Gratis proefperiode

Op zoek naar betere helpdesk software?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2019. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

3 redenen waarom softwareontwikkelingsbedrijven voor LiveAgent kiezen

Focus op de wensen van uw klanten

Focus op de wensen van uw klanten

Verschillende klanten hebben verschillende wensen en u moet zich op al deze wensen concentreren. Dankzij de mogelijkheden van helpdesk software met meerdere kanalen kunt u op verschillende manieren met hen in contact blijven – of het nu gaat om sociale netwerken, oproepen, emails of realtime live chat. Waar uw klanten ook vandaan komen, u staat altijd voor ze klaar.

Creëer een kennisbank

Een kennisbank en ondersteuningsportaal zijn de eerste plaatsen waar de meeste klanten zullen zoeken om antwoorden te vinden. De sterke mogelijkheden van LiveAgent geven u voldoende keuze om FAQ’s op te stellen, artikels te schrijven over selfservicehulp of verschillende categorieën te maken op basis van uw bedrijf.

Creëer een kennisbank
Voltooi het verkoopkanaal

Voltooi het verkoopkanaal

Sommige van uw toekomstige klanten zouden via live chat contact met u kunnen opnemen, waar u ze onmiddellijk en snel kunt antwoorden. Later kunnen ze u ook bereiken via de gewone email en tenslotte kunnen ze er ook nog voor kiezen om u te bellen. U heeft alle informatie beschikbaar in de algemene inbox, zodat u de wensen en verzoeken van uw klanten kunt opvolgen. Knap, toch?

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek de positieve impact van de implementatie van helpdesk software op de automobielsector.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .