Gratis proefperiode

Wilt u uw marketingreputatie verbeteren?

Door online een goede eerste indruk te maken, kunt u uw marketing- en verkoopinspanningen verbeteren. Dit kan echter een uitdaging zijn zonder de juiste tools.

Klinkt dit bekend? Heeft u moeite om op de hoogte te blijven van vragen van klanten? Worden uw sociale kanalen overspoeld met opmerkingen en berichten die u niet begrijpt?

Als u ja heeft geantwoord, is het misschien tijd om te investeren in helpdesk software.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Creation of marketing strategies

Hoe u uw marketingstrategieën kunt verbeteren

De moderne klant is een technisch onderlegde persoon die niet bang is om een ​​grondige audit van uw bedrijf uit te voeren. Voordat ze producten kopen, bekijken klanten uw website, sociale media accounts en online geplaatste recensies.

De sleutel tot succes? Erken en beantwoord alle vragen die online worden geplaatst – ongeacht het gebruikte kanaal (Instagram, Facebook, Twitter, enz.)

Heeft u een slechte reputatie?

Wanneer uw sociale kanalen worden overspoeld met onbeantwoorde opmerkingen, ziet dit er onprofessioneel uit. Om uw marketingimago te verbeteren, is het nodig om zowel positieve als negatieve sociale vermeldingen te beantwoorden.

Hoe? Met behulp van geavanceerde helpdesk software. Het volgt alle klanteninteracties op en optimaliseert ze in één gedeelde inbox.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Helpdesk software schiet te hulp

LiveAgent zal uw marketing- en verkoopinspanningen in een mum van tijd verbeteren. Dit is waar u naar uit kunt kijken zodra u helpdesk software in uw dagelijkse workflow implementeert – en dat is nog maar het topje van de ijsberg.

Verbeter marketing    Een veilige gedeelde algemene inbox

Verbeter marketing    Verbeterde productiviteit

Verbeter marketing    Verbeterde klantentevredenheid

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

badges

Hoe zal uw marketing verbeteren met LiveAgent?

Watch eye

Compleet overzicht van service

Bepaal welke communicatiekanalen de meeste tickets ontvangen en houd toezicht op de service die uw klanten ontvangen.

Email received in inbox

Zeg vaarwel tegen verloren onbeantwoorde tickets

Ontvang een melding elke keer dat u een nieuwe opmerking, bericht, email of telefoontje ontvangt, rechtstreeks in LiveAgent.

Growing trend of increased productivity

Verbeter het productiviteitsniveau

Maak gebruik van functies zoals automatiseringsregels, een geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties, callcenter, interne chat en meer. Deze tools helpen u uw klanten beter te helpen en besparen u kostbare tijd.

3 stars feedback

Verbeter de klantentevredenheid

Met het geïntegreerde beheersysteem voor klantenrelaties van LiveAgent kunt u elke klant snel, deskundig en persoonlijk antwoorden, ongeacht het kanaal dat ze gebruiken om contact met u op te nemen.

Volledige ticketgeschiedenis van start tot finish

Volg het probleemoplossingstraject van uw klant via verschillende kanalen terwijl u in dezelfde hybride ticketstroom blijft.

Het maakt niet uit of de klant u een email heeft gestuurd, u gebeld heeft en het gesprek via Twitter heeft beëindigd. LiveAgent houdt alles overzichtelijk.

Ticket stream

Welke sociale kanalen zijn geïntegreerd met LiveAgent?

Facebook

Facebook

LiveAgent is geïntegreerd met Facebook en Facebook Messenger. Alle directe berichten, opmerkingen en vermeldingen van uw merk belanden automatisch in uw algemene inbox.

Twitter

Twitter

Dankzij de Twitter-integratie van LiveAgent kunnen gebruikers merkvermeldingen, specifieke trefwoorden en retweets volgen.

Instagram

Instagram

Met onze Instagram-integratie kunt u reageren op reacties op uw foto’s en getagde vermeldingen van uw merk.

Viber

Viber

Beantwoord eenvoudig berichten van klanten met onze Viber-integratie.

Multilingual support included

Meertalige softwarevertalingen

Onze software is meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende taalvertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal. Laat vreemde talen geen barrière vormen tussen u en uw klanten. LiveAgent staat klaar voor u.

Apps voor klantenservice onderweg

Houd nauw contact met uw collega’s en wees productiever onderweg! Met de mobiele apps van LiveAgent heeft u de mogelijkheid om tickets en chats op te lossen, over te dragen en erop te reageren, vooraf ingestelde filters te gebruiken om uw tickets te ordenen en de tags, notities en afdelingen te zien die aan elk ticket zijn gekoppeld.

Nu verkrijgbaar in de App Store en Google Play Store.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Sterke rapportagesysteem & meer

De sterke rapportage- en gegevensanalysefuncties van LiveAgent helpen u bij het verbeteren en verfijnen van uw bestaande marketing- en klantenservicestrategieën.

Als u een compleet overzicht heeft van waar uw tickets vandaan komen, hoe lang ze nodig hebben om beantwoord te worden en wie ze beantwoordt, kunt u de kloof overbruggen tussen de service die u levert en de service die uw klanten verwachten.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Andere functies om naar uit te kijken

Tags

Labels, afdelingen

Organiseer inkomende tickets automatisch in de juiste afdelingen en markeer ze met tags, zodat u de inhoud van elk ticket in één oogopslag kunt zien.

Live chat bubbles

Eigen live chat

Gebruik de eigen live chatfunctionaliteit van LiveAgent om in realtime met klanten te chatten, of chat intern met collega’s terwijl u vragen van klanten afhandelt.

Call center

Een geïntegreerd callcenter

Maak complexe interactieve spraakreactiestructuren, routeer oproepen of stel uw klanten in staat om terugbelverzoeken aan te vragen. Videochatten wordt ook ondersteund, zowel intern als met klanten.

Knowledge base

Kennisbank maken

Creëer een verbluffende kennisbank of klantenportaal vol met FAQ’s, artikels, video’s, forums, ideeënbusjes en meer.

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Waarom is LiveAgent de juiste tool om uw marketing te verbeteren?

Most reviewed and number 1

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020.

Preferred by 21k businesses

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Packed with features

Rijk aan meer dan 180 functies

Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.

Cloud based and secure help desk

Cloudgebaseerd en veilig

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Prijs-kwaliteitsverhouding?

De allerbeste op de markt. Gezien de enorme hoeveelheid functionaliteit die LiveAgent biedt, is ons aanbod een koopje. Probeer LiveAgent vandaag nog.

Package Name

Ticket+chat

Ideaal voor kleine tot middelgrote bedrijven

29 /maand
Package Name

Alles inbegrepen

Ideaal voor bedrijven van elke omvang en grote ondernemingen

39 /maand

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo