Waardevol in elke sector

Ontdek hoe LiveAgent uw telecombedrijf verbetert.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Belangenbehartiging stimuleren

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.

24%

Responstijden verkorten

Verbeter de eerste respons met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verlaag het ticketvolume

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Helpdesksoftware voor de marketingsector

Aarzel niet als de gelegenheid zich voordoet! Grijp de kans met LiveAgent – de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2019.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Verbeter uw marketinginspanningen met LiveAgent

Kies voor meerdere kanalen

Geef uw klanten de vrijheid om contact met u op te nemen op elk kanaal dat ze leuk vinden, of het nu gaat om live chat, email, de telefoon of sociale media.

Verhoog conversies

Verhoog uw conversies met 26% door te profiteren van monitoring van websitebezoekers, realtime chat en proactieve chatuitnodigingen.

Creëer een gedenkwaardige klantenervaring

Laat uw klanten zien dat u om hen geeft door persoonlijke, deskundige en snelle ondersteuning te bieden.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zet onbekenden om in klanten

Bouw voort op het momentum dat u heeft gecreëerd met die geweldige marketingcampagne en zet onbekenden en bezoekers om in toekomstige leads en klanten. Gebruik het potentieel van helpdesk software – vooral live chat en kennisbank – om klanten de ruimte te geven om vragen te stellen en de antwoorden te krijgen.

woman having a question-illustration
digital marketing-illustration

Verbeter uw conversies

Het plaatsen van realtime live chat op uw website kan één van de gamechangers voor uw bedrijf zijn. Door een menselijk aspect te bieden, kunt u uw conversieratio verhogen, een grotere bestand van loyale klanten opbouwen, uw bedrijf laten groeien en ook uw inkomsten verhogen.

Geef klanten de vrijheid om te kiezen

Het koesteren van leads en het promoten van het merk zouden een cruciale rol moeten spelen op uw marketingafdeling. Voor bestaande klanten zorgen is veel gemakkelijker dan nieuwe klanten werven. Geef uw klanten verschillende opties om u te bereiken en vergeet de gewone, ouderwetse emails. Leg contact met hen via LiveAgent voor marketingleiders.

digital marketing customer profiles-illustration

Bespaar meer met LiveAgent

Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende oplossingen voor klantenondersteuning en kies er een met de meest relevante functies voor uw sector en de beste prijs .

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek de positieve impact van de implementatie van helpdesk software op marketing en telecommunicatie.

Related Articles to Marketing & telecommunicatie
IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x