Een speciale hub met klantenportaalsoftware

Bied klanten toegang tot bronnen en ticketcontrole.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice    
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Verlaag de kosten met klantenportaalsoftware

Zet een uitgebreid, goed gestructureerd en goed geïndexeerd klantenportaal op met een kennisbank,forums, en FAQ’s. Verminder de tijd en kosten van communicatie met uw klanten door selfserviceondersteuning aan te bieden en door uw klanten de voortgang van hun ondersteuningsvragen te laten controleren zonder contact met u op te nemen. Met LiveAgent is het eenvoudig.
  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Wat is klantenportaalsoftware?

Klantenserviceportaalsoftware, ook wel klantenportaalsoftware genoemd, stelt u in staat informatie met uw klanten te delen. Het klantenwebportaal stelt uw klanten ook in staat om veilig toegang te krijgen tot hun ticketstatus of geschiedenis, diepgaande product- of service-informatie en meer. Een gebruiker van een klantportaal heeft bijvoorbeeld toegang tot artikels in de product kennisbank en tot het communityforum. Kortom, het klantenportaal biedt een mix van productspecifieke kennis, bedrijfsinformatie en selfservicetools.
Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Hoe werkt klantenportaalsoftware?

>Een beveiligd klantenportaal zoals LiveAgent stelt uw klanten in staat om de status van hun vragen te controleren nadat ze zich hebben aangemeld. Omdat vragen van klanten worden omgezet in tickets, vindt de klant alle details in een zogenaamd “ticket”. Dankzij deze technologie hoeven klanten niet te wachten op assistentie van klantenservicemedewerkers. Een klantenportaal is een superieure klantenservice oplossing die een naadloze online ervaring creëert en de gebruikersbetrokkenheid vergroot via forums, feedback formulieren en een interactieve kennisbank.

Waarom zou u een klantenportaal hebben?

Klantenservice is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. U hoeft niet te wachten op emailmeldingen om te weten dat uw probleem is opgelost. Met softwareoplossingen voor klantenportalen hebben portaalgebruikers toegang tot de informatie die ze nodig hebben zonder te wachten op ondersteuning. Deze speciale ondersteuningsportaals bieden portaalgebruikers ook toegang tot eerdere ticketgeschiedenis, de kennisbank, een community-feedback in te dienen. De online selfserviceportaal kan een speciale ruimte zijn voor uw klanten om relevante kennisbankartikelen te zoeken. Stop met het maken van Google Spreadsheets om documenten met klanten te delen. Deze gecompliceerde processen schaden alleen uw klantenbetrokkenheid. Selfservicebronnen zoals kennisbanken, forums of klantenfeedback bevrijden uw klantenvertegenwoordigers van veelgestelde vragen en stellen hen in staat zich te concentreren op moeilijkere klantenvragen. Profiteer van onze klantenportaalsoftware om functieaankondigingen en productrelease-opmerkingen te delen en de productiviteit van uw vertegenwoordigers meteen te verbeteren.
Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Effectief klantenportaal dat past bij uw bedrijf

Het LiveAgent-klantenportaal bevat een kennisbank, een forum en feedback van klanten.

70% van de klanten zoekt liever zelf naar antwoorden voordat ze contact opnemen met de klantenservice

Zet een klantenportaal en zijn visuele elementen op met slechts een paar klikken. Creëer kennisbanken en genereer een forum zodat uw klanten zichzelf kunnen helpen en nieuwe functionaliteiten of verbetersuggesties kunnen bespreken.
smiling woman with coffee

LiveAgent maakt klantenondersteuning tien keer eenvoudiger. Onze reactietijd is maar liefst 26% sneller.

black Martinus logo

Leer uw klanten om problemen onafhankelijk op te lossen

Uw ondersteuningsmedewerkers zullen minder tickets ontvangen en als gevolg daarvan zullen hun reactietijden op vragen van klanten aanzienlijk sneller zijn.
Het klantenportaal slaat uw kennisbankartikels en forumberichten op, evenals de feedback en suggesties van uw klanten. Lees verder…
Een kennisbank is een van de belangrijkste portaalfuncties die klanten gemakkelijke en exclusieve toegang bieden tot uw kennisbankartikels of veelgestelde vragen Lees verder…
Op forums kunnen uw klanten elkaar helpen door elkaars vragen te beantwoorden. Lees verder…
Laat uw klanten u feedback en suggesties sturen. Creëer en plaats een feedbackknop op uw website. Lees verder…

Betaalbare klantenportaalsoftware

Gebruik alle functies van het klantenportaal en ondersteun uw klanten, zelfs wanneer uw klantenservicemedewerkers offline zijn met ons betaalbare abonnementen.

$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Overrompelde klantenondersteuning?

Laten we de realiteit onder ogen zien: uw klanten hebben altijd een oneindig aantal vragen, verzoeken en verzoeken. Tijd is de meest waardevolle hulpbron die u heeft, en als u deze in de juiste activa investeert, kan uw bedrijf een flinke boost krijgen. Bedrijven verliezen elk jaar miljoenen dollars door geld toe te wijzen aan de verkeerde activa. Wees niet een van hen.

Medewerkersportaal voor uw klantenservicemedewerkers

Het voor de hand liggende voordeel van een klantenportaal is het bieden van efficiënte selfservice voor uw klanten. Met de speciale klantenportaaloplossing van LiveAgent kunt u echter ook intern kennisbeheer voor uw vertegenwoordigers creëren. Zoals eerder vermeld, bestaat het klantenportaal uit de kennisbank en het forum. Beide kunnen zowel voor klanten als voor vertegenwoordigers worden gemaakt. De gedetailleerde kennisbank kan een uitstekende manier zijn om documenten te delen om de continuïteit van de kennis intern te ondersteunen. Daarnaast kunt u interne kennis delen via een forum. Het interne forum kan een enkele locatie zijn om specifieke onderwerpen te bespreken in plaats van berichten op de werkplek. Over het algemeen zorgt het voor betere teaminteracties en wordt communicatie op de werkplek eenvoudig.
Agents in Help desk software - LiveAgent

Meer dan 30.000 bedrijven zijn al overtuigd

LiveAgent is een veelzijdig, uitgebreid platform dat ook een selfserviceportaal biedt. Bekijk onze succesverhalen en gebruikersrecensies om erachter te komen hoe LiveAgent uw klantenondersteuning een boost kan geven en het geluk van uw zakenpartners kan vergroten.
knowledge base designs in LiveAgent

Pas de layout aan uw merk aan

Zet een klantenportaal op met slechts een paar klikken. Creëer een kennisbank en pas deze zonder enige codering aan het ontwerp van uw bedrijf aan. Met slechts een paar klikken kunt u een forum voor uw klanten genereren waar ze nieuwe functionaliteiten kunnen bespreken, hulp kunnen vragen of suggesties voor verbetering kunnen doen.

Laat klanten contact met u opnemen via een flexibel ticketformulier

Met LiveAgent-ticketformulieren kunnen klanten in contact komen met uw ondersteuningsteam via een klantenportaal. Dus, wat is het voordeel van het gebruik van deze vorm van berichtenuitwisseling? Welnu, LiveAgent kan klantengegevens opslaan en organiseren via een CRM-systeem. Dus wanneer de klant contact opneemt via het klantenportaal, beschikken de vertegenwoordigers over meer klanteninformatie. Hierdoor kunnen ze efficiënte hulp bieden. Al met al is het een slimme klantenservice-oplossing die de klantencommunicatie en interne ondersteuningsprocessen verbetert.
Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Hoe kunt u profiteren van een klantenportaal?

We hebben de voordelen van het gebruik van onze Nederlandse klantenportaal software hieronder uiteengezet:

Kosten voor klantenservice verlagen

Een werknemer betalen is veel duurder dan uw klanten in staat stellen om hulp te vinden in uw klantenportaal.

Bespaar uw ondersteuningsmedewerker tijd

Laat uw vertegenwoordigers minder tijd besteden aan de telefoon, email en live chats om de problemen van klanten op te lossen.

24/7 eenvoudige toegang tot informatie

Klantenportalen maken het uw klanten gemakkelijk om de hulp te krijgen die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben.

Alle ondersteuningskanalen op één en dezelfde plaats

De Nederlandse klantenportaal software van LiveAgent kan worden geïntegreerd met meerdere communicatiekanalen en biedt bijna 200 functies.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Plan een demo

requestDemo
Wat leer je tijdens de demo
  • Hoe u uw zakelijke doelen kunt bereiken met LiveAgent – of het nu gaat om het verbeteren van de klanttevredenheid of het genereren van meer omzet.
  • Hoe LiveAgent werkt. We geven je een rondleiding door het product, zodat je een idee krijgt hoe het is om met onze software te werken.
  • Antwoorden op al je vragen over prijzen, service, integraties en functies.
“Benader elke klant met het idee om hem of haar te helpen een probleem op te lossen of een doel te bereiken, niet om een product of dienst te verkopen.” – Brian Tracy Andrej Saxon Verkoopsmanager

FAQ

Wat is een klantenserviceportaal?

Een klantenserviceportaal stelt uw klanten in staat om in realtime antwoorden op hun vragen te vinden zonder contact op te nemen met uw klantenondersteuningsteam. Een klantenserviceportaal is 24/7 beschikbaar en bevat relevante informatie zoals beleid, facturen, leveringen, bestellingen en online betalingen.

Wat maakt een goed klantenportaal?

Een goed klantenportaal verbetert de kwaliteit van de interacties tussen uw merk en uw klanten door gemakkelijker toegang tot informatie te bieden.

Wat zijn de algemene kenmerken van een klantenportaal?

Klantenportaalfuncties omvatten maar zijn niet beperkt tot 24/7 selfservice, de mogelijkheid om uw eigen bedrijfsbranding aan te passen en toe te voegen, eenvoudig in te bedden in bedrijfswebsites, toegang tot overzichten en online betalingen, mogelijkheid om te lezen/ schrijf informatie en aangepaste CSS-stijlopties.

Wat is het doel van klantenwebportaalsoftware?

Het punt van een webportaal is om één toegangspunt te bieden tot relevante informatie zoals beleid, facturen, betalingen of how-to-artikelen. Een goed webportaal stelt uw klanten in staat om de gewenste informatie zelf te vinden, zonder contact met u op te nemen voor hulp.

Hoe gebruikt u de klantportaalsoftware?

Het klantenportaal wordt gebruikt voor kennisbankartikelen, forums, suggesties en feedbackborden. Bovendien toont het de geschiedenis van eerdere tickets van de klant. Als resultaat kunnen klanten hun eerdere klantenvragen bekijken en een chat starten indien nodig.

Wat zijn de voordelen van klantenportaalsoftware?

Tegenwoordig verwachten klanten dat websites een selfservice-optie hebben. Selfservice is nu de eerste keuze om naar de benodigde informatie te zoeken. Als u geen klantenportaal/kennisbank heeft, kunt u verliezen aan een concurrentie binnen enkele seconden. De belangrijkste voordelen van een klantenportaal zijn 24/7 klantenservice, meer omzet en een hogere klantentevredenheid.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
Related Articles to Nederlandse klantenportaal software
LiveAgent is volledige servicedesk software met tal van functies die gebruik maakt van een ticketing systeem om al uw servicedeskprocessen te combineren.

Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring

LiveAgent is klantensucces software die gebruikt kan worden door bedrijven van elke omvang en sector om communicatie met hun klanten te verbeteren en biedt soepele workflow voor werknemers, verbeterde klantenervaring en efficiënte responstijd. Grote merken zoals Huawei, BMW, Yamaha en O2 vertrouwen op LiveAgent, die ook handig is voor kleine bedrijven. De keuze voor de juiste servicedesk software hangt af van de specifieke behoeften van uw bedrijf en LiveAgent is gecreëerd om zo flexibel mogelijk te zijn. Servicedesk-software biedt incidentbeheer en ondersteuning voor servicedesk-aanbieders om klanten te helpen met hun vragen, waardoor het werknemers workflow, klantenervaring en responstijd verbetert.

Kant-en-klare ticketsjablonen om de responstijden te verkorten en meteen een consistente klantenservice-ervaring te bieden!

Ticketsjablonen

Het gebruik van standaardantwoorden, vooraf gedefinieerde antwoorden en sjablonen bij het reageren op veelvoorkomende vragen en ondersteuningsverzoeken kan de responstijden verkorten en een consistente klantenservice-ervaring bieden. Het is echter belangrijk om een bibliotheek met efficiënte sjablonen te creëren, gebaseerd op veelvoorkomende scenario's. Voorbeelden van basissjablonen voor ondersteuningstickets worden gegeven, waaronder bevestiging ontvangen van een ticket, ticketvoortgang supdaten en meer informatie aan een klant vragen. Het informeren van de klant dat het probleem is opgelost wordt ook besproken.

Bellen en gebeld worden via internet met onze geavanceerde telefonie software. Voer internationale en regionale oproepen voor lokale prijzen.

Heeft u nood aan betrouwbare Nederlandse telefonie software?

LiveAgent biedt een gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde telefoniesoftware die deel uitmaakt van een alles-in-één platform met meerdere kanalen. Het is gemakkelijk in te stellen en te gebruiken zonder IT-medewerkers erbij te betrekken. Vertrouwd door meer dan 21.000 bedrijven, biedt LiveAgent ook volledig meertalige software met ondersteuning voor meer dan 40 app-talen en speciale letteraccenten. Word lid van de LiveAgent-familie en ontdek waarom ze de hoogst gewaardeerde helpdesk software zijn voor kleine en middelgrote bedrijven.

Hoeveel klanten maken gebruik van klantenportalen? U kunt de statistieken van onze klantenportaalbenchmarks lezen om enkele belangrijke statistieken te leren.

Klantenportaal benchmarks

LiveAgent biedt diverse softwareoplossingen op het gebied van klantenservice, waaronder VoIP-telefoonsystemen en cliëntenportaalsoftware. Het bedrijf heeft verschillende prijs- en functieniveaus en biedt ook ondersteuning en gegevensmigratie. Het opstarten van een account verloopt via een e-mail met inloggegevens. LiveAgent houdt gebruikers op de hoogte via sociale media en een nieuwsbrief. Algemene voorwaarden en beveiligings- en privacybeleid zijn van toepassing.

Wanneer er een nieuw ticket verschijnt, is niemand de eigenaar ervan. Zodra u het ticket opent, kunt u het toewijzen aan een afdeling of aan een bepaalde vertegenwoordiger. U kunt de criteria instellen.

Ticket toewijzen

LiveAgent is een klantenservice software met VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware en klachtenbeheersystemen. Het biedt ondersteuning voor inkomende en uitgaande communicatie en wordt geleverd met integratiemogelijkheden. Men kan zich aanmelden voor een gratis proefperiode, en er wordt een e-mail met inloggegevens gestuurd nadat het account is aangemaakt. Ticketvelden bieden de mogelijkheid om meer informatie te verzamelen over de tickets van uw klanten. Het bedrijf heeft verschillende ondersteuningsmogelijkheden en heeft ook een blog en woordenlijst beschikbaar. LiveAgent is eigendom van Quality Unit, NV.

Gebruik onze emailsjablonen voor klanten om gebruikers uit te nodigen om lid te worden van uw klantenportal, hun wachtwoord opnieuw in te stellen, feedback te geven en meer.

Emailsjablonen voor klantenportaal

Dit artikel is gericht op medewerkers van Software-as-a-Service-bedrijven en beschrijft hoe om te gaan met functieverzoeken van klanten. Het bevat tips en voorbeelden van e-mailsjablonen om professioneel te reageren, zelfs als de gevraagde functie niet past bij het bedrijfsplan. Verder wordt een lijst gegeven van populaire klantenservicebedrijven en sjablonen voor ticketantwoorden die de efficiëntie van vertegenwoordigers kunnen vergroten en de klanttevredenheid kunnen verhogen. LiveAgent wordt aangeboden als een oplossing voor klantenservice en bevat verschillende functies voor klantenondersteuning.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo