Op zoek naar een SpiceWorks-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste SpiceWorks-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen opstartkosten
  • ✓ Klantenservice 24/7
  • ✓ Geen kredietkaart vereist
  • ✓ Op elk moment annuleren
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Schakel over naar speciale helpdesksoftware en verbeter uw klantenservice. LiveAgent biedt u een geavanceerd en toch eenvoudig te gebruiken ticketingsysteem dat al uw klantcommunicatie op één plek verenigt.

Ondersteuning bieden via e-mail, live chat, telefoon, klantenportaal, Viber, WhatsApp of relevante social media en bestrijk elk kanaal dat uw klant gebruikt. Lees verder om meer te weten te komen over LiveAgent of start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen. 

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SourceForge leader fall 2021

SpiceWorks versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent SpiceWorks
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
SpiceWorks biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
SpiceWorks biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
SpiceWorks biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
SpiceWorks biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
SpiceWorks biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
SpiceWorks biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
SpiceWorks biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
SpiceWorks biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
SpiceWorks biedt geen WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
SpiceWorks biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
SpiceWorks biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
SpiceWorks biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
SpiceWorks biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
SpiceWorks biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
SpiceWorks biedt videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
SpiceWorks biedt onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
SpiceWorks biedt onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
SpiceWorks biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
SpiceWorks biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
SpiceWorks biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
SpiceWorks biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Een enkel platform dat elk kanaal bereikt

Kies de functies voor ticketbeheer die u nodig hebt en bied klantenondersteuning waar nodig. Sturen uw klanten u emails of bellen ze u liever eerst? LiveAgent kan elk aspect van klantencommunicatie aan, zodat u zich kunt concentreren op het geven van antwoorden.

Beheermogelijkheden voor meerdere kanalen omvatten emailticketing, live chat , callcenter met Viber, WhatsApp, klantenportaal en sociaal media – Facebook, Twitter en Instagram.

Een complete oplossing met een intelligente workflow

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Verbeter klanteninteracties met live chat

Livechat is een ideaal hulpmiddel om klanten snel en uitstekend van dienst te zijn. Onze live chatwidget is de snelste op de markt, wat betekent dat u uw klant niet zult behouden aan het wachten. Plaats gewoon de widget op uw website en handel inkomende verzoeken van LiveAgent af.

Functies zoals real-time typweergave of proactieve chatuitnodigingen ondersteunen u onderweg. Probeer het nu gratis uit en zie hoe het in actie werkt.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Probeer onze live chat met geavanceerde functies

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Uitgebreid scala aan functies die uw acties ondersteunen

Elk communicatiekanaal wordt ondersteund door geavanceerde functies die uw workflows soepel en efficiënt maken. Gebruik filtering, tags of notities om uw ticketsysteem georganiseerd te houden. Profiteer van gamification-functies, netwerkbewaking of verbind uw helpdesk met andere apps die u dagelijks gebruikt.

LiveAgent laat u beslissen hoe u het gebruikt en stelt u in staat uw workflows eindeloos aan te passen wanneer u het nodig heeft. Bekijk de volledige lijst met functies hier.

Baanbrekende software

Wist u dat?

LiveAgent, opgericht in 2006, was de eerste oplossing op de markt die live chat en helpdeskmogelijkheden bood. Vanaf 2023 is LiveAgent de best beoordeelde en meest beoordeelde helpdeskoplossing op de markt, met meer dan 150 miljoen gebruikers en 40.000 bedrijven wereldwijd.

30%

Genereer meer omzet

Creëer memorabele klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter tevredenheid

Verwen uw klanten met razendsnelle reacties.

16×

Verhoog de waarde van klanten

Vergroot uw verkoop door uw klanten loyaal te houden aan uw merk.

Bespaar meer met LiveAgent

Uitstekende klantenservice is onze prioriteit

We begrijpen dat om de beste ondersteuning te bieden, u de beste ondersteuning moet krijgen wanneer dat nodig is. LiveAgent staat altijd voor je klaar als u het nodig hebt. Onze 24/7 klantenondersteuning zorgt altijd voor een uitstekende dienstverlening. Neem contact met ons op via e-mail, live chat of bel ons wanneer u hulp nodig hebt of iets nieuws wilt leren.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee wij uitzonderlijke ondersteuning aan onze klanten kunnen bieden.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Probeer LiveAgent vandaag gratis

Bekijk onze betaalbare tariefplannen en kies degene die het beste bij u past . Als u LiveAgent in actie wilt zien, bekijk dan onze tourvideo of probeer het en start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaartgegevens vereist en vrijblijvend.

Vergelijk LiveAgent met andere concurrenten

Related Articles to SpiceWorks alternatief
LiveAgent biedt meer mogelijkheden als het gaat om klantenondersteuning. Het is de ultieme oplossing voor uw bedrijf. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies voor afzonderlijke functies.

Op zoek naar een Visie-alternatief?

LiveAgent is een klantenservicesoftware die communicatiekanalen zoals chat, oproepen, video-oproepen, contactformulieren en sociale media-integraties biedt. Het helpt bedrijven om efficiënt met klanten te communiceren en goede klantenservice te bieden. LiveAgent biedt ook partnerprogramma's aan. Het is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor ConnectWise met meer dan 180 functies voor klantentevredenheid en verbeterde klantenbinding.

Bent u op zoek naar geweldige helpdesk software voor uw marketing- en telecommunicatiebedrijf? Uw zoektocht is voorbij, bekijk eens wat LiveAgent biedt.

Helpdesksoftware voor de marketingsector

Koester leads en promoot uw merk voor een cruciale rol op de marketingafdeling. Bied klanten verschillende contactopties en gebruik LiveAgent voor effectieve klantenondersteuning. Bespaar meer met LiveAgent en analyseer en vergelijk het met andere oplossingen voor klantenondersteuning voor uw sector. Lees succesverhalen en ontdek de impact van helpdesk software op marketing en telecommunicatie. Zet onbekenden om in klanten door live chat en kennisbank te gebruiken. Plaats realtime live chat op uw website om uw conversieratio te verhogen en een grotere klantenbestand op te bouwen.

Gegevensbeveiliging is van belang voor LiveAgent. Onze servers worden gehost in faciliteiten die voldoen aan tier IV of III+, PCI DSS, SSAE-16 of ISO 27001.

Veiligheids- en privacybeleid

LiveAgent biedt een uitgebreid klantenservicesoftwarepakket, inclusief VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het platform waarborgt de beveiliging van klantgegevens en voldoet aan de AVG-richtlijnen. Met functies zoals tweestapsverificatie, HTTPS-encryptie, veilige opslag van inloggegevens en netwerkbeveiliging, streeft LiveAgent ernaar om klant-, werknemers- en bedrijfsgegevens te beschermen.

Organiseer uw klanten in bedrijven en houd eenvoudig bij wat elk bedrijfslid vraagt.

Bedrijven

LiveAgent wordt geprezen door verschillende bedrijven vanwege de efficiënte ondersteuning, gebruiksvriendelijkheid en verbeterde klantenservice. Het helpt bedrijven om de klanttevredenheid te verhogen en de verkoop te stimuleren. Met diverse functies en integraties biedt LiveAgent een uitgebreide helpdeskoplossing.

LiveAgent is een geweldig alternatief voor Kustomer met betaalbare prijzen, een geweldig ticketsysteem en met ondersteuning van vele communicatiekanalen.

Op zoek naar een alternatief voor Kustomer?

Onze WYSIWYG-editor maakt het gemakkelijk om nuttige artikelen te maken voor een klantenportaal. Kennisbank is een handige selfservice-optie voor elke helpdesk. LiveAgent biedt verbeterde functionaliteit om de klantenservice-ervaring te verbeteren.

Schakel over naar geweldige live chatsoftware met een ticketsysteem met meerdere kanalen. Verbeter uw helpdesk met email, sociale media en nog veel meer.

Op zoek naar Gebruiksvriendelijk alternatief?

LiveAgent wordt geprezen voor het verbeteren van klantenservice, het verhogen van klantentevredenheid en het verbeteren van verkoopresultaten.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x