Een speciale hub met klantenportaalsoftware

Bied klanten toegang tot bronnen en ticketcontrole.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Verlaag de kosten met klantenportaalsoftware

Zet een uitgebreid, goed gestructureerd en goed geïndexeerd klantenportaal op met een kennisbank,forums, en FAQ’s. Verminder de tijd en kosten van communicatie met uw klanten door selfserviceondersteuning aan te bieden en door uw klanten de voortgang van hun ondersteuningsvragen te laten controleren zonder contact met u op te nemen. Met LiveAgent is het eenvoudig.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Wat is klantenportaalsoftware?

Klantenserviceportaalsoftware, ook wel klantenportaalsoftware genoemd, stelt u in staat informatie met uw klanten te delen. Het klantenwebportaal stelt uw klanten ook in staat om veilig toegang te krijgen tot hun ticketstatus of geschiedenis, diepgaande product- of service-informatie en meer. Een gebruiker van een klantportaal heeft bijvoorbeeld toegang tot artikels in de product kennisbank en tot het communityforum. Kortom, het klantenportaal biedt een mix van productspecifieke kennis, bedrijfsinformatie en selfservicetools.

Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Hoe werkt klantenportaalsoftware?

Een beveiligd klantenportaal zoals LiveAgent stelt uw klanten in staat om de status van hun vragen te controleren nadat ze zich hebben aangemeld. Omdat vragen van klanten worden omgezet in tickets, vindt de klant alle details in een zogenaamd “ticket”. Dankzij deze technologie hoeven klanten niet te wachten op assistentie van klantenservicemedewerkers. Een klantenportaal is een superieure klantenservice oplossing die een naadloze online ervaring creëert en de gebruikersbetrokkenheid vergroot via forums, feedback formulieren en een interactieve kennisbank.

Waarom zou u een klantenportaal hebben?

Klantenservice is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. U hoeft niet te wachten op emailmeldingen om te weten dat uw probleem is opgelost. Met softwareoplossingen voor klantenportalen hebben portaalgebruikers toegang tot de informatie die ze nodig hebben zonder te wachten op ondersteuning. Deze speciale ondersteuningsportaals bieden portaalgebruikers ook toegang tot eerdere ticketgeschiedenis, de kennisbank, een community-forum, en bieden ook de mogelijkheid om <a href=”>feedback in te dienen. De online selfserviceportaal kan een speciale ruimte zijn voor uw klanten om relevante kennisbankartikelen te zoeken. Stop met het maken van Google Spreadsheets om documenten met klanten te delen. Deze gecompliceerde processen schaden alleen uw klantenbetrokkenheid. Selfservicebronnen zoals kennisbanken, forums of klantenfeedback bevrijden uw klantenvertegenwoordigers van veelgestelde vragen en stellen hen in staat zich te concentreren op moeilijkere klantenvragen. Profiteer van onze klantenportaalsoftware om functieaankondigingen en productrelease-opmerkingen te delen en de productiviteit van uw vertegenwoordigers meteen te verbeteren.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Effectief klantenportaal dat past bij uw bedrijf

Het LiveAgent-klantenportaal bevat een kennisbank, een forum en feedback van klanten.

70% van de klanten zoekt liever zelf naar antwoorden voordat ze contact opnemen met de klantenservice

Zet een klantenportaal en zijn visuele elementen op met slechts een paar klikken. Creëer kennisbanken en genereer een forum zodat uw klanten zichzelf kunnen helpen en nieuwe functionaliteiten of verbetersuggesties kunnen bespreken.

smiling woman with coffee

LiveAgent maakt klantenondersteuning tien keer eenvoudiger. Onze reactietijd is maar liefst 26% sneller.

black Martinus logo

Leer uw klanten om problemen onafhankelijk op te lossen

Uw ondersteuningsmedewerkers zullen minder tickets ontvangen en als gevolg daarvan zullen hun reactietijden op vragen van klanten aanzienlijk sneller zijn.

Self-service customer portal

Het klantenportaal slaat uw kennisbankartikels en forumberichten op, evenals de feedback en suggesties van uw klanten. Lees verder…

Powerful knowledge base builder

Een kennisbank is een van de belangrijkste portaalfuncties die klanten gemakkelijke en exclusieve toegang bieden tot uw kennisbankartikels of veelgestelde vragen Lees verder…

customer portal software by LiveAgent

Op forums kunnen uw klanten elkaar helpen door elkaars vragen te beantwoorden. Lees verder…

Priority assignment

Laat uw klanten u feedback en suggesties sturen. Creëer en plaats een feedbackknop op uw website. Lees verder…

Betaalbare klantenportaalsoftware

Gebruik alle functies van het klantenportaal en ondersteun uw klanten, zelfs wanneer uw klantenservicemedewerkers offline zijn met ons betaalbare abonnementen.

$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Overrompelde klantenondersteuning?

Laten we de realiteit onder ogen zien: uw klanten hebben altijd een oneindig aantal vragen, verzoeken en verzoeken. Tijd is de meest waardevolle hulpbron die u heeft, en als u deze in de juiste activa investeert, kan uw bedrijf een flinke boost krijgen. Bedrijven verliezen elk jaar miljoenen dollars door geld toe te wijzen aan de verkeerde activa. Wees niet een van hen.

Medewerkersportaal voor uw klantenservicemedewerkers

Het voor de hand liggende voordeel van een klantenportaal is het bieden van efficiënte selfservice voor uw klanten. Met de speciale klantenportaaloplossing van LiveAgent kunt u echter ook intern kennisbeheer voor uw vertegenwoordigers creëren. Zoals eerder vermeld, bestaat het klantenportaal uit de kennisbank en het forum. Beide kunnen zowel voor klanten als voor vertegenwoordigers worden gemaakt. De gedetailleerde kennisbank kan een uitstekende manier zijn om documenten te delen om de continuïteit van de kennis intern te ondersteunen. Daarnaast kunt u interne kennis delen via een forum. Het interne forum kan een enkele locatie zijn om specifieke onderwerpen te bespreken in plaats van berichten op de werkplek. Over het algemeen zorgt het voor betere teaminteracties en wordt communicatie op de werkplek eenvoudig.

Agents in Help desk software - LiveAgent

Meer dan 30.000 bedrijven zijn al overtuigd

LiveAgent is een veelzijdig, uitgebreid platform dat ook een selfserviceportaal biedt. Bekijk onze succesverhalen en gebruikersrecensies om erachter te komen hoe LiveAgent uw klantenondersteuning een boost kan geven en het geluk van uw zakenpartners kan vergroten.

knowledge base designs in LiveAgent

Pas de layout aan uw merk aan

Zet een klantenportaal op met slechts een paar klikken. Creëer een kennisbank en pas deze zonder enige codering aan het ontwerp van uw bedrijf aan. Met slechts een paar klikken kunt u een forum voor uw klanten genereren waar ze nieuwe functionaliteiten kunnen bespreken, hulp kunnen vragen of suggesties voor verbetering kunnen doen.

Laat klanten contact met u opnemen via een flexibel ticketformulier

Met LiveAgent-ticketformulieren kunnen klanten in contact komen met uw ondersteuningsteam via een klantenportaal. Dus, wat is het voordeel van het gebruik van deze vorm van berichtenuitwisseling? Welnu, LiveAgent kan klantengegevens opslaan en organiseren via een CRM-systeem. Dus wanneer de klant contact opneemt via het klantenportaal, beschikken de vertegenwoordigers over meer klanteninformatie. Hierdoor kunnen ze efficiënte hulp bieden. Al met al is het een slimme klantenservice-oplossing die de klantencommunicatie en interne ondersteuningsprocessen verbetert.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Hoe kunt u profiteren van een klantenportaal?

We hebben de voordelen van het gebruik van onze Nederlandse klantenportaal software hieronder uiteengezet:

Kosten voor klantenservice verlagen

Een werknemer betalen is veel duurder dan uw klanten in staat stellen om hulp te vinden in uw klantenportaal.

Bespaar uw ondersteuningsmedewerker tijd

Laat uw vertegenwoordigers minder tijd besteden aan de telefoon, email en live chats om de problemen van klanten op te lossen.

24/7 eenvoudige toegang tot informatie

Klantenportalen maken het uw klanten gemakkelijk om de hulp te krijgen die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben.

Alle ondersteuningskanalen op één en dezelfde plaats

De Nederlandse klantenportaal software van LiveAgent kan worden geïntegreerd met meerdere communicatiekanalen en biedt bijna 200 functies.

Related Articles to Nederlandse klantenportaal software
Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x