Gratis proefperiode

Ticket software

Bied naadloze klantenservice op elk kanaal.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent omnichannel ticketing
ticketingsw_bg 1.jpg

Helpdeskticketsoftware van LiveAgent

Bent u de saaie ticketsoftware beu? Wij ook. Met LiveAgent komen uw emails, chats, oproepen, vermeldingen op sociale media en andere kanalen terecht in één algmene inbox en met behulp van geavanceerde automatiseringsregels en integraties zal uw nachtmerrie voor klantenservice eindigen met een simpele klik op “Aanmelden” knop.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Ticketsoftware demo

00:00/03:20

Wat is ticketsoftware?

Het ticketsysteem zet verzoeken van klanten om in tickets die gemakkelijk kunnen worden verdeeld onder een klantenondersteuningsteam. Dit kan het ticketbeheer aanzienlijk verbeteren, omdat helpdeskmedewerkers vanaf één plek toegang hebben tot vragen van klanten en deze efficiënt kunnen oplossen.

LiveAgent producttour

00:00/02:24

Ticketsysteem met intuïtieve gebruikersinterface

LiveAgent ticketsoftware volgt automatisch al uw klantenproblemen en zet deze om in tickets. Elke inkomende vorm van communicatie wordt omgezet in tickets voor meer gemak en taakbeheer. De gebruikersinterface is aanpasbaar en intuïtief.

lets_chat

Ticketsoftware voor een betere klant tevredenheid

Verbeter uw website en start gesprekken met bezoekers dankzij moderne berichtensoftware. Verhoog de klantenloyaliteit met een snelle reactie op chatverzoeken dankzij een krachtige tool. Bekijk wat uw klanten en klantenserviceteams krijgen met LiveAgent.

Verfijn het klantentraject met:

  • Betrouwbare en snelle chatdiensten
  • Verhoogde reactietijd
  • Snellere oplossing van klantenvragen
LiveAgent real time typing preview

LiveAgent gaat verder dan alleen IT-ticketsoftware

LiveAgent is software voor IT-ticketing die meerdere kanalen, zoals emails, chats, oproepen en sociale media, combineert om een holistische klantenservice aan uw klanten te bieden. Maar daar stopt het niet. LiveAgent biedt een klantenportaal met ondersteuning voor meerdere kennisbanken, forums en feedback van klanten & suggesties. Ontdek wat het meest geavanceerde helpdeskticketsysteem jouw organisatie te bieden heeft.

Alles-in-één oplossing

Algemene inbox

  • U hoeft niet elk communicatiekanaal apart te monitoren. De algemene gedeelde inbox verzamelt al uw berichten op één enkele plaats en verandert ze in tickets. Haal uw emailinbox op en beantwoord emails, telefoontjes, socialemediaberichten, live chatberichten en kennisbanktickets op één centrale locatie.
  • Elk stukje klantencommunicatie op één en dezelfde plaats
  • Handig dashboard met eenvoudige organisatie
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent omnichannel ticketing

Hybride ticketing

Georganiseerde klanteninteracties

Elke keer dat een klant contact opneemt met de ondersteuning, kan een binnenkomend ticket van elk kanaal komen. LiveAgent regelt alle communicatie, zodat u niet lang hoeft te zoeken. Houd elke klantenvraag in één helpdesk-ticketthread, ongeacht of deze afkomstig is van email, live chat of sociale media.

  • Houd alle communicatie georganiseerd, ongeacht de kanalen
  • Verkort de reactietijd van vertegenwoordigers en geef snellere antwoorden
  • Verbeter uw workflow en vind gemakkelijk klantentickets

Teamcommunicatie

Interne tickets (en opmerkingen)

  • Maak tickets die alleen zichtbaar zijn voor uw klantenservicemedewerkers. Gebruik ze als notities om belangrijke informatie op te schrijven, herinneringen om te onthouden of om specifieke taken in een ticketthread te maken. Deel alles wat belangrijk is met uw collega’s rechtstreeks in de tickets.
  • Maak notities en taken voor vertegenwoordigers
  • Schrijf belangrijke informatie over klanten op
  • Maak herinneringen voor uzelf rechtstreeks in tickets
LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages

Efficiënte workflow

Standaardberichten

Gebruik standaardantwoorden om veelgestelde vragen in klantentickets te beantwoorden en de reactietijden van vertegenwoordigers te verkorten. Een helpdeskteam kan veelvoorkomende problemen aanzienlijk sneller oplossen en zich concentreren op uitgebreidere vragen van klanten. Blijf gefocust op wat uw aandacht vereist.

  • Vooraf geschreven antwoorden voor verschillende scenario’s
  • Snellere oplossingstijden met veelgestelde vragen
  • Verhoogde productiviteit en focus van vertegenwoordigers

Kennisbeheer

Kennisbank als onderdeel van ticketing

  • Creëer kennisbanken voor klanten die de voorkeur geven aan selfservice-opties in plaats van contact op te nemen met de klantenservice. LiveAgent biedt een aanpasbare klantenportaal met een kennisbank die aangepaste branding ondersteunt. Voeg veelgestelde vragen en forums toe voor gesprekken. Laat uw klanten zichzelf helpen wanneer vertegenwoordigers offline zijn.
  • Volledige opties voor selfserviceportalen
  • Klantenportaal, kennisbank, forums en veelgestelde vragen
LiveAgent knowledge base

Hoe kan online ticketsoftware uw bedrijf helpen?

Ontdek hoe ticketing u kan helpen bij het afhandelen van klantenverzoeken, het vergroten van het klantenbehoud of het verbeteren van de klantentevredenheid

Klanten tevreden stellen

Bevredig uw klant met een ticketsysteem waarmee u sneller en beter geïnformeerd kunt reageren. Bied uw klanten gemak en antwoord via meerdere kanalen terwijl u alles overzichtelijk houdt.

  • Klanten tevreden stellen met snelle en informatieve antwoorden
  • Ondersteuning bieden via meerdere communicatiekanalen
icontabs_chart

80 %

van de consumenten verwacht snelheid en gemak

Een meerderheid van de klanten beschouwt snelheid, deskundige hulp, gemak en vriendelijkheid als belangrijke elementen van klantenservice.

Rendement op investering verhogen

Klanten waarderen goede klantenservice in elk bedrijf. Verhoog uw inkomsten met snellere en betrouwbare ondersteuning, terwijl u de kosten van de klantenservice verlaagt met één speciaal ticketsysteem voor de helpdesk.

  • Verlaag de kosten voor klantenservice met LiveAgent
  • Verhoog de inkomsten door betrouwbare ondersteuning te bieden
icontabs_chart

86 %

zijn bereid te betalen voor goede service

Verlaag uw kosten en verdien meer. Klanten zijn altijd bereid meer te betalen voor een geweldige klantenservice.

Loyaliteit winnen

Dankbare klanten stellen goede service en deskundige hulp van klantenservicemedewerkers altijd op prijs. Verbeter uw klantenservice tijdens hoge ticketvolumes en bouw een sterke klantenloyaliteit op met geweldige interacties.

  • Bouw klantenloyaliteit op via elk gewenst kanaal
  • Win loyale klanten die terugkomen om opnieuw te kopen
icontabs_chart

73%

Hogere tevredenheidspercentages

Geef gepersonaliseerde gesprekken en maak uw klanten blij. Onze volledig uitgeruste live chatsoftware kan u helpen met klantentevredenheid en een geweldige ervaring voor vertegenwoordigers.

Medal.svg

Begin nu met het gebruik van LiveAgent!

Probeer alles wat we te bieden hebben met een gratis proefperiode van 14 dagen
  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar

Beste prijs

Transparante en eerlijke prijzen

Geen contracten, geen verborgen kosten – alleen maandelijkse facturering. Volledig transparante prijzen, alleen gefactureerd voor echt gebruik elke maand. Selecteer het juiste abonnement en begin met het bieden van de beste klantenondersteuning.

Ticket

Ticket

For Small Businesses and Entrepreneurs

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

Live chat features on top of standard help desk functionality.

$29/mo

Belangrijkste bevindingen

Onderzoek is de sleutel tot klantenondersteuning

Meer informatie over de impact van klantenondersteuning op klanten en uw bedrijf. Bekijk de statistieken van de klantenondersteuning en profiteer van de bevindingen. De belangrijkste onderzoeksgebieden zijn onder meer de impact op het bedrijf, belangrijke statistieken over kanalen voor klantenondersteuning en klantengedrag in verschillende situaties.

Wat kunt u leren?

  • Belangrijke statistieken over klantenservice
  • Statistieken over klantenkanalen
  • Zakelijke impact van klantenservice

en nog veel meer …

De gemiddelde netto FCR voor servicedesks wereldwijd is ongeveer

74%

MetricNet

80%

van de live chatvertegenwoordigers heeft meerdere systemen nodig om de informatie te krijgen die ze nodig hebben. CCW Digital

Research multiple systems

Een complete gids voor de beste ticketsoftware

Bied de beste klantenservice en organiseer uw vragen met ticketing

Hoe u de beste ticketsoftware kiest

Toezeggingen

Raak bekend met ticketing -oplossingen en leer over de softwareverplichtingen. Deze omvatten basisprijzen, software- of hardwarevereisten, ingebouwde functies, integraties, ondersteunde communicatiekanalen voor klanten en zelfs klantenondersteuning voor helpdeskgebruikers. Zodra u alle essentiële informatie heeft gekregen, kunt u een weloverwogen beslissing nemen over welke software het beste is voor uw situatie.

Prijzen

De meest voorkomende problemen bij het kiezen van de beste ticketsoftware voor uw bedrijf zijn prijsopties. De prijzen van ticketsoftware zijn afhankelijk van een aantal factoren, zoals basis functies, aangepaste integraties, betrouwbaarheid en meer. Overweeg al deze opties en vergelijk prijsniveaus om ervoor te zorgen dat u de software krijgt die u nodig hebt zonder te veel te betalen.

Ondersteuning

Elke helpdesksoftware moet zijn gebruikers uitstekende ondersteuning bieden. Daarom zijn gebruiksvriendelijke selfservice-opties en directe contactmogelijkheden een noodzaak. LiveAgent-klanten kunnen op elk moment contact opnemen met onze 24/7 ondersteuningslijn via email, live chat of telefoon. U kunt ook door ons externe kennisklantenbestand bladeren voor selfservice-opties.

Geleverde contactopties

Bied een uitstekende klantenservice met een selectie tools waarmee je elk belangrijk klantkanaal kunt bereiken. Geef uw klanten bijvoorbeeld de mogelijkheid om contact met u op te nemen via email, live chat, oproepen , of zelfs sociale media. Met de toevoeging van een klantenportaal en een externe kennisbank, kunt u ervoor zorgen dat uw klanten hun voorkeursoptie vinden.

Mogelijkheid om omhoog/omlaag te schalen

Voelt u zich overweldigd door inkomende verzoeken? Elke goede ticketsoftware kan u helpen opschalen wanneer dat nodig is en u helpen ruimte te creëren voor meer klantenondersteuningsmedewerkers. Het werkt ook andersom. Voel u vrij om te downgraden wanneer u denkt dat u te veel betaalt voor functies die u niet gebruikt.

Softwarebeperkingen

Uw klantenondersteuningsteam moet alles hebben wat nodig is om ondersteuning te bieden. Softwarebeperkingen hoeven niet per se slecht te zijn, vooral niet voor helpdesks die niet alle tools en functies nodig hebben die software kan bieden. Overweeg alles wat u nodig heeft en kies de beste opties voor een eerlijke prijs.

Samenwerkingsopties

Klantenservicemedewerkers zouden als een eenheid moeten werken. Profiteer van samenwerkingstools van de helpdesk, deel klantenprofielen en werk eenvoudig samen aan problemen van klanten. Iedereen kan meedoen. LiveAgent kan u helpen met notities, tags, contactgegevens en klantentickets splitsen indien nodig.

Top 8 leveranciers van ticketsoftware

1. LiveAgent

Aanbevolen voor iedereen die geweldige klantenservice wil bieden via elk kanaal

LiveAgent maakt een geweldig helpdesksysteem voor algemene doeleinden dat in staat is om bijna elk type klantenondersteuning aan te kunnen. Het wordt geleverd met de ondersteuning van email, live chat, callcenter, sociale media en een klantenportaal met een kennisbank. LiveAgent biedt ook een verscheidenheid aan productiviteitsfuncties, analytics en een groot aantal native integraties met andere handige software. Bovendien zijn de klantenservicemedewerkers van LiveAgent 24/7 voor iedereen beschikbaar.

LiveAgent-klanten

LiveAgent-klanten zijn enkele van de zeer bekende bedrijven zoals BMW, O2, Yamaha, Slido, Forbes, Nascar en Airbus.

LiveAgent-prijzen

LiveAgent biedt vier abonnementen met verschillende functies en toegang tot communicatiekanalen. Kies degene die bij u past voor een eerlijke prijs. Bovendien kunt u altijd afzonderlijke functies kopen zonder uw abonnement te upgraden.

Gratis €0 per vertegenwoordiger/maand
Ons gratis account biedt ticketfuncties die u goed van pas zullen komen als u niet op grote schaal klantenondersteuning wilt bieden.
Ticket €15 per vertegenwoordiger/maand
LiveAgent ticketing die al uw emailcommunicatie aankan. Het plan zit boordevol handige ticketfuncties die u kunnen helpen bij uw dagelijkse activiteiten, evenals een klantenportaal met externe en interne kennisbank.
Ticket + Chat €29 per vertegenwoordiger/maand
Voeg de snelste live chatwidget op de markt toe als aanvulling op uw web

Veelgestelde vragen

Welke software kan worden gebruikt voor ticketing?

Er zijn veel keuzes als het gaat om ticketsoftware, maar ze zijn niet allemaal bestand tegen de uitdaging van moderne klantenondersteuning in een bepaalde situatie. LiveAgent ticketsoftware is een helpdeskoplossing met meerdere kanalen die elk klantenkanaal ondersteunt Biedt handige communicatie-opties en de beste klantenervaring met de juiste tool LiveAgent ondersteunt email, realtime chatten, callcenter, klantenportaal met kennisbank, veelgestelde vragen en forums, evenals sociale media zoals Facebook, Instagram, Twitter en Viber.

Wat is ticketsoftware?

Ticketsoftware of ticketingsoftware is een essentieel hulpmiddel voor het bieden van klantenondersteuning. Elke ticketsoftware bevat een ticketsysteem dat communicatie van geselecteerde kanalen verzamelt en omzet in tickets. Deze tickets worden vervolgens georganiseerd in één handig dashboard voor gemakkelijke toegang door helpdeskteams. De tickets kunnen gemakkelijk worden georganiseerd, gefilterd en opgelost door klantenservicemedewerkers dankzij de mogelijkheden van de ticketsoftware. Een goede ticketsoftware ondersteunt meerdere communicatiekanalen en biedt een verscheidenheid aan functies en integraties om de mogelijkheden verder uit te breiden.

Kunt u processen automatiseren via uw ticketsysteem?

LiveAgent ticketsysteem wordt geleverd met een verscheidenheid aan automatiseringsopties, Regels genoemd. Deze regels kunnen op maat worden gemaakt, waardoor het voor elke helpdesk gemakkelijker wordt om een specifieke workflow te creëren. Regels kunnen de efficiëntie van vertegenwoordigers aanzienlijk verhogen en de respons verbeteren Ze laten ook minder ruimte voor fouten en verlagen de kosten van helpdesks. LiveAgent automatiseringen kunnen worden geopend en ingesteld in configuratie-opties met een verscheidenheid aan opties om uit te kiezen.

Kan de ticketsoftware gemakkelijk worden gebruikt?

LiveAgent ticketsoftware is door iedereen gemakkelijk te gebruiken. Zodra u het hebt ingesteld, krijgt u toegang tot onze Aan de slag-gids die u door het hele proces van het opzetten van uw online helpdesk leidt. Tegen de tijd dat u klaar bent , hebt u alles geleerd wat u nodig hebt om essentiële en geavanceerde tickettaken uit te voeren.

Wat is de beste ticketsoftware voor de helpdesk?

LiveAgent is een van de beste helpdeskoplossingen die beschikbaar zijn voor elke helpdesk. Het heeft talloze prijzen gewonnen, zoals de prijs voor beste klantenservicesoftware 2021 of de beste software voor klantensucces van Digital.com. Andere prijzen zijn onder meer Leader in Issue Trackingsoftware of Top Live chatsoftware.

Welke wijzigingen kunnen ervoor zorgen dat de prijs van de ticketsoftware verandert?

Ticketsoftware verandert meestal prijsbereiken om beter te voldoen aan de vereisten van klantenondersteuningsdesks. Deze prijswijzigingen kunnen ook de toevoeging of verwijdering van bepaalde functies, toegevoegde waarde van integraties en soms zelfs de vraag naar helpdesksoftware weerspiegelen in een bepaalde tijd.

Welke meetgegevens kan ik meten met ticketsoftware?

Er zijn meerdere statistieken en meetwaarden die u kunt bijhouden met LiveAgent. U kunt bijvoorbeeld de tijd van vertegenwoordigers bijhouden die zijn besteed aan het bieden van ondersteuning, de rangschikking van vertegenwoordigers en hun prestaties met gamificatiefuncties. Er zijn volledige analyses beschikbaar in de helpdesksoftware . Volg websitebezoekers of bekijk welke kanalen het populairst zijn onder uw klanten. Houd Service Level Agreements bij met SLA-rapporten en meer.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo