LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden aanvaard ik de algemene voorwaarden en het privacybeleid.
Ontdek hoe LiveAgent zich volgens onze klanten onderscheidt van andere alternatieven.
Overstappen naar LiveAgent is een grote stap voorwaarts geweest. We hebben het aantal klantenvragen kunnen verdubbelen en tegelijkertijd hebben we de werktijd van onze vertegenwoordigers kunnen verminderen.
Door realtime service te implementeren hebben we de klantentevredenheid met 29% kunnen verhogen. LiveAgent heeft ons ook geholpen om de conversieratio te verbeteren en heeft upselling mogelijk gemaakt.
LiveAgent is veel verfijnder en goed doordacht in vergelijking met anderen. Ik kan heel snel door tickets en chats bladeren en bekijken wat mensen schrijven voordat ze het bericht verzenden.
LiveAgent stelt ons in staat om sneller contact te leggen met de klanten en een vlotte en succesvolle ervaring voor onze klanten te garanderen. Dat is ook de reden waarom onze gemiddelde reactietijd nu slechts 30 minuten bedraagt.
Elk bedrijf verdient een betere klantenservice. Daar kan LiveAgent voor zorgen.
Met LiveAgent komen uw emails, chats, oproepen, sociale media vermeldingen en andere kanalen in één algemene inbox terecht.
Live chat ondersteuning is een belangrijke functie voor elk bedrijf dat op op een succesvolle manier klanten wil werven. Het helpt u om bezoekers om te zetten in betalende klanten.
Richt een virtueel callcenter op als onderdeel van uw helpdesk oplossing met meerdere kanalen. LiveAgent centraliseert oproepen vanuit uw website of vaste lijn op één plaats.
Integreer uw sociale media profielen in LiveAgent en reageer rechtstreeks vanuit uw account op opmerkingen, privéberichten of tweets.
LiveAgent biedt het beste van de helpdesk softwarefuncties waaronder een sterk ticketingsysteem met automatisering, een overeenkomst inzake dienstverleningsniveau, live chat, sociale netwerken en berichtenuitwisseling, callcenter, interactieve stemreactie, contactformulieren en ondersteuningscentrum. Er zijn momenteel meer dan 175 helpdesk functies beschikbaar en meer dan 40 integraties inbegrepen!
Sluit u aan bij duizenden van onze tevreden klanten die LiveAgent gebruiken. Creëer een betere klantenervaring dankzij onze oplossing met meerdere kanalen, verhoog de conversieratio en verbeter de klantenbinding.
LiveAgent is erg flexibel, aanpasbaar en schaalbaar. Bekijk hoe andere bedrijven gebruik maken van de vele voordelen die LiveAgent biedt.
Het werd meteen duidelijk dat overstappen naar LiveAgent de juiste beslissing was aangezien de ticketverdeling de prestaties van onze vertegenwoordigers aanzienlijk heeft verbeterd. Het meten van klantentevredenheid zou onmogelijk zijn zonder LiveAgent.
We hebben ons snel aangepast om op een gemakkelijke manier vragen van klanten te monitoren en te beantwoorden vanuit meerdere digitale kanalen. Door realtime service te implementeren hebben we de klantentevredenheid met 29% kunnen verhogen.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en de universiteit van Oxford gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .