Als u op zoek bent naar een eenvoudig, betaalbaar en veelzijdig alternatief voor Zendesk, dan is LiveAgent wellicht de juiste keuze voor u.
Migreer binnen enkele minuten van Zendesk naar LiveAgent. We bieden een begeleide Zendesk migratie die al uw gegevens van Zendesk naar LiveAgent importeert. Het is gratis en duurt slechts 5 minuten.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Ontdek hoe LiveAgent zich onderscheidt van andere alternatieven
LiveAgent’s klantenondersteuningsoplossing helpt de klantentevredenheid te verhogen & verbetert de conversieratio’s.
Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af.
Met meer dan 175 helpdeskfuncties is het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Zendesk
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt ticketing in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt Live Chat in abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt een callcenter in abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt selfservice in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt selfservice in een abonnement voor €121/medewerker/maand.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Zendesk biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Zendesk biedt een Twitter-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Zendesk biedt een Viber-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt een kennisbank in een abonnement voor €121/medewerker/maand.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt klantenforum in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt een klantenforum in een abonnement voor €152/medewerker/maand.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt automatisering en regels in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt API-functies in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt IVR-functies in een abonnement voor €152/medewerker/maand.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Zendesk biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Onbperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Onbperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Onbperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt onbeperkte gespreksopname in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning als Ad-on.
|
Vergroot uw klantenondersteuning en trek nieuwe klanten aan. Benut het potentieel van 175+ beschikbare helpdeskfuncties, waaronder een krachtig ticketsysteem met automatisering, live chat, sociale netwerken, callcenter en klantenportaal.
Waarom betalen voor 3 verschillende producten, als u alles in 1 kunt hebben voor €39/maand?
Als u op zoek bent naar een alternatief voor Zendesk en snelheid een parameter is die belangrijk voor u is, is LiveAgent wellicht wat u zoekt. LiveAgent beschikt over de snelste chatwidget op de markt – hij wordt in slechts 2,5 seconden weergegeven.
Een snelle chatwidget is de juiste keuze als u een websitebezoeker effectief wilt omzetten in een klant. Volgens een rapport van eMarketer hebben 35% meer mensen online een aankoop gedaan na het gebruik van live chat. Dit komt doordat klanten direct vóór de aankoop een antwoord op hun vragen krijgen.
Onze klantenservicesoftware is meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 vertalingen in verschillende talen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt taalaanpasbare widgets. Laat vreemde talen geen barrière vormen tussen u en uw klanten. We hebben de oplossing voor u.
LiveAgent biedt meer dan 180 naadloze integraties, zodat u alle apps die u nodig hebt op één platform kunt aansluiten. Door alle apps die uw klantenserviceteam dagelijks gebruikt met elkaar te verbinden, kunt u de klantencommunicatie, responstijd en algehele klantervaring verbeteren. Geen extra kosten in rekening gebracht.
LiveAgent is de meest beoordeelde en #1 beoordeelde helpdesksoftware, dus we denken dat het een perfect alternatief is voor Zendesk.
LiveAgent zal u helpen uitstekende klantenondersteuning te bieden op alle ondersteuningskanalen. Met krachtige workflowautomatisering en regels zal uw klantenondersteuningsteam tijd besparen en productiever zijn bij het oplossen van vragen van klanten.
Probeer LiveAgent gratis en beslis of het beter bij u past dan de helpdeskoplossing van Zendesk.
Algemene inbox zorgt ervoor dat al uw klantenvragen op één enkel platform staan. Zo worden al uw live chats, emails, oproepen, sociale media, kennisbank, klantenfeedback omgezet in zogenaamde helpdesk-tickets in een gedeelde inbox. LiveAgent biedt robuuste functies voor het beheren van tickets, zoals standaardantwoorden en privénotities.
Uw klantensuccesteam kan standaardantwoorden om terugkerende vragen/klantenproblemen te beantwoorden en interne opmerkingen om privé binnen tickets (vragen van klanten) te communiceren. Als gevolg hiervan zijn klanteninteracties snel en effectief.
Ga naar Capterra om LiveAgent en Zendesk’s te vergelijken klantenserviceplatform beoordelingen op basis van klantenrecensies
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
Lees gerust wat andere klanten zeggen over LiveAgent. LiveAgent heeft meer dan 2800 beoordelingen verzameld op verschillende softwaremarkten zoals Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
LiveAgent is betrouwbaar, gebruiksvriendelijk, betaalbaar en met meer dan 180 functies die de dagelijkse werkflow van uw vertegenwoordigers verbeteren.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar