Gratis proefperiode

Klaar voor een nieuw ticketsysteem?

Voldoet uw ticketingsoftware niet aan uw verwachtingen? Alternatief nodig? Onze grondige vergelijking zal enig licht werpen op de meest populaire ticketingsystemen die er zijn.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Waarom is LiveAgent het beste alternatief voor ticketing?

Social customer service templates

Meer dan 130 integraties

Call center agent provind support via phone

Onbeperkte opslag

Person drafting the integration flow

Meer functies

Person speaking multiple languages

24/7 ondersteuning

Waardering
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.3
Freshdesk
4.5
Helpdesk
4.6
Kayako
4.0
Gebruiksvriendelijk
LiveAgent
4.6
Zendesk
4.3
Freshdesk
4.5
Helpdesk
4.8
Kayako
4.5
Klantenondersteuning
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.2
Freshdesk
4.6
Helpdesk
4.8
Kayako
4.0
Prijs
LiveAgent
$15/mo
Zendesk
$5/mo
Freshdesk
$15/mo
Helpdesk
$4/mo
Kayako
$15/mo
Waarschuwingen/escalaties
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Unknown
Geautomatiseerde routing
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Only in $30.00/mo and $60.00/mo plans
Callcenter beheer
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Aangepaste branding
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Enkel in abonnementen van €30.00/maand en €60.00/maand plans
Opslag documenten
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Onbekend
Integratie email
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Interactie opvolgen
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Onbekend
IT-activabeheer
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Onbekend
Kennisbank beheer
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Macro's/standaardantwoorden
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Enkel in abonnementen van €30.00/maand en €60.00/maand
Communicatie via meerdere kanalen
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Network toezicht
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Onbekend
Realtime chat
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Toegang en controle op afstand
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Onbekend
Rapportage/analyse
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Enkel basis, geanvanceerd enkel in abonnementen van €30.00/maand en €60.00/maand
Selfservice portaal
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Beheer van Service Level Agreement (SLA)
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Enkel in abonnement van €60.00/maand
Sociale media integratie
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Ticketbeheer
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Workflow configuratie
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Enkel in abonnementen van €30.00/maand en €60.00/maand
Features
LiveAgent
Zendesk
Freshdesk
Helpdesk
Kayako
Waardering
4.7
4.3
4.5
4.6
4.0
Gebruiksvriendelijk
4.6
4.3
4.5
4.8
4.0
Klantenondersteuning
4.7
4.2
4.6
4.8
4.0
Prijs
€15/maand
€5/maand
€15/maand
€4/maand
€15/maand
Waarschuwingen/escalaties
Onbekend
Geautomatiseerde routing
Enkel in abonnementen van €30.00/maand en €60.00/maand
Callcenter beheer
Aangepaste branding
Enkel in abonnementen van €30.00/maand en €60.00/maand
Opslag documenten
Onbekend
Integratie email
Interactie opvolging
Onbekend
IT-activabeheer
Onbekend
Kennisbank beheer
Macro's/standaardantwoorden
Enkel in abonnementen van €30.00/maand en €60.00/maand
Communicatie via meerdere kanalen
Network toezicht
Realtime chat
Toegang en controle op afstand
Onbekend
Rapportage/Analyse
Enkel basis, geavanceerd enkel in abonnementen van €30.00/maand en €60.00/maand
Selfservice portaal
Beheer van service Level Agreement (SLA)
Enkel in abonnement van €60.00/maand
Sociale media integratie
Ticketbeheer
Workflow configuratie
Enkel in abonnementen van €30.00/maand en €60.00/maand
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Vertrouwd door meer dan 30.000 bedrijven en 150 miljoen eindgebruikers

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Mise en place

Onze ticketsoftware ondersteunt toegang voor meerdere gebruikers en stroomlijnt alle berichten van sociale media, email, live chat en telefoon naar één enkele inbox.

Bespaar op opslag

LiveAgent biedt onbeperkte opslag voor uw tickets, documenten en opnames van gesprekken, in tegenstelling tot veel van onze concurrenten.

Nog een reden waarom we het beste alternatief voor ticketing zijn.

Call Recording Example inside of the ticket
Create-rule-in-LiveAgent

Maak tijd voor verkoop

LiveAgent beschikt over de rijkste automatiseringsfuncties, waardoor het het perfecte ticketing alternatief is voor uw huidige provider.

Stroomlijn processen door alledaagse taken te automatiseren, zoals het toewijzen van tags en verantwoordelijkheden of het opvolgen van emails.

Info binnen handbereik

Ons alternatief voor ticketing maakt externe tools overbodig door geïntegreerde alternatieven te bieden.

Met ons geïntegreerd klantenrelatiebeheer kunnen vertegenwoordigers bijvoorbeeld klanteninformatie bekijken en tickets beantwoorden vanuit één interface.

Ticket_Customer-insights-CRM
Inbound and Outbound Call Center Software

Zit u vast?

Ons alternatief voor ticketing biedt gratis interne in-app chats en oproepen.

Voor nog meer gemak stelt ons ticketalternatief u in staat om aanklikbare ticket-ID’s te delen met uw collega’s.

Blijf op de hoogte

Bespaar uw vertegenwoordigers elke week meer dan 15 uur werk door vooraf gedefinieerde antwoorden op veelgestelde vragen te creëren in de vorm van standaardberichten.

Canned messages Macros LiveAgent
Split-tickets-LiveAgent

Verbeter de reactietijd met 26%

Ticket met meerdere verzoeken ontvangen? Splits het ticket in tweeën om een ​​snellere probleemoplossing te garanderen.

U kunt ook twee of meer tickets samenvoegen tot één om ervoor te zorgen dat er geen tijd wordt verspild aan het meerdere keren oplossen van hetzelfde verzoek.

Volledig aanpasbaar

LiveAgent is 100% schaalbaar en aanpasbaar aan uw zakelijke behoeften of u nu een trajectadvertentie op Astra gebruikt of seizoensafhankelijk wilt verkleinen.

Help desk templates
Reports-Liveagent-feature

Bereik meer

Met het beste alternatief voor ticketing kunt u het nog verder brengen.

Ontdek hoeveel tickets u elke maand ontvangt, hoeveel er op tijd zijn beantwoord, welke SLA’s niet zijn gehaald en wie er verantwoordelijk voor was.

Maak het leuk

Maakt uw ticketsoftware het dagelijkse werk leuk?

Ons alternatief voor ticketing is een van de beste omdat het vertegenwoordigers in staat stelt spelletjes te spelen die een gezonde concurrentie bevorderen en de efficiëntie verhogen.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Dit is wat onze klanten te zeggen hebben

Roman Bosch

Roman Bosch

Partly

Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

christine preusler

Christine Preusler

HostingAdvice

LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

Karl Dieterich

Karl Dieterich

Covomo

LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

Hendrik Henze

Hendrik Henze

HEWO Internetmarketing

We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

Razvan Sava

Razvan Sava

Webmaster Deals

Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

Taras Baca

Taras Baca

XperienceHR

De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

user testimonials

Andrej Ftomin

TAZAR Group

Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

Matt Janaway

Matt Janaway

The Workplace Depot

We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

Viviane Carter

Viviane Carter

CSI Products

We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

Christian Lange

Christian Lange

Lucky-Bike

Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

Jens Malmqvist

Jens Malmqvist

Projure

Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

user testimonials

Catana Alexandru

Websignal

Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

JanWienk

Jan Wienk

All British Casino

Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

Allan Bjerkan

Allan Bjerkan

Norske Automaten

LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

Sissy Böttcher

Sissy Böttcher

Study Portals

We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

Peter Koning

Peter Koning

TypoAssassin

We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

user testimonials

Aranzazu F

Factorchic

We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

Rick Nuske

Rick Nuske

MyFutureBusiness

Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

Vojtech Kelecsenyi

Vojtech Kelecsenyi

123-Nakup

LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

Rafael Kobalyan

Rafael Kobalyan

Betconstruct

Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al! LiveAgent!

Gratis 14 dagen proefperiode Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .