Waardevol in elke sector

Ontdek hoe LiveAgent uw HR-activiteiten verbetert.

  • ✓ Geen opstartkosten    
  • ✓ Klantenondersteuning 24/7    
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Belangenbehartiging stimuleren

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.

24%

Responstijden verkorten

Verbeter de eerste respons met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verlaag het ticketvolume

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Helpdesk software voor de HR sector

Houd nauwer contact met uw sollicitanten met LiveAgent. Sorteer uw communicatie op prioriteit en verlies nooit informatie over sollicitanten. Beheer uw contacten en vereenvoudig uw workflow.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Houd het gedrag van uw websitebezoeker bij, identificeer relevante leads en zet ze binnen enkele seconden om in potentiële kandidaten.

Blijf in contact met uw kandidaten via meerdere kanalen, waaronder email, telefoon, live chat en sociale media.

Breng elke kandidaat over naar de juiste afdeling of vertegenwoordiger, ongeacht het kanaal dat ze gebruiken om contact met u op te nemen.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Houd contact met uw sollicitanten

Wat hebben alle sollicitanten gemeen? Ze stellen graag vragen. Elke keer andere vragen. Realtime live chat of zelfs een callcenter geven u de vrijheid om onmiddellijk in hun wensen te voorzien. Wees klantgericht en creëer een loyaal bestand met LiveAgent voor HR-leiders.

recruitment-illustration
resumes-illustration

Leg meer leads vast

Bied een helpende hand en begeleiding, zelfs na kantooruren. Implementeer LiveAgent op uw website en geef klanten de mogelijkheid om in realtime contact met u op te nemen dankzij live chat. Creëer interacties en leg elk uur van de dag meer leads vast.

Wijs uw toekomstige collega's in de juiste richting

Dankzij de mogelijkheden van LiveAgent voor HR-leiders kunnen uw toekomstige klanten (of zelfs collega’s) zich wenden tot een specifieke persoon op basis van hun wensen. Hebben ze een specifieke vraag over de functieomschrijving, verantwoordelijkheden of salaris? Verbind ze door met de HR-vertegenwoordiger.

interview illustration

Transparante en betaalbare prijzen

Ontvang onze professionele helpdeskoplossing voor een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnsverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 30 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.

Waar wacht u nog op? Begin vandaag nog met het verhogen van de reactiesnelheid!

30 Dagen Proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en nog veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

Bespaar meer met LiveAgent

Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende oplossingen voor klantenondersteuning en kies er een met de meest relevante functies voor uw sector en de beste prijs .

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to HR-werving
Hebben klanten die uw hosting gebruiken betere ondersteuning nodig? Met de juiste software kan dit. Probeer LiveAgent 14 dagen gratis en zonder verplichtingen.

Helpdesk software voor de webhosting industrie

LiveAgent is een helpdesksoftware die bedrijven helpt om efficiënt te reageren op vragen van gebruikers en biedt verschillende rapporten om leidinggevenden snel te laten handelen en situaties te kunnen beoordelen. Het kan worden geïntegreerd met verschillende bedrijfssystemen voor een naadloze klantenservice-ervaring en biedt gratis proefversies van 14 dagen. Het belang van klantentrouw en het verhogen van de klantenwaarde wordt benadrukt, en het bedrijf krijgt positieve feedback van klanten. Een getuigenis van Marietta Corporation wordt genoemd als aanbeveling voor het product. De tekst bespreekt ook het belang van realtime reacties op vragen van klanten, het monitoren van websitebezoekers en het bouwen van vertrouwen voor verkoop. LiveAgent biedt complete tools voor het beheren van klantenondersteuning via telefoon, e-mail, chat en sociale netwerken in verschillende sectoren, waaronder de gezondheidszorg, automobiel, mode, webhosting en kleinhandel. Het hebben van helpdesksoftware is belangrijk voor een bedrijf om klantenondersteuning beschikbaar te maken en informatie georganiseerd te houden in een kennisbank. Kiezen voor LiveAgent als helpdesksoftware helpt bedrijven om uitstekende klantenondersteuning te bieden en vragen en verzoeken van klanten te beheren en te beantwoorden.

Verhoog de klantenbetrokkenheid met gepersonaliseerde ondersteuning via meerdere kanalen. Laat uw klanten met een goed gevoel achter, elke keer dat ze contact hebben met uw bedrijf.

Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020. Meer dan 21.000 bedrijven hebben het gekozen vanwege de meer dan 180 functies, 40 integraties en eenvoudige setup. Het is volledig cloudgebaseerd en veilig. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Bent u op zoek naar geweldige helpdesk software voor uw marketing- en telecommunicatiebedrijf? Uw zoektocht is voorbij, bekijk eens wat LiveAgent biedt.

Helpdesksoftware voor de marketingsector

Promoot uw merk en koester uw klanten met LiveAgent-analyse en ondersteuningsopties voor klanten. Vergelijk en kies het beste alternatief. Bespaar meer. Lees succesverhalen en getuigenissen. Geen kredietkaart nodig.

Verbeter uw klantenservice door middel van geavanceerde helpdeskfuncties waarmee u uw communicatie kunt personaliseren en uw klanten snel van antwoorden kunt voorzien.

Wilt u uw klantenservice verbeteren?

LiveAgent is de meest beoordeelde en gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020, met klanten als Huawei, BMW en Oxford University. Gratis proberen!

LiveAgent combineert uitstekende livechat, ticketing en automatisering. Verbeter uw marketing met LiveAgent helpdesk software.

Wilt u uw marketingreputatie verbeteren?

LiveAgent biedt meertalige softwarevertalingen in 43 talen en mobiele apps voor klantenservice onderweg. Beschikbaar in de App Store en Google Play Store.

LiveAgent voor de automobielsector biedt u tal van opties om in contact te komen met uw loyale klanten met sterke tools en functies.

Helpdesk software voor de automobielsector

LiveAgent biedt autohandelaars verschillende mogelijkheden om in contact te komen met klanten, zoals live chat, een callcenter en e-mails. Het systeem zorgt voor snelle antwoorden en realtime projectie van klanttypen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo