Gratis proefperiode

Verlaag de kosten met Nederlandse klantenportaal software

Zet een klantenportaal op, compleet met een kennisbank, forum en FAQ’s. Verlaag de tijd en kosten van communicatie met uw klanten door selfservice ondersteuning aan te bieden met LiveAgent. Laat uw klanten de voortgang van hun ondersteuningsvragen bekijken zonder contact met u op te nemen. Met LiveAgent is het eenvoudig.

Alle ondersteuningskanalen op één en dezelfde plaats

De Nederlandse klantenportaal software van LiveAgent kan worden geïntegreerd met meerdere communicatiekanalen en biedt bijna 200 functies.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

70% van de klanten zoekt liever zelf naar antwoorden voordat ze contact opnemen met de klantenservice

Zet een klantenportaal op met slechts een paar klikken. Creëer een kennisbank en genereer een forum zodat uw klanten zichzelf kunnen helpen en nieuwe functionaliteiten of verbetersuggesties kunnen bespreken.

LiveAgent Customer Portal

LiveAgent Knowledge Base

LiveAgent Forum

LiveAgent Feedback & Suggestions

afbeelding persoon 2

LiveAgent maakt klantenondersteuning tien keer eenvoudiger. Onze reactietijd is maar liefst 26% sneller.

Eva Kianickova, Head of Customer Service
logo martinus zwart

Leer uw klanten om problemen onafhankelijk op te lossen

Uw ondersteuningsmedewerkers zullen minder tickets ontvangen en als gevolg daarvan zullen hun reactietijden op vragen van klanten aanzienlijk sneller zijn.

Het klantenportaal slaat uw kennisbankartikels en forumberichten op, evenals de feedback en suggesties van uw klanten. Lees verder…

Bied klanten gemakkelijk toegang tot uw kennisbankartikels of veelgestelde vragen. Lees verder…

Op forums kunnen uw klanten elkaar helpen door elkaars vragen te beantwoorden. Lees verder…

Laat uw klanten u feedback en suggesties sturen. Creëer en plaats een feedbackknop op uw website. Lees verder…

Betaalbare klantenportaal software

Gebruik alle functies van het klantenportaal en ondersteun uw klanten zelfs als uw ondersteuningsmedewerkers offline zijn.

Package Name

Ticket

Geschikt voor kleine bedrijven en professionele marketeers

15 /maand
Package Name

Ticket+Chat

Geschikt voor kleine bedrijven en professionele marketeers

29 /maand

Overrompelde klantenondersteuning?

Laten we eerlijk zijn: uw klanten zullen altijd een oneindig aantal vragen en verzoeken hebben. Tijd is het meest waardevolle dat u heeft en als u dit in de juiste tools investeert, kan uw bedrijf een aanzienlijke boost krijgen. Bedrijven verliezen elk jaar miljoenen dollars door geld toe te wijzen aan de verkeerde tools. Wees niet één van hen.

Meer dan 30.000 bedrijven zijn al overtuigd

Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning een boost kan geven en de tevredenheid van uw zakenpartners kan vergroten.

Pas de layout aan uw merk aan

Zet een klantenportaal op met slechts een paar klikken. Creëer een kennisbank en pas deze zonder enige codering aan het ontwerp van uw bedrijf aan. Met slechts een paar klikken kunt u een forum voor uw klanten genereren waar ze nieuwe functionaliteiten kunnen bespreken, hulp kunnen vragen of suggesties voor verbetering kunnen doen.

kennisbank ontwerpen in liveagent

Help uw klanten zichzelf te helpen

We hebben de voordelen van het gebruik van onze Nederlandse klantenportaal software hieronder uiteengezet:

helpdesk laattijdige antwoorden aan uw klanten

Kosten voor klantenservice verlagen

Een werknemer betalen is veel duurder dan uw klanten de mogelijkheid te geven hulp te zoeken in uw klantenportaal.

 

callcenter volg oproepgeschiedenis

Bespaar uw ondersteuningsmedewerker tijd

Laat uw vertegenwoordigers minder tijd besteden aan de telefoon, email en live chats om de problemen van klanten op te lossen.

Klantenondersteuning 24/7 beschikbaar

24/7 eenvoudige toegang tot informatie

Klantportalen maken het uw klanten gemakkelijk om de hulp te krijgen die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben.

helpdesk geen idee over prestatie team

Verzamel belangrijke feedback

Verbeter uw bedrijf door feedback van uw klanten te verzamelen over wat ze wel en niet leuk vinden.

FAQ

Een klantenserviceportaal stelt uw klanten in staat om antwoorden op hun vragen te vinden zonder contact op te nemen met uw klantenserviceteam. Een klantenserviceportaal is 24/7 beschikbaar en bevat relevante informatie zoals polissen, facturen, leveringen, bestellingen en online betalingen.

Een goed klantenportaal verbetert de kwaliteit van de interacties tussen uw merk en uw klanten door een gemakkelijkere toegang tot informatie te bieden.

Functies van het klantenportaal omvatten, maar zijn niet beperkt tot: 24/7 selfservice, de mogelijkheid om uw eigen bedrijfsbranding aan te passen en toe te voegen, eenvoudig in te bedden in bedrijfswebsites, toegang tot afschriften en online betalingen, mogelijkheid om informatie te lezen/schrijven en aangepaste CSS stijl opties.

Het doel van een webportaal is om één toegangspunt te bieden tot relevante informatie zoals polissen, facturen, betalingen of how-to-artikels. Een goed webportaal stelt uw klanten in staat zelf de gewenste informatie te vinden, zonder dat men hiervoor contact met u hoeft op te nemen.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .