Is uw inbox constant rommelig? Is het moeilijk om klantenvragen te beheren en te prioriteren? Vindt u het moeilijk om samen te werken met uw team? Als u ja heeft geantwoord, is dit misschien het juiste moment om te investeren in emailbeheer software.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Emailbeheer software is een service die bedrijven gebruiken om grote hoeveelheden inkomende emails te beheren. Dit type software maakt gebruik van een ticketsysteem dat referentienummers of ticket-ID’s toewijst aan emailvragen.
Het gebruik van email software voor de klantenservice kan een enorm voordeel zijn voor iedereen die vragen van klanten beantwoordt. Of u nu een éénmansploeg bent of een groot bedrijf, een oplossing voor emailbeheer is een noodzaak. Waarom? Talrijke onderzoeken hebben bevestigd dat het gebruik van emailondersteuningssoftware de productiviteit verhoogt, het stressniveau verlaagt en uiteindelijk tijd en geld bespaart.
Alle tickets zijn gecentraliseerd in één algemene inbox. Beantwoord eenvoudig tickets vanuit meerdere communicatiekanalen rechtstreeks vanuit uw dashboard.
Laat de software het werk voor u doen. Wijs automatisch ticketprioriteiten toe volgens overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, tijdregels of op basis van gebruikte trefwoorden.
Meerdere mensen kunnen aan hetzelfde probleem werken zonder elkaars voortgang uit te wissen. Ga eenvoudig verder waar een collega was gebleven zonder ook maar iets te missen.
Voor elke $ 1 die u investeert in klantenervaring via helpdesks en vergelijkbare platforms, kunt u een rendement op uw investering van $ 3 behalen.
Vraagt u zich af hoe u de juiste emailbeheer software voor teams kunt kiezen? De beste tool voor emailbeheer moet de volgende functies bevatten:
Onze Nederlandse geavanceerde emailbeheer software maakt gebruik van een algemene inbox en een hybride ticketstroom. Met de algemene inbox kunt u klantenvragen organiseren, overdragen en oplossen vanuit het gecentraliseerde dashboard. Met de hybride ticketstroom kunt u het probleemoplossingstraject van uw klant volgen via verschillende kanalen terwijl u in dezelfde hybride ticketstroom blijft.
Met het beste Nederlandse emailbeheer systeem kunt u uitgebreide verslagen maken met krachtige analysefuncties. Lees hoe u het doet op het gebied van klantenondersteuning, waar u kunt verbeteren en waar u uitblinkt.
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
Waarom meerdere sociale accounts en apparaten monitoren als dat niet nodig is? Met de beste tool voor het beheren van email voor teams kunt u alle communicatiekanalen stroomlijnen naar uw algemene inbox, of het nu gaat om live chatvragen, berichten op sociale media of telefoontjes.
Met de beste Nederlandse emailondersteuningssoftware kunt u alledaagse taken automatiseren. Maak gebruik van standaardberichten, automatische ticketroutering, tijdregels of regels voor overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau
Geavanceerde emailbeheeroplossingen moeten u in staat stellen om het harde werk van uw team te erkennen door middel van gamificatie. Met gamificatiefuncties kunt u badges, niveaus en beloningen uitdelen aan uw agenten. Verhoog de gezonde concurrentie tussen teams en individuen en verbeter op zijn beurt de productiviteit.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het goed … LiveAgent!
Emailbeheersoftware is een systeem met veel functies waarmee u effectief kunt reageren op de emails van uw klanten. Hoe? Nou, door tickets te maken en taken voor uw klantenserviceteam te automatiseren.
Het systeem helpt het klantenserviceteam om hun dagelijkse taken te automatiseren. Geautomatiseerde ticketverdeling zorgt er bijvoorbeeld voor dat uw team klantenvragen verspreidt op basis van de voorkeuren van uw bedrijf. Bovendien kan het instellen van SLA's automatiseren welke tickets prioriteit moeten krijgen door uw vertegenwoordigers.
De eerste stap is om te bepalen wat uw zakelijke behoeften zijn. Wat is het doel dat uw bedrijf wil bereiken door de emailbeheersoftware te gebruiken? De tweede stap is om de bedrijven te onderzoeken. De beste methode is om websites met beoordelingssoftware te bezoeken en te navigeren op basis van ranglijsten. Begin daarna met het vergelijken van prijs, functies en bruikbaarheid. Als u klaar bent, kunt u de juiste software voor uw bedrijf kiezen. Onthoud dat veel van deze bedrijven gratis proefversies aanbieden. Aarzel niet om er een te kopen voordat u een definitieve beslissing neemt.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar