Waardevol in elke branche

Ontdek hoe LiveAgent uw softwarebedrijf verbetert.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice    
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

4&maal;

Geef belangenbehartiging een boost

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal krijgen.

24%

Bekort reactietijden

Verbeter het aantal eerste reacties met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verlaag het ticketvolume

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Op zoek naar betere helpdesk software?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2019. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

3 redenen waarom softwareontwikkelingsbedrijven voor LiveAgent kiezen

Geef uw gebruikers selfservice-opties door uitgebreide kennisbanken te maken met artikels, handleidingen, forums en veelgestelde vragen.

Leid uw potentiële klanten door de verkooptrechter door hun vragen in realtime te beantwoorden.

Maak gebruik van onze feedback en suggestieboxen om erachter te komen wat uw klanten precies van u willen en verwachten.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Focus op de wensen van uw klanten

Verschillende klanten hebben verschillende wensen en u moet zich op al deze wensen concentreren. Dankzij de mogelijkheden van helpdesk software met meerdere kanalen kunt u op verschillende manieren met hen in contact blijven – of het nu gaat om sociale netwerken, oproepen, emails of realtime live chat. Waar uw klanten ook vandaan komen, u staat altijd voor ze klaar.

Creëer een kennisbank

Een kennisbank en ondersteuningsportaal zijn de eerste plaatsen waar de meeste klanten zullen zoeken om antwoorden te vinden. De sterke mogelijkheden van LiveAgent geven u voldoende keuze om FAQ’s op te stellen, artikels te schrijven over selfservicehulp of verschillende categorieën te maken op basis van uw bedrijf.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Voltooi het verkoopkanaal

Sommige van uw toekomstige klanten zouden via live chat contact met u kunnen opnemen, waar u ze onmiddellijk en snel kunt antwoorden. Later kunnen ze u ook bereiken via de gewone email en tenslotte kunnen ze er ook nog voor kiezen om u te bellen. U heeft alle informatie beschikbaar in de algemene inbox, zodat u de wensen en verzoeken van uw klanten kunt opvolgen. Knap, toch?

Bespaar meer met LiveAgent

Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende klantenondersteuningsoplossingen en kies er een met de meest relevante functies voor uw branche en de beste prijs .

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Bekijk onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek de positieve impact van de implementatie van helpdesksoftware op de softwareontwikkelingsindustrie

Related Articles to Software & Internet
Kom meer te weten over de gratis proefversie Begrijp diepgaand met uitleg van professionals.

Gratis proefperiode

Kom meer te weten over de gratis proefversie Begrijp diepgaand met uitleg van professionals.

LiveAgent is volledige servicedesk software met tal van functies die gebruik maakt van een ticketing systeem om al uw servicedeskprocessen te combineren.

Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring

Ontdek LiveAgent, de beste Nederlandse servicedesk-software van 2023, die al uw klantinteracties stroomlijnt via één platform. Verbeter uw klantenservice-ervaring met ons geavanceerde ticketing-systeem, live chat en meerkanaalsintegratie. Probeer het nu gratis zonder creditcard!

LiveAgent verbetert de klantentevredenheid met een platform voor klantenbetrokkenheid via meerdere kanalen. Bekijk de voordelen van LiveAgent en overtuig uzelf.

Maak het waar met het platform voor klantenbetrokkenheid

Ontdek het #1 platform voor klantenbetrokkenheid in 2024! Geen installatiekosten, 24/7 support, en gratis proefperiode. Bezoek ons nu!

Een goede klantenservice begint met het vergelijken van specifieke helpdesksoftware. Probeer LiveAgent met een gratis proefperiode van 14 dagen. Bouw relaties op, verhoog de verkoop.

Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?

Vergelijk helpdesksoftware en ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief is met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar zelf de 175+ functies, zoals emailticketing, live chat en callcenter. Beoordeeld door toonaangevende platforms en gebruikt door bedrijven zoals Forbes en Airbus. Probeer LiveAgent nu en verbeter je klantenservice moeiteloos!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start a Free Trial x