Gratis proefperiode

Interne oproepen

De functie voor interne oproepen biedt u de mogelijkheid om van interne chat te wisselen voor een veel gemakkelijkere manier om met uw collega’s te communiceren, voice chat. Een functie die rechtstreeks in de LiveAgent is geïntegreerd met de rest van het callcenter, stelt u in staat om snel eventuele problemen op te lossen of in zeer korte tijd het juiste antwoord te krijgen. Een intern gesprek opzetten is een zeer gemakkelijke taak.

Klik gewoon op de plusknop in de bovenhoek en selecteer “Nieuwe interne oproep” in de lijst met opties.

Hierdoor wordt een nieuw deel van LiveAgent geopend, waar u de persoon kunt selecteren met wie u wilt spreken. Als u op de belknop klikt, wordt onmiddellijk een nieuw ticket geopend met een eigen ID en een interface die vergelijkbaar is met de rest van de LiveAgent.

Net als bij de interne chat, heeft u de mogelijkheid om een ​​nota toe te voegen met daarin een Ticket ID (waarop kan worden geklikt en die u naar dat ticket zal leiden).

Als u hulp nodig heeft bij een specifiek ticket of verzoek van een klant, kunt u de interne oproep ook rechtstreeks starten vanuit de interface van dat ticket. Als u op de 3 puntjes klikt, wordt de lijst met beschikbare opties weergegeven en maakt de interne oproep er deel van uit. Het proces om een ​​oproep te starten is hetzelfde als bij de vorige methode. Selecteer uw favoriete collega en druk op de belknop.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .