Overrompeld met emails?

Is uw inbox constant rommelig? Is het moeilijk om klantenvragen te beheren en te prioriteren? Vindt u het moeilijk om samen te werken met uw team? Als u ja heeft geantwoord, is dit misschien het juiste moment om te investeren in emailbeheer software.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
to do list - illustration

Wat is emailbeheer software?

Emailbeheer software is een service die bedrijven gebruiken om grote hoeveelheden inkomende emails te beheren. Dit type software maakt gebruik van een ticketsysteem dat referentienummers of ticket-ID’s toewijst aan emailvragen.

Wie kan er baat bij hebben?

Het gebruik van email software voor de klantenservice kan een enorm voordeel zijn voor iedereen die vragen van klanten beantwoordt. Of u nu een éénmansploeg bent of een groot bedrijf, een oplossing voor emailbeheer is een noodzaak. Waarom? Talrijke onderzoeken hebben bevestigd dat het gebruik van emailondersteuningssoftware de productiviteit verhoogt, het stressniveau verlaagt en uiteindelijk tijd en geld bespaart.

analyze - illustration

Belangrijkste voordelen van het gebruik van een app voor emailbeheer

invitation - icon

Alles is gecentraliseerd op één plaats

Alle tickets zijn gecentraliseerd in één algemene inbox. Beantwoord eenvoudig tickets vanuit meerdere communicatiekanalen rechtstreeks vanuit uw dashboard.

colorful tag - icon

Helpt bij het prioriteren van de workflow

Laat de software het werk voor u doen. Wijs automatisch ticketprioriteiten toe volgens overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, tijdregels of op basis van gebruikte trefwoorden.

Free Unlimited Agents

Bevordert samenwerking in teams

Meerdere mensen kunnen aan hetzelfde probleem werken zonder elkaars voortgang uit te wissen. Ga eenvoudig verder waar een collega was gebleven zonder ook maar iets te missen.

Two hands holding a dollar bill

Verhoogt het investeringsrendement

Voor elke $ 1 die u investeert in klantenervaring via helpdesks en vergelijkbare platforms, kunt u een rendement op uw investering van $ 3 behalen.

Welke eigenschappen moet het hebben?

Vraagt ​​u zich af hoe u de juiste emailbeheer software voor teams kunt kiezen? De beste tool voor emailbeheer moet de volgende functies bevatten:

Ticketing systeem

Reportage en analyse

Automatisering

Gamificatie functies

Integraties voor meerdere communicatiekanalen

app installation - illustration
emails on tablet - illustration

Geavanceerd ticketingsysteem

Onze Nederlandse geavanceerde emailbeheer software maakt gebruik van een algemene inbox en een hybride ticketstroom. Met de algemene inbox kunt u klantenvragen organiseren, overdragen en oplossen vanuit het gecentraliseerde dashboard. Met de hybride ticketstroom kunt u het probleemoplossingstraject van uw klant volgen via verschillende kanalen terwijl u in dezelfde hybride ticketstroom blijft.

Maak uitgebreide rapporten

Met het beste Nederlandse emailbeheer systeem kunt u uitgebreide verslagen maken met krachtige analysefuncties. Lees hoe u het doet op het gebied van klantenondersteuning, waar u kunt verbeteren en waar u uitblinkt.

report on tablet-illustration
  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

social notifications - illustration

Ondersteuning via meerdere kanalen

Waarom meerdere sociale accounts en apparaten monitoren als dat niet nodig is? Met de beste tool voor het beheren van email voor teams kunt u alle communicatiekanalen stroomlijnen naar uw algemene inbox, of het nu gaat om live chatvragen, berichten op sociale media of telefoontjes.

Automatiseer taken om tijd te besparen

Met de beste Nederlandse emailondersteuningssoftware kunt u alledaagse taken automatiseren. Maak gebruik van standaardberichten, automatische ticketroutering, tijdregels of regels voor overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau

Watch the website loading time
LiveAgentp's gamification - gif

Klantenondersteuning leuk maken

Geavanceerde emailbeheeroplossingen moeten u in staat stellen om het harde werk van uw team te erkennen door middel van gamificatie. Met gamificatiefuncties kunt u badges, niveaus en beloningen uitdelen aan uw agenten. Verhoog de gezonde concurrentie tussen teams en individuen en verbeter op zijn beurt de productiviteit.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U  raadt het goed … LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Related Articles to Nederlandse software voor emailbeheer
Op zoek naar een alternatief voor Olark? Bekijk de mogelijkheden, tools, functies en ondersteuning met meerdere kanalen van LiveAgent voor een geweldige prijs.

Op zoek naar een alternatief voor Olark?

LiveAgent is helpdesksoftware die bedrijven helpt klantenondersteuning te verbeteren en de werkdruk te verminderen. Het biedt aanpasbare chatwidgets en integratie met verschillende communicatiekanalen.

Op zoek naar een andere oplossing dan Gist? Bekijk LiveAgent en ontdek de voordelen. Start vandaag nog uw gratis proefperiode en bied betere ondersteuning.

Op zoek naar een alternatief voor Gist?

LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom. Ze hebben partnerprogramma's, webinars en typetesten.

Als u op zoek bent naar een sterk alternatief voor Crisp, overweeg dan LiveAgent. Het is een volledig functionele helpdesk software met de snelste chatwidget.

Een alternatief voor Crisp nodig?

LiveAgent is de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO's in 2020 en een geweldig alternatief voor Crisp. Bespaar tijd en geld met LiveAgent.

Als u op zoek bent naar een krachtig Collab-alternatief, overweeg dan LiveAgent. Ontdek hoe Collab en LiveAgent zich verhouden en welke het beste bij uw bedrijf past.

Heeft u een Samenwerkingsalternatief nodig?

Automatisering met LiveAgent verlicht de taken van vertegenwoordigers in contactcentra en verbetert reactietijden, minimaliseert fouten en verlaagt kosten.

Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2023 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantenrecensies van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

Ontdek de voordelen van een aanpasbare kennisbank met branding voor bedrijven. LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom.

Een goede klantenservice begint met het vergelijken van specifieke helpdesksoftware. Probeer LiveAgent met een gratis proefperiode van 14 dagen. Bouw relaties op, verhoog de verkoop.

Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?

Vergelijk de beste live chatalternatieven, selfservice en callcenteroplossingen op Capterra op basis van beoordelingen, prijs en functionaliteit. Ontdek uw perfecte oplossing.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo