Maak kennis met alle functies van LiveAgent die deel uimaken van de helpdesk software met meerdere kanalen. Uitvoerig beschreven en op één plaats terug te vinden.
Behandel al uw klantenvragen vanuit één interface! Lees meer over het ticketsysteem van LiveAgent en de functies ervan.
Lees meerDe algemene inbox van LiveAgent is als een slimmere versie van uw emailinbox. Emails, chats, oproepen, Facebook- en Twitter-tickets, forumberichten, suggesties.
LiveAgent sorteert uw bedrijfscommunicatie automatisch in tickets. LiveAgent slaat de volledige communicatiegeschiedenis zonder enige beperking op. Ticketreferentienummer (id) elk ticket heeft een uniek referentienummer (id).
Volg klantenresolutietrajecten over verschillende. kanalen.
Geautomatiseerde ticketverdeling
Automatiseer uw workflow door middel van tijd-, actie- en SLA-regels.
De knop geeft aan wanneer SLA-tickets moeten worden beantwoord
Tijdregels worden met tussenpozen op de achtergrond uitgevoerd (meestal elke minuut) en controleren of aan de voorwaarden is voldaan. Als het resultaat positief is, wordt de regel uitgevoerd. Tijdregels worden meestal gebruikt voor het opruimen van taken, het verzenden van emailherinneringen, het oplossen van tickets die al een tijdje niet actief zijn geweest, het toevoegen van tags, enz.
Tickets toewijzen en overdragen tussen vertegenwoordigers en afdelingen.
Verdeel tickets en ondersteuningsmedewerkers over afdelingen.
Volg eenvoudig de werktijd van uw vertegenwoordiger voor elk ticket.
Een overeenkomst inzake dienstverleningsniveau (sla) is een regeling om doelstellingen voor het beantwoorden van de tickets te halen. Een sla is een regeling om doelen te halen voor het beantwoorden van de tickets door uw vertegenwoordigers. Een sla geeft een duidelijker beeld wanneer er problemen optreden.
De kantooruren van LiveAgent configureren uw sla-niveaus om alleen actie te ondernemen tijdens specifieke perioden met een mogelijkheid om feestdagen uit te sluiten. Helpdesk werkt standaard kantooruren 9u00-17u00, ma – vr. Als een ticket op vrijdag om 16.00 uur wordt ontvangen, mag het op maandag om 09.00 uur slechts 1 uur oud zijn.
Contactgroepen kunnen worden gemaakt en aangepast aan uw behoeften. Creëer contactgroepen op basis van uw behoeften en beheer uw helpdesk efficiënter. Met contactgroepen kunt u uw zakelijke contacten op een gemakkelijke manier beheren en sorteren.
Bewaar en beheer alle relevante klanteninformatie in LiveAgent.
Maak interne notities voor uw collega’s binnen elk ticket
Vertegenwoordigers beheren en beantwoorden alle vragen in uw helpdesk.
Verzamel en bewaar informatie over uw contacten of bedrijven.
Organiseer contacten indien nodig in bedrijven.
Maak onbeperkte ticketvelden om extra informatie op te slaan.
LiveAgent is geen uitzondering en daarom ondersteunt het vele soorten massa-acties.
Bestrijd spam met automatische spamfiltering in uw helpdesk.
Onderbreek de ticketroutering naar u terwijl u een korte pauze neemt.
Maak filters om gemakkelijk door tickets te sorteren.
Met LiveAgent kunt u persoonlijke notities aan een ticket toevoegen die alleen zichtbaar zijn voor vertegenwoordigers. Hierdoor kunt u de voortgang intern delen of uw updates vastleggen voor toekomstig gebruik.
Voeg meerdere tickets over hetzelfde probleem samen in één ticket.
Configureer emailsjablonen voor uw klanten en vertegenwoordigers.
Voeg velden toe aan elk contact om aangepaste gegevens op te slaan.
Standaardberichten kunnen u wat tijd besparen en u kunt dat gebruiken om antwoorden te schrijven. Ze stellen u in staat uw reactie te versnellen door een vooraf gedefinieerde reeks tekst te gebruiken.
Creëer vooraf gedefinieerde antwoorden op FAQ’s en algemene vragen.
LiveAgent biedt een optie om bestanden (afbeeldingen, muziek, video, documenten.) Naar uw tickets te slepen en neer te zetten. Versleep bestanden en voeg ze toe aan chats, tickets en emails.
Kopieer en plak afbeeldingen in uw tickets.
Gebruik deze functie om tickets naar PDF- en HTML-indeling te exporteren
Het doorsturen van email is een belangrijk ding voor alle helpdesk software. Een ondersteuningsemail die eruitziet als ondersteuning @ uwdomeinnaam. Ladesk. Com wordt aan u toegewezen. Elke email die naar dit adres wordt verzonden, wordt automatisch omgezet in een ticket. Doorsturen is één van de gemakkelijkste manieren om uw emailaccount in te stellen bij LiveAgent.
Zoek in elk inkomend bericht naar een string en vervang deze
Handel één ticket af door meerdere vertegenwoordigers tegelijk.
Ontvang automatisch emailmeldingen over nieuwe tickets.
LiveAgent maakt het gemakkelijker voor u om uw tickets op te volgen via Slack meldingen. Met de integratie van Slack met LiveAgent kunt u zien wat er met uw tickets gebeurt terwijl u zaken op Slack afhandelt.
De WYSIWYG-editor geeft u de mogelijkheid om uw inhoud in te voeren en op te maken terwijl u werkt in een “wat u ziet is wat u krijgt” -weergave van de inhoud. Door de geïmplementeerde wysiwyg-editor te gebruiken, kunt u gemakkelijk de inhoud van emails, emailsjablonen en kennisbankartikels bewerken en stylen.
Voeg een link met een volledige ticketgeschiedenis toe aan uw emails.
Werk aan meerdere tickets tegelijk en schakel gemakkelijk over.
Voorkom dat meerdere vertegenwoordigers aan hetzelfde ticket werken.
Ontvang beoordelingen en identificeer trends na elke interactie.
Maak uzelf toegankelijk door gebruik te maken van geïntegreerde contactformulieren.
Kies een contactformulier voor uw website uit onze vooraf gemaakte galerij
Breng statische gesprekken tot leven met geanimeerde GIF’s.
Pas elk geluid aan dat wordt afgespeeld in LiveAgent of schakel het uit.
Gebruik auditlogboeken als referentiepunt als vragen escaleren.
Exporteer tickets naar een downloadbaar CSV-bestand.
Ontdek geavanceerde live chatfuncties zoals proactieve chatuitnodigingen en realtime typeweergave.
Lees meerChat in realtime met klanten om de conversieratio te verbeteren.
Nodig websitebezoekers uit om te chatten terwijl ze op uw website surfen.
De chatknop van LiveAgent is volledig aanpasbaar en eenvoudig te implementeren.
Kies uit vooraf gedefinieerde posities en stijlen voor live chatknoppen
Animeer uw chatknoppen om indruk te maken op uw websitebezoekers.
Kies uit verschillende aanpasbare chatuitnodigingen.
Koppel chatvensters aan de linker- of rechterkant van uw website.
Controleer welke pagina’s worden bekeken en voor hoelang.
Chatgeschiedenis is precies dat en het kan in verschillende scenario’s buitengewoon handig zijn. U kunt het gebruiken om eerdere vragen van klanten te bekijken, gegevens en informatie te zoeken, eerdere oplossingen voor een probleem te zoeken. De beperking ligt alleen in uw creativiteit. Bekijk de chatgeschiedenis en alle huidige chats in één scherm. Krijg direct toegang tot chatcommunicatie en filter deze op basis van uw voorkeuren.
Volg op wie er op uw website browst en op welke pagina ze zich bevinden.
Verdeel chats via meerdere verdeelopties.
Bekijk wat uw klanten typen voordat ze op verzenden klikken.
Volg live chatsessie gebeurtenissen in Google Analytics.
Verberg automatisch de live chatknop als de maximale wachtrij is bereikt.
Gebruik een interne messenger om met andere vertegenwoordigers te chatten.
Krijg een realtime overzicht van de pagina’s waarop uw websitebezoekers zich bevinden.
Het inkomende callcenter van LiveAgent kan worden gebruikt om grote aantallen inkomende oproepen van klanten af te handelen. Het is geweldig om klantenondersteuning te bieden via de telefoon. Tegelijkertijd kunnen klanten via meerdere andere kanalen contact met u opnemen
Lees meerVideochatten met zowel klanten als collega’s.
LiveAgent beschikt over een uitgebreide online ontwerptool voor IVR waarmee iedereen zijn eigen IVR-structuren kan ontwerpen. Met interactieve spraakreactie kunt u oproepen in uw callcenter software naar de juiste afdelingen of vertegenwoordigers leiden.
Stel uw klanten in staat automatische terugbelverzoeken aan te vragen.
Bel met uw collega’s rechtstreeks vanuit LiveAgent.
Bij persoonlijk doorverbinden wordt gewacht met het beëindigen van het gesprek totdat het wordt aangenomen, afgewezen of simpelweg niet wordt beantwoord door een andere medewerker. Bij persoonlijk doorverbinden wordt de beller in de wacht gezet en wordt er een nieuw gesprek tot stand gebracht met de gewenste vertegenwoordiger. Zodra de vertegenwoordiger het gesprek aanneemt, wordt het eerste gesprek beëindigd.
Neem alle gesprekken op die via LiveAgent worden gevoerd en sla ze op.
LiveAgent routeert oproepen automatisch op prioriteit of wijst ze willekeurig toe. Om snelle en nauwkeurige communicatie te garanderen, routeert LiveAgent oproepen automatisch op prioriteit.
Compatibel met zowel fysieke als virtuele oproepapparaten.
LiveAgent biedt de mogelijkheid om softphones (softwaretelefoons) aan te sluiten en te gebruiken. Softphones communiceren met de oproepuitwisselingsprovider via het sip-protocol (sip-trunking). Gesprekken worden nog steeds afgehandeld, opgenomen en opgevolgd door LiveAgent zelf. Softphone is een optionele app van derden die samenwerkt met uw callcenter van LiveAgent.
Volg en reageer op alle berichten, opmerkingen en privéberichten
Houd vermeldingen en tweets over uw merk in de gaten en reageer erop.
Reageer op Instagram opmerkingen en vermeldingen via uw dashboard.
Verbind Viber om met klanten te chatten en berichten te versturen.
Begin vandaag nog met het verbeteren van uw service door onze klantenserviceverslagen te bekijken. Genereer meer dan 10 verslagen om een compleet overzicht te krijgen van uw inspanningen op het gebied van klantenservice.
Lees meerBekijk gebruik, statistieken en evalueer prestatieverslagen.
Bewaak de prestaties van uw ondersteuningsvertegenwoordigers.
Bekijk de prestaties van uw vertegenwoordiger op basis van ontvangen beoordelingen.
Maak tagverslagen inzake tijd, afdeling, kanaal en vertegenwoordiger.
Maak SLA-verslagen per tijd en afdeling.
Bekijk hoe goed u SLA-vereisten beheert.
Bewaak de beschikbaarheid van uw vertegenwoordigers
Maak verslagen over de werktijden van vertegenwoordigers.
Bekijk welke kanalen het meest worden gebruikt om contact op te nemen met uw ondersteuningsteam
Bekijk eenvoudig de prestaties van uw afdeling.
Bekijk hoeveel tijd er aan elk individueel ticket werd besteed.
Het klantenportaal helpt uw bedrijf 24/7 te opereren. Lees meer over het klantenportaal van LiveAgent en de functies ervan.
Lees meerMaak kennisbankartikels, forums of feedbackborden.
Maak meerdere klantenportalen voor meerdere producten.
Bewerk en stijl eenvoudig de inhoud van uw artikels.
Voeg eenvoudig bestanden toe aan uw kennisbankartikels.
Maak forums en creëer een online gemeenschap met uw gebruikers.
Moedig klanten aan om u nieuwe ideeën en feedback te sturen.
Maak het dagelijkse werk van uw makelaar leuker en motiveer hem om beter te presteren met gamificatie.
Lees meerDeel badges en beloningen uit aan uw meest hardwerkende vertegenwoordigers
Vertegenwoordigers bereiken bepaalde niveaus in de loop van de tijd terwijl ze vragen afhandelen.
6 redenen waarom liveagent een perfecte oplossing is voor uw zakelijke functies voor maatstaven en scoreborden. Bekijk uw persoonlijke statistieken, zoals hoe lang u al online bent en op hoeveel berichten u hebt gereageerd. Benchmark uzelf met anderen in uw klantenondersteuning.
Laat uw medewerkers van de klantenservice LiveAgent gebruiken in een taal die zij verkiezen. Lees en ontdek meer.
Lees meerBlijf op de hoogte van wat er gebeurt in uw helpdesk, zelfs als u niet achter uw laptop zit. Lees meer over iOS- en Android-apps.
Lees meerLiveAgent biedt een eigen Android-app voor uw favoriete mobiele apparaat, zodat u ook onderweg klantenservice kunt bieden. Download de gratis Android LiveAgent-app waarmee u in contact blijft met de bezoekers van uw website buiten kantoor.
LiveAgent biedt een eigen iOS-app voor uw favoriete mobiele apparaat, zodat u ook onderweg klantenservice kunt bieden. Download de gratis iOS LiveAgent-app.
LiveAgent is klantenservice software die veel integraties biedt om uw werktaken te verbeteren. Lees meer over alle mogelijke LiveAgent-integraties.
Lees meerApi is een lijst met opdrachten die de ene software naar de andere kan verzenden. Dankzij API kunt u meerdere programma’s en tools opnieuw verbinden en veel taken automatiseren en beïnvloeden. Twee verschillende software kunnen rechtstreeks via API “communiceren”.
Met Zapier kunt u veel applicaties, integraties en software integreren met LiveAgent. LiveAgent integreert met een groot aantal hiervan om ervoor te zorgen dat iedereen vindt wat hij nodig heeft om zijn workflow te verbeteren.
LiveAgent is de juiste tool voor email marketing met functies om dit te ondersteunen. Abonneer op onze nieuwsbrief. Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws.
LiveAgent is een helpdesk software met meerdere mogelijkheden waarmee u meer kunt doen dan u denkt.
LiveAgent kan u helpen uw e-commerce website naar een hoger niveau te brengen. Verander websitebezoekers in betalende klanten, geef ze advies en help ze beslissen over het kopen van uw producten. De krachtige en snelle live chatwidget van LiveAgent is de snelste op de markt.
LiveAgent kan uw klanteninformatie en dossiers opslaan en organiseren. Het kan u ook helpen bij het opvolgen van leads, contracten, klantenondersteuning of het beheren van activa en bronnen. De mogelijkheden voor het beheer van klantenrelaties van LiveAgent omvatten PipeDrive, SharpSpring of Highrise.
LiveAgent kan worden geïntegreerd met WordPress, SquareSpace en Drupal. Live chatknoppen kunnen op alle ondersteunende systemen voor het beheeren van inhoud worden geplaatst.
Integreer tools voor project management met LiveAgent.
Integreer Slack voor directe meldingen over nieuwe tickets.
Met migratie plug-ins kunt u al uw gegevens uit uw vorige helpdesk software overbrengen. Het enige dat u hoeft te doen, is ze activeren en de instructies volgen.
Quality unit is het bedrijf achter LiveAgent, waar we ervoor zorgen dat LiveAgent zo veilig mogelijk is. Lees meer over de beveiligingsfuncties van LiveAgent.
Lees meerSluit IP-adressen van bezoekers uit die vatbaar zijn voor spam.
Authenticatie in twee stappen (ook wel authenticatie op basis van 2 elementen genoemd) is een optionele functie die wordt aanbevolen. Het voegt meer veiligheid toe aan uw liveagent-account. Authenticatie in twee stappen kan helpen onbekende mensen buiten te houden, zelfs als ze uw wachtwoord hebben.
Door LiveAgent gehoste accounts lopen via een beveiligde verbinding met behulp van het https-protocol. Hyper Text Transfer Protocol Secure (https) is de beveiligde versie van http. Als u een zelfstandige LiveAgent-licentie heeft, kunt u uw eigen SSL-certificaat uploaden.
Het bedrijf achter softwareproduct LiveAgent heeft altijd producten gecreëerd met stabiliteit en veiligheid. Sinds het begin van onze reis in 2004 zijn we uitgegroeid tot tienduizenden tevreden klanten.
LiveAgent zet zich in voor privacy, beveiliging, naleving en transparantie. Deze aanpak omvat het ondersteunen van de naleving door onze klanten van de EU-vereisten voor gegevensbescherming.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .