Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.
Verbeter de eerste respons met geautomatiseerde ticketroutering.
Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Houd het gedrag van uw websitebezoeker bij, identificeer relevante leads en zet ze binnen enkele seconden om in potentiële kandidaten.
Blijf in contact met uw kandidaten via meerdere kanalen, waaronder email, telefoon, live chat en sociale media.
Breng elke kandidaat over naar de juiste afdeling of vertegenwoordiger, ongeacht het kanaal dat ze gebruiken om contact met u op te nemen.
Wat hebben alle sollicitanten gemeen? Ze stellen graag vragen. Elke keer andere vragen. Realtime live chat of zelfs een callcenter geven u de vrijheid om onmiddellijk in hun wensen te voorzien. Wees klantgericht en creëer een loyaal bestand met LiveAgent voor HR-leiders.
Dankzij de mogelijkheden van LiveAgent voor HR-leiders kunnen uw toekomstige klanten (of zelfs collega’s) zich wenden tot een specifieke persoon op basis van hun wensen. Hebben ze een specifieke vraag over de functieomschrijving, verantwoordelijkheden of salaris? Verbind ze door met de HR-vertegenwoordiger.
Krijg onze professionele helpdeskoplossing tegen een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.
Waar wacht u nog op? Begin vandaag met het verhogen van de reactiesnelheid!
Most Popular
Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende oplossingen voor klantenondersteuning en kies er een met de meest relevante functies voor uw sector en de beste prijs .
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Met helpdesksoftware kan uw bedrijf onmiddellijk de zorgen van klanten aanpakken, nieuwe klantenrelaties ontwikkelen en het hele ondersteuningsproces stroomlijnen.
Als uw HR-bedrijf zijn klanten wil beheren met behulp van helpdesksoftware of een ticketsysteem, kan LiveAgent een goede keuze zijn. LiveAgent is cloudgebaseerde helpdesksoftware die speciaal is ontwikkeld om verzoeken om ondersteuning van klanten effectief te beheren.
Door LiveAgent als uw helpdesksoftware te kiezen, kunt u geld besparen, omdat het een kosteneffectieve en betrouwbare oplossing is voor het bieden van klantenondersteuning.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar