Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent & we migreren uw gegevens gratis van TeamSupport.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ C24/7 klantenservice    
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Overschakelen van Teamsupport naar LiveAgent?

Overweegt u uw gegevens van Teamsupport naar uw nieuwe LiveAgent te migreren? Onze oplossing kan u helpen uw klantenondersteuning te verbeteren met ons volledig uitgeruste ticketsysteem. Begin vandaag nog met uw gratis proefperiode en ontdek hoe uw helpdesk hiervan kan profiteren.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

TeamSupport versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent TeamSupport
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in hetTicket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamSupport biedt ticketing in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die je op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
TeamSupport biedt Live Chat in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
TeamSupport biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamSupport biedt een selfserviceportaal in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
TeamSupport biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
TeamSupport biedt een Twitter-integratie in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
TeamSupport biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
TeamSupport biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamSupport biedt kennisbank in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamSupport biedt klantenforum in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnment voor €15/medewerekr/maand.
TeamSupport biedt automatisering en regels in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamSupport biedt API-functies in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
TeamSupport biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
TeamSupport biedt videogesprekken in een abonnement voor €69/medewerker/maand.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamSupport biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt een onbeperkt aantal websites.
TeamSupport biedt geen onbeperkt aantal websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerkers/maand.
TeamSupport biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamSupport biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname.
TeamSupport biedt geen onbeperkte gespreksopname.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder beperking van het aantal vragen dat u kunt indienen.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamSupport biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
server - illustration

Breng uw gegevens over naar LiveAgent

Krijg toegang tot een ticketsysteem dat email, live chat, callcenter, sociale media en klantenportaal kan beheren. Draag vandaag nog uw vertegenwoordiger- en klantengegevens over en ontdek hoe u uw ondersteuning kunt verbeteren.

Wilt je graag zelf je gegevens migreren?

Ons personeel werkt momenteel aan een migratieplug-in voor Teamsupport. Blijf ons volgen voor meer informatie!
monitor plug in - illustration

Welk soort data kan ik migreren vanaf Teamsupport?

Mensen

Draag vertegenwoordigers, admins, eindgebruikers en klanten met gemak over.

Tickets

Draag tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden over.

Labels

Draag al je afdelings- en ticketlabels over.

Klaar om te migreren van Teamsupport naar LiveAgent?

Bekijk enkele leuke voordelen die je krijgt wanneer je overschakelt naar LiveAgent

Uitstekende klantenservice

24/7 ondersteuning van onze vertegenwoordigers. Wij zijn er wanneer u ons nodig hebt.

Ultieme helpdesk oplossing

Nuttige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. We hebben alles wat je nodig hebt.

Kies je taal

Kies uit één van de 43 verschillende vertalingen. LiveAgent ondersteunt ook taalaanpasbare widgets.

Migreer vandaag nog uw gegevens van Teamsupport

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University voor het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Teamsupport migratie
Verhoog de klantenbetrokkenheid met gepersonaliseerde ondersteuning via meerdere kanalen. Laat uw klanten met een goed gevoel achter, elke keer dat ze contact hebben met uw bedrijf.

Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020. Meer dan 21.000 bedrijven hebben het gekozen vanwege de meer dan 180 functies, 40 integraties en eenvoudige setup. Het is volledig cloudgebaseerd en veilig. Probeer het gratis voor 14 dagen.

LiveAgent is een geweldig alternatief voor Kustomer met betaalbare prijzen, een geweldig ticketsysteem en met ondersteuning van vele communicatiekanalen.

Op zoek naar een alternatief voor Kustomer?

Onze WYSIWYG-editor maakt het gemakkelijk om nuttige artikelen te maken voor een klantenportaal. Kennisbank is een handige selfservice-optie voor elke helpdesk. LiveAgent biedt verbeterde functionaliteit om de klantenservice-ervaring te verbeteren.

Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2023 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantenrecensies van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

Ontdek de voordelen van een aanpasbare kennisbank met branding voor bedrijven. LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom.

Als u op zoek bent naar een krachtig Collab-alternatief, overweeg dan LiveAgent. Ontdek hoe Collab en LiveAgent zich verhouden en welke het beste bij uw bedrijf past.

Heeft u een Samenwerkingsalternatief nodig?

Automatisering met LiveAgent verlicht de taken van vertegenwoordigers in contactcentra en verbetert reactietijden, minimaliseert fouten en verlaagt kosten.

LiveAgent biedt meer mogelijkheden als het gaat om klantenondersteuning. Het is de ultieme oplossing voor uw bedrijf. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies voor afzonderlijke functies.

Op zoek naar een Visie-alternatief?

LiveAgent is een klantenservicesoftware die communicatiekanalen zoals chat, oproepen, video-oproepen, contactformulieren en sociale media-integraties biedt. Het helpt bedrijven om efficiënt met klanten te communiceren en goede klantenservice te bieden. LiveAgent biedt ook partnerprogramma's aan. Het is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor ConnectWise met meer dan 180 functies voor klantentevredenheid en verbeterde klantenbinding.

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020. Sluit u aan bij bedrijven zoals Huawei en Yamaha om geweldige klantenondersteuning te bieden.

Overstappen van LiveHelpNow naar LiveAgent?

Bespaar geld en verhoog uw efficiëntie met LiveAgent. 24/7 klantenondersteuning, taalaanpasbare widgets en meer dan 175 functies. Migreer vandaag nog!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo