Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent en migreer uw gegevens gratis vanuit Helpshift.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migreren vanuit Helpshift?

Op zoek naar alternatieve software voor Helpshift? Probeer LiveAgent voor uw klantenondersteuning of technische ondersteuning en ontdek de voordelen.

Migreer uw ondersteuningsteam van Helpshift naar LiveAgent of start vandaag nog met uw gratis proefperiode. Het is makkelijk. Registreer u gewoon voor een gratis proefperiode, voer uw login in en u bent bijna klaar om te beginnen.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Welke gegevens kunt u vanuit Helpshift migreren?

Customers icon

Mensen

Uw beheerders, vertegenwoordigersprofielen en klantencontacten migreren

Email icon

Tickets

Tickets migreren inclusief berichtstrings, vertegenwoordigersberichten en andere gerelateerde items

dollar ticket

Labels

Tags migreren

HelpShift versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent HelpShift
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
HelpShift biedt ticketing in abonnement voor €60/vertegenwoordiger/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
HelpShift biedt Live Chat in abonnement voor €60/vertegenwoordiger/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
HelpShift biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
HelpShift biedt een Selfserviceportaal in abonnement voor €60/vertegenwoordiger/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
HelpShift biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
HelpShift biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
HelpShift biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
HelpShift biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
HelpShift biedt een kennisbank in abonnement voor €60/vertegenwoordiger/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
HelpShift biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
HelpShift biedt automatisering en regels in abonnement voor €40/vertegenwoordiger/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
HelpShift biedt API-functies in abonnement voor €60/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
HelpShift biedt geen IVR-functies..
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen..
LiveAgent biedt videogesprekken.
HelpShift biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
HelpShift biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €60/vertegenwoordiger/maand.
Oneperkte Websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
HelpShift biedt onbeperkte websites in abonnement voor €60/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
HelpShift biedt onbeperkte chatknoppen in abonnement voor €60/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
HelpShift biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
HelpShift biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onberperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
HelpShift biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in abonnement voor €60/vertegenwoordiger/maand.
Maximum queue time

Helpshift-migratie naar LiveAgent

Gegevensmigratie hoeft geen ingewikkeld proces te zijn als u het bij ons doet. Migreer tickets, klant- en agentprofielen, tags en al uw feedback zodat u alles heeft wat u nodig heeft om uw zaken te doen.

4 voordelen bij het migreren naar LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Geweldige klantenervaring

Bied geweldige klantenondersteuning en ontvang betere feedback met onze oplossing

Service desk

Volledig functionele helpdesk software

Alle tools, functies en integraties zijn er om u uw beste werk te laten doen

Reports

Bespaar meer en verdien meer

Maak van potentiële klanten betalende klanten en bespaar geld met onze betalende abonnementen

On time resolution

Verhoog de workflow

Doe meer in minder tijd met onze toolset

Maak kennis met onze tools en functies

Een goede klantenservicesoftware moet alle tools hebben die je nodig hebt om de beste ondersteuning te bieden. Verbeter uw workflow met een geweldige toolset en krijg meer gedaan met LiveAgent.

LiveAgent bevat een betrouwbaar ticketsysteem dat al uw mail, berichten en meer bevat om alles georganiseerd te houden. Het bevat ook emailondersteuning, uw aangepaste kennisbank, supersnelle live chat, callcenter en zelfs ondersteuning van sociale media zoals Facebook Messenger, Twitter of Instagram. We hebben ook Viber toegevoegd. Dus wat denkt u? Wilt u onze tools uitproberen?

liveagent tools

Tools van LiveAgent

get inspired

Uitstekende klatenservice

We weten dat onze klanten een eersteklas klantenservice verwachten. Daarom hebben we ondersteuning van LiveAgent geïntroduceerd om hen 24/7 te helpen .

Hebt u een probleem met uw instellingen, sjablonen of wilt u ons gewoon iets vragen? Contacteer ons op elke gewenste manier . Bel ons, start een chat, blader door onze ondersteuningsbibliotheek of stuur ons een email wanneer u een probleem heeft of toegang wilt tot informatie.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine_preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials logo

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials logo

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials logo

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • user testimonials logo

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Timothy_G._Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • user testimonials logo

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • user testimonials logo

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • user testimonials logo

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe kunt u migreren van HelpShift naar LiveAgent?

Om te migreren van HelpShift naar LiveAgent, moet u kiezen voor handmatige gegevensoverdracht.

Welke gegevens kunt u migreren van HelpShift naar LiveAgent?

Uw bedrijf kan gegevens zoals tickets, beheerders, vertegenwoordigers, klanteninformatie, tags, bijlagen en meer migreren van HelpShift naar LiveAgent.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo