SolarWinds is een geweldig stuk software, maar we begrijpen dat u misschien wilt overstappen naar een beter passende oplossing. Kies LiveAgent en begin vandaag nog met uw gratis proefperiode. Lees verder voor meer informatie over de mogelijkheden van LiveAgent.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Al uw klantencommunicatie in tickets
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
SolarWinds
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
SolarWinds biedt geen ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
SolarWinds biedt geen Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
SolarWinds biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
SolarWinds biedt een selfserviceportaal in het abonnement voor €23/vertegenwoordiger/maand.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
SolarWinds biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
SolarWinds biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
SolarWinds biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
SolarWinds biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
SolarWinds biedt een kennisbank in abonnement voor €23/vertegenwoordiger/maand.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt klantenforum in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
SolarWinds biedt klantenforum in abonnement voor €23/vertegenwoordiger/maand.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
SolarWinds biedt automatisering en regels in abonnement voor €48/vertegenwoordiger/maand.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
SolarWinds biedt API-functies in abonnement voor €84/vertegenwoordiger/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
SolarWinds biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
SolarWinds biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
SolarWinds biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €23/vertegenwoordiger/maand.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
SolarWinds biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte Chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
SolarWinds biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
SolarWinds biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €23/vertegenwoordiger/maand.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €49/vertegenwoordiger/maand.
|
SolarWinds biedt onbeperkte gespreksopname in abonnement voor €23/vertegenwoordiger/maand.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
SolarWinds biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in abonnement voor €23/vertegenwoordiger/maand.
|
Hoe krijgt u uw gratis migratie? Het is vrij eenvoudig. Start gewoon uw gratis proefperiode en neem contact op met onze ondersteuning. Het is niet nodig om producten te installeren, LiveAgent is gebaseerd op een browser, zodat u er overal en altijd toegang toe hebt. U kunt het nu proberen door op de onderstaande knop te klikken.
Verbeter uw workflow met uw nieuwe toolset en help uw klanten efficiënt
Bespaar geld met LiveAgent en maak van uw klanten loyale klanten
Met LiveAgent kunt u uw klanten via meer kanalen helpen en altijd voor hen klaarstaan
LiveAgent spreekt veel talen waardoor u zich thuis zult voelen bij uw helpdesk
Bent u benieuwd wat u bij onze servicedesk kunt krijgen? Ons ticketsysteem verwerkt alle inkomende emails van uw klanten. Bovendien verwerkt het ook al onze andere tools. We hebben het over onze supersnelle live chat met weergegeven chatsnelheden van 2,5 seconden. Er is ook een klantenportaal bekend als kennisbank, callcenterondersteuning met veel opties en ondersteuning via sociale media. U kunt Facebook Messenger, Twitter, Instagram en Viber bijhouden.
Deze tools zouden de meest gebruikte manieren van communicatie voor u moeten dekken. Er zijn ook tal van functies en integraties om u verder te helpen.
Om uw klanten een goede ondersteuning te bieden, moet u zelf ook goed ondersteund worden. We bieden 24/7 ondersteuning voor onze klanten.
We staan altijd voor u klaar, van platformmigratie tot ondersteuning tijdens het gebruik van ons product. Neem op elke gewenste manier contact met ons op of het nu via email, live chat of telefoontjes is. Laat het ons weten en we kunnen u helpen met eventuele problemen. We gebruiken immers hetzelfde product als onze klanten, dus we weten precies wat we moeten doen. Onze klanten zijn tevreden over LiveAgent, dus waarom sluit u zich niet bij hen aan?
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Roman Bosch
Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
Taras Baca
XperienceHR
De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
Matt Janaway
The Workplace Depot
We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
Viviane Carter
CSI Products
We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
Christian Lange
Lucky-Bike
Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
Jens Malmqvist
Projure
Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
Catana Alexandru
Websignal
Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
Jan Wienk
All British Casino
Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
Sissy Böttcher
Study Portals
We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
Peter Koning
TypoAssassin
We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
Aranzazu F
Factorchic
We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
Martin Drugaj
Atomer
We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
Ivan Golubović
AVMarket
Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
Alexandra Danišová
Nay
We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
David Chandler
Volterman
Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Migreer gratis uw gegevens van één van de onderstaande leveranciers van softwareoplossingen. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.
Migreer handmatig of laat ons weten dat u geïnteresseerd bent in een migratie-plug-in en we zullen deze toevoegen aan onze takenlijst .
Op zoek naar een SolarWinds-alternatief?
LiveAgent is een alternatief voor Solarwinds waarmee bedrijven efficiënt uitstekende klantenondersteuning kunnen bieden. De software automatiseert, levert rapporten en ondersteunt in meer dan 43 talen, wat de klantentevredenheid, klantenbehoud en omzet onmiddellijk kan verhogen. De klantenservice helpt gratis en veilig gegevens overzetten van Solarwinds naar LiveAgent. LiveAgent heeft ook gerelateerde bronnen, zoals alternatieven voor andere software zoals Vision, Samanage, Customerly, Jira, Gist en Novocall en heeft ook alternatieven voor software zoals LiveCall.
LiveAgent wordt sterk aanbevolen als een effectieve en betrouwbare oplossing voor klantenondersteuning. Klanten zijn tevreden met de snelle reactietijd van het ondersteuningsteam en de gebruiksvriendelijke en handige functies van LiveAgent. Het platform heeft geholpen de conversieratio te verhogen en de klantentevredenheid te verbeteren voor verschillende bedrijven. LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing die klantenondersteuning beheersbaar maakt en de productiviteit kan verhogen.
LiveAgent is een betrouwbare, kosteneffectieve oplossing die klantenondersteuning biedt via verschillende kanalen, waaronder e-mail, sociale media en telefoonintegratie. Klanten prijzen het voor de verbeterde responstijd en de mogelijkheid om hun tickets beter te categoriseren en statistisch bij te houden. LiveAgent's klantenservice wordt geprezen door verschillende bedrijven en experts, die de tool beschrijven als gebruiksvriendelijk en met veel functionaliteit, zoals handige rapportagefuncties.
LiveAgent biedt een helpdesksoftware met meer dan 125 functies om soepele workflows te creëren en integraties met meer dan 140 apps. Het is de meest beoordeelde helpdeskoplossing die meer dan 150 miljoen gebruikers en 40.000 bedrijven wereldwijd ondersteunt. Met LiveAgent kunt u gedenkwaardige klantenervaringen creëren, de omzet verhogen, de tevredenheid verbeteren en de klantenwaarde verhogen om uw zakelijke doelen te bereiken.
Gegevens overdragen vanuit HappyFox?
LiveAgent is de best beoordeelde helpdesksoftware voor KMO's in 2020 en biedt ondersteuning aan bedrijven zoals Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University. Er is een gratis proefperiode van 14 dagen beschikbaar zonder dat er een kredietkaart nodig is. Er zijn verschillende abonnementen beschikbaar, zoals Small Business met onbeperkte ticketgeschiedenis, 3 e-mailadressen, 3 contactformulieren en 1 API-key. Het meest populaire abonnement is Large Business, met alles wat in Medium zit plus 40 e-mailadressen, 10 live chat-knoppen en WhatsApp. Er is ook een gratis abonnement beschikbaar met beperkte functies. Migreren van HappyFox naar LiveAgent is mogelijk.
LiveAgent wordt door verschillende klanten geprezen als een geweldige tool om communicatie met klanten te verbeteren en tegelijkertijd de verkoop en klanttevredenheid te verhogen. Het helpt vertegenwoordigers betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden en biedt handige rapportagefuncties. LiveAgent is ook gebruiksvriendelijk, betrouwbaar en redelijk geprijsd, wat het een geweldige keuze maakt voor snel online bedrijven die een kosteneffectieve oplossing willen voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar