Besteedt u te veel tijd aan het verwerken van klantenverzoeken in plaats van aan andere belangrijke dingen? U bent niet alleen!
Het verminderen van het aantal tickets is een uitdagende taak, maar met de juiste tools kunt u orde scheppen in de chaos, verantwoordelijkheden toewijzen en op de hoogte blijven van alle inkomende verzoeken van klanten.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Helpdesk software kan het aantal tickets verminderen door middel van geavanceerde functies zoals:
Kennisbank
Plug-ins voor sociale media
Een eigen live chat
Een geïntegreerd callcenter
Naarmate het aantal tickets afneemt, kunnen uw ondersteuningsmedewerkers zich concentreren op complexere taken. Hun workflow zal efficiënter worden en ze zullen productiever worden.
Naarmate het aantal tickets afneemt, kunnen uw vertegenwoordigers veel sneller op inkomende vragen reageren. Daardoor kunnen ze op meer tickets reageren dan voorheen.
Klanten zijn ongeduldig en willen zo snel mogelijk antwoord op hun vragen. Naarmate de tijd voor het afhandelen van tickets afneemt, stijgt de klantentevredenheid.
Wanneer vertegenwoordigers te maken hebben met een eindeloze reeks van binnenkomende vragen zonder licht aan het einde van de tunnel te zien, zullen ze ongetwijfeld moedeloos worden.
We bieden migratieservices voor de meest populaire helpdeskoplossingen.
Het sterke ticketsysteem van LiveAgent optimaliseert alle vragen van email, live chat, sociale media, uw callcenter en kennisbank in één algemene inbox die door alle vertegenwoordigers tegelijkertijd kan worden geopend.
Verminder het aantal tickets met de geavanceerde live chatsoftware van LiveAgent. Geef uw klanten en websitebezoekers de mogelijkheid om antwoorden op hun vragen te krijgen door in realtime met u te chatten.
Creëer een virtueel callcenter als onderdeel van uw helpdeskoplossing via meerdere kanalen. LiveAgent centraliseert telefoongesprekken vanaf uw website of vaste lijn op één en dezelfde plaats. Bouw complexe interactieve stemreactiestructuren om oproepen op de juiste manier te routeren en het aantal tickets te verminderen.
Integreer uw sociale mediaprofielen met LiveAgent en reageer op Facebook- en Instagram-opmerkingen, privéberichten op Facebook Messenger of Tweets waarin uw bedrijf wordt vermeld, rechtstreeks vanuit het dashboard van LiveAgent.
Leg een kennisbank aan, compleet met FAQ’s, forums, how-to-artikels en suggestieboxen als onderdeel van uw selfservice oplossing. Kennisbanken verminderen het aantal tickets omdat ze klanten in staat stellen zelf antwoorden op hun vragen te vinden.
Maak gebruik van geavanceerde automatiseringsfuncties zoals standaardantwoorden of automatiseringsregels om tijd te besparen en efficiënter te werken. Wanneer u de productiviteit van uw vertegenwoordiger verbetert, vermindert de tijd om tickets af te handelen ook en op zijn beurt neemt het aantal tickets af.
De gamificatiefunctie van LiveAgent stimuleert gezonde concurrentie tussen vertegenwoordigers en verbetert op zijn beurt de productiviteit. Terwijl uw vertegenwoordigers strijden om niveaus, badges en beloningen, zal het aantal tickets aanzienlijk afnemen. En het zal niet voelen als een karwei!
Verminder het aantal tickets door te analyseren welke kanalen de meeste tickets genereren. Wijs indien nodig meer vertegenwoordigers toe aan de juiste afdelingen als versterking. LiveAgent geeft u een compleet overzicht van uw inspanningen op het gebied van klantenservice, zodat u de kloof tussen verwachtingen en realiteit kunt overbruggen.
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2019-2020.
Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.
Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.
Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.
Ontvang onze professionele helpdeskoplossing voor een vast maandelijks bedrag, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.
Waar wacht u nog op? Begin vandaag met het verminderen van het aantal tickets!
Ideaal voor bedrijven van elke omvang en voor grote ondernemingen
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar