Gratis proefperiode

Helpdesk prijscalculator

Krijg de beste prijs-kwaliteitverhouding met LiveAgent-helpdesksoftware.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Helpdesk Comparison
Woman thinking
Lets get started

Bespaar meer met LiveAgent

Bekijk enkele van de belangrijkste functies van LiveAgent. Verbeter uw kennisbeheer met een klantenportaal. Gebruik ticketing als een tool voor klantenrelatiebeheer. Blijf op de hoogte van de levering van klantenservice met naadloze distributie van tickets.

Voordelen rekenmachine

Voordelen van helpdeskprijscalculator

Bekijk de voordelen van het gebruik van onze helpdeskprijscalculator en ontdek hoe deze u kan helpen uw klantenondersteuning te verbeteren

Helpdesk benefits
5

Simpele stappen

Vind uw ideale helpdeskoplossing in 5 eenvoudige stappen met onze prijscalculator.

Meer dan 70

Helpdesks om te vergelijken

Vergelijk meer dan 70 populaire helpdeskoplossingen en vind de beste deal.

72 %

Daling van de kosten

Verlaag uw kosten en bespaar tot 72% op helpdesksoftware met LiveAgent.

Alles-in-één oplossing

Wat kan LiveAgent bieden?

Krijg toegang tot een volledig uitgerust ticketsysteem met meerdere kanalen dat de meest populaire klantenkanalen aankan. Bied ondersteuning via email, telefoontjes, live chat, klantenportaal met kennisbank of sociale media zoals Facebook, Instagram, Twitter of Viber. Profiteer van meer dan 130 functies en meer dan 150 integraties.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
What can LiveAgent provide
Medal icon

Begin nu LiveAgent te gebruiken!

Probeer alles wat we te bieden hebben met een gratis proefperiode van 14 dagen

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar

Vergelijk top 5 helpdesk-oplossingen

Bekijk hoe LiveAgent het doet ten opzichte van andere alternatieve toonaangevende oplossingen op de markt.
Volledig transparant, geen verborgen informatie.

Functies LiveAgent Zendesk
Zendesk concurrent.
Freshdesk
Freshdesk concurrent.
LiveChat
LiveChat concurrent.
Intercom
Intercom concurrent.
Ticketing
Maakt verbinding met meerdere communicatielijnen (zoals email, live chat, een callcenter of sociale media) om alle berichten te stroomlijnen en gebruikers in staat te stellen erop te reageren vanuit de ticketsoftware.
Ticket
€15/maand/medewerker Inbegrepen in het Ticket-abonnement dat €15 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Professional
€59/maand/medewerker Inbegrepen in het Professional-abonnement dat €59 per medeweker per maand kost. Alle prijzen zijn in EU.
Blossom
€19/maand/medewerker Inbegrepen in het Blossom-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Starter
€19/maand/medewerker Inbegrepen in het starters-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Starter
€79/maand/medewerker Inbegrepen in het starters-abonnement dat €79 kost voor de eerste medewerker per maand. Elke extra medewerker kost e19 per medewerker per maand. Alle prijzen zijn in EUR.
Live Chat
Een systeemeigen live chatwidget die op uw site kan worden ingezet en kan worden gebruikt voor realtime communicatie met uw websitebezoekers.
Ticket+chat
€29/maand/medewerker Inbegrepen in het Ticket + Chat-abonnement dat €29 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Add-on
€15-59/maand/medewerker Beschikbaar als een add-on-functie voor €15-59 per maand. Alle prijzen zijn in EUR.
Garden
€45/maand/medewerker Inbegrepen in het Garden-abonnement dat €45 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Starter
€19/maand/medewerker Inbegrepen in het starters-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Enterprise
Prijs op aanvraag Inbegrepen in de plannen met prijzen op aanvraag.
Geïntegreerd callcenter
Een virtueel callcenter met een gecentraliseerd dashboard voor het plaatsen, ontvangen en beheren van oproepen.
Alles inbegrepen
€39/maand/medewerker Inbegrepen in het All-Inclusive-abonnement dat €39 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Add-on
€45/maand/medewerker Beschikbaar als een add-on-functie voor €45 per maand. Alle prijzen zijn in EUR.
Estate
€85/maand/medewerker Inbegrepen in het Estate-abonnementdat €85 per medeweker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
LiveChat biedt deze functie niet.
Intercom biedt deze functie niet
Facebook & Twitter
Een integratie die alle Tweets, opmerkingen, vermeldingen en Facebook-berichten ophaalt en omzet in tickets die direct vanuit de software kunnen worden beantwoord.
Add-on
€39/maand/account Beschikbaar als een Add-on-functie voor €39 per maand per account, of in het All-inclusive abonnement voor €39/maand/medewerker. Alle prijzen zijn in EUR.
Team
€25/maand/medewerker Inbegrepen in het team-abonnement dat €25 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Blossom
€19/maand/medewerker Inbegrepen in het Blossom-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
LiveChat biedt deze functie niet
Enterprise
Prijs op aanvraag Inbegrepen in de abonnementen met prijzen op aanvraag.
Regels & automatisering
Automatiseringsregels die kunnen worden geïmplementeerd om klantenondersteuningsprocessen te versnellen.
Ticket
€15/maand/medewerker Inbegrepen in het Ticket-abonnement dat €15 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Team
€25/maand/medewerker Inbegrepen in het team-abonnement dat €25 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Garden+Add-on
€45/maand/medewerker Inbegrepen in het Garden-abonnement dat €45 per medewerker per maand kost, of kan worden toegevoegd. Alle prijzen zijn in EUR.
LiveChat biedt deze functie niet
Enterprise
Prijs op aanvraag Inbegrepen in de abonnementen met prijzen op aanvraag.
Kantooruren & SLA's
Een functie waarmee u SLA-logboeken, SLA-naleving kunt beheren en bewaken en kantooruren kunt instellen.
Ticket
€15/maand/medewerker Inbegrepen in het Ticket-abonnement dat €15 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Professional
€59/maand/medewerker Inbegrepen in het Professional abonnement dat € 59 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Blossom
€19/maand/medewerker Inbegrepen in het Blossom-abonnement dat €19 per medewerkerper maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
LiveChat biedt deze functie niet
Intercom biedt deze functie niet
Auditlogboek
Een activiteitenlogboek dat alle acties registreert die binnen het helpdesksysteem zijn uitgevoerd .
All-inclusive
€39/maand/medewerker Inbegrepen in het All-Inclusive-abonnement dat €39 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Zendesk biedt deze functie niet
Estate
€65/maand/medewerker Inbegrepen in het Estate-abonnement dat €65 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
LiveChat biedt deze functie niet
Intercom biedt deze functie niet
Onbeperkte geschiedenis
Een onbeperkte kijkgeschiedenis voor tickets. (U verliest de toegang tot tickets niet na een bepaalde tijdsperiode.)
Ticket
€15/maand/medewerker Inbegrepen in het Ticket-abonnement dat €15 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Team
€25/maand/medewerker Inbegrepen in het team-abonnement dat €25 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Blossom
€19/maand/medewerker Inbegrepen in het Blossom-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Team
€39/maand/medewerker Inbegrepen in het team-abonnement dat €39 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Starter
€79/maand/medewerker Inbegrepen in het starters-abonnement dat €79 kost voor de eerste medewerker per maand. Elke extra medewerker kost €19 per medewerker per maand. Alle prijzen zijn in EUR.
Verwijder Branding
Optie om een white label te gebruiken (vrij van branding) .
Add-on
€19/maand/medewerker Beschikbaar als een add-on-functie voor €19 per maand. Alle prijzen zijn in EUR.
Zendesk biedt deze functie niet
Blossom
€19/maand/medewerker Inbegrepen in het Blossom-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Business
€59/maand/medewerker Inbegrepen in het business-abonnement dat €59 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Intercom biedt deze functie niet
24/7 gepersonaliseerd succesteam
Een toegewijd klantensuccesteam dat aan u is toegewezen en beschikbaar is om 24/7 365 te helpen via alle communicatiekanalen .
Ticket
€15/maand/medewerker Inbegrepen in het Ticket-abonnement dat €15 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Zendesk biedt deze functie niet
Blossom
€19/maand/medewerker Inbegrepen in het Blossom-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Starter
€19/maand/medewerker Inbegrepen in het starters-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
Intercom biedt deze functie niet

Getuigenissen

Ontdek waarom onze klanten graag met LiveAgent werken

  • Roman Bosch
    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
    David Chandler Volterman

Veelgestelde vragen

Als u vragen heeft, hebben wij de antwoorden.
Bekijk de meest gestelde vragen over de helpdesk prijscalculator.

[nicefaqtitle1="Wat is prijscalculator?"question1="Wat is een helpdeskprijscalculator?"answer1="De helpdeskprijscalculator van LiveAgent is een tool gemaakt voor het vergelijken van verschillende helpdeskoplossingen. Het ondersteunt meerdere tools en functiecombinaties terwijl u het aantal klantenondersteuningsmedewerkers laten kiezen. Op basis van deze gegevens toont de calculator u de prijs van populaire helpdeskoplossingen. U kunt de kosten voor de functies die u nodig hebt vergelijken en de beste deal kiezen. De prijscalculator van LiveAgent kan vergelijk verschillende combinaties van softwaretoolsets voor klantenondersteuning."title2="Hoe kunt u de calculator gebruiken?"question2="Hoe kunt u een helpdeskprijscalculator gebruiken?"answer2="Selecteer het aantal helpdeskmedewerkers dat u nodig heeft en kies eenvoudig de tools en functies die u nodig hebt. Gebruik vervolgens de prijsgegevens om helpdeskprijzen te vergelijken. Selecteer degene die de meeste waarde bieden voor u en uw bedrijf. De rekenmachine kan meer dan 70 verschillende helpdeskoplossingen vergelijken, zodat u U kunt de prijsverschillen tussen hen en de LiveAgent-helpdesksoftware zien. LiveAgent prijscalculator kan meerdere toolcombinaties vergelijken."title3="Wat zijn de voordelen van calculator"question3="Wat zijn de voordelen van het gebruik van een helpdesk prijscalculator?"answer3="Het belangrijkste voordeel is dat u geen besteed uren of dagen aan het onderzoeken van verschillende helpdesksoftwareoplossingen en maak zelf vergelijkingen. Wat het handig maakt, is de mogelijkheid om communicatiekanalen, functies en opties voor sociale media te mixen en matchen. Selecteer alles wat je nodig hebt en laat weg wat je niet wilt om een ​​correcte prijsvergelijking te krijgen voor een specifiek aantal helpdeskmedewerkers. Gebruik de berekende gegevens om de beste deal voor uw situatie en uw bedrijf te bepalen."title4="Waarom is de prijs belangrijk?"question4="Waarom is de prijs van de helpdesk belangrijk?"answer4="Klantondersteuning is een essentieel onderdeel van elk modern bedrijf . Moderne klantenondersteuningsdesks vereisen meestal communicatie via meerdere klantkanalen en ondersteuning van verschillende functies en automatiseringen. Standaard communicatiekanalen voor de helpdesk omvatten e-mail, livechat, callcenter, sociale media en klantenportaal met kennisbank en forumopties. De prijzen voor deze tools en functies kunnen hoog zijn, vooral als je kijkt naar het aantal agenten dat ze zal gebruiken. U moet echter ook vermijden te betalen voor functies die u niet van pas komen in uw bedrijf."title5="Waarom is klantenondersteuning belangrijk"question5="Waarom is klantenondersteuning belangrijk voor bedrijven?"answer5="Klantenondersteuning is essentieel aspect van elk bedrijf. Het kan u helpen problemen van klanten op te lossen, efficiënt met klanten te communiceren en de klantloyaliteit te vergroten. Loyale klanten zullen eerder terugkeren en u helpen meer inkomsten te genereren. Daarom kan een goede klantenondersteuning zeer nuttig zijn voor elk bedrijf in elke branche."title6="Hoe u uw bedrijf kunt verbeteren"question6="Hoe kan een goede helpdesk uw bedrijf verbeteren?"answer6="Een goede helpdesksoftware is essentieel voor het bieden van geweldige klantenondersteuning, omdat het veel tools en systemen biedt om het werk gemakkelijker en efficiënter te maken. Het helpt helpdeskteams om snel en met geweldige resultaten met klanten om te gaan. Bovendien bespaart helpdesksoftware tijd, kunnen gebruikers automatiseringen creëren en geïntegreerde workflows creëren met verschillende apps. Op de lange termijn kan helpdesksoftware bedrijven helpen meer te verkopen, nieuwe klanten aan te trekken en hun loyaliteit aan uw bedrijf te vergroten."title7="Wat zijn de voordelen van LiveAgent"question7="Wat zijn de voordelen van het gebruik van LiveAgent van andere helpdesks?"answer7="LiveAgent biedt toegang tot de meest behulpzame klantkanalen die binnen zijn ticketingsysteem kunnen worden gebruikt. Dit betekent dat helpdesks hun klantcommunicatie kunnen verenigen in één platform. Een ticketsysteem zorgt voor een meer moeiteloze organisatie en verbreedt uw bereik naar kanalen die uw klanten graag gebruiken."]

Belangrijkste bevindingen

Onderzoek is de sleutel tot klantenondersteuning

Meer informatie over de impact van klantenondersteuning op klanten en uw bedrijf. Bekijk de statistieken van de klantenondersteuning en profiteer van de bevindingen. De belangrijkste onderzoeksgebieden zijn onder meer de impact op het bedrijf, belangrijke statistieken over kanalen voor klantenondersteuning en klantengedrag in verschillende situaties.

Wat kan u leren?

  • Belangrijke statistieken over klantenservice
  • Statistieken over klantkanalen
  • Zakelijke impact van klantenservice

en nog veel meer …

De gemiddelde netto FCR voor servicedesks wereldwijd is ongeveer

74%

MetricNet

80%

van de live chatvertegenwoordigers heeft meerdere systemen nodig om de informatie te krijgen die ze nodig hebben. CCW Digital

Research multiple systems

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo