Waardevol in elke sector

Ontdek hoe LiveAgent uw telecombedrijf verbetert.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Belangenbehartiging stimuleren

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.

24%

Responstijden verkorten

Verbeter de eerste respons met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verlaag het ticketvolume

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Helpdesksoftware voor de marketingsector

Aarzel niet als de gelegenheid zich voordoet! Grijp de kans met LiveAgent – de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2019.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Verbeter uw marketinginspanningen met LiveAgent

Kies voor meerdere kanalen

Geef uw klanten de vrijheid om contact met u op te nemen op elk kanaal dat ze leuk vinden, of het nu gaat om live chat, email, de telefoon of sociale media.

Verhoog conversies

Verhoog uw conversies met 26% door te profiteren van monitoring van websitebezoekers, realtime chat en proactieve chatuitnodigingen.

Creëer een gedenkwaardige klantenervaring

Laat uw klanten zien dat u om hen geeft door persoonlijke, deskundige en snelle ondersteuning te bieden.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Zet onbekenden om in klanten

Bouw voort op het momentum dat u heeft gecreëerd met die geweldige marketingcampagne en zet onbekenden en bezoekers om in toekomstige leads en klanten. Gebruik het potentieel van helpdesk software – vooral live chat en kennisbank – om klanten de ruimte te geven om vragen te stellen en de antwoorden te krijgen.

woman having a question-illustration
digital marketing-illustration

Verbeter uw conversies

Het plaatsen van realtime live chat op uw website kan één van de gamechangers voor uw bedrijf zijn. Door een menselijk aspect te bieden, kunt u uw conversieratio verhogen, een grotere bestand van loyale klanten opbouwen, uw bedrijf laten groeien en ook uw inkomsten verhogen.

Geef klanten de vrijheid om te kiezen

Het koesteren van leads en het promoten van het merk zouden een cruciale rol moeten spelen op uw marketingafdeling. Voor bestaande klanten zorgen is veel gemakkelijker dan nieuwe klanten werven. Geef uw klanten verschillende opties om u te bereiken en vergeet de gewone, ouderwetse emails. Leg contact met hen via LiveAgent voor marketingleiders.

digital marketing customer profiles-illustration

Bespaar meer met LiveAgent

Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende oplossingen voor klantenondersteuning en kies er een met de meest relevante functies voor uw sector en de beste prijs .

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek de positieve impact van de implementatie van helpdesk software op marketing en telecommunicatie.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Marketing & telecommunicatie
Hebben klanten die uw hosting gebruiken betere ondersteuning nodig? Met de juiste software kan dit. Probeer LiveAgent 14 dagen gratis en zonder verplichtingen.

Helpdesk software voor de webhosting industrie

LiveAgent is een helpdesksoftware die bedrijven helpt om efficiënt te reageren op vragen van gebruikers en biedt verschillende rapporten om leidinggevenden snel te laten handelen en situaties te kunnen beoordelen. Het kan worden geïntegreerd met verschillende bedrijfssystemen voor een naadloze klantenservice-ervaring en biedt gratis proefversies van 14 dagen. Het belang van klantentrouw en het verhogen van de klantenwaarde wordt benadrukt, en het bedrijf krijgt positieve feedback van klanten. Een getuigenis van Marietta Corporation wordt genoemd als aanbeveling voor het product. De tekst bespreekt ook het belang van realtime reacties op vragen van klanten, het monitoren van websitebezoekers en het bouwen van vertrouwen voor verkoop. LiveAgent biedt complete tools voor het beheren van klantenondersteuning via telefoon, e-mail, chat en sociale netwerken in verschillende sectoren, waaronder de gezondheidszorg, automobiel, mode, webhosting en kleinhandel. Het hebben van helpdesksoftware is belangrijk voor een bedrijf om klantenondersteuning beschikbaar te maken en informatie georganiseerd te houden in een kennisbank. Kiezen voor LiveAgent als helpdesksoftware helpt bedrijven om uitstekende klantenondersteuning te bieden en vragen en verzoeken van klanten te beheren en te beantwoorden.

Verhoog de klantenbetrokkenheid met gepersonaliseerde ondersteuning via meerdere kanalen. Laat uw klanten met een goed gevoel achter, elke keer dat ze contact hebben met uw bedrijf.

Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020. Meer dan 21.000 bedrijven hebben het gekozen vanwege de meer dan 180 functies, 40 integraties en eenvoudige setup. Het is volledig cloudgebaseerd en veilig. Probeer het gratis voor 14 dagen.

LiveAgent voor de automobielsector biedt u tal van opties om in contact te komen met uw loyale klanten met sterke tools en functies.

Helpdesk software voor de automobielsector

LiveAgent is een krachtig alternatief voor helpdesk software zoals Helprace en Kayako, dat zorgt voor verbeterde klantenservice, verhoogde klanttevredenheid en verkoop. Het product heeft geholpen bij het categoriseren van tickets en statistieken bijhouden en verbetert de responstijd met 60%. LiveAgent biedt abonnementen voor verschillende klantenbehoeften en wordt aanbevolen door Marietta Corporation en genoemd als alternatief voor HelpSpot en Genesys. Na aanmelding wordt een e-mail met inloggegevens gestuurd en kunt u vanaf één dashboard alle klantenvragen afhandelen zonder extra personeel in te huren.

Verbeter uw klantenservice door middel van geavanceerde helpdeskfuncties waarmee u uw communicatie kunt personaliseren en uw klanten snel van antwoorden kunt voorzien.

Wilt u uw klantenservice verbeteren?

LiveAgent is een voorbeeld van hoogwaardige helpdesksoftware die kan worden gebruikt voor effectieve klantenservice en geautomatiseerde klantenservice. Verwijzingsmarketing is een vorm van promotie die gebruikmaakt van verschillende strategieën om productaanbevelingen aan te moedigen. Enquêtes zijn een krachtige tool om feedback van klanten te krijgen en keuzes te begrijpen. Klantenservicevaardigheden zijn essentieel voor medewerkers van de klantenservice. Het gebruik van klantenservicesoftware kan de workflow van vertegenwoordigers verbeteren en de klanttevredenheid verhogen. Proactieve chat kan helpen bij het verhogen van de betrokkenheid van gebruikers en de klantentevredenheid en het verlagen van het verlatingspercentage en de conversieratio. Een klantenservicemedewerker moet in staat zijn om technische hulp te bieden en oplossingen voor problemen te vinden. Medewerkers dienen tevens over kwalitatieve communicatieve vaardigheden te beschikken.

LiveAgent combineert uitstekende livechat, ticketing en automatisering. Verbeter uw marketing met LiveAgent helpdesk software.

Wilt u uw marketingreputatie verbeteren?

Het is belangrijk om zowel positieve als negatieve sociale vermeldingen te beantwoorden om uw marketingimago te verbeteren. Dit kan worden gedaan met behulp van geavanceerde helpdesk software, die alle klanteninteracties opvolgt en optimaliseert in één gedeelde inbox. LiveAgent is een voorbeeld van zo'n software die kan leiden tot verbeterde productiviteit en klanttevredenheid.

Verschillende zorginstellingen vertrouwen op LiveAgent als hun go-to-oplossing als het gaat om het bieden van klantenondersteuning. Probeer het eens en ontdek waarom.

Helpdesk software voor de fitnesssector

Het artikel bespreekt de voordelen van LiveAgent, een helpdesksoftware die gepersonaliseerde ondersteuning biedt via telefoon, live chat en sociale media. Het belang van het monitoren van bezoekersgedrag en real-time reacties op vragen van klanten wordt benadrukt, evenals het verkrijgen van toestemming voor het versturen van promotionele aanbiedingen. LiveAgent biedt voordelen voor verschillende sectoren, waaronder de automobiel- en modesector, en wordt aanbevolen als alternatief voor HelpSpot en Genesys.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo