Gratis proefperiode

Overrompeld met emails?

Is uw inbox constant rommelig? Is het moeilijk om klantenvragen te beheren en te prioriteren? Vindt u het moeilijk om samen te werken met uw team? Als u ja heeft geantwoord, is dit misschien het juiste moment om te investeren in emailbeheer software.

open nog te doen lijst a49b

Wat is emailbeheer software?

Emailbeheer software is een service die bedrijven gebruiken om grote hoeveelheden inkomende emails te beheren. Dit type software maakt gebruik van een ticketsysteem dat referentienummers of ticket-ID’s toewijst aan emailvragen.

Wie kan er baat bij hebben?

Het gebruik van email software voor de klantenservice kan een enorm voordeel zijn voor iedereen die vragen van klanten beantwoordt. Of u nu een éénmansploeg bent of een groot bedrijf, een oplossing voor emailbeheer is een noodzaak. Waarom? Talrijke onderzoeken hebben bevestigd dat het gebruik van emailondersteuningssoftware de productiviteit verhoogt, het stressniveau verlaagt en uiteindelijk tijd en geld bespaart.

open analyseer 17kw

Belangrijkste voordelen van het gebruik van een app voor emailbeheer

uitnodiging

Alles is gecentraliseerd op één plaats

Alle tickets zijn gecentraliseerd in één algemene inbox. Beantwoord eenvoudig tickets vanuit meerdere communicatiekanalen rechtstreeks vanuit uw dashboard.

label

Helpt bij het prioriteren van de workflow

Laat de software het werk voor u doen. Wijs automatisch ticketprioriteiten toe volgens overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, tijdregels of op basis van gebruikte trefwoorden.

Gratis onbeperkt aantal vertegenwoordigers

Bevordert samenwerking in teams

Meerdere mensen kunnen aan hetzelfde probleem werken zonder elkaars voortgang uit te wissen. Ga eenvoudig verder waar een collega was gebleven zonder ook maar iets te missen.

Twee handen die een dollarbiljet vasthouden

Verhoogt het investeringsrendement

Voor elke $ 1 die u investeert in klantenervaring via helpdesks en vergelijkbare platforms, kunt u een rendement op uw investering van $ 3 behalen.

Welke eigenschappen moet het hebben?

Vraagt ​​u zich af hoe u de juiste emailbeheer software voor teams kunt kiezen? De beste tool voor emailbeheer moet de volgende functies bevatten:

Nederlandse software voor emailbeheer Ticketing systeem

Nederlandse software voor emailbeheerReportage en analyse

Nederlandse software voor emailbeheer Automatisering

Nederlandse software voor emailbeheer Gamificatie functies

Nederlandse software voor emailbeheerIntegraties voor meerdere communicatiekanalen

open app installatie mbdv
open emails 6uqr

Geavanceerd ticketingsysteem

Onze Nederlandse geavanceerde emailbeheer software maakt gebruik van een algemene inbox en een hybride ticketstroom. Met de algemene inbox kunt u klantenvragen organiseren, overdragen en oplossen vanuit het gecentraliseerde dashboard. Met de hybride ticketstroom kunt u het probleemoplossingstraject van uw klant volgen via verschillende kanalen terwijl u in dezelfde hybride ticketstroom blijft.

Maak uitgebreide rapporten

Met het beste Nederlandse emailbeheer systeem kunt u uitgebreide verslagen maken met krachtige analysefuncties. Lees hoe u het doet op het gebied van klantenondersteuning, waar u kunt verbeteren en waar u uitblinkt.

open verslag mx0a
open sociale meldingen ro8o

Ondersteuning via meerdere kanalen

Waarom meerdere sociale accounts en apparaten monitoren als dat niet nodig is? Met de beste tool voor het beheren van email voor teams kunt u alle communicatiekanalen stroomlijnen naar uw algemene inbox, of het nu gaat om live chatvragen, berichten op sociale media of telefoontjes.

Automatiseer taken om tijd te besparen

Met de beste Nederlandse emailondersteuningssoftware kunt u alledaagse taken automatiseren. Maak gebruik van standaardberichten, automatische ticketroutering, tijdregels of regels voor overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau

open snel laden 0lbh
gamificatie

Klantenondersteuning leuk maken

Geavanceerde emailbeheeroplossingen moeten u in staat stellen om het harde werk van uw team te erkennen door middel van gamificatie. Met gamificatiefuncties kunt u badges, niveaus en beloningen uitdelen aan uw agenten. Verhoog de gezonde concurrentie tussen teams en individuen en verbeter op zijn beurt de productiviteit.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U  raadt het goed … LiveAgent!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .