Als alternatief kunt u direct een interne chat starten vanaf een ticket of vanuit een lopende chat. Het proces is hetzelfde. Klik gewoon op de groene stip en selecteer ‘Een chatbericht verzenden’. Wanneer u op deze manier een interne chat start, bevat de chat het ticketnummer waarmee u de chat bent begonnen.
Het interne chatvenster ondersteunt meerdere chats tegelijkertijd. De grootte van het venster kan naar wens worden gewijzigd en overal in de gebruikersinterface van LiveAgent worden geplaatst.
Ready to give it a try?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .