Partner
Om uw integratie van Bigcommerce te activeren, logt u in op uw LiveAgent-account.
- Klik op configuratie
- Klik op systeem
- Klik op plug-ins
- Zoek Bigcommerce
- Klik op de schuifregelaar om de plug-in te activeren.
Hoe u een live chatknop toevoegt aan uw Bigcommerce-site
- De eerste stap is het maken en aanpassen van een nieuwe chatknop in uw LiveAgent-paneel (Heeft u geen LiveAgent-account? Meld u hier aan). Kopieer de HTML-code (Ctrl+C) naar het klembord.
- Navigeer in uw Bigcommerce-beheerderspaneel naar Storefront> Footer Scripts en plak (Ctrl + V) de HTML-code ergens in een lege ruimte van de footer-editor. Als er al een bestaand script in de voettekst staat, plakt u de HTML-code onder het bestaande script met een lege regel als scheidingsteken.
- Ga naar de webpagina van uw winkel, vernieuw deze en uw chatknop is klaar.
Wat is Bigcommerce?
Hoe kunt u het gebruiken?
Begin met het bieden van geweldige klantenondersteuning door een live chatknop in uw Bigcommerce-winkel te plaatsen.
Frequently Asked Questions
Wat is het BigCommerce-platform?
BigCommerce is een platform waar u moeiteloos een functionerende online winkel kunt creëren. Bigcommerce biedt een verscheidenheid aan functies die het beheer van ecommercewinkels zelfs voor beginners gemakkelijk maken.
Hoe integreert u een Bigcommerce-website met LiveAgent?
Meld u aan bij uw LiveAgent-account; Navigeer naar Configuratie; Systeemt; Plug-ins. Bigcommerce activeren > Maak/pas een live chatknop aan op basis van uw voorkeuren; HTML-code kopiëren; Plak de code in uw Bigcommerce-website.
Hoe maakt u tags aan en voegt u deze toe in LiveAgent
LiveAgent is een klantenservicesoftware met verschillende onderscheidingen en certificaten. Het biedt communicatiekanalen zoals chat, oproepen en sociale media-integraties om klantenbinding te verbeteren. Er is ook een partnerprogramma beschikbaar.
Hoe maakt u chatknoppen in LiveAgent
LiveAgent is een betaalbaar helpdesksysteem met geavanceerde automatisering en goede klantenondersteuning. Het is een alternatief voor Jira en wordt gewaardeerd om zijn prijs-kwaliteitverhouding en functies. Bedrijven zijn overgestapt naar LiveAgent vanwege de betere prijsstelling en functies. Het biedt ook een WYSIWYG-editor voor het maken van nuttige artikelen en een Kennisbank voor selfservice-opties. Daarnaast biedt LiveAgent verschillende communicatiekanalen zoals chat, video-oproepen en contactformulieren.
Hoe u contacten kunt instellen en maken in LiveAgent
LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met 180 functies en 40 integraties die spraakcommunicatie stroomlijnt en bedrijfsregels automatiseert.