Op zoek naar een TeamSupport-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste TeamSupport-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Wilt u betere ondersteuning bieden met geweldige helpdesksoftware die alles kan?

Probeer LiveAgent vandaag nog. LiveAgent is de ultieme omnichannel-oplossing voor uw bedrijf. Ondersteuning bieden via alle relevante kanalen.

  • SourceForge leader fall 2021

Bespaar meer met LiveAgent

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Verhoogde productiviteit

Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af dankzij onze algemene inbox.

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

Betaalbare prijzen

LiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

TeamSupport versus LiveAgent in een oogwenk

Functies Liveagent TeamSupport
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
TeamSupport biedt ticketing in abonnement voor €50/vertegenwoordiger/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
TeamSupport biedt Live Chat in abonnement voor €50/vertegenwoordiger/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
TeamSupport biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
TeamSupport biedt een selfserviceportaal in het abonnement voor €50/vertegenwoordiger/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per accoount of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
TeamSupport biedt een Facebook-integratie in abonnement voor €50/vertegenwoordiger/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
TeamSupport biedt een Twitter-integratie in abonnement voor €50/vertegenwoordiger/maand.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
TeamSupport biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
TeamSupport biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
TeamSupport biedt een kennisbank in abonnement voor €50/vertegenwoordiger/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt klantenforum in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
TeamSupport biedt klantenforum in abonnement voor €50/vertegenwoordiger/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
TeamSupport biedt automatisering en regels in abonnement voor €50/vertegenwoordiger/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
TeamSupport biedt API-functies in abonnement voor €50/vertegenwoordiger/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
TeamSupport biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken in All-inclusive abonnement voor €39/vertegenwoordiger/maand.
TeamSupport biedt videogesprekken in abonnement voor €69/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
TeamSupport biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €50/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
TeamSupport biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor
TeamSupport biedt onbeperkte chatknoppen in abonnement voor €50/vertegenwoordiger/maand
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
TeamSupport biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €50/vertegenwoordiger/maand.
Onbperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
TeamSupport biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
TeamSupport biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het abonnement voor €50/vertegenwoordiger/maand.
app installation - illustration

Een sterk alternatief voor TeamSupport

Til uw klantenondersteuning naar een hoger niveau met LiveAgent. Krijg alles wat u nodig hebt – email, live chat, sociale media, callcenter en kennisbank, evenals meer dan 175 functies en 40 integraties.

De snelste live chat

Live chat is een van de beste tools om snel en efficiënt klantenondersteuning te bieden. Daarom moet het zo snel mogelijk zijn.

LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt, met chatweergavesnelheden van 2,5 seconden. U kunt zelfs zien wat uw klanten typen voordat ze op verzenden drukken. Bereid uw antwoorden voor en verras ze met uw snelheid.

Watch the website loading time
Savings illustration

Eerlijke prijzen

Klantenondersteuning bieden hoeft niet zo duur te zijn. LiveAgent heeft drie geweldige betalende abonnementen boordevol tools en functies om de best mogelijke ondersteuning te bieden.

Bekijk ze en ontdek meer.

Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

man and woman winners-illustration

Klaar om over te stappen?

LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB in 2023. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Vergelijk ons ​​met anderen

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to TeamSupport alternatief
Contact opnemen met de klantenservice van LinkedIn via email, live chatondersteuning, telefoonnummer, sociale media-ondersteuning en selfservice-ondersteuning.

LinkedIn helpdeskcontacten

LinkedIn biedt diverse contactmogelijkheden voor klantenondersteuning, waaronder email, live chat, callcenter, en kennisbank. Het bedrijf staat bekend om zijn uitstekende klantenservice, wat bijdraagt aan een positieve gebruikerservaring en reputatie.

Tevredenheidsvoorspellingsscores zijn een maatstaf voor de vraag of een ticket waarschijnlijk een positieve of een negatieve tevredenheidsscore krijgt.

Tevredenheidsvoorspellingsscores

De tekst beschrijft de verschillende producten en diensten van LiveAgent, zoals klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en meer. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, een partnerprogramma en informatie over training en certificaten. Het laatste deel van de tekst gaat over het opstarten van een LiveAgent-account en het gebruik van cookies op de website.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x