De functie voor interne gesprekken biedt u de mogelijkheid om over te schakelen op interne chat voor een veel gemakkelijkere manier van communiceren met uw collega’s, namelijk voicechat. Een functie die rechtstreeks in de LiveAgent is ingebouwd met de rest van het callcenter, stelt u in staat om snel eventuele problemen op te lossen of in zeer korte tijd het juiste antwoord te krijgen. Een interne oproep maken is een zeer gemakkelijke taak.
Klik gewoon op de plusknop in de bovenhoek en selecteer “Nieuwe interne oproep” in de lijst met opties.
Hierdoor wordt een nieuw deel van LiveAgent geopend, waar u de persoon kunt selecteren met wie u wilt spreken. Als u op de belknop klikt, wordt onmiddellijk een nieuw ticket geopend met een eigen ID en een interface die vergelijkbaar is met de rest van de LiveAgent.
Net als bij de interne chat hebt u de mogelijkheid om een notitie in te voegen met Ticket ID (waarop kan worden geklikt en die u naar dat ticket zal leiden).
Als u hulp nodig heeft bij een specifiek ticket of verzoek van een klant, kunt u de interne oproep ook rechtstreeks starten vanuit de interface van dat ticket. Als u op de 3 puntjes klikt, wordt de lijst met beschikbare opties weergegeven en maakt de interne oproep er deel van uit. Het proces om een oproep te starten is hetzelfde als bij de vorige methode. Selecteer uw favoriete collega en druk op de belknop.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Leer over callcenterautomatisering met LiveAgent, dat klantenservicesoftware en VoIP-telefoonsystemen biedt. Het heeft een gratis proefperiode van 14 dagen en het opstarten van uw LiveAgent wordt op prijs gesteld. Het biedt ook aangepaste service en heeft accountvoorwaarden, betalings- en terugbetalingsbeleid. Er is een Fair Use-beleid en het verzamelt gebruikersdata voor productverbetering.
Naleving van AVG door LiveAgent
LiveAgent biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware, heeft onderscheidingen en certificaten, biedt webinars en een kostencalculator aan, en heeft een partnerprogramma. De tekst benadrukt ook de naleving van de AVG, met functies en procedures om te voldoen aan de regelgeving, inclusief het recht op vergetelheid en andere veiligheidsmaatregelen.
Het artikel gaat in op het belang van ticketomleiding en -beheer om de klantenservice te verbeteren. LiveAgent wordt aanbevolen als een krachtig platform dat communicatie met klanten verbetert en verschillende kanalen biedt voor ondersteuning. Het ticketbeheersysteem kan worden gebruikt voor marketing, verkoop en ondersteuning, en het is belangrijk om de vereisten op te schrijven en potentiële software te onderzoeken voordat je deze kiest.