Waardevol in elke sector

Ontdek hoe LiveAgent uw SaaS-bedrijf verbetert.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 Klantenservice    
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Belangenbehartiging stimuleren

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.

24%

Verkort de reactietijden

Verbeter de eerste respons met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verlaag het ticketvolume

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Helpdesk software for Software-as-a-service

Vertrouw op LiveAgent, upgrade uw Software-as-a-service bedrijf en verminder uw klantenverloop.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Houd het klantenverloop laag door aan alle serviceovereenkomsten en klantenverwachtingen te voldoen.

Zorg ervoor dat uw klanten tevreden zijn met uw service door regelmatig de prestatiebeoordelingen van vertegenwoordigers te analyseren.

Zorg ervoor dat geen klantenbericht onbeantwoord blijft door alle klantenberichten via meerdere kanalen in één inbox te stroomlijnen.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Verminder het verloop

Snelle en directe hulp kan een enorm verschil maken als het gaat om het behouden van klanten en het verminderen van het verloop. Tijd is in dit geval een zeer belangrijke factor. Realtime live chat kan u helpen de problemen onmiddellijk aan te pakken en klanten tevreden te houden. U hoeft niet meer te brainstormen over strategieën om het klantenverloop te verlagen – u heeft de oplossing zojuist gevonden.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Verbeter de klantentevredenheid

Het succes van uw bedrijf hangt af van de tevredenheid van uw klanten. Bied hen de mogelijkheid om op het klantenportaal naar antwoorden te zoeken, neem contact met hen op via email en voltooi de verkoop met een telefoontje – alles op één plaats! Bonus: u kunt nagaan hoe tevreden uw klanten zijn dankzij het belonings-/bestraffingssysteem. 🙂

Blijf georganiseerd

Geen meerdere aparte inboxen meer, andere oplossing voor live chat of extra provider voor callcenter. LiveAgent bundelt alle kanalen in één pakket (ook sociale netwerken) voor een zeer betaalbare prijs. Investeer minder tijd in het beheer van dagelijkse taken dankzij automatisering en focus op wat voor u belangrijk is: uw klanten, bedrijf en groei.

SaaS-callcenteroplossingen kunnen voldoen aan een verscheidenheid aan zakelijke behoeften, waaronder analyse, berekening, opslag en communicatie. Met SaaS-servicemodellen hoeft de gebruiker geen software-infrastructuur te installeren of te beheren. De provider geeft gebruikers gewoon toegang tot SaaS-applicaties via het netwerk.

stay organized - illustration

Bespaar meer met LiveAgent

Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende klantenondersteuningsoplossingen en kies er een met de meest relevante functies voor uw branche en de beste prijs .

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning kan stimuleren en het geluk van uw klanten kan vergroten.

Related Articles to Software-as-a-Service
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Functies

Ontdek alle krachtige functies van LiveAgent helpdesksoftware: ticketsysteem, live chat, automatisering en meer. Verbeter uw klantenservice!

Wat is servicesoftware en waarom het uw klantenservice naar een hoger niveau kan tillen.

Servicesoftware

Ontdek hoe servicesoftware uw klantenservice naar een hoger niveau kan tillen. Deze veelzijdige tools verbeteren klantrelatiebeheer en communicatie, automatiseren processen en bieden cruciale inzichten. Ideaal voor bedrijven van elke omvang, servicesoftware stroomlijnt uw klantenservice en verhoogt klanttevredenheid en loyaliteit. Bezoek nu voor meer informatie!

Breid uw ondersteuningsmogelijkheden uit met de helpdesk en selfservice software van LiveAgent. Stel uw klanten in staat om problemen zelf op te lossen - 24/7.

Nederlandse selfservice software

Verbeter uw klantenservice en klanttevredenheid met LiveAgent's Nederlandse selfservice software. Bied een alles-in-één portaal met kennisbank, FAQ's en forums, verlaag ondersteuningskosten en verhoog vertegenwoordigersproductiviteit. Probeer nu gratis!

LiveAgent is volledige servicedesk software met tal van functies die gebruik maakt van een ticketing systeem om al uw servicedeskprocessen te combineren.

Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring

Ontdek LiveAgent, de beste Nederlandse servicedesk-software van 2023, die al uw klantinteracties stroomlijnt via één platform. Verbeter uw klantenservice-ervaring met ons geavanceerde ticketing-systeem, live chat en meerkanaalsintegratie. Probeer het nu gratis zonder creditcard!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start a Free Trial x