Gratis proefperiode

Interne chat

Wat is een interne chat?

Met de interne chat van LiveAgent kunt u in contact komen met uw collega’s zonder dat u een applicatie van derden hoeft te gebruiken. De interne chat geeft u de mogelijkheid om instant sms-berichten en bijlagen te verzenden (alle gangbare bestandstypen worden ondersteund). Interne chats zijn alleen zichtbaar voor u en de ontvanger van uw bericht.

Hoe start u een interne chat?

Om de interne chat te starten, zoekt u de vertegenwoordiger waarmee u contact wilt opnemen in het gedeelte “Online vertegenwoordiger” van het dashboard. Klik op de groene (online) of grijze (offline) stip en selecteer “Bericht versturen”. Houd er rekening mee dat u berichten kunt verzenden, zelfs als uw collega’s offline zijn (ze kunnen ze op een later tijdstip lezen).

Als alternatief kunt u direct een interne chat starten vanaf een ticket of vanuit een lopende chat. Het proces is hetzelfde. Klik gewoon op de groene stip en selecteer ‘Een chatbericht verzenden’. Wanneer u op deze manier een interne chat start, bevat de chat het ticketnummer waarmee u de chat bent begonnen.

Interne chatfunctie op de werkplek in LiveAgent - voorbeeld
Hoe u een interne chat start

Welke andere functies ondersteunt de interne chat?

Als u om hulp wilt vragen, heeft u de mogelijkheid om het unieke ticketnummer van een ticket te kopiëren en in de interne chat te plakken, die direct een klikbare link creëert. De ontvanger van uw bericht kan op de link klikken en direct worden doorgestuurd naar het ticket.

Interne-chat-LiveAgent

Hoeveel chatvensters ondersteunt interne chat?

Het interne chatvenster ondersteunt meerdere gesprekken tegelijkertijd. De grootte van het venster kan naar wens worden gewijzigd en overal in de gebruikersinterface van LiveAgent worden geplaatst.

Waarom zou u interne chat gebruiken?

Voordelen:

  • Bespaart tijd – geen omschakeling tussen platforms
  • Bouwt een positieve organisatiecultuur op
  • Verbertert teamwerrk 
  • Betere klantenservice ervaring

Ready to give it a try?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.

Free Trial

Andere live chatfuncties:

Realtime typeweergave

Realtime typeweergave is in feite een voorbeeld van het live chatbericht van de bezoeker. Het is gemaakt om uw vertegenwoordigers te helpen het probleem sneller op te lossen en de klantenervaring te verbeteren.

Realtime typen

Chat embedded tracking

LiveAgent biedt een gratis plug-in waarmee u belangrijke gegevens uit uw live chat kunt verbinden met Google Analytics. Zo kunt u snel de algemene impact van de live chat klantenservice op uw conversies analyseren.

Chat geïntegreerde tracking

Chatoverzicht

Krijg een overzicht en analyseer snel de huidige live chatsituatie met de functie chats overzicht. U kunt bijvoorbeeld bekijken; het land van de bezoeker, bezoekers in een wachtrij, chatbezoekers, beschikbare vertegenwoordigers en meer.

Wilt u meer weten?

Kennisbankbronnen:

Hebt u nog geen chatknop aangepast?

 

Hier is een stapsgewijze handleiding voor het maken van een chatknop in LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo