Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vraagt u zich af
waarom LiveAgent?

Omdat onze prijs-kwaliteitverhouding, impact en service ongeëvenaard zijn.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Op zoek naar betere helpdesk software?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Ontdek hoe LiveAgent zich volgens onze klanten onderscheidt van andere alternatieven.

Increase icon

Verhoogde productiviteit op alle afdelingen

Overstappen naar LiveAgent is een grote stap voorwaarts geweest. We hebben het aantal klantenvragen kunnen verdubbelen en tegelijkertijd hebben we de werktijd van onze vertegenwoordigers kunnen verminderen.

Smiley face icon

Klantentevredenheid dankzij LiveAgent

Door realtime service te implementeren hebben we de klantentevredenheid met 29% kunnen verhogen. LiveAgent heeft ons ook geholpen om de conversieratio te verbeteren en heeft upselling mogelijk gemaakt.

Sport icon

Verbeterde gemiddelde reactietijd van vertegenwoordigers

LiveAgent stelt ons in staat om sneller contact te leggen met de klanten en een vlotte en succesvolle ervaring voor onze klanten te garanderen. Dat is ook de reden waarom onze gemiddelde reactietijd nu slechts 30 minuten bedraagt.

Kernfuncties van LiveAgent

Elk bedrijf verdient een betere klantenservice. Daar kan LiveAgent voor zorgen.

Met LiveAgent komen uw emails, chats, oproepen, sociale media vermeldingen en andere kanalen in één algemene inbox terecht.

Live chat ondersteuning is een belangrijke functie voor elk bedrijf dat op op een succesvolle manier klanten wil werven. Het helpt u om bezoekers om te zetten in betalende klanten.

Richt een virtueel callcenter op als onderdeel van uw helpdesk oplossing met meerdere kanalen. LiveAgent centraliseert oproepen vanuit uw website of vaste lijn op één plaats.

Integreer uw sociale media profielen in LiveAgent en reageer rechtstreeks vanuit uw account op opmerkingen, privéberichten of tweets.

Functies die u verdient

LiveAgent biedt het beste van de helpdesk softwarefuncties waaronder een sterk ticketingsysteem met automatisering, een overeenkomst inzake dienstverleningsniveau, live chat, sociale netwerken en berichtenuitwisseling, callcenter, interactieve stemreactie, contactformulieren en ondersteuningscentrum. Er zijn momenteel meer dan 175 helpdesk functies beschikbaar en meer dan 40 integraties inbegrepen!

Sluit u bij ons aan

Sluit u aan bij duizenden van onze tevreden klanten die LiveAgent gebruiken. Creëer een betere klantenervaring dankzij onze oplossing met meerdere kanalen, verhoog de conversieratio en verbeter de klantenbinding.

Ready to switch to LiveAgent

Bekijk hoe klanten LiveAgent in de praktijk gebruiken

LiveAgent is erg flexibel, aanpasbaar en schaalbaar. Bekijk hoe andere bedrijven gebruik maken van de vele voordelen die LiveAgent biedt.

Het werd meteen duidelijk dat overstappen naar LiveAgent de juiste beslissing was aangezien de ticketverdeling de prestaties van onze vertegenwoordigers aanzienlijk heeft verbeterd. Het meten van klantentevredenheid zou onmogelijk zijn zonder LiveAgent.

We hebben ons snel aangepast om op een gemakkelijke manier vragen van klanten te monitoren en te beantwoorden vanuit meerdere digitale kanalen. Door realtime service te implementeren hebben we de klantentevredenheid met 29% kunnen verhogen.

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat zijn de zakelijke voordelen van het gebruik van LiveAgent?

LiveAgent-helpdesksoftware kan de efficiëntie van uw klantenservice meteen verbeteren. Als gevolg hiervan kan uw bedrijf de klantentevredenheid, het klantenbehoud en de klantenloyaliteit verhogen en tegelijkertijd de kosten verlagen.

Welke automatiseringsfuncties biedt LiveAgent?

LiveAgent biedt meer dan 180 functies om de kwaliteit van uw klantenondersteuning te verbeteren. De automatiseringsfuncties omvatten bijvoorbeeld automatische ticketdistributie, automatisch terugbellen, IVR, oproeproutering, SPAM-filters en emailmeldingen. Bovendien is de software automatiseert de workflow van uw vertegenwoordigers door middel van SLA-regels, tijd en actie.

Hoeveel kost LiveAgent?

De prijs van LiveAgent is gebaseerd op het aantal vertegenwoordigers en functies die u krijgt. Om precies te zijn, LiveAgent biedt drie abonnementen, die variëren van €15 tot €39 per vertegenwoordiger voor een maand.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo