Gratis proefperiode

Een ticketsysteem voor ondersteuning stroomlijnt uw communicatie

Ongeacht de sector waarin uw bedrijf zich bevindt, is het onvermijdelijk dat klanten af ​​en toe in de problemen komen met uw producten of diensten. Omdat klachten van klanten vaak tot verloop kunnen leiden (als ze negatief worden afgehandeld), is het belangrijk om ze op een manier af te handelen die getuigt van uitstekende klantenservice. Dat is waar ticketsystemen voor ondersteuning buitengewoon handig zijn. Ticketsystemen voor ondersteuning helpen teams grote hoeveelheden verzoeken via meerdere kanalen te beheren en stellen hen in staat om vragen snel en goed geïnformeerd te beantwoorden.

Create-Ticket

Wat is een ticketingsysteem voor ondersteuning?

In de huidige klanteninteractieomgeving  met meerdere kanalen is het online ticketsysteem voor ondersteuning een ​​onmisbare tool voor elk vooruitstrevend serviceteam. Ticketingsoftware voor ondersteuning is ontworpen om bedrijven in staat te stellen hun serviceverzoeken die binnenkomen via een reeks kanalen op een gecentraliseerde locatie gemakkelijk te organiseren en te beheren. Van emails en telefoontjes tot chats en sociale mediaberichten – het haalt al uw klantengesprekken binnen in één gedeelde inbox waar u alle informatie krijgt die u nodig hebt om een vlotte service-ervaring te bieden.

Wie heeft een ticketsoftware voor ondersteuning nodig?

Gebruikt uw bedrijf nog geen ticketingsysteem? Het wordt tijd om te beginnen als:

helpdesk onmogelijk samenwerking via emails

Het aantal ondersteuningsverzoeken groeit snel, maar u er zeker van wilt zijn dat geen enkel verzoek van een klant verloren gaat

Haal ontbrekende details terug

U een algemene kijk op uw klantencommunicatie mist

live chat verbeter tevredenheid

U een minder stressvolle werkomgeving wilt creëren voor uw ondersteuningsteam

Chronometer

U de respons- en afhandeltijden wilt verbeteren voor een betere klantentevredenheid

Hoe bedrijven voordeel halen uit ticketsystemen voor ondersteuning

Met het juiste ticketingsysteem kunt u eenvoudig alle klanteninteracties beheren vanuit één algemeen dashboard, ongeacht vanaf welk kanaal ze zijn verzonden.

Bewaar de interacties en eerdere geschiedenis van uw klant gemakkelijk op één plaats en geef vertegenwoordigers alle context die ze nodig hebben om efficiënte en persoonlijke ondersteuning te bieden.

Slimme ticketroutering en prioriteitstelling op basis van overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau helpt vertegenwoordigers om hoge servicenormen te handhaven, zelfs als er een groot aantal ondersteuningstickets zijn.

Een aantal samenwerkingsfuncties bevordert een grotere samenwerking tussen vertegenwoordigers en stelt hen in staat kritieke informatie uit te wisselen en aan dezelfde tickets te werken om een ​​snellere oplossing te bieden.

Alles in één ondersteuningstool voor ticketing van LiveAgent

Het ticketsysteem voor ondersteuning van LiveAgent biedt alles wat u nodig hebt om uw klantenondersteuning op te schalen en een vlotte service-ervaring met meerdere kanalen te bieden.

Algemene inbox met intuïtieve gebruikersinterface

De ticketsoftware van LiveAgent combineert al uw communicatiekanalen in de algemene inbox. Emails, chats, oproepen en berichten op sociale media zijn allemaal gemakkelijk toegankelijk vanaf één dashboard voor meer gemak en efficiënt beheer. De gebruikersinterface is intuïtief eenvoudig en gemakkelijk aan te passen aan uw wensen.

open emails 6uqr
meisje, zittend op een zitzak, browsen op sociale media op tablet

Hybride ticketstroom

Waar de interactie ook begint, tickets zien er altijd hetzelfde uit. Start het gesprek met een klant via live chat, vervolg met een email en sluit het af met een telefoontje – alle communicatie blijft binnen hetzelfde hybride ticket onder dezelfde ticket-ID met alle informatie die u nodig heeft over de klant en zijn probleem.

Slimme ticketverdeling

Geautomatiseerde ticketverdeling is een unieke LiveAgent-functie. Het zorgt ervoor dat uw vertegenwoordigers altijd de optimale werkdruk hebben omdat u de telefoondienst kunt roteren, pauzetijden kunt instellen en vertegenwoordigers vervolgens kunt laten rusten wanneer ze dat nodig hebben. U kunt ook uw eigen regels instellen voor ticketverdeling op basis van ticketparameters, evenementen of op tijd gebaseerde voorwaarden.

open app installatie mbdv
open nog te doen lijst a49b

Eenvoudig verantwoordelijkheidsbeheer

Met LiveAgent’s ticketbeheersysteem voor ondersteuning kunt u eenvoudig ticketverantwoordelijkheden beheren en tickets overdragen aan verschillende afdelingen of vertegenwoordigers. Weet altijd wie verantwoordelijk is voor het afhandelen van elk ticket en hoor nooit meer “Ik wist niet dat het mijn verantwoordelijkheid was”.

Uitgebreide klanteninzichten

Met LiveAgent kunt u velden aan elke contactkaart toevoegen, zodat u over meer waardevolle gegevens over uw klanten beschikt. Voeg eenvoudig notities toe, krijg toegang tot hun eerdere ticketgeschiedenis of sluit één van de beschikbare plug-ins van derden aan om u te helpen een volledig klantenprofiel op te bouwen.

open profiel 6l1l
open boek minaar mkck

Krachtige selfservicetools

Laat klanten 24/7 zelf problemen oplossen door antwoorden te geven, zelfs als uw vertegenwoordigers offline zijn. Naast ondersteuning voor ticketbeheer biedt LiveAgent uitgebreide selfservicemogelijkheden in hetzelfde pakket. Dat omvat een volledig aanpasbare klantenportaal met een kennisbank, FAQ en forums.

We zijn niet de enigen die enthousiast zijn over LiveAgent

Verbeterde klantentevredenheid en -loyaliteit

Meest beoordeeld

LiveAgent was de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk ticketsoftware voor KMO’s in 2019 en 2020.

Zaken pagina's

Meer dan 21.000

Al meer dan 21.000 bedrijven over heel de wereld in verschillende sectoren vertrouwen ons ticketingsysteem.

Verhoog de conversieratio via live chat software

Een optimale ondersteuning

Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en O2 en bied een optimale klantenondersteuning.

Gratis migratie van helpdesk software

Probeer onze gratis versie

De ticketsoftware van LiveAgent heeft slechts een paar minuten nodig om aan de slag te gaan – en we hebben een volledig gratis versie.

Transparante en eerlijke prijzen

Geen contracten, geen verborgen kosten, maandelijkse facturering. LiveAgent biedt de beste waarde voor uw geld met volledig transparante prijzen, die elke maand alleen voor echt gebruik worden gefactureerd. Kies het juiste abonnement dat het beste aansluit bij uw ondersteuningsbehoeften en begin vandaag nog met het verbeteren van uw klantentevredenheid.

Package Name

Ticket

Geschikt voor kleine bedrijven en professionele marketeers

15 /maand
Package Name

Ticket+Chat

Geschikt voor kleine bedrijven en professionele marketeers

29 /maand

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .