De functie voor interne gesprekken biedt u de mogelijkheid om over te schakelen op interne chat voor een veel gemakkelijkere manier van communiceren met uw collega’s, namelijk voicechat. Een functie die rechtstreeks in de LiveAgent is ingebouwd met de rest van het callcenter, stelt u in staat om snel eventuele problemen op te lossen of in zeer korte tijd het juiste antwoord te krijgen. Een interne oproep maken is een zeer gemakkelijke taak.
Klik gewoon op de plusknop in de bovenhoek en selecteer “Nieuwe interne oproep” in de lijst met opties.
Hierdoor wordt een nieuw deel van LiveAgent geopend, waar u de persoon kunt selecteren met wie u wilt spreken. Als u op de belknop klikt, wordt onmiddellijk een nieuw ticket geopend met een eigen ID en een interface die vergelijkbaar is met de rest van de LiveAgent.
Net als bij de interne chat hebt u de mogelijkheid om een notitie in te voegen met Ticket ID (waarop kan worden geklikt en die u naar dat ticket zal leiden).
Als u hulp nodig heeft bij een specifiek ticket of verzoek van een klant, kunt u de interne oproep ook rechtstreeks starten vanuit de interface van dat ticket. Als u op de 3 puntjes klikt, wordt de lijst met beschikbare opties weergegeven en maakt de interne oproep er deel van uit. Het proces om een oproep te starten is hetzelfde als bij de vorige methode. Selecteer uw favoriete collega en druk op de belknop.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Uitzonderlijke klantenondersteuning
Bedrijven moeten zich richten op factoren zoals inlevingsvermogen, actief luisteren, tijdige reactie, probleemoplossende vaardigheden, positieve houding, personalisatie en het overtreffen van verwachtingen om uitzonderlijke klantenondersteuning te bieden. Dit is cruciaal voor klantenloyaliteit en positieve mond-tot-mondreclame. Integratie van Telematica, Telcowise, yuutel en Mixvoip in LiveAgent kan de operationele productiviteit en servicekwaliteit verbeteren.
Klantenondersteuning Nederlands: Het kalmeren van gefrustreerde klanten
Het bedrijf biedt klantenservicesoftware, partnerprogramma's en integraties met andere platforms. Het belang van het gebruik van de juiste woorden in klantenondersteuning wordt benadrukt, met nadruk op verontschuldigende uitdrukkingen, empathie tonen en samenwerking met klanten. Er wordt ook gewezen op het kalmeren van gefrustreerde klanten en het opbouwen van positieve relaties.
Hoe maak ik afdelingen aan in LiveAgent
Leer hoe je afdelingen aanmaakt in LiveAgent om klantensupport efficiënter te organiseren en de klanttevredenheid te verbeteren. Gratis account mogelijk.