Eenvoudige maar krachtige servicedesksoftware.

Maak vanaf vandaag gebruik van robuuste automatisering en krachtige integraties.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring

Het beheren van klantverzoeken kan een uitdaging zijn, vooral als u met uw klanten praat via meerdere communicatiekanalen. Dat is waar een servicedesk-software van pas kan komen. Het stroomlijnt al uw klantinteracties op één plek, waardoor het voor uw team gemakkelijker wordt om geweldige klantenservice-ervaringen te bieden.

LiveAgent is volledig uitgeruste servicedesksoftware die een ticketsysteem gebruikt om al uw servicedeskprocessen. Met behulp van deze software kan uw team gemakkelijk samenwerken, vragen van klanten bijhouden en langdurige relaties met uw klanten opbouwen.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
analyze - illustration

Waarom u servicedesk software nodig heeft

De belangrijkste factor bij het opbouwen van een positieve relatie met uw klanten is duidelijke en doeltreffende communicatie. Tegenwoordig willen klanten via alle kanalen communiceren met uw merk: niet alleen telefoon en email, maar ook live chat, sociale media en sms. Het beheren van klanteninteractie via al deze kanalen kan een uitdaging zijn, vooral binnen een groot klantenserviceteam. Emails kunnen verloren gaan of uw medewerkers kunnen in de war raken doordat dezelfde klantenvraag op verschillende kanalen verschijnt.

De servicedesk software van LiveAgent integreert al deze kanalen in één. Het biedt een alles-in-één oplossing die uw helpdesk, live chat, callcenter en sociale mediaplatforms combineert. Dit maakt het veel gemakkelijker om uw helpdesk te beheren en stelt u in staat uw klanten beter van dienst te zijn.

Waarom u servicedesk software nodig heeft

Servicedesk software is bedoeld om een ​​aantal veelvoorkomende problemen op te lossen:

Laattijdige antwoorden

Tijdig en doeltreffend antwoorden op klanten is een andere grote uitdaging voor hedendaagse bedrijven. Te laat antwoorden kan uw reputatie bij uw klanten gemakkelijk schaden.

Beveiliging

Servicedesk software is een cloudgebaseerd systeem en biedt een aantal belangrijke voordelen waaronder aanzienlijk betere beveiligingsmaatregelen. Dit komt doordat gegevens nu op internet worden opgeslagen in plaats van op fysieke harde schijven.

Moeilijkheden om samen te werken

Omdat klanteninteracties doorgaans over een groot aantal kanalen zijn verspreid, kan het voor klantenservicemedewerkers moeilijk zijn om samen te werken. Servicedesk software maakt samenwerken eenvoudig omdat al uw medewerkers precies kunnen zien wat er bij elke aanvraag gebeurt.

Meer redenen om een servicedesk software te gaan gebruiken

Zonder een gedeeld systeem voor het beheren van klantencommunicatie, is het buitengewoon moeilijk om te beoordelen hoe goed u uw klanten bedient. Bovendien laat het systeem u snel zien wat u goed doet en waar u moet verbeteren.

live chat increases sales - icon

Prestatiebeheer

Met LiveAgent kunt u alle berichten volgen die tussen uw team en uw klanten stromen. U kunt problemen gemakkelijk herkennen en personeel belonen dat uw klanten uitstekende service biedt.

Gear - icon

Industrie oplossingen

Servicedesk software is ideaal voor bedrijven van elke omvang en sector. Gebruik het in:

-E-commerce & Services

-Reizen & -Accommodatie

-Marketing & Telcom

-Entertainment

Communicatieplatform met meerdere kanalen

LiveAgent is Nederlandse servicedesk software met meerdere kanalen. Het maakt gebruik van een uniek ticketing systeem dat vragen van klanten opvolgt, ongeacht het communicatiekanaal waarop ze voorkomen. Hierdoor kunnen uw klanten contact met u opnemen op de manier waarop zij zich het prettigst voelen, en zorgt u ervoor dat uw team nooit de verzoeken van klanten uit het oog verliest. Het stelt uw medewerkers ook in staat om snel en eenvoudig te wisselen tussen verschillende communicatiekanalen, zodat u constant in contact kunt blijven met uw klanten.

Als uw klanten contact met u willen opnemen via uw callcenter, live chat of email, dan kan dit allemaal met LiveAgent. Het bevat zelfs sociale media, zodat uw medewerkers voortdurend kunnen opvolgen op welke manieren uw klanten met uw bedrijf communiceren.

online discussion - illustration
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

black Slido logo

Geavanceerde functies

We hebben LiveAgent gecreëerd met het oog op klantentevredenheid. De software biedt een reeks tools voor het beheren van uw servicedesk, geïntegreerd in één interface.

Onze servicedesk software heeft ook een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding, vooral gezien de grote impact die een verbeterde klantentevredenheid kan hebben op de winstgevendheid van uw merk.

Men shaking hands - illustration
man and woman receiving awards

De beste prijs-kwaliteitsverhouding

We zijn erg trots op de beoordelingen die recensenten hebben gegeven aan onze servicedesk software. LiveAgent wordt door meer recensenten dan welke andere oplossing dan ook beoordeeld als de nummer 1 keuze voor servicedesks.

Mobiele helpdesktoepassing

Als het gaat om servicedesk software, is constante communicatie essentieel. Met LiveAgent kunnen uw medewerkers via vele kanalen en via desktop- en mobiele apps met uw klanten communiceren.

Onze speciale, eigen app voor zowel Android als iOS integreert vlot met uw desktopclient en stelt u in staat uw klanten van dienst te zijn, zelfs wanneer uw medewerkers op afstand werken.

LiveAgent mobile applications
connected world map

Volledig meertalig

Met de beste servicedesk software kunt u met uw klanten communiceren in de taal waarin zij zich het prettigst voelen. LiveAgent biedt volledige meertalige ondersteuning voor meer dan 40 talen.

Dit betekent dat uw medewerkers hun moedertaal kunnen gebruiken bij het beantwoorden van vragen en verzoeken van klanten en dat uw klanten hulp kunnen zoeken in hun eigen taal.

Functies die u nodig heeft

Zonder servicedesk software kan het beheren van klanteninteracties overweldigend worden. LiveAgent is ontworpen om uw bedrijf een aantal belangrijke tools te geven om workflows te vereenvoudigen, meerdere communicatiekanalen te beheren en uiteindelijk uw relatie met uw klanten te verbeteren.

Via LiveAgent wisselt u direct tussen verschillende vormen van klantencommunicatie zonder het grote geheel uit het oog te verliezen. U kunt frequente en tijdrovende taken automatiseren en het gevoel van uw servicedesk aanpassen aan de behoeften van uw sector door unieke contactformulieren en ondersteuningscentra op maat te creëeren. Dit is echter nog maar het begin en we zijn continu bezig met het verbeteren van onze servicedesk software. We hebben al meer dan 179 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties gecreëerd.

task done - illustration

Al meer dan 21.000 bedrijven zijn overtuigd

We zijn erg trots dat we hebben samengewerkt met enkele van de grootste bedrijven en merken ter wereld, maar we zijn er ook trots op dat we meer dan 20.000 kleine bedrijven hebben geholpen om hun servicedesks te verbeteren.

Bekijk onze succesverhalen en getuigenissen om te ontdekken hoe LiveAgent u kan helpen uw servicedesk gemakkelijker te beheren.

feeling proud - illustration

LiveAgent past zich aan uw bedrijf aan

De beste Nederlandse servicedesk software past zich aan uw bedrijf aan. Daarom heeft LiveAgent natuurlijk geavanceerde aanpassingsfuncties.

Met onze software kunt u een servicedeskoplossing creëeren die geschikt is voor zowel uw klanten als uw sector. U kunt onze servicedesk software ook gebruiken om de capaciteit van uw servicedesk aan te passen, te wijzigen en te vergroten naarmate uw bedrijf groeit.

Wat is servicedesk software?

Servicedesk software is bedoeld om één ​​van de grootste uitdagingen waarmee bedrijven tegenwoordig worden geconfronteerd rechtstreeks aan te pakken. Met zoveel communicatiekanalen die openstaan ​​voor uw klanten, van email tot sociale media, kan het buitengewoon moeilijk zijn om vragen en verzoeken van klanten op te volgen.

LiveAgent gebruikt een ticketing systeem om al uw klanteninteracties op één en dezelfde plaats te combineren zodat uw medewerkers vlot op uw waardevolle klanten kunnen reageren via meerdere kanalen.

Servicedesk software wordt doorgaans gecreëerd als SaaS – software as a service – omdat dit bedrijfsmodel u maximale flexibiliteit en schaalbaarheid biedt als het gaat om het beheren van uw servicedesk. Software van dit type maakt ook gebruik van cloudopslag om ervoor te zorgen dat uw personeel direct toegang heeft tot alle gegevens die ze nodig hebben om geweldige klantenservice te bieden.

maintenance - illustration
Mobile testing illustration

Hoe u de juiste servicedesksoftware kiest

Er zijn veel verschillende soorten servicedesk software om uit te kiezen, maar ze zijn niet allemaal hetzelfde. Net als bij het nemen van een investeringsbeslissing voor uw bedrijf, moet u zorgvuldig de belangrijkste functies van uw servicedesk software overwegen.

Enkele van de grootste factoren waarmee u rekening moet houden bij het kiezen van klantenservice software, zijn de verscheidenheid aan kanalen die u met de software kunt gebruiken, de beveiliging van de software en de functies die worden aangeboden.

Klantensucces software vergelijking

De keuze van de juiste servicedesk software hangt uiteindelijk af van de sector, de grootte en de specifieke behoeften van uw bedrijf.

Dat gezegd zijnde, hebben we LiveAgent gecreëerd om zo flexibel mogelijk te zijn zodat bedrijven van elke omvang en sector hun communicatie met klanten kunnen verbeteren. Daarom wordt LiveAgent gebruikt door enkele van de grootste merken ter wereld en vertrouwen meer dan 20.000 kleine bedrijven op onze software voor het beheer van hun servicedesks.

Men shaking hands - illustration
Related Articles to Nederlandse servicedesk software
IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x