Partner
Om uw integratie van Bigcommerce te activeren, logt u in op uw LiveAgent-account.
- Klik op configuratie
- Klik op systeem
- Klik op plug-ins
- Zoek Bigcommerce
- Klik op de schuifregelaar om de plug-in te activeren.
Hoe u een live chatknop toevoegt aan uw Bigcommerce-site
- De eerste stap is het maken en aanpassen van een nieuwe chatknop in uw LiveAgent-paneel (Heeft u geen LiveAgent-account? Meld u hier aan). Kopieer de HTML-code (Ctrl+C) naar het klembord.
- Navigeer in uw Bigcommerce-beheerderspaneel naar Storefront> Footer Scripts en plak (Ctrl + V) de HTML-code ergens in een lege ruimte van de footer-editor. Als er al een bestaand script in de voettekst staat, plakt u de HTML-code onder het bestaande script met een lege regel als scheidingsteken.
- Ga naar de webpagina van uw winkel, vernieuw deze en uw chatknop is klaar.
Wat is Bigcommerce?
Hoe kunt u het gebruiken?
Begin met het bieden van geweldige klantenondersteuning door een live chatknop in uw Bigcommerce-winkel te plaatsen.
Frequently asked questions
Wat is het BigCommerce-platform?
BigCommerce is een platform waar u moeiteloos een functionerende online winkel kunt creëren. Bigcommerce biedt een verscheidenheid aan functies die het beheer van ecommercewinkels zelfs voor beginners gemakkelijk maken.
Hoe integreert u een Bigcommerce-website met LiveAgent?
Meld u aan bij uw LiveAgent-account; Navigeer naar Configuratie; Systeemt; Plug-ins. Bigcommerce activeren > Maak/pas een live chatknop aan op basis van uw voorkeuren; HTML-code kopiëren; Plak de code in uw Bigcommerce-website.
LiveAgent is een tool die bedrijven helpt met klantenservice. Na aanmelding wordt een bericht met inloggegevens gestuurd. Het dashboard wordt opgestart en inloggegevens worden naar de mailbox gestuurd. Er wordt gebruik gemaakt van cookies. Plan een demo om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen. Contact opnemen kan via de Contactformulier, Messenger, Whatsapp of Live chat.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf heeft verschillende partners en klanten wereldwijd. Na het aanmelden voor LiveAgent worden inloggegevens naar uw mailbox gestuurd en wordt het LiveAgent-dashboard opgestart. De website maakt gebruik van cookies. Plan een persoonlijke demo om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen. Accepteer cookies voordat u het contactformulier verstuurt.
LiveAgent is een klantenservicesoftware die gebruikmaakt van VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf heeft verschillende onderscheidingen en certificaten ontvangen met klantenbeoordelingen. Er is een partnerprogramma beschikbaar en er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met het bedrijf. Als u zich heeft aangemeld voor LiveAgent, ontvangt u inloggegevens via e-mail zodra uw account is geïnstalleerd. De website maakt gebruik van cookies en er is een kostencalculator beschikbaar om de prijs te berekenen voor het gebruik van de software. Plan een demo voor een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.