Op zoek naar een alternatief voor Teamwork Desk?

Ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief voor Teamwork Desk op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Teamwork Desk is een geweldig stuk software dat volledig in staat is tot alles wat uw klantenserviceteam nodig heeft. Niet elke oplossing is echter geschikt voor elk bedrijf en soms wilt u gewoon iets anders proberen.

Probeer LiveAgent en maak kennis met ons meerkanaalsticketingsysteem a>, geavanceerde functies en elke helpdesktool die u nodig heeft voor het oplossen van die moeilijke klantenvraag.

Blijf lezen om meer te weten te komen over LiveAgent, of start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen en bied multi-channel ondersteuning met de juiste software voor klantencommunicatie.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Bespaar meer met LiveAgent

TeamWork Desk versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent TeamWork Desk
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamWork Desk biedt ticketing in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
TeamWork Desk biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
TeamWork Desk biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt selfservice in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamWork Desk biedt selfservice in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
TeamWork Desk biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
TeamWork Desk biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
TeamWork Desk biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
TeamWork Desk biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamWork Desk biedt een kennisbank in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
TeamWork Desk biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamWork Desk biedt automatisering en regels in een abonnement voor €20/medewerker/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamWork Desk biedt API-functies in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
TeamWork Desk biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
TeamWork Desk biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamWork Desk biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
TeamWork Desk biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen..
TeamWork Desk biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
TeamWork Desk biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
TeamWork Desk biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
TeamWork Desk biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
Attachment in ticket

Verwerk inkomende tickets van elk communicatiekanaal

Ticketbeheer in LiveAgent is eenvoudig dankzij onze multi-channel communicatie die alle tickets regelt die afkomstig zijn van verschillende communicatiekanalen.

E-mails zijn nog maar het begin, profiteer van de realtime chat , beantwoord telefoongesprekken en schrijf geweldige artikelen voor uw kennisbank om een nuttig klantenportaal te creëren. Sociale media-integraties maken deel uit van de deal, LiveAgent heeft ingebouwde Facebook, Twitter, Instagram a>, en zelfs Viber en WhatsApp-functies om u tijd te besparen.

Alle communicatie via meerdere kanalen op één en dezelfde plaats

LiveAgent stroomlijnt meerdere klantenservicekanalen in één en dezelfde software

Bied een geweldige klantenervaring met de snelste realtime chat

Rust uw klantenondersteuningsteam uit met een van de populairste en snelste communicatiekanalen. Behandel verzoeken van klanten sneller dankzij de snelste live chatwidget > , met weergegeven chatsnelheden van slechts 2,5 seconden .

Onze live chat heeft ook realtime typeweergave , volledige chatgeschiedenis , proactieve chatuitnodigingen en aangepaste knoppen om u te helpen opvallen. Bekijk hier de volledige lijst met functies.

Real time chat

Gebruikerstevredenheid komt met snellere communicatie

Gifs in ticket

Haal het meeste uit uw klantenserviceoplossing

Elke klantenservicesoftware heeft de juiste helpdeskfuncties nodig om u te helpen betere klantenrelaties op te bouwen. Naast de toolset met meerdere kanalen, ondersteunt LiveAgent elke tool en elk kanaal met een breed scala aan geavanceerde functies om u te helpen elk klantenprobleem efficiënt afhandelen.

LiveAgent biedt ook krachtige integraties met meer dan 140 populaire apps zodat u aangepaste werkflows maken. Alles is verpakt in één gebruiksvriendelijke oplossing.

Geavanceerde tools, geweldige functies en krachtige integraties

Word een tevreden klant

We begrijpen dat het creëren van klantengeluk onmogelijk is zonder uitstekende klantenservice te bieden >. Verzoeken van klanten moeten efficiënt en snel worden afgehandeld.

Klantentevredenheid is een van onze belangrijkste prioriteiten en we doen ons best om onze klanten tevreden te houden. Daarom bieden wij een professionele service aan al onze klanten. U kunt contact met ons opnemen wanneer u hulp nodig heeft . We staan ​​24/7 voor u klaar .

Mockup-Chat invitation gallery
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klaar om het eens te proberen?

Probeer de ticketbeheermogelijkheden van LiveAgent en ervaar onze toolset met geavanceerde functies en integraties gratis.

Bekijk onze betaalbare abonnementen of start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen . Geen verplichtingen en geen kredietkaart gegevens vereist. Klik op de onderstaande knop en start uw proefperiode meteen .

Vergelijk ons met anderen

Related Articles to Teamwork Desk alternatief
Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2024 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantbeoordelingen van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

Ontdek waarom LiveAgent de beste callcentersoftware voor 2024 is! Geniet van uitgebreide integraties, automatisering en professionele functies zonder installatiekosten of kredietkaart. Start nu een gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar uitzonderlijke 24/7 klantenservice. Beoordeeld met 4,7/5 op Capterra!

Bent u op zoek naar een beter alternatief voor LivePerson? Denk eens aan LiveAgent, bekroonde helpdesk software met meerdere kanalen.

Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?

Zoek je een krachtig alternatief voor LivePerson? Ontdek LiveAgent, de bekroonde helpdesksoftware met geen setup-kosten, 24/7 klantenservice, en vele handige functies zoals live chat, callcenter, en meer. Start vandaag je gratis proefperiode zonder kredietkaart en verbeter je klantenservice drastisch.

De beste live chat alternatieven bevatten een specifieke set functies die u klaarstomen voor succes. Ontdek wat ze vandaag zijn!

Ontdek het beste alternatief voor livechat

De beste live chat alternatieven bevatten een specifieke set functies die u klaarstomen voor succes. Ontdek wat ze vandaag zijn!

Een goede klantenservice begint met het vergelijken van specifieke helpdesksoftware. Probeer LiveAgent met een gratis proefperiode van 14 dagen. Bouw relaties op, verhoog de verkoop.

Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?

Vergelijk helpdesksoftware en ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief is met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar zelf de 175+ functies, zoals emailticketing, live chat en callcenter. Beoordeeld door toonaangevende platforms en gebruikt door bedrijven zoals Forbes en Airbus. Probeer LiveAgent nu en verbeter je klantenservice moeiteloos!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start a Free Trial x