Helpdesk software voor de reissector

Help mee om wereldwijd geweldige herinneringen te maken met LiveAgent. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Los problemen in realtime op

We weten allemaal dat de problemen zich voordoen op het ergste moment op de slechtste plaats. Maar u kunt het oplossen van de obstakels gemakkelijker maken door uitstekende en snelle klantenondersteuning te bieden met behulp van instant live chatsoftware. Maak uw klanten blij en verheugd over het kiezen van uw reisbureau!

travellling-searching location-illustration
woman travelling with suitcase-illustration

Stel aanbiedingen op maat voor

Meer nieuwsgierige klanten hebben die meteen hulp nodig hebben, hoeft geen probleem meer te zijn. LiveAgent gebruiken om antwoorden te geven op verschillende vragen van uw klanten kan nu leuk zijn. Het is als chatten met uw vrienden tegelijk via sociale media – klinkt eenvoudig, toch? Maak uw leven gemakkelijker en klanten gelukkiger met LiveAgent!

Blijf 24/7 in contact

Sommige klanten hebben speciale zorg nodig of ze bevinden zich gewoon in een andere tijdzone. U hoeft niet  meer 24/7 op kantoor te zitten om een vlekkeloze klantenservice te bieden, u kunt zelfs de vragen rechtstreeks vanuit uw comfortabele zetel beantwoorden. Upgrade nu naar de high-end helpdesk software en verlicht uw werk onmiddellijk – uw klanten zullen opgelucht zijn!

woman on camel in Egypt-illustration

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek de positieve impact van de implementatie van helpdesk software op reisaccommodaties.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Related Articles to Reizen Accommodatie
Het klantenportaal helpt uw ​​bedrijf 24/7 te opereren. Lees en leer meer over het klantenportaal van LiveAgent en de functies ervan.

Functies van het klantenportaal

Dit artikel gaat over de voordelen van het creëren van kennisbankartikelen voor zowel interne als externe doeleinden, zoals het trainen van medewerkers en het helpen van klanten. Het bespreekt ook het belang van georganiseerde kennisbanken, de handige WYSIWYG-editor, functies zoals bijlagen en forums, en feedback- en suggereringsmogelijkheden. Het artikel benadrukt ook het belang van zoekwidgets om klanten te helpen snel de gewenste informatie te vinden.

Bent u op zoek naar een beter alternatief voor LivePerson? Denk eens aan LiveAgent, bekroonde helpdesk software met meerdere kanalen.

Bent u op zoek naar een beter alternatief voor LivePerson?

LiveAgent is een effectief hulpmiddel om te communiceren met klanten en heeft positieve feedback ontvangen van verschillende bedrijven. Klanten hebben gemeld dat LiveAgent heeft geholpen met de klanttevredenheid, verkoopverhoging en het verbeteren van de communicatie met klanten. Het biedt onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie, evenals handige rapportagefuncties. De ondersteuning van het team is snel en duidelijk, waardoor klanten snel oplossingen kunnen implementeren. Kortom, LiveAgent wordt sterk aanbevolen als een betere oplossing dan Kayako en kan kosteneffectief zijn voor bedrijven met verschillende ondersteuningsverzoeken.

Overschakelen naar LiveAgent is eenvoudig met migratie plug-ins. Migratie plug-ins zetten uw gegevens probleemloos over van uw vorige oplossing naar LiveAgent.

Migratie plug-ins

LiveAgent biedt een volledige functionele helpdeskoplossing met meer dan 179 functies en meer dan 40 integraties, ondersteuning in 43 talen en aanzienlijke besparingen. Het biedt een gemakkelijke migratie van uw huidige helpdesk en zorgt voor belangrijke voordelen, zoals uitstekende klantenservice, een gratis optie en rendement op investering. LiveAgent wordt wereldwijd gebruikt door bedrijven zoals Huawei, BMW, Yamaha en de universiteit van Oxford.

LiveAgent is een helpdeskoplossing die meerdere platforms in één interface met elkaar verbindt. Lees meer over het Chaport-alternatief en profiteer van zakelijke voordelen.

Op zoek naar een alternatief voor Chaport?

LiveAgent is een helpdesksoftware voor KMO's met meer dan 175 functies en 40 integraties, die bedrijven kan helpen om hun workflow te vergemakkelijken. Het biedt gratis proefversies zonder kredietkaart nodig en kan worden vergeleken met andere populaire helpdeskoplossingen. Het wordt gebruikt door klanten zoals Huawei, BMW, Yamaha en O2. LiveAgent biedt ook ondersteuningsportaal, gegevensmigratie en systeemstatus en is beschikbaar voor een gratis demo.

LiveAgent is de ultieme klantenondersteuningsoplossing voor uw bedrijf. Met handige tools, dekking van meerdere kanalen en meer dan 175 functies, is LiveAgent de juiste keuze voor uw bedrijf. De chatwidget van Liveagent is de snelste op de markt, met chatweergavesnelheden van 2,5 seconden.

Op zoek naar een alternatief voor Verloop?

LiveAgent biedt verschillende softwareoplossingen voor klantenservice, waaronder VoIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en meer. Het bedrijf biedt ook een aanmeldingsportaal, gegevensmigratie en ondersteuning. LiveAgent is toegewijd aan klanttevredenheid en heeft verschillende onderscheidingen en certificaten ontvangen. Het bedrijf heeft ook een partnerprogramma en biedt webinars en trainingsmiddelen aan. Een gratis proefversie is beschikbaar en het bedrijf biedt integraties en alternatieven voor hun producten. Het opstartproces van een account wordt beschreven en zal per e-mail worden bevestigd.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

De juiste helpdesksoftware voor elk startend bedrijf

LiveAgent is een helpdesksoftware die zich richt op het verhogen van de efficiëntie en klanttevredenheid voor kleine bedrijven. Het biedt moderne functies en de mogelijkheid om alleen te betalen voor de benodigde functies. Het belang van klantentrouw wordt benadrukt en het bedrijf krijgt positieve feedback van klanten, waaronder een aanbeveling van Marietta Corporation. LiveAgent is een betere oplossing dan Helprace en Kayako. Het product is ook geschikt voor forex-bedrijven en de kleinhandelsector, aangezien het ondersteuning biedt via meerdere kanalen en verschillende talen en accenten kan aanpassen. LiveAgent is geïntegreerd met verschillende bedrijfssystemen, waaronder eCommerce-platforms en CRM's.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo