Door online een goede eerste indruk te maken, kunt u uw marketing- en verkoopinspanningen verbeteren. Dit kan echter een uitdaging zijn zonder de juiste tools.
Klinkt dit bekend? Heeft u moeite om op de hoogte te blijven van vragen van klanten? Worden uw sociale kanalen overspoeld met opmerkingen en berichten die u niet begrijpt?
Als u ja heeft geantwoord, is het misschien tijd om te investeren in helpdesk software.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
De moderne klant is een technisch onderlegde persoon die niet bang is om een grondige audit van uw bedrijf uit te voeren. Voordat ze producten kopen, bekijken klanten uw website, sociale media accounts en online geplaatste recensies.
De sleutel tot succes? Erken en beantwoord alle vragen die online worden geplaatst – ongeacht het gebruikte kanaal (Instagram, Facebook, Twitter, enz.)
Wanneer uw sociale kanalen worden overspoeld met onbeantwoorde opmerkingen, ziet dit er onprofessioneel uit. Om uw marketingimago te verbeteren, is het nodig om zowel positieve als negatieve sociale vermeldingen te beantwoorden.
Hoe? Met behulp van geavanceerde helpdesk software. Het volgt alle klanteninteracties op en optimaliseert ze in één gedeelde inbox.
LiveAgent verbetert uw marketing- en verkoopinspanningen in een mum van tijd. Dit is waar u naar uit kunt kijken als u eenmaal helpdesksoftware in uw dagelijkse workflow heeft geïmplementeerd — en dat is nog maar het topje van de ijsberg.
Een veilige, gedeelde, algemene inbox
Verbeterde productiviteit
We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.
Bepaal welke communicatiekanalen de meeste tickets ontvangen en houd toezicht op de service die uw klanten ontvangen.
Ontvang een melding elke keer dat u een nieuwe opmerking, bericht, email of telefoontje ontvangt, rechtstreeks in LiveAgent.
Maak gebruik van functies zoals automatiseringsregels, een geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties, callcenter, interne chat en meer. Deze tools helpen u uw klanten beter te helpen en besparen u kostbare tijd.
Volg het probleemoplossingstraject van uw klant via verschillende kanalen terwijl u in dezelfde hybride ticketstroom blijft.
Het maakt niet uit of de klant u een email heeft gestuurd, u gebeld heeft en het gesprek via Twitter heeft beëindigd. LiveAgent houdt alles overzichtelijk.
LiveAgent is geïntegreerd met Facebook en Facebook Messenger. Alle directe berichten, opmerkingen en vermeldingen van uw merk belanden automatisch in uw algemene inbox.
Dankzij de Twitter-integratie van LiveAgent kunnen gebruikers merkvermeldingen, specifieke trefwoorden en retweets volgen.
Met onze Instagram-integratie kunt u reageren op reacties op uw foto’s en getagde vermeldingen van uw merk.
Beantwoord eenvoudig berichten van klanten met onze Viber-integratie.
Onze software is meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende taalvertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal. Laat vreemde talen geen barrière vormen tussen u en uw klanten. LiveAgent staat klaar voor u.
Houd nauw contact met uw collega’s en wees productiever onderweg! Met de mobiele apps van LiveAgent heeft u de mogelijkheid om tickets en chats op te lossen, over te dragen en erop te reageren, vooraf ingestelde filters te gebruiken om uw tickets te ordenen en de tags, notities en afdelingen te zien die aan elk ticket zijn gekoppeld.
Nu verkrijgbaar in de App Store en Google Play Store.
De sterke rapportage- en gegevensanalysefuncties van LiveAgent helpen u bij het verbeteren en verfijnen van uw bestaande marketing- en klantenservicestrategieën.
Als u een compleet overzicht heeft van waar uw tickets vandaan komen, hoe lang ze nodig hebben om beantwoord te worden en wie ze beantwoordt, kunt u de kloof overbruggen tussen de service die u levert en de service die uw klanten verwachten.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten
Peter Komornik, CEO
Organiseer inkomende tickets automatisch in de juiste afdelingen en markeer ze met tags, zodat u de inhoud van elk ticket in één oogopslag kunt zien.
Gebruik de eigen live chatfunctionaliteit van LiveAgent om in realtime met klanten te chatten, of chat intern met collega’s terwijl u vragen van klanten afhandelt.
Maak complexe interactieve spraakreactiestructuren, routeer oproepen of stel uw klanten in staat om terugbelverzoeken aan te vragen. Videochatten wordt ook ondersteund, zowel intern als met klanten.
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020.
Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.
Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.
Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.
De allerbeste. Gezien de enorme hoeveelheid functionaliteit die LiveAgent biedt, is ons aanbod een koopje. Probeer LiveAgent vandaag nog.
Most Popular
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar