Is uw inbox constant rommelig? Is het moeilijk om klantenvragen te beheren en te prioriteren? Vindt u het moeilijk om samen te werken met uw team? Als u ja heeft geantwoord, is dit misschien het juiste moment om te investeren in emailbeheer software.
Emailbeheer software is een service die bedrijven gebruiken om grote hoeveelheden inkomende emails te beheren. Dit type software maakt gebruik van een ticketsysteem dat referentienummers of ticket-ID’s toewijst aan emailvragen.
Het gebruik van email software voor de klantenservice kan een enorm voordeel zijn voor iedereen die vragen van klanten beantwoordt. Of u nu een éénmansploeg bent of een groot bedrijf, een oplossing voor emailbeheer is een noodzaak. Waarom? Talrijke onderzoeken hebben bevestigd dat het gebruik van emailondersteuningssoftware de productiviteit verhoogt, het stressniveau verlaagt en uiteindelijk tijd en geld bespaart.
Alle tickets zijn gecentraliseerd in één algemene inbox. Beantwoord eenvoudig tickets vanuit meerdere communicatiekanalen rechtstreeks vanuit uw dashboard.
Laat de software het werk voor u doen. Wijs automatisch ticketprioriteiten toe volgens overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, tijdregels of op basis van gebruikte trefwoorden.
Meerdere mensen kunnen aan hetzelfde probleem werken zonder elkaars voortgang uit te wissen. Ga eenvoudig verder waar een collega was gebleven zonder ook maar iets te missen.
Voor elke $ 1 die u investeert in klantenervaring via helpdesks en vergelijkbare platforms, kunt u een rendement op uw investering van $ 3 behalen.
Vraagt u zich af hoe u de juiste emailbeheer software voor teams kunt kiezen? De beste tool voor emailbeheer moet de volgende functies bevatten:
Onze Nederlandse geavanceerde emailbeheer software maakt gebruik van een algemene inbox en een hybride ticketstroom. Met de algemene inbox kunt u klantenvragen organiseren, overdragen en oplossen vanuit het gecentraliseerde dashboard. Met de hybride ticketstroom kunt u het probleemoplossingstraject van uw klant volgen via verschillende kanalen terwijl u in dezelfde hybride ticketstroom blijft.
Met het beste Nederlandse emailbeheer systeem kunt u uitgebreide verslagen maken met krachtige analysefuncties. Lees hoe u het doet op het gebied van klantenondersteuning, waar u kunt verbeteren en waar u uitblinkt.
Waarom meerdere sociale accounts en apparaten monitoren als dat niet nodig is? Met de beste tool voor het beheren van email voor teams kunt u alle communicatiekanalen stroomlijnen naar uw algemene inbox, of het nu gaat om live chatvragen, berichten op sociale media of telefoontjes.
Met de beste Nederlandse emailondersteuningssoftware kunt u alledaagse taken automatiseren. Maak gebruik van standaardberichten, automatische ticketroutering, tijdregels of regels voor overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau
Geavanceerde emailbeheeroplossingen moeten u in staat stellen om het harde werk van uw team te erkennen door middel van gamificatie. Met gamificatiefuncties kunt u badges, niveaus en beloningen uitdelen aan uw agenten. Verhoog de gezonde concurrentie tussen teams en individuen en verbeter op zijn beurt de productiviteit.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het goed … LiveAgent!
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.