Zet een klantenportaal op, compleet met een kennisbank, forum en FAQ’s. Verlaag de tijd en kosten van communicatie met uw klanten door selfservice ondersteuning aan te bieden met LiveAgent. Laat uw klanten de voortgang van hun ondersteuningsvragen bekijken zonder contact met u op te nemen. Met LiveAgent is het eenvoudig.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden aanvaard ik de algemene voorwaarden en het privacybeleid.
Het klantenportaal van LiveAgent bevat een kennisbank, een forum en feedback van klanten.
Stel met slechts een paar klikken een klantenportaal op. Creëer een kennisbank en genereer een forum zodat uw klanten zichzelf kunnen helpen en nieuwe functionaliteiten of verbetersuggesties kunnen bespreken.
LiveAgent maakt klantenondersteuning tien keer eenvoudiger. Onze reactietijd is maar liefst 26% sneller.
Uw ondersteuningsmedewerkers zullen minder tickets ontvangen en als gevolg daarvan zullen hun reactietijden op vragen van klanten aanzienlijk sneller zijn.
Het klantenportaal slaat uw kennisbankartikels en forumberichten op, evenals de feedback en suggesties van uw klanten. Lees verder…
Bied klanten gemakkelijk toegang tot uw kennisbankartikels of veelgestelde vragen. Lees verder…
Laat uw klanten u feedback en suggesties sturen. Creëer en plaats een feedbackknop op uw website. Lees verder…
Gebruik alle functies van het klantenportaal en ondersteun uw klanten, zelfs als uw ondersteuningsmedewerkers offline zijn.
Laten we eerlijk zijn: uw klanten zullen altijd een oneindig aantal vragen en verzoeken hebben. Tijd is het meest waardevolle dat u heeft en als u dit in de juiste tools investeert, kan uw bedrijf een aanzienlijke boost krijgen. Bedrijven verliezen elk jaar miljoenen dollars door geld toe te wijzen aan de verkeerde tools. Wees niet één van hen.
Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning een boost kan geven en de tevredenheid van uw zakenpartners kan vergroten.
Zet een klantenportaal op met slechts een paar klikken. Creëer een kennisbank en pas deze zonder enige codering aan het ontwerp van uw bedrijf aan. Met slechts een paar klikken kunt u een forum voor uw klanten genereren waar ze nieuwe functionaliteiten kunnen bespreken, hulp kunnen vragen of suggesties voor verbetering kunnen doen.
We hebben de voordelen van het gebruik van onze Nederlandse klantenportaal software hieronder uiteengezet:
Een werknemer betalen is veel duurder dan uw klanten in staat stellen om hulp te vinden in uw klantenportaal.
Laat uw vertegenwoordigers minder tijd besteden aan de telefoon, email en live chats om de problemen van klanten op te lossen.
Klantportalen maken het uw klanten gemakkelijk om de hulp te krijgen die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben.
Verbeter uw bedrijf door feedback van uw klanten te verzamelen over wat ze wel en niet leuk vinden.
De Nederlandse klantenportaal software van LiveAgent kan worden geïntegreerd met meerdere communicatiekanalen en biedt bijna 200 functies.
Een klantenserviceportaal stelt uw klanten in staat om antwoorden op hun vragen te vinden zonder contact op te nemen met uw klantenserviceteam. Een klantenserviceportaal is 24/7 beschikbaar en bevat relevante informatie zoals polissen, facturen, leveringen, bestellingen en online betalingen.
Een goed klantenportaal verbetert de kwaliteit van de interacties tussen uw merk en uw klanten door gemakkelijker toegang tot informatie te bieden.
Functies van het klantenportaal omvatten, maar zijn niet beperkt tot, 24/7 selfservice, de mogelijkheid om uw eigen bedrijfsbranding aan te passen en toe te voegen, eenvoudig te implementeren in bedrijfswebsites, toegang tot afschriften en online betalingen, de mogelijkheid om informatie te lezen en te schrijven en CSS-stijlopties.
Het doel van een webportaal is om één toegangspunt te bieden tot relevante informatie, zoals polissen, facturen, betalingen of how-to-artikels. Een goed webportaal stelt uw klanten in staat zelf de gewenste informatie te vinden, zonder dat ze hiervoor contact met u moeten opnemen.
Het klantenportaal wordt gebruikt voor kennisbankartikels, forums, suggestie- en feedbackborden. Bovendien toont het de geschiedenis van de vorige tickets van de klant. Als gevolg hiervan kunnen klanten hun eerdere klantenvragen bekijken en indien nodig een chat starten.
Tegenwoordig verwachten klanten dat websites een selfservice-optie hebben. Selfservice is nu de eerste keuze om naar de benodigde informatie te zoeken. Als u geen klantenportaal of kennisbank heeft, kunt u binnen enkele seconden klanten verliezen. De belangrijkste voordelen van een klantenportaal zijn 24/7 klantenservice, meer omzet en hogere klantentevredenheid.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .
We zijn op meerdere data beschikbaar