Klik gewoon op de plusknop in de bovenhoek en selecteer “Nieuwe interne oproep” in de lijst met opties.

Hierdoor wordt een nieuw deel van LiveAgent geopend, waar u de persoon kunt selecteren met wie u wilt spreken. Als u op de belknop klikt, wordt onmiddellijk een nieuw ticket geopend met een eigen ID en een interface die vergelijkbaar is met de rest van de LiveAgent.
Als u hulp nodig heeft bij een specifiek ticket of verzoek van een klant, kunt u de interne oproep ook rechtstreeks starten vanuit de interface van dat ticket. Als u op de 3 puntjes klikt, wordt de lijst met beschikbare opties weergegeven en maakt de interne oproep er deel van uit. Het proces om een oproep te starten is hetzelfde als bij de vorige methode. Selecteer uw favoriete collega en druk op de belknop.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
- Wat is een interne chatfunctie? (+ Gratis proefversie) | LiveAgent
- Chatverdeling en -routeringsfunctie in live chat | LiveAgent
- Helpcrunch migratie - LiveAgent
- Lucep alternatief - LiveAgent
- Spraak (Uitgelegd)
- Chaport alternatief - LiveAgent
- Wat zijn de ondersteunde oproepapparaten? (+Gratis proefversie) | LiveAgent
- Persoonlijk doorverbinden (Uitgelegd)