Klaar voor een nieuw ticketsysteem?

Ontdek waarom LiveAgent het beste ticketalternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar alternatieven voor ticketing?

Voldoet uw ticketsoftware niet aan uw verwachtingen? Alternatief nodig? Onze grondige vergelijking zal enig licht werpen op de meest populaire ticketsystemen die er zijn.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Waarom is LiveAgent het beste alternatief voor ticketing?

Social customer service templates

Meer dan 130 integraties

Call center agent provides support via phone

Onbeperkte opslag

Person drafting the integration flow

Meer functies

Person speaking multiple languages

24/7 ondersteuning

Functies Liveagent
Probeer gratis de beste ticketsoftware! Geen creditcard vereist.
Zendesk
Vergelijk Zendesk met LiveAgent.
SysAid
Vergelijk SysAid met LiveAgent.
Helpdesk.com Help Scout
Vergelijk Help Scout met LiveAgent.
Beoordeling
Algemene softwarebeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
LiveAgent kreeg een algemene beoordeling van 4,7 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.3
Zendesk kreeg een algemene beoordeling van 4,3 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.5
SysAid kreeg een algemene beoordeling van 4,5 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.6
Helpdesk.com kreeg een algemene beoordeling van 4,6 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
Help Scout kreeg een algemene beoordeling van 4,0 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Makkelijk te gebruiken
Gebruiksgemak van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.6
LiveAgent is beoordeeld met 4,6 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.3
Zendesk is beoordeeld met 4,3 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.4
SysAid is beoordeeld met 4,4 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.8
Helpdesk.com is beoordeeld met 4,8 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
Help Scout is beoordeeld met 3,9 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Klantenondersteuning
Klantenondersteuningsbeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
LiveAgent krijgt een waardering van 4,7 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.2
Zendesk krijgt een waardering van 4,2 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.5
SysAid krijgt een waardering van 4,5 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.8
Helpdesk.com krijgt een waardering van 4,8 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.8
Help Scout LiveAgent krijgt een waardering van 4,8 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Prijs
Softwareprijs in EUR per vertegenwoordiger per maand.
€15/vertegenwoordiger/maand Prijs in EUR per vertegenwoordiger per maand.
€5/vertegenwoordiger/maand Prijs in EUR per vertegenwoordiger per maand.
Onbekend
€4/vertegenwoordiger/maand Prijs in EUR per vertegenwoordiger per maand.
€15/vertegenwoordiger/maand Prijs in EUR per vertegenwoordiger per maand.
Waarschuwingen / escalaties
Waarschuwingen en escalaties voor tickets en SLA's op basis van prioriteit en vooraf gedefinieerde voorwaarden.
LiveAgent biedt waarschuwingen en escalaties.
Zendesk biedt waarschuwingen en escalaties.
SysAid biedt waarschuwingen en escalaties.
Helpdesk.com biedt waarschuwingen en escalaties.
Help Scout biedt waarschuwingen en escalaties.
Geautomatiseerde routering
Geautomatiseerde ticketroutering naar specifieke afdelingen en agenten op basis van vooraf gedefinieerde voorwaarden.
LiveAgent biedt geautomatiseerde routering.
Zendesk biedt geautomatiseerde routering.
SysAid biedt geautomatiseerde routering.
Helpdesk.com biedt geautomatiseerde routering.
Help Scout biedt geautomatiseerde routering.
Callcenter management
Een gecentraliseerd dashboard voor het plaatsen, ontvangen en beheren van oproepen.
LiveAgent biedt callcenter management.
Zendesk biedt callcenter management.
SysAid biedt geen callcenter management.
Helpdesk.com biedt geen callcenter management.
Help Scout biedt geen callcenter management.
Aanpasbare branding
Mogelijkheid om een white label te gebruiken (branding gratis).
LiveAgent biedt aanpasbare branding.
Zendesk biedt aanpasbare branding.
SysAid biedt aanpasbare branding.
Helpdesk.com biedt aanpasbare branding.
Help Scout biedt aanpasbare branding.
Email integratie
De mogelijkheid om de ticketingsoftware te verbinden met meerdere emailadressen om emails rechtstreeks vanuit de software te ontvangen, beantwoorden en schrijven.
LiveAgent biedt email integraties.
Zendesk biedt email integraties.
SysAid biedt email integraties.
Helpdesk.com biedt email integraties.
Help Scout biedt email integraties.
Interactie volgen
Volg het gedrag van uw websitebezoeker. Bekijk hoe lang ze op uw site browsen of op welke site ze zich bevinden.
LiveAgent biedt het volgen van interacties.
Zendesk biedt het volgen van interacties. .
SysAid biedt het volgen van interacties.
Helpdesk.com biedt het volgen van interacties.
Help Scout biedt het volgen van interacties.
Kennisbankbeheer
Een functie waarmee gebruikers uitgebreide kennisopslagplaatsen kunnen maken en beheren.
LiveAgent biedt kennisbankbeheer.
Zendesk biedt kennisbankbeheer.
SysAid biedt kennisbankbeheer.
Helpdesk.com biedt geen kennisbankbeheer.
Help Scout biedt kennisbankbeheer.
Macro's/sjabloonreacties
Een functie waarmee gebruikers vooraf gedefinieerde antwoorden op veelgestelde vragen kunnen creëren die met een enkele klik kunnen worden geïmplementeerd.
LiveAgent biedt macro's/sjabloonreacties.
Zendesk biedt macro's/sjabloonreacties.
SysAid biedt macro's/sjabloonreacties.
Helpdesk.com biedt macro's/sjabloonreacties.
Help Scout biedt macro's/sjabloonreacties.
Communicatie via meerdere kanalen
Maakt verbinding met meerdere communicatielijnen (zoals email, live chat, een callcenter of sociale media) om alle berichten te stroomlijnen en gebruikers in staat te stellen erop te reageren vanuit de ticketsoftware.
LiveAgent biedt communicatie via meerdere kanalen.
Zendesk biedt communicatie via meerdere kanalen.
SysAid biedt communicatie via meerdere kanalen.
Helpdesk.com biedt communicatie via meerdere kanalen.
Help Scout biedt communicatie via meerdere kanalen.
Netwerkbewaking
Controleer uw systeem-/netwerkstatus om te zien of alle systemen online zijn en naar behoren werken.
LiveAgent biedt netwerkbewaking.
Zendesk biedt netwerkbewaking.
SysAid biedt geen netwerkbewaking.
Helpdesk.com biedt geen netwerkbewaking.
Help Scout biedt netwerkbewaking.
Realtime chat
Een systeemeigen live chatwidget die op uw site kan worden ingezet en kan worden gebruikt voor realtime communicatie met uw websitebezoekers.
LiveAgent biedt realtime chat.
Zendesk biedt realtime chat.
SysAid biedt realtime chat.
Helpdesk.com biedt geen realtime chat.
Help Scout biedt realtime chat.
Toegang/controle op afstand
De mogelijkheid om op afstand toegang te krijgen tot de computer van een klant en deze te bedienen voor een snellere probleemoplossing.
LiveAgent biedt geen toegang/controle op afstand.
Zendesk biedt geen toegang/controle op afstand.
SysAid biedt toegang/controle op afstand.
Helpdesk.com biedt geen toegang/controle op afstand.
Help Scout biedt geen toegang/controle op afstand.
Rapportage/analyse
Een analysedashboard waarmee gebruikers prestatierapporten kunnen genereren.
LiveAgent biedt rapportage/analyse.
Zendesk biedt rapportage/analyse.
SysAid biedt rapportage/analyse.
Helpdesk.com biedt rapportage/analyse.
Help Scout biedt geen rapportage/analyse.
Selfserviceportaal
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Zendesk biedt een selfserviceportaal.
SysAid biedt een selfserviceportaal.
Helpdesk.com biedt geen selfserviceportaal.
Help Scout biedt een selfserviceportaal.
Service Level Agreement (SLA) beheer
Een functie waarmee u SLA-logboeken, SLA-naleving en meer kunt beheren en bewaken.
LiveAgent biedt service level agreement (SLA) beheer.
Zendesk biedt service level agreement (SLA) beheer.
SysAid biedt service level agreement (SLA) beheer.
Helpdesk.com biedt geen service level agreement (SLA) beheer.
Help Scout biedt service level agreement (SLA) beheer.
Sociale media integratie
Integraties met populaire sociale netwerken zoals Facebook.
LiveAgent biedt sociale media integraties.
Zendesk biedt sociale media integraties.
SysAid biedt geen sociale media integraties.
Helpdesk.com biedt geen sociale media integraties.
Help Scout biedt geen sociale media integraties.
Ticketbeheer
Beheer tickets met ticketoverdrachten, samenvoegen, splitsen, markeren als spam, snoozen en meer.
LiveAgent biedt ticketbeheer.
Zendesk biedt ticketbeheer.
SysAid biedt ticketbeheer.
Helpdesk.com biedt ticketbeheer.
Help Scout biedt ticketbeheer.
Workflow configuratie
Automatiseringsregels die kunnen worden geïmplementeerd om klantondersteuningsprocessen te versnellen.
LiveAgent biedt workflowconfiguratie.
Zendesk biedt workflowconfiguratie.
SysAid biedt workflowconfiguratie.
Helpdesk.com biedt workflowconfiguratie.
Help Scout biedt geen workflowconfiguratie.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Vertrouwd door meer dan 30.000 bedrijven en 150 miljoen eindgebruikers

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Alles op één en dezelfde plaats

Onze ticketsoftware ondersteunt toegang voor meerdere gebruikers en stroomlijnt alle berichten van sociale media, email, live chat en telefoon naar een één inbox.

Bespaar op opslag

LiveAgent biedt onbeperkte opslag voor uw tickets, documenten en opnames van gesprekken, in tegenstelling tot veel van onze concurrenten.

Nog een reden waarom we het beste alternatief voor ticketing zijn.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
Create-rule-in-LiveAgent

Maak tijd voor verkoop

LiveAgent beschikt over de rijkste automatiseringsfuncties, waardoor het het perfecte ticketing alternatief is voor uw huidige provider.

Stroomlijn processen door alledaagse taken te automatiseren, zoals het toewijzen van tags en verantwoordelijkheden of het opvolgen van emails.

Info binnen handbereik

Ons alternatief voor ticketing maakt externe tools overbodig door geïntegreerde alternatieven te bieden.

Met ons geïntegreerd klantenrelatiebeheer kunnen vertegenwoordigers bijvoorbeeld klanteninformatie bekijken en tickets beantwoorden vanuit één interface.

Ticket_Customer-insights-CRM
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Zit u vast?

Ons ticketalternatief biedt gratis interne in-app-chats en oproepen.

Voor nog meer gemak kunt u met ons ticketalternatief een klikbaar ticket delen IDs met uw collega’s.

Blijf op de hoogte

Bespaar uw vertegenwoordigers elke week meer dan 15 uur werk door vooraf gedefinieerde antwoorden op veelgestelde vragen te creëren in de vorm van standaardberichten.

Canned messages feature in Live chat software - LiveAgent
Split tickets feature in Ticketing software - LiveAgent

Verbeter de reactietijd met 26%

Ticket met meerdere verzoeken ontvangen? Splits het ticket in tweeën om een ​​snellere probleemoplossing te garanderen.

U kunt ook twee of meer tickets samenvoegen tot één om ervoor te zorgen dat er geen tijd wordt verspild aan het meerdere keren oplossen van hetzelfde verzoek.

Volledig aanpasbaar

LiveAgent is 100% schaalbaar en aanpasbaar aan uw zakelijke behoeften of u nu een trajectadvertentie op Astra gebruikt of seizoensafhankelijk wilt verkleinen.

Help desk templates
Reports feature by LiveAgent

Bereik meer

Met het beste alternatief voor ticketing kunt u het nog verder brengen.

Ontdek hoeveel tickets u elke maand ontvangt, hoeveel er op tijd zijn beantwoord, welke SLA’s niet zijn gehaald en wie er verantwoordelijk voor was.

Maak het leuk

Maakt uw ticketsoftware het dagelijkse werk leuk?

Ons alternatief voor ticketing is een van de beste omdat het vertegenwoordigers in staat stelt spelletjes te spelen die een gezonde concurrentie bevorderen en de efficiëntie verhogen.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

black Slido logo

Bespaar meer met LiveAgent

Krijg de beste prijs-kwaliteitverhouding en ontdek hoe LiveAgent ticketsoftware het doet ten opzichte van ticketoplossingen van concurrenten.

Dit is wat onze klanten te zeggen hebben

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Waarom zou u voor LiveAgent kiezen als ticketalternatief?

Met LiveAgent heeft u de controle over uw ticketsysteem. Onze cloudgebaseerde oplossing biedt u een helpdesk die gemakkelijk te gebruiken en te beheren is. De prijzen zijn eenvoudig en u betaalt alleen voor wat u gebruikt. Zo kunt u vertegenwoordigers en diensten toevoegen, wijzigen of verwijderen.

Welke ticketfuncties biedt LiveAgent?

LiveAgent biedt tal van ticketfuncties, zoals algemene inbox, regels, hybride ticketstream, standaardberichten, CRM, online ticketgeschiedenis, emailmeldingen, rangschikking van vertegenwoordigers, export van tickets, auditlogboek en meer.

Related Articles to Ticketing alternatieven
Dataveiligheid is één van onze belangrijkste prioriteiten en we willen onze blinde vlekken kennen. Als je een onderzoeker bent dan zullen we je hulp waarderen en belonen.

LiveAgent’s Bug Bounty programma

LiveAgent is een klantenbeheer software die verschillende onderscheidingen heeft gewonnen in diverse categorieën, zoals helpdesksoftware en live chatsoftware. Het biedt 24/7 klantenservice zonder installatiekosten of kredietkaart nodig en heeft een gratis proefperiode van 14 dagen. LiveAgent leeft volledig de AVG-richtlijnen na en heeft een Programma voor het Onthullen van Kwetsbaarheden. Het beloont gebruikers voor het melden van veiligheidskwetsbaarheden en biedt €100 per geverifieerde kwetsbaarheid.

Als u op zoek bent naar een sterk alternatief voor Crisp, overweeg dan LiveAgent. Het is een volledig functionele helpdesk software met de snelste chatwidget.

Een alternatief voor Crisp nodig?

LiveAgent is een meertalige helpdesk software die beschikbaar is in 43 vertalingen en aangepaste widgets ondersteunt. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde software voor KMO's in 2020 en een geweldig alternatief voor Crisp. LiveAgent bespaart tijd en geld en helpt bij het opbouwen van zinvolle relaties met klanten. Meer informatie en klantenrecensies zijn beschikbaar op de website.

Soms kan een vertegenwoordiger de oproep niet beantwoorden. In LiveAgent wordt het gesprek vervolgens doorgeschakeld naar een tweede beschikbare vertegenwoordiger. Dit noemt persoonlijk doorverbinden.

Persoonlijk doorverbinden

LiveAgent biedt oplossingen voor betere klantervaringen, zoals een oproepdispositie en geautomatiseerde klantenservice, evenals andere software voor klantenondersteuning. Het bedrijf biedt ook een demo aan voor geïnteresseerde klanten en heeft diverse functies en integraties.

Meer weten over de kennisbank van Connecteam? Bekijk ons artikel om erachter te komen hoe het werkt en hoe het presteerde in onze tests.

Connecteam kennisbank beoordeling

Connecteam is een beheer-app met kennisbanksoftwarefuncties gericht op telefoongebruikers. De kennisbank heeft potentieel, maar heeft serieuze verbeteringen nodig. De previewfunctie zou handig kunnen zijn voor artikelplanning, maar neemt een prominente plek in de editor in en biedt niet de mogelijkheid om over te schakelen naar verschillende schermformaten. De prijs is echter ongelooflijk goedkoop dankzij grote gebruikerslimieten. Er zijn onhandige functies in de kennisbank-editor en de artikeleditor is klein. Het schrijven van nieuwe artikelen is onintuïtief. Afbeeldingen moeten handmatig worden aangepast.

IdoSell is een SaaS-ecommerceoplossing en één van de toonaangevende leveranciers van ecommercesystemen in Polen. Lees er meer over.

Idosell | LiveAgent

LiveAgent en Idosell zijn erin geslaagd om een universele oplossing te creëren die goed schaalbaar is, wat hun bedrijfsambities onderstreept. Idosell biedt een nieuwe dienst aan genaamd IdoSell Booking die boekingen online, via mobiele apparaten of via Social Media mogelijk maakt en zich richt op alle soorten resorts. Na de implementatie van LiveAgent konden ze veel sneller reageren op verkoopvragen van klanten en waren ze in staat om Facebook-berichten gemakkelijker te integreren. Ze konden ook live chat toevoegen aan hun website, wat een ontbrekend stukje van de puzzel was.

Het implementeren van een robuuste gratis software voor klantenbeheer is essentieel als u wilt dat uw bedrijf slaagt. Lees meer over de voordelen en goede praktijken.

Gratis software voor klantenbeheer

Bedrijven gebruiken gratis klantenbeheersystemen om informatie over hun klanten te verzamelen en te analyseren, en om nieuwe marketing- en verkoopstrategieën te ontwikkelen. Het is belangrijk voor marketing en verkoopafdelingen om nauw samen te werken om informatie uit het systeem te halen en het door te geven aan de juiste afdeling op het juiste moment. Het is essentieel dat bedrijven zich bewust zijn van de veiligheidseisen bij het beheer van klanteninformatie, omdat privacywetten steeds strenger worden. Goede training en het ontwikkelen van workflows zijn belangrijk voor het succesvol gebruik van een gratis klantenbeheersysteem.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo