Gratis proefperiode

Vertegenwoordigers

Vertegenwoordigers zijn het belangrijkste onderdeel van alle klantenondersteuningssoftware omdat ze de sociale vaardigheden inbrengen die u nodig hebt om de beste klantenondersteuning te bieden in uw helpdesk. Vertegenwoordigers vervullen de rol van probleemoplossers, helpers en helpen uw bedrijf en uw merk om de top te bereiken.

Vertegenwoordigers zijn mensen die ondersteunende diensten verlenen. Met de rol van beheerder kunnen ze ook toezicht houden op en het systeem configureren. Daarom zorgen ze voor sommige dingen of alles wat er in uw LiveAgent gebeurt, afhankelijk van hun specifieke rollen.

Vertegenwoordigers en klantenvertegenwoordigers zijn in wezen gelijkwaardige termen, het is de universele definitie voor alle mensen die klantenondersteuning bieden (ondersteuningsverzoeken oplossen).

Gebruikerstypen

  • Vertegenwoordiger – Vertegenwoordigers zorgen voor alle verzoeken van klanten, beantwoorden chats, telefoongesprekken en andere berichten. Optioneel kunnen ze kennisbankartikels beheren. Ze hebben geen toegang tot de configuratie.
  • Beheerder- Beheerders kunnen het systeem configureren, verslagen bekijken en andere gebruikers beheren.
  • Eigenaar – De eigenaar is een speciaal type beheerder die bovendien het abonnement kan wijzigen en upgraden en toegang heeft tot factuurgegevens en facturen.

Kennisbankbronnen

Lees meer details

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo