Waardevol in elke branche

Ontdek hoe LiveAgent uw webhostingbedrijf verbetert.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice    
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Belangenbehartiging stimuleren

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.

24%

Responstijden verkorten

Verbeter het percentage eerste reacties met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verlaag het ticketvolume

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Helpdesk software voor de webhosting industrie

Maak uw aanwezigheid in de digitale wereld compleet met LiveAgent en bied een geweldige klantenservice.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Verlaag het aantal inkomende ondersteuningstickets door een uitgebreid zelfondersteuningsportaal te bieden die 24/7/365 toegankelijk is.

Bescherm de gegevens van uw klant met de modernste beveiligingsmaatregelen, waaronder HTTPS-codering, DDoS-beperking en meer.

Trek nieuwe klanten aan en verhoog de levenslange waarde van klanten door onvergetelijke ervaringen te bieden die positieve mond-tot-mondreclame creëren.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Altijd online en beschikbaar

Webhosting en serveronderhoud vragen net zoals uw klanten veel aandacht. Eén enkel virus kan heel wat problemen veroorzaken zowel voor de infrastructuur als voor uw succes. Breng uw klanten onmiddellijk op de hoogte via realtime livechat en bied hen een oplossing op maat.

be always available  -illustration
lower support load - illustration

Verminder de belasting van de ondersteuning

Vragen, verzoeken, problemen, aanvragen … Uw klanten hebben verschillende noden die moeten worden opgelost. Bouw uw eigen klantenportaal uit met informatie en vaak gestelde vragen en geef uw klanten de mogelijkheid om zelf naar de antwoorden te zoeken. Uw vertegenwoordigers kunnen zich nu concentreren op verschillende aspecten alsook meer persoonlijke hulp bieden.

Combineer meerdere kanalen

Doorbreek de grenzen van meerdere kanalen die uw klanten gebruiken om met u in contact te komen. Begin met het oplossen van een probleem via Livechat tijdens de kantooruren, ga ‘s avonds verder met het ticket en rond het verzoek de volgende dag telefonisch af . Alles op dezelfde plaats- netjes en overzichtelijk. Zie uw inkomsten groeien.

combine multiple channels - illustration

Bespaar meer met LiveAgent

Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende klantenondersteuningsoplossingen en kies er een met de meest relevante functies voor uw branche en de beste prijs .

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning naar een hoger niveau kan brengen en de tevredenheid van uw klanten kan vergroten.

Related Articles to Webhosting
Ontdek een selectie van de beste callcentersoftware op de markt. Kies de ideale callcentersoftware voor uw website en til uw klantenservice naar de maan.

Callcenter-software

Ontdek de beste callcentersoftware van 2024! Gratis proef, geen creditcard nodig. Kristalhelder geluid, 24/7 support en flexibele functies."

Een gehost callcenter is een softwareoplossing die inkomende en uitgaande oproepen afhandelt, evenals IVR-interacties via één enkel systeem.

Gehost callcenter

Ontdek de voordelen van een gehost callcenter met LiveAgent. Deze kostenefficiënte, webgebaseerde oplossing biedt verbeterde klanttevredenheid, snellere oplostijden, en grote kostenbesparingen. Profiteer van flexibiliteit en geavanceerde functies zoals IVR-technologie en onbeperkte gespreksopnamen. Start vandaag nog uw gratis account en optimaliseer uw telefonische ondersteuning!

Om betere ondersteuning te kunnen bieden, is het nodig om meer informatie over klanten te hebben. Meer informatie over klantengegevens.

Klanteninformatie

Ontdek hoe de opslag en beveiliging van klantinformatie uw klantenservice en bedrijfsgroei kunnen verbeteren. LiveAgent biedt een gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheren van klantengegevens, met krachtige functies en integraties. Probeer het nu gratis en verhoog klantentevredenheid en omzet!

Alle interacties die klanten hebben met een bedrijf en zijn diensten en producten worden klantenervaring genoemd. Meer informatie over klantenervaring.

Klantenervaring

Verbeter uw klantenervaring met LiveAgent! Ontdek hoe krachtige klantenservice-software klanttevredenheid en loyaliteit verhoogt.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x