Waardevol in elke branche

Ontdek hoe LiveAgent uw softwarebedrijf verbetert.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice    
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

4&maal;

Geef belangenbehartiging een boost

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal krijgen.

24%

Bekort reactietijden

Verbeter het aantal eerste reacties met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verlaag het ticketvolume

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Op zoek naar betere helpdesk software?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2019. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

3 redenen waarom softwareontwikkelingsbedrijven voor LiveAgent kiezen

Geef uw gebruikers selfservice-opties door uitgebreide kennisbanken te maken met artikels, handleidingen, forums en veelgestelde vragen.

Leid uw potentiële klanten door de verkooptrechter door hun vragen in realtime te beantwoorden.

Maak gebruik van onze feedback en suggestieboxen om erachter te komen wat uw klanten precies van u willen en verwachten.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Focus op de wensen van uw klanten

Verschillende klanten hebben verschillende wensen en u moet zich op al deze wensen concentreren. Dankzij de mogelijkheden van helpdesk software met meerdere kanalen kunt u op verschillende manieren met hen in contact blijven – of het nu gaat om sociale netwerken, oproepen, emails of realtime live chat. Waar uw klanten ook vandaan komen, u staat altijd voor ze klaar.

Creëer een kennisbank

Een kennisbank en ondersteuningsportaal zijn de eerste plaatsen waar de meeste klanten zullen zoeken om antwoorden te vinden. De sterke mogelijkheden van LiveAgent geven u voldoende keuze om FAQ’s op te stellen, artikels te schrijven over selfservicehulp of verschillende categorieën te maken op basis van uw bedrijf.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Voltooi het verkoopkanaal

Sommige van uw toekomstige klanten zouden via live chat contact met u kunnen opnemen, waar u ze onmiddellijk en snel kunt antwoorden. Later kunnen ze u ook bereiken via de gewone email en tenslotte kunnen ze er ook nog voor kiezen om u te bellen. U heeft alle informatie beschikbaar in de algemene inbox, zodat u de wensen en verzoeken van uw klanten kunt opvolgen. Knap, toch?

Bespaar meer met LiveAgent

Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende klantenondersteuningsoplossingen en kies er een met de meest relevante functies voor uw branche en de beste prijs .

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Bekijk onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek de positieve impact van de implementatie van helpdesksoftware op de softwareontwikkelingsindustrie

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
Related Articles to Software & Internet
Contact opnemen met de klantenservice van LinkedIn via email, live chatondersteuning, telefoonnummer, sociale media-ondersteuning en selfservice-ondersteuning.

LinkedIn helpdeskcontacten

Contact opnemen met de klantenservice van LinkedIn via email, live chatondersteuning, telefoonnummer, sociale media-ondersteuning en selfservice-ondersteuning.

Videos - How Word Of Mouth Marketing Really Works

Hoe mond-op-mondreclame echt werkt

Videos - How Word Of Mouth Marketing Really Works

Tevredenheidsvoorspellingsscores zijn een maatstaf voor de vraag of een ticket waarschijnlijk een positieve of een negatieve tevredenheidsscore krijgt.

Tevredenheidsvoorspellingsscores

De tekst beschrijft de verschillende producten en diensten van LiveAgent, zoals klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en meer. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, een partnerprogramma en informatie over training en certificaten. Het laatste deel van de tekst gaat over het opstarten van een LiveAgent-account en het gebruik van cookies op de website.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo