Ontelbare manieren om te verbeteren met
één tool

Verminder het aantal tickets met behulp van LiveAgent.

  • ✓ Geen installatiekosten   
  • ✓ 24/7 klantenservice   
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Overweldigd? Verlaag het aantal tickets met LiveAgent!

Te veel tijd besteden aan het afhandelen van verzoeken van klanten in plaats van aan andere belangrijke zaken? U bent niet de enige!

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Helpdesk software schiet te hulp

Helpdesksoftware kan het aantal tickets verminderen door middel van geavanceerde functies zoals:

Knowledge base Kennisbank

Plugins voor sociale media

Een native livechat

Call centerIngebouwd callcenter

Waarom is het belangrijk om het aantal tickets te verminderen?

Increase productivity

Verbetert de productiviteit

Naarmate het aantal tickets afneemt, kunnen uw ondersteuningsmedewerkers zich concentreren op complexere taken. Hun workflow zal efficiënter worden en ze zullen productiever worden.

Decrease load times

Vermindert wachttijden

Naarmate het aantal tickets afneemt, kunnen uw vertegenwoordigers veel sneller op inkomende vragen reageren. Daardoor kunnen ze op meer tickets reageren dan voorheen.

Prevent burnouts

Voorkomt een burn-out

Wanneer vertegenwoordigers te maken hebben met een eindeloze reeks van binnenkomende vragen zonder licht aan het einde van de tunnel te zien, zullen ze ongetwijfeld moedeloos worden.

Ready to switch to LiveAgent

Verbetert de tevredenheid

Klanten zijn ongeduldig en willen zo snel mogelijk antwoord op hun vragen. Naarmate de tijd voor het afhandelen van tickets afneemt, stijgt de klantentevredenheid.

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratieservices voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Hoe u het aantal tickets kunt verminderen met LiveAgent

Email ticketing

Het robuuste ticketsysteem van LiveAgent stroomlijnt alle vragen van email, live chat, sociale media, uw callcenter en kennisbank in één algemene inbox die voor alle vertegenwoordigers tegelijkertijd toegankelijk is. Ons emailticketingsysteem helpt u bij het beheren van alle inkomende emailverzoeken en zet ze automatisch om in een ticket.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Realtime live chat

Verminder het aantal tickets met de geavanceerde live chatsoftware van LiveAgent. Geef uw klanten en websitebezoekers de mogelijkheid om antwoorden op hun vragen te krijgen door in realtime met u te chatten en snelle en eenvoudige ticketoplossing te bereiken .

Spraak- en video-oproepen

Creëer een virtueel callcenter als onderdeel van uw helpdeskoplossing via meerdere kanalen. LiveAgent centraliseert telefoongesprekken vanaf uw website of vaste lijn op één en dezelfde plaats. Bouw complexe interactieve stemreactiestructuren om oproepen op de juiste manier te routeren en het aantal tickets te verminderen.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Sociale media kanalen

Integreer uw sociale mediaprofielen met LiveAgent en reageer op Facebook- en Instagram-opmerkingen, privéberichten op Facebook Messenger of Tweets waarin uw bedrijf wordt vermeld, rechtstreeks vanuit het dashboard van LiveAgent.

Web icon

Automatisering

Maak gebruik van geavanceerde automatiseringsfuncties zoals standaardantwoorden of automatiseringsregels om tijd te besparen en efficiënter te werken. Wanneer u de productiviteit van uw vertegenwoordiger verbetert, vermindert de tijd om tickets af te handelen ook en op zijn beurt neemt het aantal tickets af.

Gamificatie

De gamificatiefunctie van LiveAgent stimuleert gezonde concurrentie tussen vertegenwoordigers en verbetert op zijn beurt de productiviteit. Terwijl uw vertegenwoordigers strijden om niveaus, badges en beloningen, zal het aantal tickets aanzienlijk afnemen. En het zal niet voelen als een karwei!

Gegevensanalyse

Verminder het aantal tickets door te analyseren welke kanalen de meeste tickets genereren. Wijs indien nodig meer vertegenwoordigers toe aan de juiste afdelingen als versterking. LiveAgent geeft u een compleet overzicht van uw inspanningen op het gebied van klantenservice, zodat u de kloof tussen verwachtingen en realiteit kunt overbruggen.

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

Wat maakt LiveAgent de juiste tool om het aantal tickets te verminderen?

Most reviewed and number 1

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Packed with features

Rijk aan meer dan 180 functies

Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.

Cloud based and secure help desk

Cloudgebaseerd en veilig

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Transparante en betaalbare prijzen

Ontvang onze professionele helpdeskoplossing voor een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.

Waar wacht u nog op? Begin vandaag nog met het verminderen van het aantal tickets!

14 Dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Verminder het aantal tickets
Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2023 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantenrecensies van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

Ontdek de voordelen van een aanpasbare kennisbank met branding voor bedrijven. LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom.

Een goede klantenservice begint met het vergelijken van specifieke helpdesksoftware. Probeer LiveAgent met een gratis proefperiode van 14 dagen. Bouw relaties op, verhoog de verkoop.

Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?

Vergelijk de beste live chatalternatieven, selfservice en callcenteroplossingen op Capterra op basis van beoordelingen, prijs en functionaliteit. Ontdek uw perfecte oplossing.

Verhoog de klantenbetrokkenheid met gepersonaliseerde ondersteuning via meerdere kanalen. Laat uw klanten met een goed gevoel achter, elke keer dat ze contact hebben met uw bedrijf.

Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020. Meer dan 21.000 bedrijven hebben het gekozen vanwege de meer dan 180 functies, 40 integraties en eenvoudige setup. Het is volledig cloudgebaseerd en veilig. Probeer het gratis voor 14 dagen.

LiveAgent biedt meer mogelijkheden als het gaat om klantenondersteuning. Het is de ultieme oplossing voor uw bedrijf. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies voor afzonderlijke functies.

Op zoek naar een Visie-alternatief?

LiveAgent is een klantenservicesoftware die communicatiekanalen zoals chat, oproepen, video-oproepen, contactformulieren en sociale media-integraties biedt. Het helpt bedrijven om efficiënt met klanten te communiceren en goede klantenservice te bieden. LiveAgent biedt ook partnerprogramma's aan. Het is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor ConnectWise met meer dan 180 functies voor klantentevredenheid en verbeterde klantenbinding.

Liveagent biedt meer dan 175 handige functies, live chat, emailintegratie, callcenterondersteuning. Met live chat kunnen uw klanten u direct vanuit uw website bereiken.

Op zoek naar een Alternatief voor Birdseed?

LiveAgent biedt betaalbare abonnementen met verschillende tools en functies voor klantenservice. Ontdek waarom het de beste helpdesk software is.

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020. Sluit u aan bij bedrijven zoals Huawei en Yamaha om geweldige klantenondersteuning te bieden.

Overstappen van LiveHelpNow naar LiveAgent?

Bespaar geld en verhoog uw efficiëntie met LiveAgent. 24/7 klantenondersteuning, taalaanpasbare widgets en meer dan 175 functies. Migreer vandaag nog!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo