Bent u de saaie ticketsoftware beu? Wij ook. Met LiveAgent komen uw emails, chats, oproepen, vermeldingen op sociale media en andere kanalen terecht in één algmene inbox en met behulp van geavanceerde automatiseringsregels en integraties zal uw nachtmerrie voor klantenservice eindigen met een simpele klik op “Aanmelden” knop.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
00:00/03:20
Het ticketsysteem zet verzoeken van klanten om in tickets die gemakkelijk kunnen worden verdeeld onder een klantenondersteuningsteam. Dit kan het ticketbeheer aanzienlijk verbeteren, omdat helpdeskmedewerkers vanaf één plek toegang hebben tot vragen van klanten en deze efficiënt kunnen oplossen.
00:00/02:24
LiveAgent ticketsoftware volgt automatisch al uw klantenproblemen en zet deze om in tickets. Elke inkomende vorm van communicatie wordt omgezet in tickets voor meer gemak en taakbeheer. De gebruikersinterface is aanpasbaar en intuïtief.
Verbeter uw helpdeskmogelijkheden met de juiste ticketoplossing. Geef uw klantenondersteuningsteam een verscheidenheid aan tools en functies. Bekijk wat uw helpdeskmedewerkers krijgen met LiveAgent.
Dit is wat uw ondersteuningsteam krijgt:
Maak uw klanten blijer en geef ze meer communicatiemogelijkheden, meer comfort en meer gemak in elk opzicht. Bekijk hoe uw klanten profiteren wanneer u LiveAgent-ticketsoftware kiest.
Een greep uit wat uw klanten krijgen:
LiveAgent is software voor IT-ticketing die meerdere kanalen, zoals klantenemails, chats, oproepen en sociale media, combineert om een holistische klantenservice aan uw klanten te bieden. Maar daar stopt het niet. LiveAgent biedt een klantenportaal met ondersteuning voor meerdere kennisbanken, forums en feedback van klanten & suggesties. Ontdek wat het meest geavanceerde helpdeskticketsysteem jouw organisatie te bieden heeft.
Alles-in-één oplossing
Hybride ticketing
Elke keer dat een klant contact opneemt met de ondersteuning, kan een binnenkomend ticket van elk kanaal komen. LiveAgent regelt alle communicatie, dus uitgebreid zoeken hoeft niet tot uw dagelijkse taken te behoren. Houd elke klantenvraag in één helpdesk-ticketthread, ongeacht of deze afkomstig is van email, live chat of sociale media.
Teamcommunicatie
Efficiënte workflow
Gebruik standaardantwoorden om veelgestelde vragen in klantenondersteuningstickets te beantwoorden en de reactietijden van vertegenwoordigers te verkorten. Een helpdeskteam kan veelvoorkomende problemen aanzienlijk sneller oplossen en zich concentreren op uitgebreidere vragen van klanten. Blijf gefocust op wat uw aandacht vereist.
Kennisbeheer
Ontdek hoe ticketing u kan helpen bij het afhandelen van klantenverzoeken, het vergroten van het klantenbehoud of het verbeteren van de klantentevredenheid
Klanten tevreden stellen
Bevredig uw klant met een ticketsysteem waarmee u sneller en beter geïnformeerd kunt reageren. Bied uw klanten gemak en antwoord via meerdere kanalen terwijl u alles overzichtelijk houdt.
80 %
van de consumenten verwacht snelheid en gemak
Een meerderheid van de klanten beschouwt snelheid, deskundige hulp, gemak en vriendelijkheid als belangrijke elementen van klantenservice.
Rendement op investering verhogen
Klanten waarderen goede klantenservice in elk bedrijf. Verhoog uw inkomsten met snellere en betrouwbare ondersteuning, terwijl u de kosten van de klantenservice verlaagt met één speciaal ticketsysteem voor de helpdesk.
86 %
zijn bereid te betalen voor goede service
Verlaag uw kosten en verdien meer. Klanten zijn altijd bereid meer te betalen voor een geweldige klantenservice.
Loyaliteit winnen
Dankbare klanten stellen goede service en deskundige hulp van klantenservicemedewerkers altijd op prijs. Verbeter uw klantenservice tijdens hoge ticketvolumes en bouw een sterke klantenloyaliteit op met geweldige interacties.
73%
Hogere tevredenheidspercentages
Geef gepersonaliseerde gesprekken en maak uw klanten blij. Onze volledig uitgeruste live chatsoftware kan u helpen met klantentevredenheid en een geweldige ervaring voor vertegenwoordigers.
Verbeter uw klantenservicebeheer voor een betaalbare prijs. Krijg de juiste functies voor klanteninteractie en bespaar geld op uw ticketoplossing.
Getuigenissen
Geen contracten, geen verborgen kosten – alleen maandelijkse facturering. Volledig transparante prijzen, alleen gefactureerd voor echt gebruik elke maand. Selecteer het juiste abonnement en begin met het bieden van de beste klantenondersteuning.
Most Popular
Bied de beste klantenservice en organiseer uw vragen met ticketing
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Word bekend met ticketoplossingen en leer over de softwareverplichtingen. Deze omvatten basisprijzen, software- of hardwarevereisten, geïntegreerde functies, integraties, ondersteunde communicatiekanalen voor klanten en zelfs klantenondersteuning voor helpdeskgebruikers. Zodra u alle essentiële informatie heeft gekregen, kunt u een weloverwogen beslissing nemen over welke software het beste is voor uw situatie.
De meest voorkomende problemen bij het kiezen van de beste ticketsoftware voor uw bedrijf zijn prijsopties. De prijzen van ticketsoftware zijn afhankelijk van een aantal factoren, zoals basis functies, integraties, betrouwbaarheid en meer. Overweeg al deze opties en vergelijk prijsniveaus om ervoor te zorgen dat u de software krijgt die u nodig heeft zonder te veel te betalen.
Elke helpdesksoftware moet zijn gebruikers uitstekende ondersteuning bieden. Daarom zijn gebruiksvriendelijke selfservice-opties en directe contactopties een noodzaak. LiveAgent klanten kunnen op elk moment contact opnemen met onze 24/7 ondersteuningslijn via e-mail, livechat of telefoon. U kunt ook door ons externe kennisklantenbestand bladeren voor selfservice-opties.
Bied een uitstekende klantenservice met een selectie tools waarmee u elk belangrijk klantenkanaal kunt bereiken. Geef uw klanten bijvoorbeeld de mogelijkheid om contact met u op te nemen via email, live chat, oproepen , of zelfs sociale media. Met de toevoeging van een klantenportaal en een externe kennisbank, kunt u ervoor zorgen dat uw klanten hun voorkeursoptie vinden.
Voelt u zich overweldigd door inkomende verzoeken? Elke goede ticketsoftware kan u helpen opschalen wanneer dat nodig is en u helpen ruimte te creëren voor meer klantenondersteuningsmedewerkers. Het werkt ook andersom. Voel u vrij om te downgraden wanneer u denkt dat u te veel betaalt voor functies die u niet gebruikt.
Uw klantenondersteuningsteam moet alles hebben wat nodig is om ondersteuning te bieden. Softwarebeperkingen hoeven niet per se slecht te zijn, vooral niet voor helpdesks die niet alle tools en functies nodig hebben die software kan bieden. Overweeg alles wat u nodig heeft en kies de beste opties voor een eerlijke prijs.
Vertegenwoordigers van de klantenservice zouden als een eenheid moeten werken. Profiteer van samenwerkingstools van de helpdesk, deel klantprofielen en werk eenvoudig samen aan problemen van klanten. Iedereen kan meedoen. LiveAgent kan u helpen met notities, tags, contactgegevens en klantentickets splitsen indien nodig.
Aanbevolen iedereen die geweldige klantenservice wil bieden via elk kanaal
LiveAgent is een geweldig helpdesksysteem voor algemeen gebruik dat in staat is om bijna elk type klantenondersteuning aan te kunnen. Het wordt geleverd met de ondersteuning van email, live chat, callcenter, sociale media en een klantenportaal met een kennisbank. LiveAgent biedt ook een verscheidenheid aan productiviteitsfuncties, analyses en een groot aantal native integraties met andere handige software. Bovendien zijn de klantenservicemedewerkers van LiveAgent 24/7 voor iedereen beschikbaar.
LiveAgent klanten zijn enkele van de zeer bekende bedrijven zoals BMW, O2, Yamaha, Slido, Forbes, Nascar en Airbus.
LiveAgent biedt vier abonnementen met verschillende functies en toegang tot communicatiekanalen. Kies degene die bij u past voor een eerlijke prijs. Bovendien kunt u altijd afzonderlijke functies kopen zonder uw abonnement te upgraden.
Gratis €0 per medewerker/maandOns gratis account biedt ticketfuncties die u goed van pas zullen komen als u niet op grote schaal klantenondersteuning wilt bieden.
Ticket €15 per medewerker/maandLiveAgent ticketing die al uw inkomende emailcommunicatie aankan. Het plan zit boordevol handige ticketfuncties die u kunnen helpen bij uw dagelijkse activiteiten, evenals een klantenportaal met externe en interne kennisbank.
Ticket + Chat €29 per medewerker/maandVoeg de snelste live chatwidget op de markt toe als toevoeging aan uw website. Krijg een snel en populair communicatiekanaal als aanvulling op uw ticketing. U krijgt ook krachtige website-tracking en andere geweldige chatfuncties.
Alles inbegrepen €39 per agent/maandOns alles inbegrepen abonnement bevat alles wat in eerdere abonnementen is genoemd en voegt callcentermogelijkheden toe met onbeperkte gespreksopnames, IVR-structuren en videogesprekken. Ondersteuning voor meerdere kanalen voor sociale media is ook inbegrepen, zodat u uw Facebook-, Instagram-, Twitter- en Viber-accounts kunt toevoegen.
LiveAgent heeft duizenden klanten uit verschillende zakelijke gebieden en industrieën over de hele wereld. Klanten zijn particulieren en bedrijven van elke omvang. LiveAgent is een helpdesk met meerdere kanalen waarmee u ondersteuning kunt bieden via elk belangrijk klantkanaal. Onze ticketsysteemsoftware kan u helpen bij het afhandelen van emails, live chat, oproepen, sociale media en een klantenportaal met een kennisbank. Alles wordt ondersteund door meer dan 130 functies, en u kunt meer dan 195 integraties maken met andere software. LiveAgent biedt ook 24/7 klantenondersteuning voor elke klant.
Aanbevolen iedereen die op zoek is naar uitgebreide helpdesksoftware die gemakkelijk te gebruiken is
Net als LiveAgent biedt Zoho Desk een alles-in-één oplossing voor klantenondersteuning voor een betaalbare prijs. Het mist enkele functies, zoals geotargeting of het volgen van websitebezoekers, maar blinkt uit in alles wat het klanten biedt. Zoho Desk is een van de meest gevestigde en betrouwbare helpdesks die momenteel beschikbaar zijn.
Zoho Desk-klanten zijn Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins en Lycamobile.
Gratis €0/maandHet gratis abonnement omvat drie agenten en biedt ticketfuncties en ondersteunende functies, zoals SLA's, een privékennisbank, een helpcentrum en mobiele apps.
Standaard €14/maandBevat geavanceerde ticketsleutelfunctie, sociale & communitykanalen en toegang tot integraties. Het heeft ook veel extra functies die de ondersteuning van de helpdesk verbeteren.
Professioneel €23/maandHet professionele abonnement omvat ticketing voor meerdere afdelingen, telefonie, tijdregistratie, detectie van botsingen tussen vertegenwoordigers en andere waardevolle functies die uw Zoho Desk verder verbeteren.
Onderneming e40/maandHet duurste abonnement omvat een live chat en de ondersteuning van Zia - kunstmatige intelligentie. Dit abonnement bestaat uit alle beschikbare Zoho Desk-functies, zoals IVR op meerdere niveaus, aangepaste functies, meerdere kantooruren en nog veel meer.
Zoho Desk is een van de meest gebruikte helpdesks ter wereld. Het helpt duizenden helpdesks om fantastische ondersteuning te bieden. Zoho Desk is geschikt voor bedrijven van de meeste omvang en biedt een uitstekende oplossing voor de meeste helpdesks. De plannen bevatten een verscheidenheid aan handige functies en afzonderlijke klantenkanalen die bedrijven kunnen gebruiken, afhankelijk van wat ze nodig hebben. Bovendien biedt Zoho Desk eerlijke prijzen en betrouwbaarheid.
LiveAgent versus Zoho Desk-vergelijking
Aanbevolen voor die op zoek zijn naar een helpdesk met een focus op live chat
HappyFox maakt een helpdesk en speciale zakelijke software voor live chats boordevol verschillende functies. De app is beschikbaar voor zowel Mac- als Windows-besturingssystemen, evenals Android-, iPhone- en iPad-apparaten. HappyFox kan worden gebruikt om tickets af te handelen, met websitebezoekers te chatten en hun pagina-activiteit bij te houden.
HappyFox-klanten zijn onder meer Sennheiser, Whirlpool, M4Research, Power Quality Consultants, ORD Capital en Rockhurst University.
De prijzen van HappyFox beginnen vanaf €29 per maand. Het kan toenemen, afhankelijk van het plan waarvoor u besluit te kiezen. HappyFox biedt vier plannen om uit te kiezen.
MachtigeHet Mighty-abonnement biedt functies zoals het maken van tickets met meerdere kanalen, kennisbank, hulp bij migratie en SLA-beheer.
FantastischHet Fantastic-abonnement biedt alles van het Mighty-abonnement, plus de toevoeging van een helpdesk voor meerdere merken, aangepaste wachtrijen voor tickets, 24/7 emailondersteuning, optioneel EU-datacenter en SLA-inbreukmelding.
OndernemingNaast alles van de vorige twee plannen, biedt het Enterprise-plan proactieve agentbotsing, taak- en activabeheer, 24/7 email- en chatondersteuning en uptime-SLA.
Enterprise PlusHet Enterprise Plus-abonnement biedt alle mogelijke functies van eerdere abonnementen en voegt vertegenwoordigerscripting, 2 TB bijlageopslag, permanente rapportagegeschiedenis, 24/7 ondersteuning via email, chat en telefoon toe, evenals klantensuccesmanager.
HappyFox is een bekende helpdesk en chattoepassing die geschikt is voor bedrijven die callcentermogelijkheden nodig hebben. Het wordt wereldwijd gebruikt en biedt comfort en betrouwbaarheid in gebruik. HappyFox biedt honderden functies met een gebruiksvriendelijke interface in elk plan. Het wordt gebruikt door meer dan 12.000 bedrijven wereldwijd.
LiveAgent vs HappyFox vergelijking
Aanbevolen voor mensen die op zoek zijn naar een flexibele en betrouwbare helpdeskoplossing
Zendesk is een andere gevestigde en een van de meest complete helpdeskoplossingen die op de markt verkrijgbaar zijn. Tegen een iets hogere prijs is Zendesk gemaakt voor klantenondersteuningsdesks die topservice verwachten, ongeacht de prijs. U kunt in contact blijven met klanten via alle belangrijke kanalen die worden ondersteund door premiumfuncties.
Klanten van Zendesk zijn onder meer Dropbox, Etsy, Nokia WiFi Help Center, League of Legends, Kickstarter Support, Zoom Helper of Ultimate Ears Help Center.
Fundamentele ondersteuning €19 per medewerker/maandBevat essentiële ondersteuning voor email, Facebook en Twitter.
Suite team €49€ per medewerker/maandHet Suite-teamplan biedt een ticketsysteem en berichten via internet, mobiel en sociale media. Verder krijgt u toegang tot automatisering, workflows, tot 50 AI-aangedreven geautomatiseerde antwoorden, uniforme vertegenwoordigerswerkruimte, apps en integraties, naast andere handige functies.
Suite groei €79 per medewerker/maandNaast de functies van het vorige abonnement krijg je onder andere toegang tot een klantenportaal, AI-aangedreven kennisbeheer, aanpasbare ticketlay-out, SLA-beheer en meertalige ondersteuning.
Suite professional €99 per medewerker/maandHet Suite Professional-abonnement bevat alle functies van eerdere abonnementen en voegt gespreksroutering toe op basis van de vaardigheden van vertegenwoordigers, communityforums, privégesprekken met klanten, geavanceerde spraakmogelijkheden, aanpasbare dashboards en nog veel meer.
Zendesk wordt wereldwijd door ongeveer 170 000 klanten gebruikt. Het zijn bedrijven van elke omvang of sector die een betrouwbare helpdeskoplossing nodig hebben. Zendesk is een van de meest veelzijdige oplossingen die je kunt krijgen voor een hogere prijs. Het biedt eersteklas service, geweldige bruikbaarheid en een probleemloze ervaring.
LiveAgent versus Zendesk-vergelijking
Aanbevolen voor die de voorkeur geven aan eenvoud met standaard helpdeskfuncties
Teamsupport is een tickettool met mogelijkheden voor klantenbeheer en vele integraties. Het is geweldige software voor samenwerking en teamwork, product- en voorraadbeheer en voor analyses.
Teamsupport-klanten zijn Asure Software, ICANotes, Form I-9 Compliance, Multi-Systems, Suntell of RealPlus.
Teamsupport-prijzenTeamsupport-prijzen bieden op offertes gebaseerde abonnementen met prijzen vanaf €50 per maand. Daarnaast kunt u kiezen tussen Essential-, Professional- en Enterprise-abonnementen die een verscheidenheid aan functies bieden voor elk onderdeel van Teamsupport.
Klantenondersteuning
De abonnementen omvatten ticketbeheer, selfservice voor klanten, kennisbank, samenwerking, CSAT, klantenondersteuning, API, SLA-beheer en nog veel meer handige functies.
Realtime chat
Het maakt niet uit welk abonnement u kiest, realtime chat kan CRM- en helpdesk-integraties, beveiliging, incidentbeheer via meerdere kanalen en standaardondersteuning als essentiële functies hebben. U kunt extra functies krijgen met hogere abonnementen en chatbots, geavanceerde beveiliging, onboarding-services of zelfs premium-ondersteuning krijgen.
Klantensucces
Functies in het abonnement zijn onder meer abonnementsopbrengstbeheer, klantengezondheidsprofiel, klantensegmentatie, emailintegratie, CSM-productiviteitsbewaking en meer.
LiveAgent vs Teamsupport vergelijking
Aanbevolen voor mensen die een aanpasbare, algemene helpdesksoftware willen
Freshdesk is een andere goed afgeronde helpdesktool die wordt geleverd met krachtige functies en de mogelijkheid om elk belangrijk klantenkanaal in één systeem toe te voegen. Het is een van de meest populaire helpdeskoplossingen die wereldwijd wordt gebruikt.
Freshdesk-klanten zijn onder meer Bridgestone, Lesley University, Pearson, Exabytes, Decathlon, Hired of 360training.com.
GratisHet gratis abonnement omvat email & sociale ticketing, ticketverzending, kennisbank, tickettrendrapport, datacenterlocatie en functies voor teamsamenwerking.
Groei €15 per medewerker/maandDit abonnement omvat alles van het gratis abonnement en extra functies. Automatisering, conflictdetectie, marktplaats-apps, helpdeskrapport, SLA & kantooruren en andere handige functies.
Pro €49 per medewerker/maandAlles van eerdere plannen en voegt aangepaste rapporten toe & dashboards, uitbreidbare API-limieten, CSAT-enquêtes, apps op maat, meertalige kennisbank, meerdere producten en meer.
Enterprise €79 per medewerker/maandHet Enterprise-plan omvat alles wat eerder is genoemd en voegt op vaardigheden gebaseerde routering, sandbox, auditlogboek, medewerkersverschuivingen, IP-bereikbeperking, e-mailbot, assist-bot, auto-triage, artikelsuggestie, robo-assistentie en nog veel meer toe.
Freshdesk wordt wereldwijd gebruikt door kleine en middelgrote bedrijven dankzij de volledig uitgeruste helpdesk die bijna elk belangrijk klantkanaal ondersteunt. Het is ook zeer aanpasbaar en past zich aan de werkstroom van vertegenwoordigers aan.
LiveAgent versus Freshdesk vergelijking
Aanbevolen voor mensen die op zoek zijn naar krachtige CRM-ticketsoftware en helpdesk in één oplossing
HubSpot Service Hub maakt deel uit van een breder pakket van afzonderlijke zakelijke tools van HubSpot. Het biedt ondersteuning van alle belangrijke communicatiekanalen in één helpdeskplatform met alles van ticketing tot VoIP-bellen.
HubSpot-klanten zijn onder meer Chargebee, iZooto, POSist, Truegrowth, Roambee, E-Zest of Niswey.
Starter €41 per maandStarterplan verwijdert branding uit live chat, vergaderplanning, documenten en 1-op-1 e-mail. Het plan omvat een gedeelde inbox, team email, ticketpijplijnen, eenvoudige ticketautomatisering, basisbots, bellen, slappe integratie, sjablonen en andere handige functies.
Professional €331 per maand voor vijf betalende gebruikersHet Professional-abonnement voegt helpdeskautomatisering, ticketroutering, externe kennisbank, videohosting, standaard contactscores, prognoses, klantonderzoeken, aangepaste rapportage en nog veel meer toe.
Enterprise €1104 per maand voor tien betalende gebruikersHet Enterprise-abonnement omvat alles van eerdere abonnementen en voegt gebruikersrollen, hiërarchische teams, machtigingen op veldniveau, berekende eigenschappen, recordaanpassing, gespreksintelligentie, doelen, draaiboeken en meer toe.
Hubspot biedt een breed scala aan oplossingen, waaronder een marketingoplossing, een hub voor klantcommunicatie en een verkoopoplossing. Hubspot is geen alles-in-één oplossing, omdat ze hun producten verkopen met aparte abonnementen. Hubspot Service Hub is een toegewijd klantenserviceplatform dat gebruikers kan helpen bij het afhandelen van tickets en om verbinding te maken met andere oplossingen als ze dat willen.
LiveAgent versus HubSpot Service Hub vergelijking
Aanbevolen voor die een krachtige tool voor IT-beheer willen met helpdeskmogelijkheden
Solarwinds biedt een brede IT-beheeroplossing met een eigen helpdeskplatform dat zich richt op ticketserviceportaal en chat. Het is het ideale pakket voor bedrijven die zich moeten concentreren op netwerkbeheer, infrastructuurbewaking en andere technische diensten.
Klanten van Solarwinds zijn AT&T, Ford Motor Company, CBS, MasterCard, Nestle, Blue Cross en Blue Shield.
Team €19 per gebruiker/maandDit plan omvat incidentbeheer, een serviceportal en een onbeperkt aantal aanvragers.
Zakelijk €39 per gebruiker/maandNaast functies van het vorige abonnement, omvat het Business-abonnement een servicecatalogus, wijzigingsbeheer, SLA, groepen, aangepaste rollen, internationalisering en realtime 24/7 chatondersteuning.
Professioneel €69 per gebruiker/maandHet professionele abonnement voegt meer functies toe, zoals aangepaste velden en formulieren, geavanceerde automatiseringen, netwerkdetectie, contractbeheer, naleving van licenties, geplande rapporten, API-toegang en verdere ondersteuningsopties via chat, telefoon of email.
Onderneming €89 per gebruiker/maandHet Enterprise-abonnement bevat alle genoemde functies van de vorige abonnementen en voegt visuele CMDB- en afhankelijkheidstoewijzing, multi-factor authenticatie, onboarding-services en tot 1500 API-aanroepen per gebruiker per minuut toe.
Solarwinds biedt een klantenserviceplatform dat zich primair richt op bedrijven die zich bezighouden met netwerkbeheer en IT-infrastructuur. Dit maakt het ideaal voor IT-serviceteams die netwerk- en IT-infrastructuurproblemen met de gebruikers moeten oplossen.
LiveAgent vs Solarwinds vergelijking
LiveAgent biedt een ultramodern systeem dat elk vitaal klantkanaal aankan. Elk klantkanaal en krachtige tool wordt ondersteund door geavanceerde functies waarmee u snel en betrouwbaar inkomende tickets kunt oplossen. Verbind andere apps met LiveAgent dankzij onze integraties en creëer de ultieme klantenservicehub voor uw agenten. Wij hechten veel waarde aan klantenloyaliteit en daarom kunt u 24/7 alles bespreken met ons klantenserviceteam. Krijg toegang tot onze oplossing voor een eerlijke prijs en krijg de beste waarde voor uw geld.
Tenzij u zich alleen wilt concentreren op standaardantwoorden, moet uw personeel worden getraind in zowel de basis als de geavanceerde kant van ticketing en klantenondersteuning. Daarom moet ticketsoftware voor iedereen gemakkelijk te leren zijn, zelfs in complexe gebeurtenisscenario’s, en uw vertegenwoordigers helpen te leren hoe ze een volledig uitgeruste helpdesksoftware kunnen gebruiken. LiveAgent-systeem biedt een handige opstartgids die iedereen zal leren hoe alles moet worden ingesteld en aan de slag kan gaan. Onze website bevat ook een Academy. Het staat vol met artikelen die het hele spectrum van helpdesksystemen bestrijken, zoals ticketing, live chat, callcenter en meer. Bovendien kan het uw vertegenwoordigers helpen om volwaardige helpdeskexperts en betrouwbare klantenservicemedewerkers te worden.
Voor interactie met de klant hebt u niet altijd alle tools, kanalen of geavanceerde functies tot je beschikking. Verschillende bedrijven hebben verschillende oplossingen nodig met betrekking tot ticketuitdagingen. Te veel betalen voor functies die u nooit zult gebruiken, kan de productiviteit van vertegenwoordigers verlagen en leiden tot complicaties met uw klantenserviceplatform. Zorg ervoor dat u optimaal profiteert van gratis proefversies om erachter te komen wat voor u werkt en wat niet.
Proeven zijn belangrijk omdat ze ons in staat stellen het systeem en de interface met functies uit te proberen. Sla een gratis proefperiode niet over vanwege fancy talk alleen maar omdat u de informatie op een website leest. Met gratis proefversies kunt u basisfuncties uitproberen en laten zien hoe u omgaat met complexe gebeurtenissen en situaties in de dagelijkse klantenondersteuning.
De interface van de helpdesk met functies waarvoor u momenteel betaalt, is misschien voldoende, maar heeft u er al over nagedacht wat er zal gebeuren als u een upgrade uitvoert? De meeste ticketsystemen bieden verschillende betalende abonnementen aan met of zonder bepaalde functies. Zorg ervoor dat u een oplossing kiest met een aanpasbare gebruikersinterface waarmee u indien nodig kunt upgraden en aan uw behoeften kunt voldoen.
De prijzen voor helpdesksoftware voor ticketverkoop kunnen variëren van gratis tot zeer duur. Dit hangt van veel factoren af. U moet altijd een paar dingen overwegen voordat u besluit een systeem te kiezen. De kosten kunnen variëren vanwege functies en hun kwaliteit, het aantal aangepaste integraties, de populariteit van het geselecteerde merk, gebruik in verschillende scenario’s, schaalbaarheid en vele andere factoren. Er zijn een paar prijsmodellen die moeten worden overwogen om ervoor te zorgen dat een helpdesksysteem de moeite waard is en past bij uw bedrijfsmodel.
Per kaartjeMet prijsmodellen per ticket kunt u betalen voor wat u nodig heeft. Dit prijsmodel is ideaal voor helpdesks met een laag aantal klantentickets. Het grootste nadeel is misschien een gebrek aan motivatie voor vertegenwoordigers om ondersteuning te bieden, aangezien elk afgehandeld ticket gelijk staat aan een groter bedrag dat aan de serviceprovider wordt betaald.
Per licentieLicentieprijsmodellen kunnen licenties voor een of meer gebruikers bevatten. Iedereen die het heeft, kan de software onbeperkt gebruiken zolang de prijs is betaald. De prijs voor een licentie kan een forfaitair bedrag zijn of op abonnementsbasis.
Per apparaatNet als bij het licentieprijsmodel, kunt u een forfaitair bedrag of abonnementskosten betalen waarmee u ticketingsoftware op meerdere apparaten kunt gebruiken. De uiteindelijke stapels voor elk apparaat dat in een helpdesk wordt gebruikt.
Per makelaarHet op vertegenwoordigers gebaseerde model is het meest gebruikelijk en heeft de meeste voorkeur omdat het u eerlijke voorwaarden biedt. Uw prijs is afhankelijk van het aantal softwaregebruikers. Ze kunnen de software gebruiken met elke betaalde functie zonder limieten die zijn ingesteld door ticketing of runtime.
Er zijn een paar belangrijke dingen die honderden organisaties vragen tijdens demo-oproepen. Allereerst moet u weten waarvoor u gaat betalen. Vraag naar ondersteunde klantcommunicatiehub- of kanaalopties, evenals functies die zijn opgenomen in abonnementen of ondersteunde integraties met andere software. Dan komt de prijsstelling. De totale eigendomskosten zijn een van de belangrijkste prioriteiten.
De implementatie van ticketsoftware is over het algemeen een eenvoudig proces dat kan verschillen in een paar groeten. Het belangrijkste verschil is tussen webgebaseerde of applicatiegebaseerde software. Over het algemeen slaat u het installatieproces over met webgebaseerde oplossingen en begin ze meteen te gebruiken. Het enige dat u nodig heeft, is uw emailadres op te geven en u te registreren voor een gratis proefversie. Nadat u uw email hebt bevestigd, kunt u inloggen en vertrouwd raken met het helpdeskplatform. LiveAgent biedt bijvoorbeeld vanaf het begin een handige handleiding om aan de slag te gaan. Het leidt elke nieuwe gebruiker door een paar eenvoudige stappen die hen helpen bij het opzetten van hun nieuwe oplossing.
Ticketsoftware is een van de meest essentiële tools geworden voor het afhandelen van klantenondersteuning. Door inkomende verzoeken van klanten te beheren via ticketing, kunt u sneller en betrouwbaarder advies geven en kunnen agenten een groter aantal verzoeken van klanten afhandelen. Ticketingsystemen kunnen een toegevoegde waarde zijn voor elke helpdesk. Dit hangt af van klantencommunicatiekanalen, functies en integraties waarop u besluit te vertrouwen, evenals opgeleide medewerkers van de klantenservice. Reageer eenvoudig op serviceverzoeken en ontvang de juiste ticketsoftware voor uw helpdesk.
Probeer alles wat we te bieden hebben met een gratis proefperiode van 14 dagen
Er zijn veel keuzes als het gaat om ticketsoftware, maar ze zijn niet allemaal bestand tegen de uitdaging van moderne klantenondersteuning in een bepaalde situatie. LiveAgent ticketsoftware is een helpdeskoplossing met meerdere kanalen die elk klantenkanaal ondersteunt. Biedt handige communicatie-opties en de beste klantenervaring met de juiste tool LiveAgent ondersteunt email, realtime chatten, een callcenter, een klantenportaal met kennisbank, veelgestelde vragen en forums, evenals sociale media zoals Facebook, Instagram , Twitter en Viber.
Ticketsoftware is een essentieel hulpmiddel voor het bieden van klantenondersteuning. Elke ticketsoftware bevat een ticketsysteem dat communicatie van geselecteerde kanalen verzamelt en omzet in tickets. Deze tickets worden vervolgens georganiseerd in één handig dashboard voor gemakkelijke toegang door helpdeskteams. De tickets kunnen gemakkelijk worden georganiseerd, gefilterd en opgelost door klantenservicemedewerkers dankzij de mogelijkheden van de ticketsoftware. Een goede ticketsoftware ondersteunt meerdere communicatiekanalen en biedt een verscheidenheid aan functies en integraties om de mogelijkheden verder uit te breiden.
Ticketsoftware wordt overal door helpdeskteams gebruikt om de efficiëntie en snelheid van klantenondersteuning te verhogen. Omdat het een verscheidenheid aan functies en kanalen ondersteunt, hebben helpdeskteams sneller toegang tot klantencommunicatie en kunnen ze vragen van klanten efficiënt oplossen. Dit leidt tot een hogere klantentevredenheid en een veel hogere efficiëntie van helpdesks. Ticketsoftware is ook een geweldige tool voor contactbeheer en een alles-in-één tool voor communicatie.
LiveAgent ticketsysteem wordt geleverd met een verscheidenheid aan automatiseringsfuncties, Regels genaamd. Deze regels kunnen op maat worden gemaakt, waardoor het voor elke helpdesk gemakkelijker wordt om een specifieke workflow te creëren. Regels kunnen de efficiëntie van vertegenwoordigers aanzienlijk verhogen, de respons verbeteren en stroomlijnen dagelijkse taken. Ze laten ook minder ruimte voor fouten en elimineren repetitieve taken, terwijl de kosten van helpdesks worden verlaagd. LiveAgent automatiseringen kunnen worden geopend en ingesteld in configuratie-opties met een verscheidenheid aan opties om uit te kiezen van.
Het is letterlijk niet eenvoudiger om LiveAgent in te stellen en te gaan gebruiken. U kunt beginnen met het maken van een gratis proefperiode van 14 dagen. Voer uw emailadres in en u bent vrijwel onmiddellijk ingesteld en klaar om uw accounts toe te voegen. LiveAgent biedt een handig Aan de slag-venster na uw eerste installatie, zodat u het kunt volgen om het proces snel te doorlopen. Voeg uw emailaccounts toe en stel een live chatwidget en een callcenter in. Creëer uw kennisbank en voeg sociale media toe Maak u klaar om snel geweldige ondersteuning te bieden. Een andere manier om de LiveAgent-mogelijkheden uit te breiden, zijn de integratiefuncties en plug-ins.
LiveAgent ticketsoftware is door iedereen gemakkelijk te gebruiken. Zodra u het hebt ingesteld, krijgt u toegang tot onze Aan de slag-gids die u door het hele proces van het opzetten van uw online helpdesk leidt. Tegen de tijd dat u klaar bent , hebt u alles geleerd wat u nodig hebt om essentiële en geavanceerde tickettaken uit te voeren.
LiveAgent is een van de beste helpdeskoplossingen die beschikbaar zijn voor elke helpdesk. Het heeft talloze prijzen gewonnen, zoals de prijs voor beste klantenservicesoftware 2021 of de beste software voor klantensucces van Digital.com. Andere prijzen zijn onder meer Leader in Issue Trackingsoftware of Top Live Chatsoftware.
Ticketsoftware verandert meestal prijsbereiken om beter te voldoen aan de vereisten van klantenondersteuningsdesks. Deze prijswijzigingen kunnen ook de toevoeging of verwijdering van bepaalde functies, toegevoegde waarde van integraties en soms zelfs de vraag naar helpdesksoftware weerspiegelen op een bepaald moment.
LiveAgent is een tool die bedrijven helpt met klantenservice. Na aanmelding wordt een bericht met inloggegevens gestuurd. Het dashboard wordt opgestart en inloggegevens worden naar de mailbox gestuurd. Er wordt gebruik gemaakt van cookies. Plan een demo om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen. Contact opnemen kan via de Contactformulier, Messenger, Whatsapp of Live chat.
LiveAgent biedt klanten de mogelijkheid om te genieten van hun service en beperkingen en wijzigingen in gebruik en limieten bespreekbaar te maken. Ze bieden verschillende abonnementen, waaronder een gratis optie met beperkte functionaliteit en-toegang. LiveAgent slaat gegevens van klanten op in het dichtstbijzijnde datacenter en biedt 24/7 ondersteuning via verschillende kanalen. Klanten kunnen creditskaartgegevens invoeren en upgraden naar een betaald abonnement en als bedrijf klant service is er VIP-ondersteuning beschikbaar. Alle accounts zijn veilig dankzij de modernste beveiliging en SSL-codering.
De juiste helpdesksoftware voor elk startend bedrijf
Het gebruik van helpdesksoftware voor startende bedrijven kan de klantencommunicatie efficiënter maken met productiviteitsfuncties die snellere communicatie, automatisering van taken en stroomlijning van communicatie van elk kanaal naar één plek bieden. LiveAgent is een betaalbare en schaalbare optie met multi-channel mogelijkheden. Niet alle startende bedrijven hebben echter speciale helpdesksoftware nodig en moeten afwegen welke soorten klantencommunicatiekanalen ze nodig hebben. Het gratis abonnement van LiveAgent kan echter werken voor bedrijven die alleen basisklantcommunicatie afhandelen.
Nederlandse klantenervaring software
De tekst bespreekt vijf verschillende softwareprogramma's die bedrijven kunnen gebruiken om hun klantenservice te verbeteren en outreach-inspanningen te verspreiden. Sprinklr en Zoho Desk worden aanbevolen voor grotere bedrijven, terwijl Bitrix, SurveyMonkey CX en Startquestion beter passen bij bedrijven die hun digitale marketing willen stroomlijnen. Elk programma heeft verschillende prijsopties en voordelen, zoals automatisering en klantenondersteuning.
Dit stuk tekst beschrijft de functies van een klantenondersteuningssoftware, zoals waarschuwingen en escalaties, geautomatiseerde routering, call centerbeheer, wachtrijbeheer, emailbeheer, prestatiestatistieken, kennisbankbeheer, communicatie via meerdere kanalen, real-time chat, rapportage en analyses, selfserviceportaal, SLA-beheer, sociale media-integratie, ticketbeheer en workflowbeheer. Het wordt ook gewaardeerd door geverifieerde gebruikers op Capterra voor de productwaarde versus prijs, klantenondersteuning en gebruiksvriendelijkheid. Geïnteresseerden kunnen het gratis uitproberen zonder creditcard.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met meer dan 179 functies en 40 integraties, en ondersteunt meerdere talen. Het bedrijf staat bekend om zijn geweldige klantenservice en is de hoogst gewaardeerde software voor KMO's in 2019 en 2020. Het biedt verschillende abonnementen met gratis proefperiodes en migratiemogelijkheden van Zendesk.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar