Op zoek naar een Vocalcom-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Vocalcom-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Schakel over naar een andere helpdesk software en verbeter uw klantenservice.

LiveAgent is de ultieme oplossing voor klantenondersteuning voor uw bedrijf. Bied ondersteuning via meerdere kanalen en accounts. Bied hulp met de beste tools en vereenvoudig uw workflow met een geweldig ticketsysteem.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SourceForge leader fall 2021

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

Betaalbare prijzen

LiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

Vocalcom versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Vocalcom
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Vocalcom biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt live chat.
Vocalcom biedt live chat.
Call Center
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Vocalcom biedt een callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen dat uw klanten kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Vocalcom biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Vocalcom biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Vocalcom biedt een Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Vocalcom biedt een Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-inttegratie.
Vocalcom biedt een Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Vocalcom biedt een kennisbank.
Customer Forum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Vocalcom biedt een klantenforum.
Automation and Rules
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Vocalcom biedt automatisering en regels.
API
Een set functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API functies.
Vocalcom biedt API functies.
Interactieve spraakreacties (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR functies.
Vocalcom biedt IVR functies.
Video Calls
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Vocalcom biedt geen videogesprekken aan.
Onberperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Vocalcom biedt onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkt websites.
Vocalcom biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Vocalcom biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Vocalcom biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Vocalcom biedt onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Vocalcom biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
app installation - illustration

Een sterk alternatief voor Vocalcom

Schakel over naar sterke helpdesk software die alles kan.

LiveAgent brengt uw klantenservice naar een hoger niveau. Bied eenvoudig ondersteuning via email, live chat, sociale media, kennisbank en callcenter. Alles wordt beheerd via een betrouwbaar ticketsysteem, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over chaotische communicatie. Alles is is gemakkelijk terug te vinden en georganiseerd zoals het hoort.

Blijf sociaal

Overschakelen naar een andere software betekent niet dat u geen ondersteuning via sociale media meer kan bieden.

LiveAgent ondersteunt alle relevante sociale media – Facebook, Twitter en Instagram. U kunt ondersteuning blijven bieden via de kanalen die uw klanten verkiezen. Ondersteuning voor Viber komt binnenkort ook!

social notifications - illustration
Watch the website loading time

De snelste live chat

Live chat is één van de beste tools die u kunt gebruiken om klantenondersteuning te bieden. Het moet betrouwbaar, altijd beschikbaar en zo snel mogelijk zijn.

LiveAgent heeft de snelste live chat die er op de markt is met chatsnelheden van 2,5 seconden. Bovendien kunt u zien wat uw klanten typen zelfs voordat ze op verzenden klikken. U kunt uw antwoorden van tevoren voorbereiden.

Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Savings illustration

Klaar om minder te betalen voor betere tools?

Geweldige software hoeft niet zo duur te zijn. LiveAgent biedt u drie geweldige betalende abonnementen die boordevol tools, functies en integraties zitten en die uw budget niet verpesten.

Houd de tools die u nodig heeft en betaal niet teveel. Bekijk onze abonnementen en kies degene die het beste bij u past.

Bespaar meer met LiveAgent

Verschillende software vergelijken? Bekijk het even

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to Vocalcom alternatief
Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2024 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantbeoordelingen van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.

Pas uw geluidsbibliotheek aan en ontvang een aantal aangepaste meldingen voor nieuwe tickets, oproepen, chatberichten, connecties en meer.

Geluiden

Pas het geluid aan voor elke melding in LiveAgent. Kies uit bestaande geluiden of upload je eigen bestand. Probeer het vandaag nog gratis.

LiveAgent is een Hiver-alternatief dat meerdere emailinboxen en meerdere communicatiekanalen aankan. Meer informatie over LiveAgent.

Op zoek naar een Hiver-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen om zijn vermogen om de klantenservice te verbeteren en de verkoop te verhogen. Klanten ervaren een verbeterde responstijd en een hogere klanttevredenheid. Het wordt beschouwd als een betaalbare en effectieve oplossing.

Schakel over van Hesk naar LiveAgent en krijg een ticketsysteem met meerdere kanalen dat sociale media afhandelt en een supersnelle live chatwidget.

Op zoek naar een Hesk-alternatief?

Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.

Wilt u migreren van Helpshift naar een andere software voor klantenservice? Bekijk LiveAgent en ontdek of dit de juiste keuze voor u is.

Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.

De beste live chat alternatieven bevatten een specifieke set functies die u klaarstomen voor succes. Ontdek wat ze vandaag zijn!

Ontdek het beste alternatief voor livechat

Met LiveAgent kunnen bedrijven hun klantenservice verbeteren door middel van efficiëntere ondersteuning via verschillende kanalen. Het is een kosteneffectieve oplossing die klantentevredenheid en verkoop verhoogt.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x