Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Het LiveAgent-klantenportaal bevat een kennisbank, een forum en feedback van klanten.
LiveAgent maakt klantenondersteuning tien keer eenvoudiger. Onze reactietijd is maar liefst 26% sneller.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Gebruik alle functies van het klantenportaal en ondersteun uw klanten, zelfs wanneer uw klantenservicemedewerkers offline zijn met ons betaalbare abonnementen.
Most Popular
De Nederlandse klantenportaal software van LiveAgent kan worden geïntegreerd met meerdere communicatiekanalen en biedt bijna 200 functies.
Een klantenserviceportaal stelt uw klanten in staat om in realtime antwoorden op hun vragen te vinden zonder contact op te nemen met uw klantenondersteuningsteam. Een klantenserviceportaal is 24/7 beschikbaar en bevat relevante informatie zoals beleid, facturen, leveringen, bestellingen en online betalingen.
Een goed klantenportaal verbetert de kwaliteit van de interacties tussen uw merk en uw klanten door gemakkelijker toegang tot informatie te bieden.
Klantenportaalfuncties omvatten maar zijn niet beperkt tot 24/7 selfservice, de mogelijkheid om uw eigen bedrijfsbranding aan te passen en toe te voegen, eenvoudig in te bedden in bedrijfswebsites, toegang tot overzichten en online betalingen, mogelijkheid om te lezen/ schrijf informatie en aangepaste CSS-stijlopties.
Het punt van een webportaal is om één toegangspunt te bieden tot relevante informatie zoals beleid, facturen, betalingen of how-to-artikelen. Een goed webportaal stelt uw klanten in staat om de gewenste informatie zelf te vinden, zonder contact met u op te nemen voor hulp.
Het klantenportaal wordt gebruikt voor kennisbankartikelen, forums, suggesties en feedbackborden. Bovendien toont het de geschiedenis van eerdere tickets van de klant. Als resultaat kunnen klanten hun eerdere klantenvragen bekijken en een chat starten indien nodig.
Tegenwoordig verwachten klanten dat websites een selfservice-optie hebben. Selfservice is nu de eerste keuze om naar de benodigde informatie te zoeken. Als u geen klantenportaal/kennisbank heeft, kunt u verliezen aan een concurrentie binnen enkele seconden. De belangrijkste voordelen van een klantenportaal zijn 24/7 klantenservice, meer omzet en een hogere klantentevredenheid.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar