Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Overweldigd? Verlaag het aantal tickets met LiveAgent!

Besteedt u te veel tijd aan het verwerken van klantenverzoeken in plaats van aan andere belangrijke dingen? U bent niet alleen!

Het verminderen van het aantal tickets is een uitdagende taak, maar met de juiste tools kunt u orde scheppen in de chaos, verantwoordelijkheden toewijzen en op de hoogte blijven van alle inkomende verzoeken van klanten.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Ultimate omni-channel help desk software experience

Helpdesk software schiet te hulp

Helpdesk software kan het aantal tickets verminderen door middel van geavanceerde functies zoals:

Knowledge baseKennisbank

Verminder het aantal ticketsPlug-ins voor sociale media

Verminder het aantal ticketsEen eigen live chat

Call center Een geïntegreerd callcenter

Waarom is het belangrijk om het aantal tickets te verminderen?

Increase productivity

Verbetert de productiviteit

Naarmate het aantal tickets afneemt, kunnen uw ondersteuningsmedewerkers zich concentreren op complexere taken. Hun workflow zal efficiënter worden en ze zullen productiever worden.

Decrease load times

Vermindert wachttijden

Naarmate het aantal tickets afneemt, kunnen uw vertegenwoordigers veel sneller op inkomende vragen reageren. Daardoor kunnen ze op meer tickets reageren dan voorheen.

Ready to switch to LiveAgent

Verbetert de tevredenheid

Klanten zijn ongeduldig en willen zo snel mogelijk antwoord op hun vragen. Naarmate de tijd voor het afhandelen van tickets afneemt, stijgt de klantentevredenheid.

Prevent burnouts

Voorkomt een burn-out

Wanneer vertegenwoordigers te maken hebben met een eindeloze reeks van binnenkomende vragen zonder licht aan het einde van de tunnel te zien, zullen ze ongetwijfeld moedeloos worden.

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratieservices voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

badges

Hoe u het aantal tickets kunt verminderen met LiveAgent

Email ticketing

Het sterke ticketsysteem van LiveAgent optimaliseert alle vragen van email, live chat, sociale media, uw callcenter en kennisbank in één algemene inbox die door alle vertegenwoordigers tegelijkertijd kan worden geopend.

Realtime live chat

Verminder het aantal tickets met de geavanceerde live chatsoftware van LiveAgent. Geef uw klanten en websitebezoekers de mogelijkheid om antwoorden op hun vragen te krijgen door in realtime met u te chatten.

Spraak- en video-oproepen

Creëer een virtueel callcenter als onderdeel van uw helpdeskoplossing via meerdere kanalen. LiveAgent centraliseert telefoongesprekken vanaf uw website of vaste lijn op één en dezelfde plaats. Bouw complexe interactieve stemreactiestructuren om oproepen op de juiste manier te routeren en het aantal tickets te verminderen.

Sociale media kanalen

Integreer uw sociale mediaprofielen met LiveAgent en reageer op Facebook- en Instagram-opmerkingen, privéberichten op Facebook Messenger of Tweets waarin uw bedrijf wordt vermeld, rechtstreeks vanuit het dashboard van LiveAgent.

Knowledge base

Kennisbank

Leg een kennisbank aan, compleet met FAQ’s, forums, how-to-artikels en suggestieboxen als onderdeel van uw selfservice oplossing. Kennisbanken verminderen het aantal tickets omdat ze klanten in staat stellen zelf antwoorden op hun vragen te vinden.

Gear

Automatisering

Maak gebruik van geavanceerde automatiseringsfuncties zoals standaardantwoorden of automatiseringsregels om tijd te besparen en efficiënter te werken. Wanneer u de productiviteit van uw vertegenwoordiger verbetert, vermindert de tijd om tickets af te handelen ook en op zijn beurt neemt het aantal tickets af.

Controller

Gamificatie

De gamificatiefunctie van LiveAgent stimuleert gezonde concurrentie tussen vertegenwoordigers en verbetert op zijn beurt de productiviteit. Terwijl uw vertegenwoordigers strijden om niveaus, badges en beloningen, zal het aantal tickets aanzienlijk afnemen. En het zal niet voelen als een karwei!

report of finished tasks

Gegevensanalyse

Verminder het aantal tickets door te analyseren welke kanalen de meeste tickets genereren. Wijs indien nodig meer vertegenwoordigers toe aan de juiste afdelingen als versterking. LiveAgent geeft u een compleet overzicht van uw inspanningen op het gebied van klantenservice, zodat u de kloof tussen verwachtingen en realiteit kunt overbruggen.

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

Wat maakt LiveAgent de juiste tool om het aantal tickets te verminderen?

Most reviewed and number 1

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Packed with features

Rijk aan meer dan 180 functies

Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.

Cloud based and secure help desk

Cloudgebaseerd en veilig

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Transparante en betaalbare prijzen

Ontvang onze professionele helpdeskoplossing voor een vast maandelijks bedrag, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.

Waar wacht u nog op? Begin vandaag met het verminderen van het aantal tickets!

Package Name

Ticket+chat

Ideaal voor kleine tot middelgrote bedrijven

29 /maand
Package Name

Alles inbegrepen

Ideaal voor bedrijven van elke omvang en voor grote ondernemingen

39 /maand

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo