Talloze manieren om te verbeteren met
één tool

Marketing verbeteren met behulp van LiveAgent.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice    
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Wilt u uw marketingreputatie verbeteren?

Door online een goede eerste indruk te maken, kunt u uw marketing- en verkoopinspanningen verbeteren. Dit kan echter een uitdaging zijn zonder de juiste tools.

Klinkt dit bekend? Heeft u moeite om op de hoogte te blijven van vragen van klanten? Worden uw sociale kanalen overspoeld met opmerkingen en berichten die u niet begrijpt?

Als u ja heeft geantwoord, is het misschien tijd om te investeren in helpdesk software.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Creation of marketing strategies

Hoe u uw marketingstrategieën kunt verbeteren

De moderne klant is een technisch onderlegde persoon die niet bang is om een ​​grondige audit van uw bedrijf uit te voeren. Voordat ze producten kopen, bekijken klanten uw website, sociale media accounts en online geplaatste recensies.

De sleutel tot succes? Erken en beantwoord alle vragen die online worden geplaatst – ongeacht het gebruikte kanaal (Instagram, Facebook, Twitter, enz.)

Heeft u een slechte reputatie?

Wanneer uw sociale kanalen worden overspoeld met onbeantwoorde opmerkingen, ziet dit er onprofessioneel uit. Om uw marketingimago te verbeteren, is het nodig om zowel positieve als negatieve sociale vermeldingen te beantwoorden.

Hoe? Met behulp van geavanceerde helpdesk software. Het volgt alle klanteninteracties op en optimaliseert ze in één gedeelde inbox.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Helpdesk software schiet te hulp

LiveAgent verbetert uw marketing- en verkoopinspanningen in een mum van tijd. Dit is waar u naar uit kunt kijken als u eenmaal helpdesksoftware in uw dagelijkse workflow heeft geïmplementeerd — en dat is nog maar het topje van de ijsberg.

 Een veilige, gedeelde, algemene inbox

Verbeterde productiviteit

Verbeterde klant tevredenheid

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Hoe zal uw marketing verbeteren met LiveAgent?

Compleet overzicht van service

Bepaal welke communicatiekanalen de meeste tickets ontvangen en houd toezicht op de service die uw klanten ontvangen.

Zeg vaarwel tegen verloren onbeantwoorde tickets

Ontvang een melding elke keer dat u een nieuwe opmerking, bericht, email of telefoontje ontvangt, rechtstreeks in LiveAgent.

Verbeter het productiviteitsniveau

Maak gebruik van functies zoals automatiseringsregels, een geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties, callcenter, interne chat en meer. Deze tools helpen u uw klanten beter te helpen en besparen u kostbare tijd.

Volledige ticketgeschiedenis van start tot finish

Volg het probleemoplossingstraject van uw klant via verschillende kanalen terwijl u in dezelfde hybride ticketstroom blijft.

Het maakt niet uit of de klant u een email heeft gestuurd, u gebeld heeft en het gesprek via Twitter heeft beëindigd. LiveAgent houdt alles overzichtelijk.

Ticket stream

Welke sociale kanalen zijn geïntegreerd met LiveAgent?

Facebook - icon

Facebook

LiveAgent is geïntegreerd met Facebook en Facebook Messenger. Alle directe berichten, opmerkingen en vermeldingen van uw merk belanden automatisch in uw algemene inbox.

Twitter - icon

Twitter

Dankzij de Twitter-integratie van LiveAgent kunnen gebruikers merkvermeldingen, specifieke trefwoorden en retweets volgen.

Instagram - icon

Instagram

Met onze Instagram-integratie kunt u reageren op reacties op uw foto’s en getagde vermeldingen van uw merk.

Viber - icon

Viber

Beantwoord eenvoudig berichten van klanten met onze Viber-integratie.

Multilingual support in LiveAgent

Meertalige softwarevertalingen

Onze software is meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende taalvertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal. Laat vreemde talen geen barrière vormen tussen u en uw klanten. LiveAgent staat klaar voor u.

Apps voor klantenservice onderweg

Houd nauw contact met uw collega’s en wees productiever onderweg! Met de mobiele apps van LiveAgent heeft u de mogelijkheid om tickets en chats op te lossen, over te dragen en erop te reageren, vooraf ingestelde filters te gebruiken om uw tickets te ordenen en de tags, notities en afdelingen te zien die aan elk ticket zijn gekoppeld.

Nu verkrijgbaar in de App Store en Google Play Store.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Sterke rapportagesysteem & meer

De sterke rapportage- en gegevensanalysefuncties van LiveAgent helpen u bij het verbeteren en verfijnen van uw bestaande marketing- en klantenservicestrategieën.

Als u een compleet overzicht heeft van waar uw tickets vandaan komen, hoe lang ze nodig hebben om beantwoord te worden en wie ze beantwoordt, kunt u de kloof overbruggen tussen de service die u levert en de service die uw klanten verwachten.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

black Slido logo

Andere functies om naar uit te kijken

Labels, afdelingen

Organiseer inkomende tickets automatisch in de juiste afdelingen en markeer ze met tags, zodat u de inhoud van elk ticket in één oogopslag kunt zien.

Eigen live chat

Gebruik de eigen live chatfunctionaliteit van LiveAgent om in realtime met klanten te chatten, of chat intern met collega’s terwijl u vragen van klanten afhandelt.

Een geïntegreerd callcenter

Maak complexe interactieve spraakreactiestructuren, routeer oproepen of stel uw klanten in staat om terugbelverzoeken aan te vragen. Videochatten wordt ook ondersteund, zowel intern als met klanten.

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

Waarom is LiveAgent de juiste tool om uw marketing te verbeteren?

Most reviewed and number 1

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020.

Preferred by 21k businesses

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Packed with features

Rijk aan meer dan 180 functies

Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.

Cloud based and secure help desk

Cloudgebaseerd en veilig

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Prijs-kwaliteit verhouding?

De allerbeste. Gezien de enorme hoeveelheid functionaliteit die LiveAgent biedt, is ons aanbod een koopje. Probeer LiveAgent vandaag nog.

14 dagen op proef
Geen kredietkaart nodig
en nog veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Verbeter marketing
Hebben klanten die uw hosting gebruiken betere ondersteuning nodig? Met de juiste software kan dit. Probeer LiveAgent 14 dagen gratis en zonder verplichtingen.

Helpdesk software voor de webhosting industrie

LiveAgent is een helpdesksoftware die bedrijven helpt om efficiënt te reageren op vragen van gebruikers en biedt verschillende rapporten om leidinggevenden snel te laten handelen en situaties te kunnen beoordelen. Het kan worden geïntegreerd met verschillende bedrijfssystemen voor een naadloze klantenservice-ervaring en biedt gratis proefversies van 14 dagen. Het belang van klantentrouw en het verhogen van de klantenwaarde wordt benadrukt, en het bedrijf krijgt positieve feedback van klanten. Een getuigenis van Marietta Corporation wordt genoemd als aanbeveling voor het product. De tekst bespreekt ook het belang van realtime reacties op vragen van klanten, het monitoren van websitebezoekers en het bouwen van vertrouwen voor verkoop. LiveAgent biedt complete tools voor het beheren van klantenondersteuning via telefoon, e-mail, chat en sociale netwerken in verschillende sectoren, waaronder de gezondheidszorg, automobiel, mode, webhosting en kleinhandel. Het hebben van helpdesksoftware is belangrijk voor een bedrijf om klantenondersteuning beschikbaar te maken en informatie georganiseerd te houden in een kennisbank. Kiezen voor LiveAgent als helpdesksoftware helpt bedrijven om uitstekende klantenondersteuning te bieden en vragen en verzoeken van klanten te beheren en te beantwoorden.

Verhoog de klantenbetrokkenheid met gepersonaliseerde ondersteuning via meerdere kanalen. Laat uw klanten met een goed gevoel achter, elke keer dat ze contact hebben met uw bedrijf.

Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020. Meer dan 21.000 bedrijven hebben het gekozen vanwege de meer dan 180 functies, 40 integraties en eenvoudige setup. Het is volledig cloudgebaseerd en veilig. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Bent u op zoek naar geweldige helpdesk software voor uw marketing- en telecommunicatiebedrijf? Uw zoektocht is voorbij, bekijk eens wat LiveAgent biedt.

Helpdesksoftware voor de marketingsector

LiveAgent is uitstekende helpdesksoftware voor marketingbureaus, waarmee u efficiëntere ondersteuning kunt bieden, omdat het is ontworpen om problemen van meerdere kanalen in één enkele interface af te handelen. Het automatiseert ook veel taken, zodat uw vertegenwoordigers meer tijd hebben om problemen op te lossen. Het hebben van helpdesksoftware is uitstekend voor een marketingbureau omdat het u helpt informatie te verzamelen over de behoeften van uw klanten, waarmee u een uitstekende klantenservice kunt bieden. De juiste helpdesksoftware kan uw bedrijf verschillende voordelen bieden die uw bedrijf helpen efficiënter te werken, zoals het verhogen van de klantentevredenheid, het efficiënter maken van uw klantenondersteuning en het vergroten van de productiviteit van uw vertegenwoordigers. LiveAgent is geavanceerde, betaalbare en veelzijdige helpdesksoftware die bijdraagt aan het behalen van bovengenoemde voordelen.

Verbeter uw klantenservice door middel van geavanceerde helpdeskfuncties waarmee u uw communicatie kunt personaliseren en uw klanten snel van antwoorden kunt voorzien.

Wilt u uw klantenservice verbeteren?

LiveAgent is een voorbeeld van hoogwaardige helpdesksoftware die kan worden gebruikt voor effectieve klantenservice en geautomatiseerde klantenservice. Verwijzingsmarketing is een vorm van promotie die gebruikmaakt van verschillende strategieën om productaanbevelingen aan te moedigen. Enquêtes zijn een krachtige tool om feedback van klanten te krijgen en keuzes te begrijpen. Klantenservicevaardigheden zijn essentieel voor medewerkers van de klantenservice. Het gebruik van klantenservicesoftware kan de workflow van vertegenwoordigers verbeteren en de klanttevredenheid verhogen. Proactieve chat kan helpen bij het verhogen van de betrokkenheid van gebruikers en de klantentevredenheid en het verlagen van het verlatingspercentage en de conversieratio. Een klantenservicemedewerker moet in staat zijn om technische hulp te bieden en oplossingen voor problemen te vinden. Medewerkers dienen tevens over kwalitatieve communicatieve vaardigheden te beschikken.

LiveAgent voor de automobielsector biedt u tal van opties om in contact te komen met uw loyale klanten met sterke tools en functies.

Helpdesk software voor de automobielsector

LiveAgent is een krachtig alternatief voor helpdesk software zoals Helprace en Kayako, dat zorgt voor verbeterde klantenservice, verhoogde klanttevredenheid en verkoop. Het product heeft geholpen bij het categoriseren van tickets en statistieken bijhouden en verbetert de responstijd met 60%. LiveAgent biedt abonnementen voor verschillende klantenbehoeften en wordt aanbevolen door Marietta Corporation en genoemd als alternatief voor HelpSpot en Genesys. Na aanmelding wordt een e-mail met inloggegevens gestuurd en kunt u vanaf één dashboard alle klantenvragen afhandelen zonder extra personeel in te huren.

Verbeter uw reactiesnelheid met 26% met LiveAgent. Uw klanten zullen blij zijn en uw omzet zal stijgen. Probeer LiveAgent vandaag nog.

Wilt u de reactiesnelheid verhogen?

De LiveAgent IT-helpdesksoftware kan de reactietijd van uw email verbeteren door platforms te automatiseren, analyseren en verbinden. Het biedt functies zoals standaardberichten, emailsjablonen en interne chats. Het bedrijf biedt verschillende softwareoplossingen voor klantenservice en heeft een ondersteuningsportaal en academie. LiveAgent biedt gratis klantenbeheer software voor kleine bedrijven in Nederland en heeft gewerkt met bedrijven zoals Huawei, BMW en Yamaha. Live chat is belangrijk voor bedrijven, omdat het de klantloyaliteit, verkoop en omzet kan verhogen. LiveAgent is de best beoordeelde Nederlandse helpdesk software voor KMO's in 2020 en biedt een gratis live chatoptie en een betaalde versie met meer functies en onbeperkte ticketgeschiedenis.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo