Ongeacht de sector waarin uw bedrijf zich bevindt, is het onvermijdelijk dat klanten af en toe in de problemen komen met uw producten of diensten. Omdat klachten van klanten vaak tot verloop kunnen leiden (als ze negatief worden afgehandeld), is het belangrijk om ze op een manier af te handelen die getuigt van uitstekende klantenservice. Dat is waar ticketsystemen voor ondersteuning buitengewoon handig zijn. Ticketsystemen voor ondersteuning helpen teams grote hoeveelheden verzoeken via meerdere kanalen te beheren en stellen hen in staat om vragen snel en goed geïnformeerd te beantwoorden.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
In de huidige klanteninteractieomgeving met meerdere kanalen is het online ticketsysteem voor ondersteuning een onmisbare tool voor elk vooruitstrevend serviceteam. Ticketingsoftware voor ondersteuning is ontworpen om bedrijven in staat te stellen hun serviceverzoeken die binnenkomen via een reeks kanalen op een gecentraliseerde locatie gemakkelijk te organiseren en te beheren. Van emails en telefoontjes tot chats en sociale mediaberichten – het haalt al uw klantengesprekken binnen in één gedeelde inbox waar u alle informatie krijgt die u nodig hebt om een vlotte service-ervaring te bieden.
Gebruikt uw bedrijf nog geen ticketingsysteem? Het wordt tijd om te beginnen als:
Het aantal ondersteuningsverzoeken groeit snel, maar u er zeker van wilt zijn dat geen enkel verzoek van een klant verloren gaat
U een algemene kijk op uw klantencommunicatie mist
U een minder stressvolle werkomgeving wilt creëren voor uw ondersteuningsteam
U de respons- en afhandeltijden wilt verbeteren voor een betere klantentevredenheid
Met het juiste ticketingsysteem kunt u eenvoudig alle klanteninteracties beheren vanuit één algemeen dashboard, ongeacht vanaf welk kanaal ze zijn verzonden.
Bewaar de interacties en eerdere geschiedenis van uw klant gemakkelijk op één plaats en geef vertegenwoordigers alle context die ze nodig hebben om efficiënte en persoonlijke ondersteuning te bieden.
Slimme ticketroutering en prioriteitstelling op basis van overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau helpt vertegenwoordigers om hoge servicenormen te handhaven, zelfs als er een groot aantal ondersteuningstickets zijn.
Een aantal samenwerkingsfuncties bevordert een grotere samenwerking tussen vertegenwoordigers en stelt hen in staat kritieke informatie uit te wisselen en aan dezelfde tickets te werken om een snellere oplossing te bieden.
Het ticketsysteem voor ondersteuning van LiveAgent biedt alles wat u nodig hebt om uw klantenondersteuning op te schalen en een vlotte service-ervaring met meerdere kanalen te bieden.
De ticketsoftware van LiveAgent combineert al uw communicatiekanalen in de algemene inbox. Emails, chats, oproepen en berichten op sociale media zijn allemaal gemakkelijk toegankelijk vanaf één dashboard voor meer gemak en efficiënt beheer. De gebruikersinterface is intuïtief eenvoudig en gemakkelijk aan te passen aan uw wensen.
Waar de interactie ook begint, tickets zien er altijd hetzelfde uit. Start het gesprek met een klant via live chat, vervolg met een email en sluit het af met een telefoontje – alle communicatie blijft binnen hetzelfde hybride ticket onder dezelfde ticket-ID met alle informatie die u nodig heeft over de klant en zijn probleem.
Geautomatiseerde ticketverdeling is een unieke LiveAgent-functie. Het zorgt ervoor dat uw vertegenwoordigers altijd de optimale werkdruk hebben omdat u de telefoondienst kunt roteren, pauzetijden kunt instellen en vertegenwoordigers vervolgens kunt laten rusten wanneer ze dat nodig hebben. U kunt ook uw eigen regels instellen voor ticketverdeling op basis van ticketparameters, evenementen of op tijd gebaseerde voorwaarden.
Met LiveAgent’s ticketbeheersysteem voor ondersteuning kunt u eenvoudig ticketverantwoordelijkheden beheren en tickets overdragen aan verschillende afdelingen of vertegenwoordigers. Weet altijd wie verantwoordelijk is voor het afhandelen van elk ticket en hoor nooit meer “Ik wist niet dat het mijn verantwoordelijkheid was”.
Met LiveAgent kunt u velden aan elke contactkaart toevoegen, zodat u over meer waardevolle gegevens over uw klanten beschikt. Voeg eenvoudig notities toe, krijg toegang tot hun eerdere ticketgeschiedenis of sluit één van de beschikbare plug-ins van derden aan om u te helpen een volledig klantenprofiel op te bouwen.
Laat klanten 24/7 zelf problemen oplossen door antwoorden te geven, zelfs als uw vertegenwoordigers offline zijn. Naast ondersteuning voor ticketbeheer biedt LiveAgent uitgebreide selfservicemogelijkheden in hetzelfde pakket. Dat omvat een volledig aanpasbare klantenportaal met een kennisbank, FAQ en forums.
LiveAgent was de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk ticketsoftware voor KMO’s in 2019 en 2020.
Al meer dan 21.000 bedrijven over heel de wereld in verschillende sectoren vertrouwen ons ticketingsysteem.
Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en O2 en bied een optimale klantenondersteuning.
De ticketsoftware van LiveAgent heeft slechts een paar minuten nodig om aan de slag te gaan – en we hebben een volledig gratis versie.
Geen contracten, geen verborgen kosten, maandelijkse facturering. LiveAgent biedt de beste waarde voor uw geld met volledig transparante prijzen, die elke maand alleen voor echt gebruik worden gefactureerd. Kies het juiste abonnement dat het beste aansluit bij uw ondersteuningsbehoeften en begin vandaag nog met het verbeteren van uw klantentevredenheid.
Geschikt voor kleine bedrijven en professionele marketeers
€15
/maand
Nu proberen
Geschikt voor kleine bedrijven en professionele marketeers
€29
/maand
Nu proberen
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
Nu gratis proberen
Geen kredietkaart nodig
Een ondersteuningsticket is een vraag van de klant. Het kan email, oproep of live chat zijn. Al deze vragen van klanten worden omgezet in tickets en weergegeven in uw algemene inbox in helpdesksoftware.
De eerste stap en meest voor de hand liggende stap is om functies zoals SLA's, tijdregels of geautomatiseerde ticketverdeling te gaan gebruiken. Door deze functies in te stellen, kunt u veel taken automatiseren. Als gevolg hiervan kunnen uw klantenvertegenwoordigers eenvoudig ondersteuningstickets beheren in de algemene inbox.
Een ondersteuningsticketsysteem is een gecentraliseerde software die de dagelijkse taken van uw klantenvertegenwoordigers ondersteunt. Bovendien automatiseert en analyseert het de prestaties van de klantenservice.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar