Wat is integratie?
Integration - the process of combining two or more things into one.
Bedrijven gebruiken elke dag verschillende apps en tools. Deze tools en apps zijn gemaakt om de dagelijkse taken van het bedrijf te ondersteunen. Hoewel deze nuttig zijn, kan er veel tijd worden besteed aan het schakelen tussen interfaces. LiveAgent is klantenservice software die uw klantenservice helpt te werken in één interface. Hoewel het personeel alle vragen van klanten in één software ontvangt, moeten ze nog steeds andere apps gebruiken. Dit is de reden waarom LiveAgent integraties heeft opgenomen en ook samenwerkt met andere bedrijven om de mogelijkheden van LiveAgent uit te breiden. Met integraties kunnen uw klantenmedewerkers werken vanuit één software met alle benodigde tools beschikbaar.
Voordelen van integraties:
- Minder uitgeven aan middelen, zoals meer klantenvertegenwoordigers
- Geautomatiseerde werkprocessen
- Een betere klantenervaring creëren
- Tevreden klantenvertegenwoordigers
- Klantenbinding
- Mogelijkheid om gegevens te delen
Hoe kunt u integraties in LiveAgent gebruiken?
Integraties verbeteren de prestaties van LiveAgent. Ze kunnen verschillende tools aan elkaar koppelen. Over het algemeen om uw dagelijkse werkactiviteiten te verbeteren.
Voor meer informatie over specifieke integraties, lees meer in het overzicht van integraties van LiveAgent.
Wat zijn de integratiekosten in LiveAgent?
LiveAgent biedt 3 abonnementen. Ze bieden allemaal veel functies, sommige zijn tegen betaling. API en integraties zijn echter zonder extra kosten bij elk abonnement inbegrepen.
- Een ticketabonnement voor €152 per vertegenwoordiger.
- Een ticket + chatabonnement voor €24 per vertegenwoordiger.
- Een abonnement met alles inbegrepen voor €44 per vertegenwoordiger.
LiveAgent biedt een gratis proefperiode van 14 dagen voor elk abonnement. Als u na die tijd nog steeds twijfelt, bieden we ook een gratis account met beperkingen.
LiveAgent Integrations overview
Slack meldingen
Slack is een bekend platform, veelal gebruikt in bedrijven voor interne gesprekken. LiveAgent biedt integratie van Slack-meldingen om ervoor te zorgen dat uw vertegenwoordigers altijd op de hoogte zijn van hun klantenvragen. LiveAgent stelt uw vertegenwoordigers in staat om vanuit één interface te werken. Maar wanneer uw medewerkers multitasken, kunnen ze bepaalde tickets gemakkelijk vergeten.
Het hebben van deze integratie kan voorkomen dat uw vertegenwoordiger verslapt. De vertegenwoordigers krijgen gewoon een melding en kunnen op elk moment antwoorden vanuit Slack. Als u een Slack-app op uw smartphone heeft, kunt u vragen van LiveAgent-klanten ook telefonisch beantwoorden. Maar als u tickets op uw smartphone wilt beantwoorden, kunt u dat doen via onze LiveAgent-app.
If you would like to learn more about this feature, read LiveAgent – Slack notifications.
API
API-integratie (Application Programming Interface) helpt 2 applicaties met elkaar te “communiceren”. Op deze manier kunt u uw tools, programma’s en meer verbinden!
If you would like to learn about more possible API actions, read LiveAgent – API.
Zapier
If you would like to learn more about this feature, read LiveAgent – Zapier.
Emailmarketing
Emailmarketing is een cruciaal onderdeel van veel bedrijven. Het kan u op veel manieren helpen. Bijvoorbeeld: genereer meer leads, creëer een gemeenschap en verbinding met uw klanten en nog veel meer. Met mogelijke emailmarketingintegraties in uw LiveAgent kunt u in contact blijven met uw klanten, hen geweldige deals aanbieden of gewoon feedback krijgen om te verbeteren. Al deze marketingintegraties kunnen worden geactiveerd via plug-ins in LiveAgent. Hier is een lijst met integraties, waar u emailmarketingintegraties kunt vinden die momenteel beschikbaar zijn.
If you would like to learn more about this feature, read LiveAgent – Email marketing.
Project management
Klantenservice software, zoals LiveAgent, is op veel manieren erg handig. U kunt tickets van allerlei platforms in één software beantwoorden. Het team van LiveAgent wilde de beste klantenervaring creëren en biedt daarom integraties voor facturatiebeheer. Klanten helpen kan vaak moeilijk zijn. U probeert op een tijdbesparende manier te helpen.
Daarom kunnen integraties voor factureringsbeheer u bijvoorbeeld helpen; de klant terugbetalen, nieuwe kosten aanmaken, de betalingen van de klant bekijken en nog veel meer vanuit één interface. Alle integraties van facturatiebeheer zijn beschikbaar via plug-ins in LiveAgent. Hier is een lijst met integraties, waar u momenteel beschikbare integraties voor factureringsbeheer kunt vinden.
If you would like to learn more about this feature, read LiveAgent – Billing management.
eCommerce
Verkoopt of koopt uw bedrijf goederen of diensten? Met LiveAgent kunt u enkele tools voor uw ecommerce winkel integreren. eCommerce trekt dagelijks veel klanten. Daarom hebben ze effectieve klantenondersteuning nodig. Met de ecommerce-integraties van LiveAgent kunt u uw bedrijf eenvoudig winstgevender maken. U kunt bijvoorbeeld de beslissingen van klanten beïnvloeden door de live chatknop te integreren wanneer de klanten zich in het aankoopproces bevinden. Hier is een lijst met integraties, waar u eCommerce-integraties kunt vinden die momenteel beschikbaar zijn met installatiehandleidingen.
If you would like to learn more about this feature, read LiveAgent – eCommerce.
Beheer van klantenrelaties
CRM is een strategie waarvan elk bedrijf zou moeten genieten. Het zorgt voor klantenbehoud, klantentevredenheid en algemene betere klantenrelaties. LiveAgent biedt geweldig klantenrelatiebeheer. U kunt eenvoudig gegevens over uw klanten organiseren en opslaan in LiveAgent. Als u de mogelijkheden van LiveAgent wilt vergroten, bieden we ook een groot aantal andere CRM-gerelateerde integraties. Hier is een lijst met integraties, waar u CRM-integraties kunt vinden die momenteel beschikbaar zijn met installatiehandleidingen.
If you would like to learn more about this feature, read LiveAgent – CRM.
Systeem voor het beheer van inhoud
CMS (Content Management System) is een integratie die uw contentcreatie ondersteunt. LiveAgent biedt een gebruiksvriendelijke editor genaamd WYSIWYG (What You See Is What You Get). Ja, zo simpel is het! Iedereen in uw bedrijf zou deze editor kunnen gebruiken om inhoud te maken. LiveAgent biedt ook een grote verscheidenheid aan emailsjablonen, zodat u contact kunt houden met uw klanten. Bovendien kunt u LiveAgent CMS uitbreiden door live chatknoppen toe te voegen aan elk ondersteunend CMS-systeem. Hier is een lijst met integraties, waar u CMS-integraties kunt vinden die momenteel beschikbaar zijn met installatiehandleidingen.
If you would like to learn more about this feature, read LiveAgent CMS.
Project management
Elk bedrijf heeft zijn doelen, maar zonder goed project management kan het een chaotische manier zijn om ze te bereiken. Daarom kan een goed project management een duidelijke werkstructuur voor werknemers creëren. Dit leidt hen ertoe om met succes vastgestelde zakelijke doelen te bereiken. LiveAgent biedt deze integratie om u te helpen deze doelen structureel te behalen. Hier is een lijst met integraties, waar u projectbeheer integraties kunt vinden die momenteel beschikbaar zijn met installatiehandleidingen.
If you would like to learn more about this feature, read LiveAgent – Project management.
Samenwerkingstools
Samenwerkingstools zijn nodig voor elk bedrijf. Met deze tools kan uw team effectiever communiceren zonder de nodige onderbrekingen gedurende de dag. Het hebben van een dergelijke tool kan een effectieve omgeving creëren die uw medewerkers helpt contact te houden, maar tegelijkertijd hun workflow niet onderbreekt. Daarom maakt het verbinden van LiveAgent met dergelijke tools de workflow van uw medewerkers tegelijkertijd effectief en efficiënt, terwijl u op de hoogte blijft van alle gedeelde updates, nieuws en taken. Hier is een lijst met integraties, waar u integraties van samenwerkingshulpmiddelen kunt vinden die momenteel beschikbaar zijn met installatiehandleidingen.
If you would like to learn more about this feature, read LiveAgent – Collaboration tools.
Migratie plug-ins
Als u niet zeker weet of u vanuit een andere helpdesk software naar LiveAgent moet overschakelen vanwege alle gegevens die u daar hebt verzameld. Maakt u zich geen zorgen, LiveAgent heeft speciaal voor gegevensoverdracht migratie plug-ins gemaakt. Migratie plug-ins helpen u alle belangrijke gegevens van uw vorige klantenservice software over te zetten naar LiveAgent. Alle migratie plug-ins zijn beschikbaar via plug-ins in LiveAgent. Hier is een lijst met integraties, waar u integraties van migratie plug-ins kunt vinden die momenteel beschikbaar zijn.
If you would like to learn about data that you can transfer, read LiveAgent – Migration plugins.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
LiveAgent is helpdesksoftware die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van klantenondersteuning door integratie van communicatiekanalen, zoals Instagram. Het biedt diverse klantenservicesoftware, voIP-telefoonsystemen, en meer. LiveAgent maakt het integreren van Instagram eenvoudig en biedt een stapsgewijze videohandleiding. Met de integratie kunt u efficiënt reageren op berichten en opmerkingen van uw Instagram-publiek, waardoor u sterke klantenrelaties kunt opbouwen.
LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheerssoftware. Het hebben van een partnerprogramma is ook een mogelijkheid voor geïnteresseerden. Het bedrijf is bezig met het opstarten van het dashboard voor nieuwe klanten. Er wordt een e-mail gestuurd naar nieuwe klanten met inloggegevens. De website maakt ook gebruik van cookies. Plan een demo om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.