Gratis proefperiode

Functies

Maak kennis met alle functies van LiveAgent die deel uimaken van de helpdesk software met meerdere kanalen. Uitvoerig beschreven en op één plaats terug te vinden.

Verzamelingen

Beschikbaar in

Geschikt voor

Categorie

Lijst met functies
(1313)
  • Ticketsysteem

    Behandel al uw klantenvragen vanuit één interface! Lees meer over het ticketsysteem van LiveAgent en de functies ervan.

    Lees meer
  • Algemene inbox

    Algemene inbox

    De algemene inbox van LiveAgent is als een slimmere versie van uw emailinbox. Emails, chats, oproepen, Facebook- en Twitter-tickets, forumberichten, suggesties.

  • Ticketing

    Ticketing

    LiveAgent sorteert uw bedrijfscommunicatie automatisch in tickets. LiveAgent slaat de volledige communicatiegeschiedenis zonder enige beperking op. Ticketreferentienummer (id) elk ticket heeft een uniek referentienummer (id).

  • Hybride ticketstroom

    Hybride ticketstroom

    Volg klantenresolutietrajecten over verschillende. kanalen.

  • Geautomatiseerde tickets verdeling

    Geautomatiseerde ticketverdeling:

    Geautomatiseerde ticketverdeling

  • Regels

    Regels

    Automatiseer uw workflow door middel van tijd-, actie- en SLA-regels.

  • De knop afhandelen

    De knop afhandelen

    De knop geeft aan wanneer SLA-tickets moeten worden beantwoord

  • Tijdregels

    Tijdregels

    Tijdregels worden met tussenpozen op de achtergrond uitgevoerd (meestal elke minuut) en controleren of aan de voorwaarden is voldaan. Als het resultaat positief is, wordt de regel uitgevoerd. Tijdregels worden meestal gebruikt voor het opruimen van taken, het verzenden van emailherinneringen, het oplossen van tickets die al een tijdje niet actief zijn geweest, het toevoegen van tags, enz.

  • Verantwoordelijkheid

    Verantwoordelijkheid

    Tickets toewijzen en overdragen tussen vertegenwoordigers en afdelingen.

  • Afdeling

    Afdelingen

    Verdeel tickets en ondersteuningsmedewerkers over afdelingen.

  • Tijdregistratie

    Tijdregistratie

    Volg eenvoudig de werktijd van uw vertegenwoordiger voor elk ticket.

  • Tags

    Tags

    Gebruik tags om onderscheid te maken tussen klanten en ticketonderwerpen.

  • Overeenkomst inzake dienstverleningsniveau (SLA)

    Overeenkomst inzake dienstverleningsniveau (SLA)

    Een overeenkomst inzake dienstverleningsniveau (sla) is een regeling om doelstellingen voor het beantwoorden van de tickets te halen. Een sla is een regeling om doelen te halen voor het beantwoorden van de tickets door uw vertegenwoordigers. Een sla geeft een duidelijker beeld wanneer er problemen optreden.

  • Kantooruren

    Kantooruren

    De kantooruren van LiveAgent configureren uw sla-niveaus om alleen actie te ondernemen tijdens specifieke perioden met een mogelijkheid om feestdagen uit te sluiten. Helpdesk werkt standaard kantooruren 9u00-17u00, ma – vr. Als een ticket op vrijdag om 16.00 uur wordt ontvangen, mag het op maandag om 09.00 uur slechts 1 uur oud zijn.

  • Contactgroepen

    Contactgroepen

    Contactgroepen kunnen worden gemaakt en aangepast aan uw behoeften. Creëer contactgroepen op basis van uw behoeften en beheer uw helpdesk efficiënter. Met contactgroepen kunt u uw zakelijke contacten op een gemakkelijke manier beheren en sorteren.

  • Contacten

    Contacten

    Bewaar en beheer alle relevante klanteninformatie in LiveAgent.

  • Interne tickets

    Interne tickets

    Maak interne notities voor uw collega’s binnen elk ticket

  • Vertegenwoordigers

    Vertegenwoordigers

    Vertegenwoordigers beheren en beantwoorden alle vragen in uw helpdesk.

  • Contactvelden

    Contactvelden

    Verzamel en bewaar informatie over uw contacten of bedrijven.

  • Bedrijven

    Bedrijven

    Organiseer contacten indien nodig in bedrijven.

  • Ticketvelden

    Ticketvelden

    Maak onbeperkte ticketvelden om extra informatie op te slaan.

  • Massa-acties

    Massa-acties

    LiveAgent is geen uitzondering en daarom ondersteunt het vele soorten massa-acties.

  • SPAM-filters

    SPAM-filters

    Bestrijd spam met automatische spamfiltering in uw helpdesk.

  • Pauze

    Pauze

    Onderbreek de ticketroutering naar u terwijl u een korte pauze neemt.

  • Filters

    Filters

    Maak filters om gemakkelijk door tickets te sorteren.

  • Notities

    Notities

    Met LiveAgent kunt u persoonlijke notities aan een ticket toevoegen die alleen zichtbaar zijn voor vertegenwoordigers. Hierdoor kunt u de voortgang intern delen of uw updates vastleggen voor toekomstig gebruik.

  • Tickets samenvoegen

    Tickets samenvoegen

    Voeg meerdere tickets over hetzelfde probleem samen in één ticket.

  • Emailsjablonen

    Emailsjablonen

    Configureer emailsjablonen voor uw klanten en vertegenwoordigers.

  • Ticket-Klanteninzichten (CRM)

    Ticket/klanteninzichten (CRM)

    Voeg velden toe aan elk contact om aangepaste gegevens op te slaan.

  • Standaardantwoorden (macro's)

    Standaardantwoorden (macro’s)

    Standaardberichten kunnen u wat tijd besparen en u kunt dat gebruiken om antwoorden te schrijven. Ze stellen u in staat uw reactie te versnellen door een vooraf gedefinieerde reeks tekst te gebruiken.

  • Voorgedefinieerde antwoorden

    Voorgedefinieerde antwoorden

    Creëer vooraf gedefinieerde antwoorden op FAQ’s en algemene vragen.

  • Bijlagen

    Bijlagen

    LiveAgent biedt een optie om bestanden (afbeeldingen, muziek, video, documenten.) Naar uw tickets te slepen en neer te zetten. Versleep bestanden en voeg ze toe aan chats, tickets en emails.

  • Afbeeldingen kopiëren & plakken

    Afbeeldingen kopiëren en plakken

    Kopieer en plak afbeeldingen in uw tickets.

  • Tickets exporteren

    Tickets exporteren

    Gebruik deze functie om tickets naar PDF- en HTML-indeling te exporteren

  • Doorsturen

    Doorsturen

    Het doorsturen van email is een belangrijk ding voor alle helpdesk software. Een ondersteuningsemail die eruitziet als ondersteuning @ uwdomeinnaam. Ladesk. Com wordt aan u toegewezen. Elke email die naar dit adres wordt verzonden, wordt automatisch omgezet in een ticket. Doorsturen is één van de gemakkelijkste manieren om uw emailaccount in te stellen bij LiveAgent.

  • Zoeken & vervangen

    Zoeken & vervangen

    Zoek in elk inkomend bericht naar een string en vervang deze

  • Tickets splitsen

    Tickets splitsen

    Handel één ticket af door meerdere vertegenwoordigers tegelijk.

  • slack-icoon

    Slack meldingen

    LiveAgent maakt het gemakkelijker voor u om uw tickets op te volgen via Slack meldingen. Met de integratie van Slack met LiveAgent kunt u zien wat er met uw tickets gebeurt terwijl u zaken op Slack afhandelt.

  • WYSIWYG-editor

    WYSIWYG-editor

    De WYSIWYG-editor geeft u de mogelijkheid om uw inhoud in te voeren en op te maken terwijl u werkt in een “wat u ziet is wat u krijgt” -weergave van de inhoud. Door de geïmplementeerde wysiwyg-editor te gebruiken, kunt u gemakkelijk de inhoud van emails, emailsjablonen en kennisbankartikels bewerken en stylen.

  • Online ticketgeschiedenis (URL)

    Online ticketgeschiedenis (URL)

    Voeg een link met een volledige ticketgeschiedenis toe aan uw emails.

  • Meerdere ticket-tabbladen

    Meerdere ticket-tabbladen

    Werk aan meerdere tickets tegelijk en schakel gemakkelijk over.

  • Detectie van conflicten tussen vertegenwoordigers

    Detectie van conflicten tussen vertegenwoordigers

    Voorkom dat meerdere vertegenwoordigers aan hetzelfde ticket werken.

  • Ranglijst vertegenwoordigers

    Ranglijst vertegenwoordigers

    Ontvang beoordelingen en identificeer trends na elke interactie.

  • Contactformulieren

    Contactformulieren

    Maak uzelf toegankelijk door gebruik te maken van geïntegreerde contactformulieren.

  • Contactformulier galerij

    Contactformulier galerij

    Kies een contactformulier voor uw website uit onze vooraf gemaakte galerij

  • GIF's in ticket

    GIF’s in tickets

    Breng statische gesprekken tot leven met geanimeerde GIF’s.

  • Geluiden

    Geluiden

    Pas elk geluid aan dat wordt afgespeeld in LiveAgent of schakel het uit.

  • Auditlogboek

    Auditlogboek

    Gebruik auditlogboeken als referentiepunt als vragen escaleren.

  • Tickets exporteren

    Tickets exporteren

    Exporteer tickets naar een downloadbaar CSV-bestand.

  • Live chatfuncties

    Ontdek geavanceerde live chatfuncties zoals proactieve chatuitnodigingen en realtime typeweergave.

    Lees meer
  • Realtime chat

    Realtime chat

    Chat in realtime met klanten om de conversieratio te verbeteren.

  • Proactieve chatuitnodigingen

    Proactieve chatuitnodigingen

    Nodig websitebezoekers uit om te chatten terwijl ze op uw website surfen.

  • Chat button

    Chatknop

    De chatknop van LiveAgent is volledig aanpasbaar en eenvoudig te implementeren.

  • Chatknop gallerij

    Chatknop gallerij

    Kies uit vooraf gedefinieerde posities en stijlen voor live chatknoppen

  • Animatie van chatknop

    Chatknop animatie

    Animeer uw chatknoppen om indruk te maken op uw websitebezoekers.

  • Chatuitnodiging galerij

    Chatuitnodiging galerij

    Kies uit verschillende aanpasbare chatuitnodigingen.

  • Chatvenster koppelen

    Chatvenster koppelen

    Koppel chatvensters aan de linker- of rechterkant van uw website.

  • Ovezicht chats

    Overzicht chats

    Controleer welke pagina’s worden bekeken en voor hoelang.

  • chatgeschiedenis

    Chatgeschiedenis

    Chatgeschiedenis is precies dat en het kan in verschillende scenario’s buitengewoon handig zijn. U kunt het gebruiken om eerdere vragen van klanten te bekijken, gegevens en informatie te zoeken, eerdere oplossingen voor een probleem te zoeken. De beperking ligt alleen in uw creativiteit. Bekijk de chatgeschiedenis en alle huidige chats in één scherm. Krijg direct toegang tot chatcommunicatie en filter deze op basis van uw voorkeuren.

  • Online bezoekers

    Online bezoekers

    Volg op wie er op uw website browst en op welke pagina ze zich bevinden.

  • Chatverdeling

    Chat verdeling

    Verdeel chats via meerdere verdeelopties.

  • Realtime typeweergave

    Realtime typeweergave

    Bekijk wat uw klanten typen voordat ze op verzenden klikken.

  • Geïntegreerde chat opvolging

    Geïntegreerde chat opvolging

    Volg live chatsessie gebeurtenissen in Google Analytics.

  • Maximale wachtrijlengte

    Maximale wachtrijlengte

    Verberg automatisch de live chatknop als de maximale wachtrij is bereikt.

  • Interne chat

    Interne chat

    Gebruik een interne messenger om met andere vertegenwoordigers te chatten.

  • Huidige URL van live chatbezoeker

    Huidige URL van live chatbezoeker

    Krijg een realtime overzicht van de pagina’s waarop uw websitebezoekers zich bevinden.

  • Callcenter

    Het inkomende callcenter van LiveAgent kan worden gebruikt om grote aantallen inkomende oproepen van klanten af ​​te handelen. Het is geweldig om klantenondersteuning te bieden via de telefoon. Tegelijkertijd kunnen klanten via meerdere andere kanalen contact met u opnemen

    Lees meer
  • Videochat

    Videogesprek

    Videochatten met zowel klanten als collega’s.

  • IVR (Interactieve spraakreactie)

    IVR (Interactieve Spraakreactie)

    LiveAgent beschikt over een uitgebreide online ontwerptool voor IVR waarmee iedereen zijn eigen IVR-structuren kan ontwerpen. Met interactieve spraakreactie kunt u oproepen in uw callcenter software naar de juiste afdelingen of vertegenwoordigers leiden.

  • Telefoon met twee pijlen in verschillende richtingen die de doorschakeling naar een andere vertegenwoordiger aangeven

    Automatisch terugbellen

    Stel uw klanten in staat automatische terugbelverzoeken aan te vragen.

  • Interne oproepen

    Interne oproepen

    Bel met uw collega’s rechtstreeks vanuit LiveAgent.

  • Oproep doorverbinden

    Oproep doorverbinden

    Bij persoonlijk doorverbinden wordt gewacht met het beëindigen van het gesprek totdat het wordt aangenomen, afgewezen of simpelweg niet wordt beantwoord door een andere medewerker. Bij persoonlijk doorverbinden wordt de beller in de wacht gezet en wordt er een nieuw gesprek tot stand gebracht met de gewenste vertegenwoordiger. Zodra de vertegenwoordiger het gesprek aanneemt, wordt het eerste gesprek beëindigd.

  • Onbeperkte gespreksopnames

    Onbeperkte gespreksopnames

    Neem alle gesprekken op die via LiveAgent worden gevoerd en sla ze op.

  • Oproeproutering

    Oproeproutering

    LiveAgent routeert oproepen automatisch op prioriteit of wijst ze willekeurig toe. Om snelle en nauwkeurige communicatie te garanderen, routeert LiveAgent oproepen automatisch op prioriteit.

  • Ondersteunende oproepapparaten

    Ondersteunde oproepapparaten

    Compatibel met zowel fysieke als virtuele oproepapparaten.

  • Softphones

    Softphones

    LiveAgent biedt de mogelijkheid om softphones (softwaretelefoons) aan te sluiten en te gebruiken. Softphones communiceren met de oproepuitwisselingsprovider via het sip-protocol (sip-trunking). Gesprekken worden nog steeds afgehandeld, opgenomen en opgevolgd door LiveAgent zelf. Softphone is een optionele app van derden die samenwerkt met uw callcenter van LiveAgent.

  • Sociale media functies

    Wilt u de klantenservice van uw sociale media verbeteren? LiveAgent biedt integraties voor Facebook, Twitter, Instagram en Viber.

    Lees meer
  • Instagram

    Instagram

    Reageer op Instagram opmerkingen en vermeldingen via uw dashboard.

  • Viber

    Viber

    Verbind Viber om met klanten te chatten en berichten te versturen.

  • Klantenservice rapportage

    Begin vandaag nog met het verbeteren van uw service door onze klantenserviceverslagen te bekijken. Genereer meer dan 10 verslagen om een ​​compleet overzicht te krijgen van uw inspanningen op het gebied van klantenservice.

    Lees meer
  • Analyseoverzicht

    Overzicht analyses

    Bekijk gebruik, statistieken en evalueer prestatieverslagen.

  • Prestatieverslag

    Prestatieverslag

    Bewaak de prestaties van uw ondersteuningsvertegenwoordigers.

  • Ranglijstoverzicht vertegenwoordigers

    Ranglijstoverzicht vertegenwoordigers

    Bekijk de prestaties van uw vertegenwoordiger op basis van ontvangen beoordelingen.

  • Tagverslagen

    Tagverslagen

    Maak tagverslagen inzake tijd, afdeling, kanaal en vertegenwoordiger.

  • SLA nalevingsverslag

    SLA-nalevingsverslag

    Maak SLA-verslagen per tijd en afdeling.

  • SLA logboekverslag

    SLA-logboekverslag

    Bekijk hoe goed u SLA-vereisten beheert.

  • Beschikbaarheid vertegenwoordiger

    Beschikbaarheid vertegenwoordiger

    Bewaak de beschikbaarheid van uw vertegenwoordigers

  • Vertegenwoordigersverslag

    Vertegenwoordigersverslag

    Maak verslagen over de werktijden van vertegenwoordigers.

  • Kanaalverslag

    Kanaalverslag

    Bekijk welke kanalen het meest worden gebruikt om contact op te nemen met uw ondersteuningsteam

  • Afdelingsverslag

    Afdelingsverslag

    Bekijk eenvoudig de prestaties van uw afdeling.

  • Tijdsverslag

    Tijdsverslag

    Bekijk hoeveel tijd er aan elk individueel ticket werd besteed.

  • Klantenportaal

    Het klantenportaal helpt uw ​​bedrijf 24/7 te opereren. Lees meer over het klantenportaal van LiveAgent en de functies ervan.

    Lees meer
  • Kennisbank

    Kennisbank

    Maak kennisbankartikels, forums of feedbackborden.

  • Meerdere kennisbanken

    Meerdere kennisbanken

    Maak meerdere klantenportalen voor meerdere producten.

  • WYSIWYG editor voor artikels

    WYSIWYG-editor voor artikels

    Bewerk en stijl eenvoudig de inhoud van uw artikels.

  • Bijlagen in artikelen

    Bijlagen in artikels

    Voeg eenvoudig bestanden toe aan uw kennisbankartikels.

  • Forum

    Forum

    Maak forums en creëer een online gemeenschap met uw gebruikers.

  • Zoekwidgets

    Zoekwidgets

    Met zoekwidgets kunnen bezoekers rechtstreeks vanuit uw website in uw artikelen, forums en suggestieborden zoeken. Bezoekers kunnen erop klikken en de juiste inhoud wordt getoond in het klantenportaal. U kunt meerdere zoekwidgets hebben die alleen in bepaalde categorieën van het klantenportaal zoeken.

  • Helpdesk gamificatie

    Maak het dagelijkse werk van uw makelaar leuker en motiveer hem om beter te presteren met gamificatie.

    Lees meer
  • Beloningen & badges

    Beloningen en badges

    Deel badges en beloningen uit aan uw meest hardwerkende vertegenwoordigers

  • Niveaus

    Niveaus

    Vertegenwoordigers bereiken bepaalde niveaus in de loop van de tijd terwijl ze vragen afhandelen.

  • Maatstaven en scoreborden

    Maatstaven en scoreborden

    6 redenen waarom liveagent een perfecte oplossing is voor uw zakelijke functies voor maatstaven en scoreborden. Bekijk uw persoonlijke statistieken, zoals hoe lang u al online bent en op hoeveel berichten u hebt gereageerd. Benchmark uzelf met anderen in uw klantenondersteuning.

  • Meertalig

    Laat uw medewerkers van de klantenservice LiveAgent gebruiken in een taal die zij verkiezen. Lees en ontdek meer.

    Lees meer
  • Taal aanpasbare widgets

    Taal aanpasbare widgets

    Stel chat-, contact- of feedbackwidgets in uw taal in.

  • Mobiele apps

    Blijf op de hoogte van wat er gebeurt in uw helpdesk, zelfs als u niet achter uw laptop zit. Lees meer over iOS- en Android-apps.

    Lees meer
  • Android

    Android

    LiveAgent biedt een eigen Android-app voor uw favoriete mobiele apparaat, zodat u ook onderweg klantenservice kunt bieden. Download de gratis Android LiveAgent-app waarmee u in contact blijft met de bezoekers van uw website buiten kantoor.

  • iOS

    iOS

    LiveAgent biedt een eigen iOS-app voor uw favoriete mobiele apparaat, zodat u ook onderweg klantenservice kunt bieden. Download de gratis iOS LiveAgent-app.

  • Integraties

    LiveAgent is klantenservice software die veel integraties biedt om uw werktaken te verbeteren. Lees meer over alle mogelijke LiveAgent-integraties.

    Lees meer
  • API

    API

    Api is een lijst met opdrachten die de ene software naar de andere kan verzenden. Dankzij API kunt u meerdere programma’s en tools opnieuw verbinden en veel taken automatiseren en beïnvloeden. Twee verschillende software kunnen rechtstreeks via API “communiceren”.

  • Zapier

    Zapier

    Met Zapier kunt u veel applicaties, integraties en software integreren met LiveAgent. LiveAgent integreert met een groot aantal hiervan om ervoor te zorgen dat iedereen vindt wat hij nodig heeft om zijn workflow te verbeteren.

  • Facturatiebeheer

    Facturatiebeheer

    LiveAgent is een helpdesk software met meerdere mogelijkheden waarmee u meer kunt doen dan u denkt.

  • eCommerce

    e-Commerce

    LiveAgent kan u helpen uw e-commerce website naar een hoger niveau te brengen. Verander websitebezoekers in betalende klanten, geef ze advies en help ze beslissen over het kopen van uw producten. De krachtige en snelle live chatwidget van LiveAgent is de snelste op de markt.

  • CRM

    Beheer van klantenrelaties

    LiveAgent kan uw klanteninformatie en dossiers opslaan en organiseren. Het kan u ook helpen bij het opvolgen van leads, contracten, klantenondersteuning of het beheren van activa en bronnen. De mogelijkheden voor het beheer van klantenrelaties van LiveAgent omvatten PipeDrive, SharpSpring of Highrise.

  • Functies voor een systeem voor het beheren van inhoud

    Systeem voor het beheren van inhoud

    LiveAgent kan worden geïntegreerd met WordPress, SquareSpace en Drupal. Live chatknoppen kunnen op alle ondersteunende systemen voor het beheeren van inhoud worden geplaatst.

  • Project management

    Project management

    Integreer tools voor project management met LiveAgent.

  • Samenwerkingstools

    Samenwerkingstools

    Integreer Slack voor directe meldingen over nieuwe tickets.

  • Migratie plug-ins

    Migratie plug-ins

    Met migratie plug-ins kunt u al uw gegevens uit uw vorige helpdesk software overbrengen. Het enige dat u hoeft te doen, is ze activeren en de instructies volgen.

  • Beveiliging

    Quality unit is het bedrijf achter LiveAgent, waar we ervoor zorgen dat LiveAgent zo veilig mogelijk is. Lees meer over de beveiligingsfuncties van LiveAgent.

    Lees meer
  • IP-adressen blokkeren

    IP-adressen blokkeren

    Sluit IP-adressen van bezoekers uit die vatbaar zijn voor spam.

  • Authenticatie in twee stappen

    Authenticatie in twee stappen

    Authenticatie in twee stappen (ook wel authenticatie op basis van 2 elementen genoemd) is een optionele functie die wordt aanbevolen. Het voegt meer veiligheid toe aan uw liveagent-account. Authenticatie in twee stappen kan helpen onbekende mensen buiten te houden, zelfs als ze uw wachtwoord hebben.

  • HTTPS-versleuteling

    HTTPS-versleuteling

    Door LiveAgent gehoste accounts lopen via een beveiligde verbinding met behulp van het https-protocol. Hyper Text Transfer Protocol Secure (https) is de beveiligde versie van http. Als u een zelfstandige LiveAgent-licentie heeft, kunt u uw eigen SSL-certificaat uploaden.

  • Meerdere datacentra

    Meerdere datacentra

    Het bedrijf achter softwareproduct LiveAgent heeft altijd producten gecreëerd met stabiliteit en veiligheid. Sinds het begin van onze reis in 2004 zijn we uitgegroeid tot tienduizenden tevreden klanten.

  • AVG

    AVG

    LiveAgent zet zich in voor privacy, beveiliging, naleving en transparantie. Deze aanpak omvat het ondersteunen van de naleving door onze klanten van de EU-vereisten voor gegevensbescherming.

    Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .