Overrompeld met emails?

Is uw inbox constant rommelig? Is het moeilijk om klantenvragen te beheren en te prioriteren? Vindt u het moeilijk om samen te werken met uw team? Als u ja heeft geantwoord, is dit misschien het juiste moment om te investeren in emailbeheer software.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
to do list - illustration

Wat is emailbeheer software?

Emailbeheer software is een service die bedrijven gebruiken om grote hoeveelheden inkomende emails te beheren. Dit type software maakt gebruik van een ticketsysteem dat referentienummers of ticket-ID’s toewijst aan emailvragen.

Wie kan er baat bij hebben?

Het gebruik van email software voor de klantenservice kan een enorm voordeel zijn voor iedereen die vragen van klanten beantwoordt. Of u nu een éénmansploeg bent of een groot bedrijf, een oplossing voor emailbeheer is een noodzaak. Waarom? Talrijke onderzoeken hebben bevestigd dat het gebruik van emailondersteuningssoftware de productiviteit verhoogt, het stressniveau verlaagt en uiteindelijk tijd en geld bespaart.

analyze - illustration

Belangrijkste voordelen van het gebruik van een app voor emailbeheer

invitation - icon

Alles is gecentraliseerd op één plaats

Alle tickets zijn gecentraliseerd in één algemene inbox. Beantwoord eenvoudig tickets vanuit meerdere communicatiekanalen rechtstreeks vanuit uw dashboard.

colorful tag - icon

Helpt bij het prioriteren van de workflow

Laat de software het werk voor u doen. Wijs automatisch ticketprioriteiten toe volgens overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, tijdregels of op basis van gebruikte trefwoorden.

Free Unlimited Agents

Bevordert samenwerking in teams

Meerdere mensen kunnen aan hetzelfde probleem werken zonder elkaars voortgang uit te wissen. Ga eenvoudig verder waar een collega was gebleven zonder ook maar iets te missen.

Two hands holding a dollar bill

Verhoogt het investeringsrendement

Voor elke $ 1 die u investeert in klantenervaring via helpdesks en vergelijkbare platforms, kunt u een rendement op uw investering van $ 3 behalen.

Welke eigenschappen moet het hebben?

Vraagt ​​u zich af hoe u de juiste emailbeheer software voor teams kunt kiezen? De beste tool voor emailbeheer moet de volgende functies bevatten:

Ticketing systeem

Reportage en analyse

Automatisering

Gamificatie functies

Integraties voor meerdere communicatiekanalen

app installation - illustration
emails on tablet - illustration

Geavanceerd ticketingsysteem

Onze Nederlandse geavanceerde emailbeheer software maakt gebruik van een algemene inbox en een hybride ticketstroom. Met de algemene inbox kunt u klantenvragen organiseren, overdragen en oplossen vanuit het gecentraliseerde dashboard. Met de hybride ticketstroom kunt u het probleemoplossingstraject van uw klant volgen via verschillende kanalen terwijl u in dezelfde hybride ticketstroom blijft.

Maak uitgebreide rapporten

Met het beste Nederlandse emailbeheer systeem kunt u uitgebreide verslagen maken met krachtige analysefuncties. Lees hoe u het doet op het gebied van klantenondersteuning, waar u kunt verbeteren en waar u uitblinkt.

report on tablet-illustration
social notifications - illustration

Ondersteuning via meerdere kanalen

Waarom meerdere sociale accounts en apparaten monitoren als dat niet nodig is? Met de beste tool voor het beheren van email voor teams kunt u alle communicatiekanalen stroomlijnen naar uw algemene inbox, of het nu gaat om live chatvragen, berichten op sociale media of telefoontjes.

Automatiseer taken om tijd te besparen

Met de beste Nederlandse emailondersteuningssoftware kunt u alledaagse taken automatiseren. Maak gebruik van standaardberichten, automatische ticketroutering, tijdregels of regels voor overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau

Watch the website loading time
LiveAgentp's gamification - gif

Klantenondersteuning leuk maken

Geavanceerde emailbeheeroplossingen moeten u in staat stellen om het harde werk van uw team te erkennen door middel van gamificatie. Met gamificatiefuncties kunt u badges, niveaus en beloningen uitdelen aan uw agenten. Verhoog de gezonde concurrentie tussen teams en individuen en verbeter op zijn beurt de productiviteit.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U  raadt het goed … LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Related Articles to Nederlandse software voor emailbeheer
IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x