Talloze manieren om te verbeteren met
één tool

Marketing verbeteren met behulp van LiveAgent.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice    
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Wilt u uw marketingreputatie verbeteren?

Door online een goede eerste indruk te maken, kunt u uw marketing- en verkoopinspanningen verbeteren. Dit kan echter een uitdaging zijn zonder de juiste tools.

Klinkt dit bekend? Heeft u moeite om op de hoogte te blijven van vragen van klanten? Worden uw sociale kanalen overspoeld met opmerkingen en berichten die u niet begrijpt?

Als u ja heeft geantwoord, is het misschien tijd om te investeren in helpdesk software.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Creation of marketing strategies

Hoe u uw marketingstrategieën kunt verbeteren

De moderne klant is een technisch onderlegde persoon die niet bang is om een ​​grondige audit van uw bedrijf uit te voeren. Voordat ze producten kopen, bekijken klanten uw website, sociale media accounts en online geplaatste recensies.

De sleutel tot succes? Erken en beantwoord alle vragen die online worden geplaatst – ongeacht het gebruikte kanaal (Instagram, Facebook, Twitter, enz.)

Heeft u een slechte reputatie?

Wanneer uw sociale kanalen worden overspoeld met onbeantwoorde opmerkingen, ziet dit er onprofessioneel uit. Om uw marketingimago te verbeteren, is het nodig om zowel positieve als negatieve sociale vermeldingen te beantwoorden.

Hoe? Met behulp van geavanceerde helpdesk software. Het volgt alle klanteninteracties op en optimaliseert ze in één gedeelde inbox.

Meer informatie over helpdesksoftware
Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Helpdesk software schiet te hulp

LiveAgent verbetert uw marketing- en verkoopinspanningen in een mum van tijd. Dit is waar u naar uit kunt kijken als u eenmaal helpdesksoftware in uw dagelijkse workflow heeft geïmplementeerd — en dat is nog maar het topje van de ijsberg.

 Een veilige, gedeelde, algemene inbox

    Verbeterde productiviteit

Verbeterde klant tevredenheid

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Hoe zal uw marketing verbeteren met LiveAgent?

Compleet overzicht van service

Bepaal welke communicatiekanalen de meeste tickets ontvangen en houd toezicht op de service die uw klanten ontvangen.

Zeg vaarwel tegen verloren onbeantwoorde tickets

Ontvang een melding elke keer dat u een nieuwe opmerking, bericht, email of telefoontje ontvangt, rechtstreeks in LiveAgent.

Verbeter het productiviteitsniveau

Maak gebruik van functies zoals automatiseringsregels, een geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties, callcenter, interne chat en meer. Deze tools helpen u uw klanten beter te helpen en besparen u kostbare tijd.

Volledige ticketgeschiedenis van start tot finish

Volg het probleemoplossingstraject van uw klant via verschillende kanalen terwijl u in dezelfde hybride ticketstroom blijft.

Het maakt niet uit of de klant u een email heeft gestuurd, u gebeld heeft en het gesprek via Twitter heeft beëindigd. LiveAgent houdt alles overzichtelijk.

Ticket stream

Welke sociale kanalen zijn geïntegreerd met LiveAgent?

Facebook - icon

Facebook

LiveAgent is geïntegreerd met Facebook en Facebook Messenger. Alle directe berichten, opmerkingen en vermeldingen van uw merk belanden automatisch in uw algemene inbox.

Twitter - icon

Twitter

Dankzij de Twitter-integratie van LiveAgent kunnen gebruikers merkvermeldingen, specifieke trefwoorden en retweets volgen.

Instagram - icon

Instagram

Met onze Instagram-integratie kunt u reageren op reacties op uw foto’s en getagde vermeldingen van uw merk.

Viber - icon

Viber

Beantwoord eenvoudig berichten van klanten met onze Viber-integratie.

Multilingual support in LiveAgent

Meertalige softwarevertalingen

Onze software is meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende taalvertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal. Laat vreemde talen geen barrière vormen tussen u en uw klanten. LiveAgent staat klaar voor u.

Apps voor klantenservice onderweg

Houd nauw contact met uw collega’s en wees productiever onderweg! Met de mobiele apps van LiveAgent heeft u de mogelijkheid om tickets en chats op te lossen, over te dragen en erop te reageren, vooraf ingestelde filters te gebruiken om uw tickets te ordenen en de tags, notities en afdelingen te zien die aan elk ticket zijn gekoppeld.

Nu verkrijgbaar in de App Store en Google Play Store.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Sterke rapportagesysteem & meer

De sterke rapportage- en gegevensanalysefuncties van LiveAgent helpen u bij het verbeteren en verfijnen van uw bestaande marketing- en klantenservicestrategieën.

Als u een compleet overzicht heeft van waar uw tickets vandaan komen, hoe lang ze nodig hebben om beantwoord te worden en wie ze beantwoordt, kunt u de kloof overbruggen tussen de service die u levert en de service die uw klanten verwachten.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

black Slido logo

Andere functies om naar uit te kijken

Labels, afdelingen

Organiseer inkomende tickets automatisch in de juiste afdelingen en markeer ze met tags, zodat u de inhoud van elk ticket in één oogopslag kunt zien.

Eigen live chat

Gebruik de eigen live chatfunctionaliteit van LiveAgent om in realtime met klanten te chatten, of chat intern met collega’s terwijl u vragen van klanten afhandelt.

Een geïntegreerd callcenter

Maak complexe interactieve spraakreactiestructuren, routeer oproepen of stel uw klanten in staat om terugbelverzoeken aan te vragen. Videochatten wordt ook ondersteund, zowel intern als met klanten.

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Waarom is LiveAgent de juiste tool om uw marketing te verbeteren?

Most reviewed and number 1

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020.

Preferred by 21k businesses

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Packed with features

Rijk aan meer dan 180 functies

Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.

Cloud based and secure help desk

Cloudgebaseerd en veilig

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Prijs-kwaliteit verhouding?

De allerbeste. Gezien de enorme hoeveelheid functionaliteit die LiveAgent biedt, is ons aanbod een koopje. Probeer LiveAgent vandaag nog.

30 dagen op proef
Geen kredietkaart nodig
en nog veel meer
$15 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form
Related Articles to Verbeter marketing
Ontdek een selectie van de beste helpdesksoftware op de markt. Kies de ideale helpdesksoftware voor uw website en til uw klantenservice naar de maan.

Helpdesksoftware

Ontdek een selectie van de beste helpdesksoftware op de markt. Kies de ideale helpdesksoftware voor uw website en til uw klantenservice naar de maan.

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering om uitzonderlijke ondersteuning te bieden. Verhoog vandaag nog uw omzet met LiveAgent.

Gestagneerd? Verhoog uw omzet met LiveAgent!

Verhoog uw verkoop en klanttevredenheid met LiveAgent. Creëer een klantgerichte cultuur en verbeter uw service met meer dan 180 geavanceerde functies en integraties. Probeer gratis en ontdek waarom meer dan 21.000 bedrijven voor ons kiezen! Geen creditcard nodig, start vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Bekijk de voordelen van LiveAgent en ga er binnen 5 minuten mee aan de slag.

Bied uitstekende klanten service.

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Bekijk de voordelen van LiveAgent en ga er binnen 5 minuten mee aan de slag.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

De juiste helpdesksoftware voor elk startend bedrijf

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x