Gratis proefperiode

Notities

Notities zijn een handige functie voor alle vertegenwoordigers die hun tickets beter georganiseerd willen houden en herinneringen willen bewaren over specifieke tickets of klanten.

LiveAgent biedt u de mogelijkheid om persoonlijke notities aan een ticket toe te voegen die alleen zichtbaar zijn voor vertegenwoordigers, niet voor de ticketaanvrager of andere eindgebruikers die mogelijk een CC-code op het ticket hebben gekregen. Hierdoor kunt u de voortgang intern delen of uw updates vastleggen voor toekomstig gebruik. U kunt het ticket zelfs met een interne notitie overdragen aan een andere vertegenwoordiger.

Voorbeeld

Uw klant legde een probleem uit in zes lange emails, u kunt dit probleem in een notitie samenvatten en doorgeven aan de ontwikkelaars die het zullen afhandelen en oplossen. Ze hoeven niet alle emails van de klant te lezen (dat zou tijdverspilling zijn), uw samenvatting van het probleem in de toegevoegde notitie is voldoende voor hen.

Kennisbankbronnen

Lees meer details

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo