Op zoek naar een SupportBee alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste SupportBee-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen opstelkosten
  • ✓ Klantenservice 24/7
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment annuleren
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een alternatief voor SupportBee?

Koop de juiste helpdesk software voor uw bedrijf. LiveAgent is een oplossing met meerdere kanalen die u geweldige tools biedt om de best mogelijke klantenondersteuning te bieden.

Het ticketsysteem van LiveAgent doet meer dan alleen emailen. Behandel alle relevante communicatiekanalen en houd nauwer contact met uw klanten.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Bespaar meer met LiveAgent

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Callcenter ondersteuning

Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook een integratie voor callcentra. Het is snel en gemakkelijk op te zetten!

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw werkstroom gemakkelijker en aangenamer te maken.

Betaalbare prijzen

LiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

SupportBee vs LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent SupportBee
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing aan.
SupportBee biedt ticketing aan.
Live Chat
Een realtime chat-widget die je op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat aan.
SupportBee biedt geen Live Chat aan.
Belcentrum
Een callcenter dat kan worden gebruikt om oproepen te maken en te ontvangen met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een Call Center aan.
SupportBee biedt geen Call Center aan.
Self-Service
Een functie waarmee je een klantportaal kunt bouwen waar je klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt Self-Service aan.
SupportBee biedt geen Self-Service aan.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en ze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen vanuit de sociale media-helpdesksoftware te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie aan.
SupportBee biedt geen Facebook-integratie aan.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en ze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om direct vanuit de software op Tweets te antwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie aan.
SupportBee biedt geen Twitter-integratie aan.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en ze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen vanuit de sociale media-helpdesksoftware te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie aan.
SupportBee biedt geen Instagram-integratie aan.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten direct vanuit de sociale media-helpdesksoftware te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie aan.
SupportBee biedt geen Viber-integratie aan.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder probleemoplossingshandleidingen, veelgestelde vragen en how-to-artikelen.
LiveAgent biedt kennisbank aan.
SupportBee biedt kennisbank aan.
Klantenforum
Een online discussiebord voor je klanten dat rechtstreeks in je kennisbank is geplaatst.
LiveAgent biedt een klantenforum aan.
SupportBee biedt een klantenforum aan.
Automatisering en regels
Workflows die je kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels aan.
SupportBee biedt automatisering en regels aan.
API
Een reeks functies die verschillende applicaties in staat stellen om samen te werken.
LiveAgent biedt API-functies aan.
SupportBee biedt API-functies aan.
Interactieve Voice Response (IVR)
Een technologie die inkomende bellers in staat stelt om door een telefoonsysteem te navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies aan.
SupportBee biedt geen IVR-functies aan.
Video-oproepen
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype, Zoom of Facetime-oproepen.
LiveAgent biedt video-oproepen aan. ---- END OF TRANSLATION
social notifications - illustration

Meer kanalen, betere ondersteuning

Geef uw klanten meer mogelijkheden om contact met u op te nemen. Houd niet op met e-mails, maar laat ze u bereiken via sociale media zoals Instagram of Facebook. Ze kunnen u bellen via uw callcenter, met u chatten via een livechatwidget op uw website of zelf antwoorden vinden via de kennisbank.

Elke communicatie wordt beheerd via een betrouwbaar ticketsysteem, dus er is geen hoeft u zich geen zorgen te maken over rommelige communicatie. Alles is geregeld, zoals het hoort.

Wilt u een snelle live chat?

Een live chat is een geweldig hulpmiddel om uw klanten rechtstreeks vanaf uw website snel met u in contact te laten komen. Daarom moet het zo snel mogelijk zijn. LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt met chatsnelheden van 2,5 seconden. U kunt zelfs zien wat uw klanten aan het typen zijn terwijl ze het typen en uw antwoorden voorbereiden voordat ze op verzenden klikken.

Watch the website loading time
Savings illustration

Op zoek naar andere helpdesk software?

Meer tools, functies en communicatiekanalen voor uw helpdesk krijgen, hoeft uw budget niet te verpesten. De betalende abonnementen van LiveAgent zijn redelijk geprijsd en zitten boordevol alles wat u nodig heeft voor een betere klantenondersteuning.

Bekijk onze abonnementen en overtuig uzelf.

Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

man and woman winners-illustration

Klaar om het eens te proberen?

Schakel vandaag nog over naar LiveAgent en bied betere ondersteuning met de juiste tools.

LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB in 2023. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Wilt u ons vergelijken met andere alternatieven?

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to SupportBee alternatief
LiveAgent biedt een breed scala aan geavanceerde functies voor efficiënte klantenondersteuning, waaronder ticketsysteem, automatisering, rapportage, gamificatie, live chat en callcenter. Maak een gratis account aan voor directe ondersteuning.

Ontdek LiveAgent

LiveAgent biedt een breed scala aan geavanceerde functies voor efficiënte klantenondersteuning, waaronder ticketsysteem, automatisering, rapportage, gamificatie, live chat en callcenter. Maak een gratis account aan voor directe ondersteuning.

LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met functies zoals ticketbeheer, automatisering, gamificatie, live chat en callcenterondersteuning. Het is een waardevolle tool voor efficiënte klantenondersteuning. Start een gratis account en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

Gedetailleerd overzicht van de helpdeskfuncties.

LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met functies zoals ticketbeheer, automatisering, gamificatie, live chat en callcenterondersteuning. Het is een waardevolle tool voor efficiënte klantenondersteuning. Start een gratis account en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2024 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantbeoordelingen van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.

Bent u op zoek naar een beter alternatief voor LivePerson? Denk eens aan LiveAgent, bekroonde helpdesk software met meerdere kanalen.

Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?

LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt spraakcommunicatie en helpt vertegenwoordigers bij het efficiënt beheren van ondersteuningsverzoeken. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, en biedt ook klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020.

Wilt u migreren van Helpshift naar een andere software voor klantenservice? Bekijk LiveAgent en ontdek of dit de juiste keuze voor u is.

Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.

LiveAgent is een perfect HelpSpot-alternatief. Maak kennis met ons ongelooflijke ticketsysteem met meerdere kanalen en start uw gratis proefperiode.

Op zoek naar een alternatief voor HelpSpot?

LiveAgent wordt geprezen om zijn effectieve klantenservice en communicatieverbetering. Klanten en bedrijven ervaren positieve resultaten, zoals hogere klantentevredenheid en verhoogde verkoop.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x