Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.
Verbeter de eerste respons met geautomatiseerde ticketroutering.
Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Geef uw klanten de vrijheid om contact met u op te nemen op elk kanaal dat ze leuk vinden, of het nu gaat om live chat, email, de telefoon of sociale media.
Verhoog uw conversies met 26% door te profiteren van monitoring van websitebezoekers, realtime chat en proactieve chatuitnodigingen.
Laat uw klanten zien dat u om hen geeft door persoonlijke, deskundige en snelle ondersteuning te bieden.
Bouw voort op het momentum dat u heeft gecreëerd met die geweldige marketingcampagne en zet onbekenden en bezoekers om in toekomstige leads en klanten. Gebruik het potentieel van helpdesk software – vooral live chat en kennisbank – om klanten de ruimte te geven om vragen te stellen en de antwoorden te krijgen.
Het plaatsen van realtime live chat op uw website kan één van de gamechangers voor uw bedrijf zijn. Door een menselijk aspect te bieden, kunt u uw conversieratio verhogen, een grotere bestand van loyale klanten opbouwen, uw bedrijf laten groeien en ook uw inkomsten verhogen.
Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende oplossingen voor klantenondersteuning en kies er een met de meest relevante functies voor uw sector en de beste prijs .
Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek de positieve impact van de implementatie van helpdesk software op marketing en telecommunicatie.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Het hebben van helpdesksoftware is uitstekend voor een marketingbureau omdat het u helpt informatie te verzamelen over de behoeften van uw klanten, waarmee u een uitstekende klantenservice kunt bieden.
LiveAgent is geavanceerde, betaalbare en veelzijdige helpdesksoftware waarmee u efficiëntere ondersteuning kunt bieden, omdat het is ontworpen om zaken van meerdere kanalen in één enkele interface af te handelen. Het automatiseert ook veel taken, zodat uw vertegenwoordigers meer tijd hebben om problemen op te lossen.
Helpdesksoftware kan uw bedrijf verschillende voordelen bieden die uw bedrijf helpen efficiënter te werken. De juiste helpdesksoftware kan bijvoorbeeld de klantentevredenheid van uw bedrijf verhogen, uw klantenondersteuning efficiënter maken en de productiviteit van uw vertegenwoordigers vergroten.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar