwikkelen en het hele ondersteuningsproces stroomlijnen.

Waarom zou uw HR-bedrijf voor LiveAgent kiezen als helpdesksoftware?

Als uw HR-bedrijf zijn klanten wil beheren met behulp van helpdesksoftware of een ticketsysteem, kan LiveAgent een goede keuze zijn. LiveAgent is cloudgebaseerde helpdesksoftware die speciaal is ontwikkeld om verzoeken om ondersteuning van klanten effectief te beheren.

Hoe kan uw HR-bedrijf profiteren van LiveAgent?

Door LiveAgent als uw helpdesksoftware te kiezen, kunt u geld besparen, omdat het een kosteneffectieve en betrouwbare oplossing is voor het bieden van klantenondersteuning.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo