Helpdesk software voor de webhosting industrie

Maak uw aanwezigheid in de digitale wereld compleet met LiveAgent en bied een geweldige klantenservice.

Altijd online en beschikbaar

Webhosting en serveronderhoud vragen net zoals uw klanten veel aandacht. Eén enkel virus kan heel wat problemen veroorzaken zowel voor de infrastructuur als voor uw succes. Breng uw klanten onmiddellijk op de hoogte via realtime livechat en bied hen een oplossing op maat.

altijd beschikbaar
minder zware belasting van de ondersteuning

Verminder de belasting van de ondersteuning

Vragen, verzoeken, problemen, aanvragen … Uw klanten hebben verschillende noden die moeten worden opgelost. Bouw uw eigen klantenportaal uit met informatie en vaak gestelde vragen en geef uw klanten de mogelijkheid om zelf naar de antwoorden te zoeken. Uw vertegenwoordigers kunnen zich nu concentreren op verschillende aspecten alsook meer persoonlijke hulp bieden.

Combineer meerdere kanalen

Doorbreek de grenzen van meerdere kanalen die uw klanten gebruiken om met u in contact te komen. Begin met het oplossen van een probleem via Livechat tijdens de kantooruren, ga ‘s avonds verder met het ticket en rond het verzoek de volgende dag telefonisch af . Alles op dezelfde plaats- netjes en overzichtelijk. Zie uw inkomsten groeien.

combineer meerdere kanalen

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning naar een hoger niveau kan brengen en de tevredenheid van uw klanten kan vergroten.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en de universiteit van Oxford gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Probeer het nu gratis Geen kredietkaart nodig

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.