Partner
Volg de onderstaande instructies om Magento 2 te integreren met LiveAgent.
- Log in op uw LiveAgent-account
- Klik op Configuratie
- Klik op Systeem en plug-ins

- Zoek de Magento 2-integratie
- Activeer de integratie door op de schuifregelaar te drukken

Wat is Magento 2?
Magento 2 stelt duizenden retailers in staat met de beste ecommerceplatforms om snel te innoveren en te groeien.
Hoe kunt u het gebruiken?
Met deze plug-in kunt u een Magento 2-widget toevoegen aan uw tickets-interface. Als de plug-in is ingeschakeld, ontvangt u automatisch informatie over de klanten die u een email sturen. LiveAgent maakt verbinding met uw Magento winkel en controleer of de e-mailende klant ook een klant is in uw winkel. Als dat het geval is, zal de widget hun bestellingen laden. Op deze manier kunt u probleemloos met uw klanten communiceren zonder dat u hun bestellingen handmatig hoeft bij te houden buiten LiveAgent.
Frequently asked questions
Wat is Magento 2?
Magento is open-source software voor ecommerce. Magento 2 is gewoon een snellere versie van de originele Magento.
Hoe kunt u Magento 2 integreren?
Log in op uw LiveAgent-account > Navigeer naar Configuraties > Systeem > Plug-ins > Activeer Magento 2.
Een intercomalternatief nodig?
LiveAgent wordt vergeleken met Intercom op Capterra op basis van klantenrecensies. LiveAgent wordt geprezen om de betaalbare prijs en het behulpzame ondersteuningsteam. Het heeft geavanceerde automatiseringsmogelijkheden en biedt verschillende alias-e-mails. Klanten vinden LiveAgent beter dan Zendesk vanwege de mogelijkheid om bestanden toe te voegen aan e-mails en live chatfunctie. De functionaliteit van LiveAgent is goed doordacht en het werkt stabiel op mobiele platforms, wat een enorm pluspunt is. Klanten zijn blij met de ondersteuning en de prijs-kwaliteitverhouding.
Op zoek naar een Visie-alternatief?
LiveAgent is een alternatief voor Vision en biedt bedrijven veelzijdige helpdesksoftware waarmee zij uitstekende klantenondersteuning, verkoop en marketingvragen kunnen bieden via meerdere platforms. Om te migreren vanuit Vision kunt u een gratis plug-in gebruiken of contact opnemen met de klantenservice van LiveAgent. LiveAgent biedt veel functionaliteiten, zoals livechat en real-time analyse. Het wordt aanbevolen voor bedrijven die op zoek zijn naar veelzijdige hulpdesksoftware. Gerelateerde bronnen en informatie over LiveAgent zijn beschikbaar op de website.
Op zoek naar een ConnectWise-alternatief?
Verhoog uw klantenwaarde en genereer meer omzet door het creëren van gedenkwaardige klantenervaringen en het verbeteren van de tevredenheid van uw klanten met behulp van razendsnelle reacties. Bespaar meer met de alternatieve optie LiveAgent en ontvang de beste klantenondersteuning via email, live chat, telefoon en het klantenportaal. Gebruikerstevredenheid is de topprioriteit van LiveAgent.
Een klantenservicemanager is verantwoordelijk voor het leiden van de afdeling klantenservice en het opbouwen van loyale klantenrelaties. Ze moeten gegevens analyseren, rapporten maken en hebben financiële verantwoordelijkheden. Klantenvertegenwoordigers zijn mensen die voor klanten zorgen en een ondersteunende dienst verlenen voor bedrijven. LiveAgent biedt een krachtige toolset voor het beheren van inhoud en integratie met projectbeheertools. Er zijn gratis proefversies beschikbaar en LiveAgent biedt ondersteuning en training via een online portaal en verschillende andere bronnen.