Op zoek naar een Visie-alternatief?
LiveAgent is een klantenservicesoftware die communicatiekanalen zoals chat, oproepen, video-oproepen, contactformulieren en sociale media-integraties biedt. Het helpt bedrijven om efficiënt met klanten te communiceren en goede klantenservice te bieden. LiveAgent biedt ook partnerprogramma's aan. Het is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor ConnectWise met meer dan 180 functies voor klantentevredenheid en verbeterde klantenbinding.
Helpdesksoftware voor de marketingsector
Koester leads en promoot uw merk voor een cruciale rol op de marketingafdeling. Bied klanten verschillende contactopties en gebruik LiveAgent voor effectieve klantenondersteuning. Bespaar meer met LiveAgent en analyseer en vergelijk het met andere oplossingen voor klantenondersteuning voor uw sector. Lees succesverhalen en ontdek de impact van helpdesk software op marketing en telecommunicatie. Zet onbekenden om in klanten door live chat en kennisbank te gebruiken. Plaats realtime live chat op uw website om uw conversieratio te verhogen en een grotere klantenbestand op te bouwen.
LiveAgent biedt een uitgebreid klantenservicesoftwarepakket, inclusief VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het platform waarborgt de beveiliging van klantgegevens en voldoet aan de AVG-richtlijnen. Met functies zoals tweestapsverificatie, HTTPS-encryptie, veilige opslag van inloggegevens en netwerkbeveiliging, streeft LiveAgent ernaar om klant-, werknemers- en bedrijfsgegevens te beschermen.
LiveAgent wordt geprezen door verschillende bedrijven vanwege de efficiënte ondersteuning, gebruiksvriendelijkheid en verbeterde klantenservice. Het helpt bedrijven om de klanttevredenheid te verhogen en de verkoop te stimuleren. Met diverse functies en integraties biedt LiveAgent een uitgebreide helpdeskoplossing.
Op zoek naar een alternatief voor Kustomer?
Onze WYSIWYG-editor maakt het gemakkelijk om nuttige artikelen te maken voor een klantenportaal. Kennisbank is een handige selfservice-optie voor elke helpdesk. LiveAgent biedt verbeterde functionaliteit om de klantenservice-ervaring te verbeteren.
Op zoek naar Gebruiksvriendelijk alternatief?
LiveAgent wordt geprezen voor het verbeteren van klantenservice, het verhogen van klantentevredenheid en het verbeteren van verkoopresultaten.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.