Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ticket toewijzen

Wat is een toegewezen ticket?

Een ticket is een communicatie tussen een vertegenwoordiger en klanten. Tickets worden gemaakt zonder enig eigendom. Het is noodzakelijk om tickets toe te wijzen aan de juiste klantenvertegenwoordiger of afdeling en handmatig een eigendom te wijzigen. Weet wie verantwoordelijk is voor het oplossen van problemen en vragen en vermijd eventuele problemen.

In LiveAgent kunt u na antwoord automatisch tickets toewijzen aan een klantenvertegenwoordiger. Pas uw eigen criteria, regels en voorwaarden aan in de configuratie en voer het automatisch uit.

Ticket toewijzen
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What does assignt ticket mean?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ticket is the main tool for communication between the agent and clients. Assigning a ticket means that the ticket must be assigned to the appropriate agent or department in order to be able to act on it.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can you assing tickets using LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “In LiveAgent, you can assign tickets to the appropriate agent. It can also happen automatically after the agent replies to the client. The owner of a given notification can also be changed.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Is assigning tickets automated?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent has the option to assign tickets automatically. This happens when the agent in question replies to the client. You can also customize your own criteria, rules and conditions in the configuration.” } }] }

FAQ

Wat is een toegewezen ticket?

Een ticket is het belangrijkste hulpmiddel voor communicatie tussen de vertegenwoordiger en klanten. Het toekennen van een ticket betekent dat het ticket moet worden toegewezen aan de juiste vertegenwoordiger of afdeling om er actie op te kunnen ondernemen.

Hoe kunt u tickets reserveren met LiveAgent?

Is het toewijzen van tickets geautomatiseerd?

LiveAgent heeft de mogelijkheid om tickets automatisch toe te wijzen. Dit gebeurt wanneer de vertegenwoordiger in kwestie de klant antwoordt. U kunt in de configuratie ook uw eigen criteria, regels en voorwaarden aanpassen.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.